PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : نمایشگرهای حرفه‌ای سامسونگ برای کاربرد Digital Signage



wichidika
15-03-2012, 13:51
نمایشگرهای حرفه‌ای سامسونگ برای کاربرد Digital Signage


Digital Signage مجموعه‌ای از ابزارهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای جایگزین کردن شیوه‌های نمایش معمول اطلاعات، تبلیغات چاپی و پوسترهای سنتی‌ است.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
نمایشگرهای حرفه‌ای سامسونگ برای کاربرد Digital Signage، از برتری‌های مشخص و قابلیت‌های ویژه‌ای در قیاس با نمایشگرهای معمول برخوردارند که از آن جمله می‌توان به تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان، ارایه اطلاعات و ایفای نقشی مهم در افزایش خرید یک کالای مشخص در کنار حذف هزینه‌های اضافی برای چاپ و توزیع پوستر و بازاریابی به شیوه‌های سنتی اشاره کرد.
فناوران- Digital Signage مجموعه‌ای از ابزارهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای جایگزین کردن شیوه‌های نمایش معمول اطلاعات، تبلیغات چاپی و پوسترهای سنتی‌ است؛ در این فناوری به‌جای استفاده از علایم تبلیغاتی ثابت و غیر قابل تغییر، بیلبوردهای تبلیغاتی و حتی صفحات نمایشگر معمول در ویترین فروشگاه‌ها از نمایشگرهای LFD سامسونگ استفاده می‌شود که پیام‌های مورد نظر کاربران را به شیوه‌ای کاملا دینامیک و قابل تغییر در هر لحظه به اطلاع خریداران و مصرف‌کنندگان می‌رسانند.
بر اساس این گزارش، توانایی بالای نمایش و امکان تغییر لحظه‌ای محتوای به نمایش در آمده در نمایشگرهای LFD سامسونگ از دیگر برتری‌های این نمایشگرها در مقایسه با نمایشگرهای ساده معمول است؛ مزیتی که علاوه بر موارد یاد شده امکان افزایش سود از طریق فروش آگهی‌های تبلیغاتی بر روی این سیستم را نیز‌ فراهم می‌آورد.
در مجموع و در نمای کلی نمایشگرهای LFD سامسونگ در کاربری‌های مختلفی از ساخت یا معرفی یک برند جدید، تاثیرگذاری بر نحوه خرید مشتریان و به صورت کاملا ساده نمایش اطلاعات به روز و جدید انتخاب بی‌نظیری در اختیار کاربران این سیستم قرار می‌دهد.
نمایشگرهای LFD سامسونگ با نرم‌افزار MagicInfo خود ابزاری ایده‌آل برای مکان‌هایی همچون مدارس یا کاربران تجاری‌ است که نیاز به اتصال یک Media Player جداگانه برای هر نمایشگر را به شیوه‌ای مدرن و امروزی برطرف ساخته است.
ساخت این پنل‌ها براساس فناوری نمایشگرهای LCD و LED موسوم بهLarge Format Display شکل گرفته و در درون هردستگاه بجز نرم‌افزار MagicInfo از یک کامپیوتر درونی نیز استفاده شده است به این ترتیب برای نمایش اطلاعات بر روی این پنل‌ها تنها به منبع تغذیه برق و یک اتصال شبکه برای تامین محتوا و نمایش آن نیاز خواهد بود.
از جمله مکان‌های ایده‌آل برای نصب این نمایشگرها می‌توان از پذیرش شرکت‌ها، فرودگاه‌ها، هتل‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، دفاتر اداری، سالن‌های تئاتر و موزه‌ها اشاره کرد.
همکاری و هماهنگی سخت‌افزار و نرم‌افزار حاضر در نمایشگرهای LFD سامسونگ تضمین مناسبی برای نمایش صحیح و بلافاصله اطلاعات دینامیک و به‌روز در مقیاسی بزرگ و با حداکثر کیفیت است.