PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : آغازی نو برای نهایت سرگرمی با مادربردهای Z75 فاکسکان



VAHID
14-04-2012, 21:32
ایتنا - این مادربردها قادر خواهند بود با حافظه‌های دو کاناله DDR۳ ۲۴۰۰فعالیت کنند و پهنای باند لازم را برای نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای و آخرین بازی‌های 3D فراهم نماید.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

امسال تراشه‌های متعددی از طرف اینتل عرضه خواهد شد و شاهد نسل جدید پردازنده‌های ۲۲ نانومتری اینتل Ivy Bridge خواهیم بود.
تراشه‌های سری هفت در مدل‌های Z۷۷ Z۷۵ وH۷۷ منتشر و مانند سه تراشه قبلی اینتل به P۶۷، H۶۷ و Z۶۸ از سوکت ۱۱۵۵ پشتیبانی خواهند نمود.
فاکسکان نیز به عنوان پیشروترین تولید کننده مادربرد در جهان کار خود را با تراشه Z۷۵ اینتل ادامه داده است.

به گزارش ایتنا سری مادربردهای Z۷۵ فاکسکان علاوه بر پردازنده‌های Ivy Bridge از پردازنده‌های پل شنی Sandy Bridge پشتیبانی بعمل خواهند آورد.
این مادربردها قادر خواهند بود با حافظه‌های دو کاناله DDR۳ ۲۴۰۰فعالیت کنند و پهنای باند لازم را برای نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای و آخرین بازی‌های 3D فراهم نماید.

در مادربردهای فاکسکان با پلتفرم Z۷۵ تکنولوژی mSATA به همراه دیگر فناوری‌های DirexX۱۱ ، HD Audio ۷.۱کانال بالاترین قدرت و کیفیت پردازش صوت و تصویر نمایش و در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

در مادربردهای Foxconn Z۷۵ محدودیت انتقال دیتا شکسته شده به طوری که با بهره گیری از نسل سوم PCIE Gen۳.۰ میزان سیگنال دهی نزدیک به دو برابر نسل قبل رسیده و با وجود درگاه‌های USB ۳.۰ وSATA ۳.۰ علاوه برچند برابر شدن سرعت انتقال دیتا واطلاعات، راندمان مصرف برق نیز در این مادربردها افزایش یافته است و همچنین با وجود پل ارتباطی mSATA و با کارگیری یک کارت درایوSSDامکان یکپارچه وفشرده سازی اطلاعات را در طیف گسترده ای از برنامه ها برای کاربر به همراه خواهد داشت.

در نسل دوم پردازنده‌های اینتل بخش گرافیکی HD که در کنار پردازنده اصلی قرار گرفته است کارایی خوبی در پردازش‌های تصویری و نمایشی باDirectx ۱۱ از خود به نمایش گذاشته و با استفاده از خروجی‌های متنوع چند رسانه‌ای که مهندسان برای کاربر فراهم ساخته‌اند از جمله درگاه‌های D-sub, DVI و HDMI نمایش تصاویر با کیفیت بالا HD وبه خاطر وجود کارت صدای ۷.۱ کانال (که وضوح بالا و کیفیت ۱۹۲ kHz/۳۲-bit دارد) صدایی واقعی را تولید خواهند نمود.

فاکسکان در اکثر مادربردهای خود از فناوری Smart Charger یا شارژر هوشمند برای شارژ کردن دستگاه‌هایی همچون iPhone, iPad ویا iPod Touchاستفاده کرده است که علاوه بر شارژ سریع، می‌توان در وقتی که حتی سیستم خاموش است آنها را شارژ نمود.

از دیگر قابلیت‌های مادربردهای سری Z۷۵ فاکسکان وجود کلیدهای مجتمع خاموش و روشن و دیباگر ۲-digit LED می‌باشد که در اورکلاکینگ سیستم، نمایش وضعیت و خطایابی بسیار کاربردی است اشاره نمود.

قابل ذکر است کلیه محصولات فاکسکان توسط شرکت دریا کامپیوتر در ایران گارانتی و عرضه می‌شود.












itna.ir