PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : معرفی نسخه جدید دو مدل از نوت‌بوک‌های سری ۷ سامسونگ / این بار با پردازنده Ivy Bridge



3rdoor
06-05-2012, 00:31
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سامسونگ نسخه ارتقا یافته دو مدل از نوت‌بوک‌های سری ۷ خود را به بازار کره‌جنوبی معرفی کرد. این مدل‌ها عبارتند از:‌ Series 7 Gamer و Series 7 Chronos. این دو نوت‌بوک قرار است به نسل سوم پردازنده‌های Intel Core i7، یعنیIvy Bridge، مجهز شوند.

علاوه بر پردازنده Ivy Bridge، هارد دیسک یک ترابایتی و پردازنده‌های گرافیکی Nvidia GeForce (پردازنده GTX 675M در مدل Gamer و پردازنده GT 640M درChronos) هم از دیگر ویژگی‌های نسخه جدید این نوت‌بوک‌ها خواهند بود. گفته می‌شود که این پردازنده‌های گرافیکی جدید، تا ۵۰ درصد به توان پردازش گرافیکی این محصولات می‌افزایند. ضمناً هر دوی این نوت‌بوک‌ها دارای ۸ گیگابایت رم DDR3، سیستم‌عامل ویندوز ۷، صفحه‌نمایش SuperBright با نور پس‌زمینه ال‌ای‌دی و درایو DVD خواهند بود.

همچنین گویی قرار است مدل ۱۷.۳ اینچی از سری ۷ هم به پردازنده Ivy Bridge مجهز و به زودی روانه بازار ایالات متحده شود. قیمت این محصول ۱۵۰۰ دلار است.

عبارت Ivy Bridge نامی است که شرکت اینتل برای پردازنده‌های ۲۲ نانومتری جدیدش، که برپایه ترانزیستورهای «Tri-Gate» ساخته شده‌اند، استفاده کرده است. این تراشه‌ها که در ادامه پردازنده‌های Sandy Bridge اینتل عرضه شده‌اند، دارای دو تا چهار هسته هستند و با فرکانس ۲.۵ تا ۳.۵ گیگاهرتز کار می‌کنند.
منبع:[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 0%8c%d9%87%d8%a7%db%8c/