and-roid2
09-05-2012, 22:04
سلام دوستان
من چندتا مسعله داشتم كه نميتونم حلشون كنم ودليلش هم اينه كه در تحليل مسعله مشكل دارم!!
از اساتيد ميخواتم اگر ميشه اين مساعل منو حل بكنند و مشكلم رو برطرف كنند
1-برنامه اي بنويسيد كه رشته اي را از ورودي دريافت كرده وتعداد حروف بزرگ و كوچك ان را شمارش كند وبا پيام مناسبي نمايش دهد.
2- برنامه اي بنويسيد كه دو عدد در مبناي دودويي را از وردي دريافت كرده و حاصل جمع انها را محاسبه كند و نمايش دهد.
3- برنامه را بنويسيد كه رشته اي را از وردي دريافت كرده و تعيين كنيد كه ايا رشته از هر دو طرف كه در نظر گرفته شود يكسان است يا خير؟به عنوان مثال رشته "beeb" چنين خاصيتي دارد.
4-برنامه اي بنويسيد كه رشته اي را از ورودي دريافت كند و مجموع ارقام نويسه اي كوجود در رشته را محاسبه نمايد ونمايش دهد (كد اسكي ارقام 0 تا 9 برابر است با 48 تا57).
5- برنامه اي بنويسيد كه بدون استفاده از تابع Replace كار اين تابع را شبيه سازي كند.
6- برنامه اي بنويسيد كه عددي را در مبناي 16 دريافت كرده و معادل انرا در مبناي 10 نمايش دهد.
من دانش اموز رشته دوم كامپيوتر هستم و با visual basic 6 كار ميكنم.
.
خوشحال ميشم كمكم كنيد.:40::11:
من چندتا مسعله داشتم كه نميتونم حلشون كنم ودليلش هم اينه كه در تحليل مسعله مشكل دارم!!
از اساتيد ميخواتم اگر ميشه اين مساعل منو حل بكنند و مشكلم رو برطرف كنند
1-برنامه اي بنويسيد كه رشته اي را از ورودي دريافت كرده وتعداد حروف بزرگ و كوچك ان را شمارش كند وبا پيام مناسبي نمايش دهد.
2- برنامه اي بنويسيد كه دو عدد در مبناي دودويي را از وردي دريافت كرده و حاصل جمع انها را محاسبه كند و نمايش دهد.
3- برنامه را بنويسيد كه رشته اي را از وردي دريافت كرده و تعيين كنيد كه ايا رشته از هر دو طرف كه در نظر گرفته شود يكسان است يا خير؟به عنوان مثال رشته "beeb" چنين خاصيتي دارد.
4-برنامه اي بنويسيد كه رشته اي را از ورودي دريافت كند و مجموع ارقام نويسه اي كوجود در رشته را محاسبه نمايد ونمايش دهد (كد اسكي ارقام 0 تا 9 برابر است با 48 تا57).
5- برنامه اي بنويسيد كه بدون استفاده از تابع Replace كار اين تابع را شبيه سازي كند.
6- برنامه اي بنويسيد كه عددي را در مبناي 16 دريافت كرده و معادل انرا در مبناي 10 نمايش دهد.
من دانش اموز رشته دوم كامپيوتر هستم و با visual basic 6 كار ميكنم.
.
خوشحال ميشم كمكم كنيد.:40::11: