PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : یک کلیپ ویدئویی از چرخش ماه و زمین به دور خورشید می‌خواهم



royal999
04-03-2012, 16:31
سلام!

من دنبال یک کلیپ ویدئویی با مشخصات زیر هستم و اگر کسی این چنین کلیپی دارد، حتی اگر آن را بفروشد هم من آنرا خریدارم و قیمت آن توافقی خواهد بود. البته اگر حق نشر آن برای افراد حقیقی و حقوقی داخل است، آنرا رعایت کند:

1- ماه را نشان دهد که به دور زمین می‌چرخد و زمین هم به دور خورشید می‌چرخد و یک دور کامل بچرخد تا بیننده چرخش آنها را دقیق ببیند.

2- ابعاد تصویر و کیفیت تصویر بالا باشد و از لحاظ گرافیکی نیز حرفه‌ای و جذاب باشد.

3- نوشته‌های مختلف در گوشه و کنارش نداشته باشد و کسی نیز با خودکار یا دست یا هر وسیله‌ی دیگر به این سه کره اشاره نکند.

4- حدود یک دقیقه یا کمتر باشد.

5- حدالامکان یک موسیقی پس زمینه‌ی خوب داشته باشد.

6- کسی در آن حرف نزند که بخواهد توضیح بدهد ماه به دور زمین و زمین به دور خورشید می‌چرخد.

البته بگویم که ویدئویی که فاصله‌ی این سه سیاره و اندازه‌ی حقیقی آنها را با هم نشان بدهد، منظور نیست و فقط هدف آموزش رابطه‌ی این سه سیاره با همدیگر است.
حالا اگر مواردی مثل اینکه یک طرف ماه همیشه رو به زمین باشد، قابل نمایش بود، چه بهتر. اگر نبود و این حالت قابل دیدن هم نبود، مهم نیست، چون ما فقط یک طرف ماه را از زمین می‌بینیم.

قبلاً دو نمونه داشتم که ساختار چرخش آنها بد نبود، ولی کیفیت آنها بالا نبود و آنها را در [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] قرار داده‌ام.
ویدئویی که آن را خواهم خرید یا اگر خواستید، رایگان بدهید، آن ویدئویی است که از این دو ویدئویی که گفتم با کیفیت‌تر باشد و بقیه‌ی معیارهای حتمی بالا را هم داشته باشد.

با تشکر.