PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : نظر سنجی: 90درصد کاربران در مورد CTRL + F چیزی نمی دانند



Farjameh
05-05-2012, 16:23
در بررسی که به تازگی توسط گوگل انجامشده است، مشخص شد که 9 نفر از 10 کاربر کامپیوتر مطلبی درباره قابیلت " CTRL + F " نمیدانند.
به گزارش سافتگذر؛ ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) در جهان فنآوری، همواره بر سادهکردن کارها تاکیدشده است، با این حال عدهای به دلیل عدم دانایی از آن استفاده نمیکنند، یکی از این موارد کلیدهای میانبر است.
کلید میانبر " CTRL + F " قابلیتی است ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) برای انجام بهتر و با کیفیت یک جستجو. در این قابلیت برای پیداکردن پاسخ به جای اسکرولکردن خط به خط در مانند یک سایت 100 صفحهای، کافی است ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) از' CTRL + F 'برای پیدا کردن آن پاسخ استفاده کرد.
گوگل اقدام به انجام یک نظرسنجی در این مورد کرد، و دریافت که حدود 90 درصد از کاربران تا به حال هیچ مطلبی در این باره نشنیدهاند.
اما به راستی چه کسی را باید سرزنش کرد به جز مراجع آموزشی که به کاربران رفتار آموزشی صحیحی را ندادهاند.
حتی کاربران با تجربه هم در مورد آن اظهار بیاطلاعی کردهاند:
من بیش از 10 سال است ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) که کار طراحی وب را انجام میدهم، با این وجود از اینکه مطلبی درباره "CTRL + F " نمیدانم، متاسفم .
با این حال این سوال باقی میماند، آیا این مسئولیت سخت است ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) که به کاربران در مورد ویژگیهایی از قبیل جستجو، و یا چگونه از کلیدهای میانبر استفاده کرد، آموزش داد؟