PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : نوکیا مغلوب سامسونگ می‌شود



wichidika
15-04-2012, 12:17
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] نوکیا مغلوب سامسونگ می‌شود موبنا- در حالی که هنوز نتایج مالی شرکت ها اعلام نشده، تحلیلگران پیش بینی کرده اند که نوکیا در طول سه ماهه ابتدایی سال 2011 جایگاه نخست را به سامسونگ واگذار کند.


به گزارش اخبار خارجی موبنا، موسسات تحقیقاتی گزارش داده اند در حالی که سامسونگ در طول سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی 88 میلیون دستگاه گوشی به فروش رسانده، تعداد گوشی های فروخته شده توسط نوکیا به 83 میلیون دستگاه رسیده است.
سامسونگ هنوز به طور رسمی گزارش عملکرد مالی فصل اول سال 2012 را اعلام نکرده و قرار است تا دو ماه دیگر نتایج مالی خود را ارایه کند.
بر اساس گزارش رویترز، نوکیا در سال 1998 برای نخستین بار موتورولا را کنار زد و جایگاه نخست را از آن خود کرد، این درست زمانی بود که سامسونگ تازه به صنعت موبایل وارد شد.
نوکیا پیش بینی کرده بود که 71 میلیون دستگاه گوشی معمولی و 12 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش برساند.
این در حالی است که این شرکت فنلاندی در طول سه ماهه چهارم سال 2011 تعداد فروش گوشی های معمولی و هوشمند خود را به ترتیب 84.3 و 24.2 میلیون دستگاه برآورد کرد.
بخش سرویس ها و دستگاه های نوکیا میزان درآمد حاصل از فروش خالص این شرکت را 4.2 میلیارد یورو اعلام کرد، در حالی که این رقم در طول مدت زمان مشابه سال قبل 7.1 میلیارد دلار برآورد شده بود.