مشاهده نسخه کامل
: آیا جایگزینی برا وانت پیکان هست ؟
brad pitt
01-05-2012, 13:10
آقا ما با کلی برنامه ریزی و فکر و وام رفتیم که وانت بخریم که روش کار کنیم حالا میگن دیگه پلاک نمیشه
چکار کنیم ؟
آخه نیسان هم 13 میلیونه
تا 8 میلیون جایگزین نیست ؟
mohamad skystar
02-05-2012, 12:08
آقا ما با کلی برنامه ریزی و فکر و وام رفتیم که وانت بخریم که روش کار کنیم حالا میگن دیگه پلاک نمیشه
چکار کنیم ؟
آخه نیسان هم 13 میلیونه
تا 8 میلیون جایگزین نیست ؟
وانت پیکان دیگه روزهای آخرش رو سپری میکنه و تا چند وقت دیگه جای خودش رو میده
به وانت تندر 90 که اونم قیمتش مشخص نیست.
تا 8 میلیون تومان باید فکر مزداهای قدیمی باشید یا نیسان
shadows_funeral
01-07-2012, 00:14
فعلا که با قوت تولیدش پابرجاس. تازه من امروز یه تریلی از این وانت پیکانای جدید دیدم که یه سری تغییرات هم تو ظاهرش داده بودن.
------------------------------------------------------------------------------------------
آغاز توليد وانت جديد ايران خودرو نيمه دوم امسال
شرکت ايران خودرو به منظور پاسخگويي به نياز مشتريان و توسعه سهم خود در بازار وانت جديد ي به بازار عرضه خواهد کرد .
به گزارش ايکو پرس ، مهندس مير جواد سليماني قائم مقام مدير عامل ايران خودرو در کيفيت و توسعه محصول با بيان اين مطلب گفت : اين وانت جديدباکد (پی. یو. وان. ) قرار است درنيمه دوم سال جاري به خطوط توليد ايران خودرو بپيوندد.
وي افزود: اين وانت جديد که بر پايه پلتفرم 405 ساخته مي شود، در مرحله طرح و توسعه و تدارک قطعات جديد است.
مهندس سليماني افزود: بعد از انجام آزمون هاي گوناگون که در دست تدوين است، اين محصول در بهمن ماه سال جاري، وارد چرخه توليد خواهد شد.
وي ، موتور اين محصول را نسخه بهبود يافته موتور او اچ وي جي به نام او اچ وي جي 2 نام برد که 1700 سي سي پايه گاز سوز و از استاندارد آلايندگي يورو 4 برخوردار است.
قائم مقام مدير عامل ايران خودرو ، کاهش مصرف سوخت را از جمله مزاياي اين موتور بر روي وانت جديد برشمرد و افزود: تغييراتي روي مانيفولد و کنيستر انجام شده که کاهش قابل توجه مصرف سوخت را در پي دارد.
وي وزن خودرو با سرنشين و بار را کمتر از دو تن ذکر کرد که 1100 کيلوگرم آن وزن خودرو است و افزود: اين محصول استانداردهاي 55گانه اجباري را تامين مي کند و مخازن سوخت آن زير اتاق بار نصب مي شود.
مهندس سليماني در مورد نصب موتورهاي ديگر روي اين وانت گفت: به منظور سهولت حرکت در وضعيت بار سنگين، قواي محرکه در خودروهاي باري حتما بايد ديفرانسيل عقب باشد و در حال حاضر تنها موتور ديفرانسيل عقب ما او اچ وي جي است.
وي اظهار داشت: نمونه وانت جديد دو سال پيش به نمايندگي هاي ايران خودرو معرفي و بر اساس نظرات نمايندگان، بهبودهايي در حجم اتاق بار ايجاد شد.
قائم مقام مدير عامل ايران خودرو ، فضاي بهتر کابين، کولر، فرمان هيدروليک و اي. بي. اس. را از جمله امکانات وانت جديد عنوان کرد و افزود: بر اساس برنامه زمان بندي، سال آينده 30 هزار دستگاه از اين محصول توليد خواهد شد.
منبع: [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
-------------------------------------------------------------------------------------------------
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.