PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : :◄ ( کلوپ طرفداران ) HP - 4530s



BIONIC
10-05-2012, 14:43
با درود خدمت دوستان عزیز


این تایپیک و زدم انشاا.. تکراری نباشه خجالت زده مدیرا نشیم ! طرفداران و دوستانی که لبتاپ HP-4530s رو با کانفیگ های مختلف خریداری کردن اعلام حضورکنن ! تا بتونیم با کمک هم ازطریق تایپیک مشکلات احتمالی رو برطرف کنیم و در مورد مسائل مربوط به این مدل بحث کنیم .

........................................
معرفی HP-4530S
........................................
شرکت HP برای متمایز کردن هر سری از لپ‏‌تاپ‏‌های خود با گروه دیگر، از یک طراحی ظاهری با ساختارهای داخلی متفاوت استفاده می‌کند و معمولاً لپ‌‏تاپ‏‌های شرکت HP که در یک گروه قرار می‏‌گیرند، از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به یکدیگر هستند و تفاوتشان در مشخصات فنی و سخت‏‌افزاری آن‏‌ها است.


به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ماهنامه شبکه ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])، برای مثال سری Pavilion این شرکت شامل مدل‏‌های مشابه از نظر ظاهری و متفاوت از لحاظ پیکربندی بوده و ما تا کنون تعدادی از لپ‏‌تاپ‏‌هایی که در این سری قرار می‏‌گیرند را مورد بررسی قرار داده‏‌ایم.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


یکی دیگر از خانوده‌های لپ‏‌تاپ‏ این شرکت سری ProBook نام دارد. لپ‏‌تاپ‏‌های ProBook شرکت HP در دو سری b و s ارایه می‏‌شوند. سری b دارای بدنه‏‌ای از جنس منیزیوم بوده و مجهز به پردازنده‏‌های سری Core شرکت اینتل هستند.


سری s این لپ‏‌تاپ‏‌ها نیز از نظر ابعاد و ویژگی‏‌های سخت‏‌افزاری تنوع زیادی داشته و شامل مدل‏‌های ۱۲، ۱۴، ۱۵ و ۱۷ اینچی هستند.


این سری از لپ‏‌تاپ‏‌های HP برای کاربران معمولی طراحی نشده‏‌اند بلکه مخاطبان این لپ‏‌تاپ‏‌ها افرادی هستند که معمولاً دارای فعالیت‏‌های تجاری و بازرگانی بوده و در شرایط مختلف محیطی کار می‏‌کنند.


بنابراین یکی از ویژگی‏‌های این سری از لپ‏‌تاپ‏‌های HP، بدنه مستحکم و مقاوم آلومینیومی آن‏ها است. همچنین طراحی مات سطح بدنه آن‏‌ها موجب خواهد شد که به کارگیری آن‏‌ها در محیط‏‌های صنعتی و تجاری مناسب بوده و در مقابل گرد و غبار آسیب‏‌پذیر نباشند.


از سری s لپ‏‌تاپ‏‌های HP ProBook یکی از لپ‏‌تاپ‏‌های ۱۵ اینچی با مدل ۴۵۳۰s برای بررسی در اختیار ما قرار گرفت. این لپ‏‌تاپ بدنه‏‌ای نقره‏ای رنگ و از جنس آلومینیوم داشته و از استحکام مناسبی برخوردار است.
همچنین لوگوی نقره‏‌ای رنگ HP که روی درب لپ‏‌تاپ قرار دارد ترکیب مناسب و شکیلی را ایجاد کرده است. داخل بدنه لپ‏‌تاپ نیز از همان طراحی بیرونی و نقره‏‌ای رنگ پیروی می‏‌کند.


همچنین درب لپ‏‌تاپ به نرمی و راحتی باز شده و زبانه‏‌های پلاستیکی که در اطراف صفحه‌نمایش تعبیه شده‌اند، هنگام بسته شدن درب لپ‏ تاپ از برخورد صفحه‌نمایش با قسمت پایینی بدنه جلوگیری کرده و هنگام حمل و نقل محافظت بیشتری را از صفحه‌نمایش لپ‌تاپ شما فراهم می‌کنند.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])بر ای آن‏که شما را با این محصول جدید HP بیشتر آشنا کنیم علاوه بر ذکر ویژگی‏‌های ظاهری، نگاهی به ویژگی‏‌های سخت‏‌افزاری و پیکربندی آن خواهیم انداخت. لپ‏‌تاپ HP ProBook 4530s به یک پردازنده Core i5-2410M اینتل مجهز شده است.


عدد ۲ که در ابتدای نام مدل پردازنده آمده است، نشان می‏‌دهد که این پردازنده در گروه خانواده Sandy Bridge قرار می‏‌گیرد و حرف M نیز بیانگر این نکته است که به طور مسلم با یک پردازنده موبایل سروکار داریم.
همچنین خوب است بدانید که فرکانس کلاک این پردازنده ۲,۳ گیگاهرتز بوده و به ۳ مگابایت کاشه از نوع L3 مجهز شده است. این پردازنده دو هسته‏‌ای با قابلیت پشتیبانی از فناوری Hyper Threading قادر است تا چهار رشته پردازشی را به صورت همزمان اداره کند.



در عین حال پردازنده Core i5-2410M با استفاده از فناوری Turbo Boost می‌تواند خود را به‌طور خودکار تا سطح ۲,۹ گیگاهرتز اورکلاک نماید.


از طرفی HP این محصول خود را به ۴ گیگابایت حافظه از نوع DDR3 مجهز کرده است. البته حافظه این دستگاه حداکثر تا ۸ گیگابایت قابل افزایش خواهد بود.



در خصوص فضای ذخیره‏‌سازی این لپ‏‌تاپ نیز باید بگوییم که ۴۵۳۰s دارای یک هارددیسک ۵۰۰ گیگابایتی با سرعت چرخش ۷۲۰۰ دور در دقیقه است. بنابراین به راحتی فضای مناسبی را برای نگه‏داری اطلاعات و فایل‏هایتان در اختیار خواهید داشت.


همان‏‌گونه که گفته شد، ۴۵۳۰s در گروه لپ‏‌تاپ‏‌های ۱۵ اینچی قرار می‏‌گیرد. صفحه‌نمایش این لپ‏‌تاپ از نوع Anti-Glare است که باعث می‌شود بدون نگرانی از انعکاس نور محیط به کار خود ادامه دهید.
این نمایشگر دارای نور پشتی از نوع LED بوده و تفکیک‏‌پذیری آن ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل است. همچنین در خصوص امکانات گرافیکی این لپ‏‌تاپ باید بگوییم کارت گرافیکی آن HD 6490M است که محصولی از شرکت AMD است.
همان‏‌طور که از نام آن پیداست این کارت گرافیکی از سری ۶ کارت‏‌های گرافیکی AMD بوده و قابلیت پشتیبانی از فناوری‏‌های DirectX11 و OpenGL 4.1 را دارد.



با توجه به بهره‌گیری از یک پردازنده Sandy Bridge بدیهی است که هسته گرافیکی داخلی پردازنده نیز در اختیار شما قرار خواهد داشت. این هسته که با نام HD Graphics 3000 شناخته می‌شود، عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشته و به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به فعال کردن پردازنده گرافیکی AMD، بسیاری از نیازهای خود را حتی برای اجرای بعضی از بازی‌ها برآورده کنید.


بنابراین کاربرانی که در گروه مخاطبین این سری از لپ‌تاپ‌های HP قرار می‌گیرند، می‌توانند مطمئن باشند که از نظر قابلیت‌های گرافیکی با هیچ محدودیتی مواجه نخواهند شد.


همان‏گونه که گفته شد طراحی داخلی این لپ‏‌تاپ بسیار ساده است و شما به غیر از کلید پاور که در بالا و سمت چپ قرار گرفته و دو کلید برای برقراری اتصالات بی‏سیم در بالا و سمت راست، کلید وضعیت دیگری را مشاهده نخواهید کرد.



این لپ‌‏تاپ به یک صفحه‌کلید ضدآب از نوع Chiclet مجهز شده است و پد اعداد که در سمت راست صفحه‌کلید قرار دارند، اجرای عملیات محاسباتی و ریاضی را راحت‏‌تر می‏‌کنند.
هرچند این نوع از چیدمان کلید‏ها چندان مورد توجه تایپیست‌‏ها نیست زیرا احتمال فشردن کلید اشتباه در هنگام تایپ سریع یک متن کمی بیشتر از صفحه‏‌کلیدهای متداول لپ‏‌تاپ‏‌ها است.
به این نکته توجه داشته باشید که HP صفحه‌کلید مناسبی را برای این سری از لپ‏‌تاپ‏‌های خود برگزیده است زیرا کاربرانی که قصد خرید این لپ‏‌تاپ را دارند، معمولاً افرادی هستند که با اعداد سروکار زیادی داشته و همین امر سرعت عمل آن‏‌ها را در وارد کردن اعداد و ارقام افزایش خواهد داد.
در خصوص پد لمسی این لپ‌‏تاپ نیز باید بگوییم که از نوع MultiTouch بوده و ابعاد بزرگی دارد. این پد لمسی به‌گونه‌‏ای طراحی شده است که لغزش انگشتان روی آن به راحتی انجام می‌‏شود و عملکرد کلید‏های ماوس آن نیز مناسب است.



در خصوص امکانات اتصالی و نحوه چینش درگاه‌‏های لپ‏‌تاپ نیز باید بگوییم که سمت راست بدنه شامل دو درگاه USB 2.0 و درایو اپتیکال DVD آن است. در سمت چپ بدنه دو درگاه USB 2.0 دیگر، یک درگاه HDMI یک درگاه RJ-45، یک درگاه VGA قرار دارد.


همچنین ورودی شارژر لپ‏‌تاپ و حفره قفل کنزینگتون و دریچه تهویه هوا نیز در سمت چپ بدنه تعبیه شده‌‏اند. در بخش جلویی بدنه لپ‌‏تاپ نیز یک اسلات کارت‏‌خوان به همراه ورودی‏‌های هدفون و میکروفن دیده می‏‌شوند.
امکانات ارتباط بی‏‌سیم این لپ‏‌تاپ نیز شامل پشتیبانی از استانداردهای ۸۰۲٫۱۱b/g/n و همچنین فناوری بلوتوث نسخه ۳ است. همان‏‌گونه که می‌‏بینید درگاه‏‌های متنوعی در ساختار این لپ‌‏تاپ تعبیه شده است.



با توجه به نیاز مخاطبان این ابزار به کارگیری چهار درگاه USB کاربردی به نظر می‏‌رسد، هرچند که HP می‏‌توانست درگاه USB 3.0 را نیز به این مجموعه اضافه کند تا سرعت انتقال فایل‏‌ها به طرز قابل توجهی افزایش یابد.
درباره قابلیت‏‌های مالتی‌مدیای این لپ‏‌تاپ نیز باید بگوییم اسپیکرهای آن در بالای صفحه‌کلید قرار گرفته‌‏اند. این لپ‌تاپ در عین حال از فناوری SRS Premium Sound پشتیبانی کرده و کیفیت صدای مطلوبی را فراهم می‌‏کنند.
از طرفی وب‏کم HD این دوربین قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت ۷۲۰p را داراست و تصویر مناسب و شفافی را ارایه می‏‌کند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])خو ب است بدانید وزن این لپ‏تاپ در حدود ۲,۵ کیلوگرم است و معمولاً برای یک لپ‏تاپ ۱۵,۶ اینچی وزن متداولی محسوب می‌‏شود. همچنین ۴۵۳۰s به یک باتری شش سلولی مجهز شده است که طول عمر آن بیشتر از چهار ساعت بوده و در مجموع زمان مناسبی به شمار می‌‏رود.


از طرفی تهویه هوای گرم نیز در این لپ‌‏تاپ به خوبی انجام شده و می‌‏توان گفت گرمای محسوسی تولید نمی‏‌کند. معمولاً در بررسی لپ‏‌تاپ‏‌ها نامی از سیستم‌عامل ابزار برده نمی‏‌شود اما بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که ابزاری که در اختیار ما قرار گرفت، برخلاف حالت کلی لپ‌‏تاپ‏‌ها که دارای سیستم‌عامل ویندوز ۷ هستند، به سیستم‌عامل SUSE لینوکس مجهز بود.



بنابراین اگر ترجیح می‌دهید از این لپ‌تاپ به همراه سیستم‌عامل ویندوز استفاده کنید، باید توجه داشته باشید که باید نسخه ویندوز مورد نظرتان را خودتان تهیه و روی لپ‌تاپ نصب کنید.
در مجموع می‏‌توان گفت این لپ‏تاپ از عهده وظایف خود به خوبی برخواهد آمد. مجهز شدن به یک پردازنده قدرتمند به همراه میزان حافظه مناسب و فضای ذحیره‏‌سازی بالا از ویژگی‏‌های قابل توجه HP ProBook 4530s است.
همچنین ساختار مستحکم و طراحی زیبای آن از یک سو و تعدد و تنوع درگاه‏‌ها از سوی دیگر این ابزار را به یک گزینه مناسب برای کاربران دنیای تجارت مناسب می‏‌سازد.



نکته جالب اینجا است که شما امکانات خوب این لپ‌تاپ را با قیمت بسیار مناسبی به‌دست خواهید آورد که در محدوده بودجه بسیاری از کاربران قرار می‌گیرد. بنابراین اگر شما در آن گروه از کاربران قرار می‌گیرید که باید در شرایط مختلف از لپ‌تاپ خود استفاده کنید، به دنبال یک لپ‏‌تاپ با قابلیت‏‌های متنوع هستید و می‏‌خواهید در مدت زمان استفاده از آن عملکرد مناسبی را در اختیارتان قرار دهد، این محصول HP را نیز در میان گزینه‏‌های انتخاب خود قرار دهید.

.................................................. ........................
زحمت لینکهارو دوست عزیز FC.Barcelona ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) کشیدن که در پست اول اضافه شد .

لینک دانلود درایورهای این مدل
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 5 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] %2Fbizsupport%2FTechSupport%2FDriverDownload.jsp%3 FprodNameId%3D5060882%26lang%3Den%26cc%3Dus%26prod TypeId%3D321957%26prodSeriesId%3D5060880%26taskId% 3D135)
دفترچه ها و manual
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] %2Fewfrf%2Fwc%2FmanualCategory%3Fcc%3Dus%26dlc%3De n%26lc%3Den%26product%3D5060881%26query%3Dlh319ea% 26)
__________________
:10:

BIONIC
10-05-2012, 14:50
کانفینگ خریداری شده :
i3-2330-intel
Ati-6490
4GB Ram-ddr3
HDD: 640Gb
فاقد فینگر پرینت
Win7-64bit
....................................
دوتا مورد دارم باهاش :
1. فروشنده گفته هاردش 7200 هست . ولی هنوز نتونستم بفهمم درست گفته یا نه . خودم که فکر میکنم 5400 باشه .
دوستان کسی میدونه چطور باید فهمید ؟ روی هارد هم چیزی از این جهت ننوشته .

2. از طریق نرم افزار GPU-Z فقط مشخصات گراف اینتل و نمایش میده چطور میتونم به مشخصات گراف ATi دست پیدا کنم ؟
در ضمن چطور میتونم ، بطور مجزا از گراف Ati استفاده کنم ( طریقه فعال کردن ) .

................
با سپاس

ulsss
10-05-2012, 16:32
دوتا مورد دارم باهاش :
1. فروشنده گفته هاردش 7200 هست . ولی هنوز نتونستم بفهمم درست گفته یا نه . خودم که فکر میکنم 5400 باشه .
دوستان کسی میدونه چطور باید فهمید ؟ روی هارد هم چیزی از این جهت ننوشته .

2. از طریق نرم افزار GPU-Z فقط مشخصات گراف اینتل و نمایش میده چطور میتونم به مشخصات گراف ATi دست پیدا کنم ؟
در ضمن چطور میتونم ، بطور مجزا از گراف Ati استفاده کنم ( طریقه فعال کردن )
با سپاس
سلام دوست من سوال شماره یکت سوال منم بود بعد از حدود 3 ماه جوابشو پیدا کردم خیلی خوش شانسی :21:
اما جواب استفاده از نرم افزار EVEREST Ultimate Edition دانلودش کن بعد برو روی storang بعد ATA و ATA Device Physical Info پیدا کن . سپس Rotational Speed البته برای من 7200RPM میزنه که فک کنم اشتباه چون سیستمم مال سال 2006 هست واون زمان اصلا 7200 نبوده.:31:
اما جواب سوال دوم قبل از باز کردن GPU-Z گرافیکو سوئیچ کون روی گرافیک اصلی (نحوه این کارو تو اینترنت سرچ کن)

BIONIC
10-05-2012, 17:33
سلام دوست من سوال شماره یکت سوال منم بود بعد از حدود 3 ماه جوابشو پیدا کردم خیلی خوش شانسی :21:
اما جواب استفاده از نرم افزار EVEREST Ultimate Edition دانلودش کن بعد برو روی storang بعد ATA و ATA Device Physical Info پیدا کن . سپس Rotational Speed البته برای من 7200RPM میزنه که فک کنم اشتباه چون سیستمم مال سال 2006 هست واون زمان اصلا 7200 نبوده.:31:
اما جواب سوال دوم قبل از باز کردن GPU-Z گرافیکو سوئیچ کون روی گرافیک اصلی (نحوه این کارو تو اینترنت سرچ کن)

ممنون از شما دوست عزیز :40:
برای سوییچ کردن توی نت خوندم ولی روی سیستم چیزی ندیدم . ATi Catalist و نصب کردم .
توی دیوآیس منیجر دو تا گراف هست . امکانش هست درایو نصب نباشه یا درست نصب نشده باشه ...؟

...
با سپاس

ulsss
10-05-2012, 20:31
احتمالش هست . امتحان کن.

Eblis 2011
10-05-2012, 20:49
داداش منم این لپ تاپو داره . . . . 3 ماه میشه حدودا . . . فعلا که راضیه

BIONIC
10-05-2012, 21:05
از اورست رفتم روی سیستم دسکتاپ RPM رو نشون داد ( هارد دسکتاپ ) ولی روی لب تاپ همون بخش ATA Device Physical Info رو نداشت !!! ( عجیبه ) : یه ورژن جدید 1.85 رو امشب گذاشتم برای دانلود تا فردا که نصب کنم ببینم چطور میشه . بازهم ممنون ulsss ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) عزیز . ..

.................................................. ..............
از طریق سایت HP این درایو پیدا کردم :
ATI Video Driver and Control Panel ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
8.91-111013A-132348C
30 Jan 2012
324.2 MB

بنظرتون این و نصب کنم مشکل حل میشه ؟

...........................
:40:

---------- Post added at 10:05 PM ---------- Previous post was at 10:03 PM ----------

درضمن موندم نرم افزار Face Recognition for HP ProtectTools نصب کنم یا نه .....
دوستان کسی هست که نصب کرده باشه ؟ عمل کرد و کاراییش به چه صورتی هست ؟.
با سپاس .

FC.Barcelona
11-05-2012, 17:44
---

درضمن موندم نرم افزار Face Recognition for HP ProtectTools نصب کنم یا نه .....
دوستان کسی هست که نصب کرده باشه ؟ عمل کرد و کاراییش به چه صورتی هست ؟.
با سپاس .
اصلا خوب عمل نمیکنه :13:

---------- Post added at 06:44 PM ---------- Previous post was at 06:39 PM ----------

لینک دانلود درایورهای این مدل
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
دفترچه ها و manual
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

BIONIC
11-05-2012, 18:36
اصلا خوب عمل نمیکنه :13:

---------- Post added at 06:44 PM ---------- Previous post was at 06:39 PM ----------

لینک دانلود درایورهای این مدل
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] %2Fbizsupport%2FTechSupport%2FDriverDownload.jsp%3 FprodNameId%3D5060882%26lang%3Den%26cc%3Dus%26prod TypeId%3D321957%26prodSeriesId%3D5060880%26taskId% 3D135)
دفترچه ها و manual
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] %2Fewfrf%2Fwc%2FmanualCategory%3Fcc%3Dus%26dlc%3De n%26lc%3Den%26product%3D5060881%26query%3Dlh319ea% 26)

سلام دوست عزیز
اگه شما راضی نیستید ازش پس ، نصب نمیکنم . تا باعث دردسر نشه یه وقت ..

.............
دوستان :
اچ پی نرم افزاری اختصاصی برای قفل کردن پوشه و پورتهای لبتاپ نداره ؟

FC.Barcelona
11-05-2012, 19:02
نه باعث درد سر نمیشه ولی خوب عمل نمیکنه من گذاشتم یک ساعت شکلک در اوردم تا منو شناخت:31:
میشه درایو ها را قفل کرد انگار اینو تست کن
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Highbury
14-05-2012, 22:15
اونایی که قصد خرید 4530 رو دارن سعی کنن فروشنده براشون درایور و ویندوز رو نصب کنن( که وظیفشه)
رفیقم بدون ویندوز گرفت، مکافاتی داشتم سر نصب درایورها :31:

Aless
22-05-2012, 13:24
ببخشید
چطوری میشه کیفیت صفحه نمایش این لپ تاپ را زیاد کرد
هر عکسی میزارم پشت زمینه کیفیت نداره!

s115rz
01-06-2012, 01:41
يه 4530S گرفتم.
طرف گفت بزار برات درايورهاش رو نصب كنم گفتم خودم نصب مي كنم. الان مي بينيم براي كارت شبكه اش كلي مدل مختلف وجود داره. كسي مي دونه كدوم يكيش رو بايد نصب كرد؟

nikshop
13-06-2012, 22:56
سلام دوستان من یه مشکلی دارم
بعضی وقتا کار زیادی با لبتاپم نمیکنما مثلا یه صفحه نت بازه یه تلوزیون یا همون media center بعد قسمت تاچ لب تاپم زیاد گرم میشه..سمت چپ اونجایی که نوشته pro book اون منطقه هم گرم میشه... بنظر شما از چیه؟؟

mohsen_1363
01-10-2012, 17:31
hp 4530s و windows 8
من ویندوز 8 روش نصب کردم ، خیلی زیبا تر شده ، ویندوز تو 4الی5 ثانیه بالا میاد ،مشکل نرم افزاری هم نداره

معایب :چند تا از درایور ها رو نشناخته که عکسشو میزارم
بیشتر درایور ها رو شناخت چند تا رو مثل اینتل گرافیک و تاچ و بلوتوث رو با اپدیت ویندوز شناخت و چند تا هم که مونده
به هیچ وجه درایو گرافیک 7 رو روش نصب نکنید که مثل من باید ویندوز عوض کنید ،همین طور سایر درایورهای 7 هم ارور میدن
فن لبتاب دائم روشنه با دور کم و هیچ وقت توفق نداره و تو پروسه های سنگین دورش بالا میره
اما ویندوز 7 که نصب بود بیشتر مواقع فنش خاموش بود گاهی یه دوری میزد
عمر نگه داری شارژ هم حدود 1 ساعت کمتر شده
hp کی میخاد درایو های 8 رو ریلیز کنه یا اصلا بیرون نمیده ؟؟؟
کسی نمیدونه ؟؟
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

M.R.2
14-11-2012, 20:40
سلام
کس دیگه نبود ویندوز 8 رو روی این مدل بنصبه؟
همه درایورها نصب میشن؟

M.R.2
23-11-2012, 20:12
با سلام
دوستان من ویندوز 8 رو نصب کردم.
درایورها رو از سایت hp گرفتم همشون نصب شدن.
الان بسیار عالی کارمیکنه.

FC.Barcelona
24-11-2012, 01:45
hp حدود یک ماه پیش درایورهای ویندوز 8 برای این گوشی را ارایه کرد ولی هنوز بعضی قطعات درایورشون نیومده

delmajid
13-02-2013, 19:23
سلام به همه
من ویندوز 8 رو روی این لب تاب مدل core i5 نصب کردم
ولی گرافیک من ای تی آی هستش در صورتیکه راه انداز گرافیک ویندوز 8 تو سایت اچ پی
برای amd هستش چیکار باید بکنم؟
لطفا کمک کنید

shifter
13-02-2013, 22:51
سلام به همه
من ویندوز 8 رو روی این لب تاب مدل core i5 نصب کردم
ولی گرافیک من ای تی آی هستش در صورتیکه راه انداز گرافیک ویندوز 8 تو سایت اچ پی
برای amd هستش چیکار باید بکنم؟
لطفا کمک کنید
ATI همون AMD هست...این دو تا شرکت با هم ادغام شدن...همون amd رو دانلود کنید.

delmajid
26-02-2013, 18:33
سلام
یه سوال داشتم
این Base system device چیه که نمیشناسه
اگه درایور خاصی داره بگید ما هم نصب کنیم
تو device manager که میری هیچ موقع نمیشناسه
ممنونم

delmajid
10-03-2013, 07:55
سلام
یه سوال داشتم
این Base system device چیه که نمیشناسه
اگه درایور خاصی داره بگید ما هم نصب کنیم
تو device manager که میری هیچ موقع نمیشناسه
ممنونم

کسی درایور base system device رو برای ویندوز 8 نداره؟

delmajid
25-03-2013, 06:42
سلام به همه
کسی که راجع به سوال قبلی جواب من رو نداد
لطفا این سوال رو جواب بدین
من هر وقت لب تابم رو روی آپدیت میذارم که آپدیت بشه حتی توی ویندوز هشت بعد از مدتی اون صفحه آبی وحشتناک میاد و میگه باید سیستم ریستارت بشه
اگه از حلت اتو آپدیت هم خارجش کنم
آنتی ویروسم آپدیت نمیشه
لطفا کمک کنید

delmajid
11-05-2013, 15:15
کسی نیست کمکمون کنه ما مردیم از دست این صفحه آبی که باعث ریست لب تابم شده
در صورتیکه همون ویندوز 8 رو که من نصب کردم دوستان روی مدل های دیگه نصب کردن ولی مشکلی نداشتن
و آپدیت هم میشه
کسی اطلاعی نداره؟

Eblis 2011
27-06-2013, 18:27
سلام
لپ تاپ مدل Hp 4530s
ویندوز عوض کردم ( ویندوز 7 - 32 بیتی ) ، اما درایور بلوتوث و گرافیک رو نمیشناسه .....
چطوری باید این دوتا رو فعال کنم ...
آیا برای فعال شدن بلوتوث باید کاری رو کیبورد انجام داد؟

ممنون میشم راهنمایی کنید



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Aless
03-09-2013, 13:53
هرعکسی میزارم بکگراند خیلی کیفیت نداره.چرا؟
تنظیمات خاصی میخواد یا مانیتورش اینطوریاس؟
ممنون

SRAHAS
05-10-2013, 13:41
زاويه ديدش چطوره؟

M.R.2
17-12-2013, 19:52
کسی درایور base system device رو برای ویندوز 8 نداره؟

با اینکه خیلی دیر جواب میدم خوب شاید به درد کس دیگه ای بخوره این درایو مربوط به JMicron Media Card Reader Driver هست .
الان برای ویندوز .8.1 سایت hp این درایو رو نزاشته ولی میتونید از درایوری که برای ویندوز 8 گزاشتن استفاده کنید.

vahid javani
31-01-2014, 23:17
سلام دوستان
درود بر HP و HP داران (اونم مدل 4530S )

من ویندوز 8.1 نصب کردن ولی گزینه فینگر پرینت توی sign in option نمیاد کسی راهی سراغ نداره؟
منظورم این قابلیته:[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

SoheilExtreme
26-01-2015, 22:10
دوستان منم همین لپ تاپو دارم با پردازنده i3 اما لپ تاپ فقط گرافیک اینتل 3000 رو داره خیلی ضعیفه سوالی که دارم مادربوردش با بقیه 4530s ها یکی هست؟میتونم کارت گرافیکشو بخرم روش نصب کنم اسلاتش رو مادربورد لپ تاپم داره یعنی؟

vahid javani
26-01-2015, 22:17
دوستان منم همین لپ تاپو دارم با پردازنده i3 اما لپ تاپ فقط گرافیک اینتل 3000 رو داره خیلی ضعیفه سوالی که دارم مادربوردش با بقیه 4530s ها یکی هست؟میتونم کارت گرافیکشو بخرم روش نصب کنم اسلاتش رو مادربورد لپ تاپم داره یعنی؟

خیر اول اینکه لپ تاپ مثل pc نیست که به این راحتی بشه گرافیک اضافه کرد، دوم اینکه باید از گرافیک های اکسترنال استفاده کنید که باتوجه به قیمت بالا و کارایی پایین همون بهتره که لپ تاپ رو عوض کنید!

SoheilExtreme
26-01-2015, 23:51
خیر اول اینکه لپ تاپ مثل pc نیست که به این راحتی بشه گرافیک اضافه کرد، دوم اینکه باید از گرافیک های اکسترنال استفاده کنید که باتوجه به قیمت بالا و کارایی پایین همون بهتره که لپ تاپ رو عوض کنید!

دوست عزیز اطلاعات من هم کمتر از شما نیست.بنده مبتدی نیستم من فقط یه سوال کردم اونم اینه اگه جوابشو میدونید بفرمایید اگه نه پاسخ ندید لطفا

آیا مادربورد لپ تاپ من با مادربود همین لپ تاپ با کانفیگی که گرافیک Ati داره یکی هست یا خیر؟

vahid javani
27-01-2015, 00:03
دوست عزیز اطلاعات من هم کمتر از شما نیست.بنده مبتدی نیستم من فقط یه سوال کردم اونم اینه اگه جوابشو میدونید بفرمایید اگه نه پاسخ ندید لطفا

آیا مادربورد لپ تاپ من با مادربود همین لپ تاپ با کانفیگی که گرافیک Ati داره یکی هست یا خیر؟

خیر
و معذرت می خوام اگه ناراحتتون کردم.