PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : شبکه ي وايمکس لهستان تا آخر امسال گسترش مي‌يابد



wichidika
04-05-2012, 10:30
شبکه ي وايمکس لهستان تا آخر امسال گسترش مي‌يابد
شرکت ميلمکس(Milmex) که بهره بردار فراخ باند بي سيم در لهستان است در پي آن است تا در سال جاري ميلادي شبکه ي وايمکسي با استفاده از بسامدهاي باند 3.5 گيگاهرتز در اين کشور اروپاي شرقي به راه اندازد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

وايمکس نيوز - ميلمکس قصد دارد اين شبکه را در جنوب و شرق لهستان به راه اندازد و ابتدا نواحي روستايي و سپس نواحي شهري را تحت پوشش قرار دهد. اين شرکت اميدوار است که در نخستين سال بهره برداري بتواند 70 هزار مشترک جذب کند.
ميلمکس مي خواهد طي دومين مرحله ي راه اندازي اين شبکه، شمار ايستگاه هاي پايه را به 200 و در مرحله‌ي سوم به 400 افزايش دهد. ميلمکس اميدوار است پس از مرحله‌ي دوم 100 هزار نفر به مشترکين خود اضافه کند و پس از مرحله‌ي سوم نيز 200 هزار نفر ديگر به مشترکين خود اضافه کند. اين در حالي است که ميلمکس قصد دارد طي سه تا پنج سال آينده شبکه‌ي پيشرفته‌ي LTE هم به راه اندازد.
ميلمکس انتظار دارد در سال جاري بابت خدمات وايمکس 25 ميليون زلوتي(7.929 ميليون دلار) درآمد کسب کند ، سال بعد اين مبلغ را به 40 ميليون زلوتي برساند و در سال 2014 نيز 87 ميليون زلوتي کسب کند.