PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : عدم دسترسی کل پلیر های ایرانی به ...



Captain MacMillan
14-02-2012, 22:16
با عرض سلام و خسته نباشید.
بنده ( و در واقع هزاران ایرانی که در سرور های پرایویت، World of Warcraft بازی میکنند ) مشکلی دارم که از حدود 4 ماه پیش شروع شده و گویا خیال بهبوی خود به خودی از طرف مسئولان را کلاً باید فراموش کنم.

مشکل این جا است که دسترسی کاربران ایرانی به سرور های پرایویت بازی WoW به قدری کند است و با پکت لاس های بیشمار همراه است که بازی کردن غیر ممکن شده است. سرور های آمریکایی، روسی و اروپایی، حتی سرورهایی که به فاصله ی زمانی 160ms به پلیر پاسخ میدهند (مانند [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] با ip : 50.23.226.227) نیز دچار این مشکل هستند. به محض آنکه ما Login میکنیم ( اگر موفق به لاگین شویم البته!! )، متوجه Latency عجیب و غریب مانند 10k+ ms تا 20k میشویم و این در حالی است که تا 4 ماه پیش با حد اکثر 0.5ms می توانستیم بازی کنیم و حتی در برخی مواقع (در محیط های خلوت بازی) پینگ به 150 میلی ثانیه میرسد. این پکت لاس ها از کجا به وجود می آیند که تمام پلیر های ایرانی را (چه شمال، چه جنوب و چه پلیر های تهرانی ) به خود دچار میکند و امکان بازی را مختل کرده است؟

جالب تر این است که به محض اینکه VPN فعال کنیم، این مشکل بر طرف میشود، اما باز هم از بازی با پینگ پایین و سرعت بالا و روان محروم هستیم (در حالی که 4 ماه پیش نبودیم!) و به طور کلی اصلاً امکان بازی به صورت نرمال وجود ندارد.

اگر کسی میداند که برای رفع و پیگیری این مشکل با چه سازمانی باید تماس بگیرم و یا برای چه کسی باید ایمیل بفرستم، نهایت لطف را در حق من کرده است اگر راهنمایی کند.

موفق باشید.

Behrouz_se60
15-02-2012, 12:14
والا همین مشکل 2هفته پیش وجود نداشت و من می توانستم با پینگ 250 به سرور Omegawow وصل بشم که بهترین پینگ من بود و بعد از چند روز مانده به 22 بهمن یک مشکل غیر عادی به وجود آمد که من بی خیال شدم البته رفتم سرور آسیا تک که خودش پینگ 30 میلی داره که خیلی خوبه ولی تعدا کاربران کم هست.

من هم یک تست کردم متوجه شدم که از جایی که با فرمان Tracert می زنم آی پی 10.10.53.30 (فکر کنم ) ایران هست و این آی پی مشکل داره .یعنی از خونتون تا این آی پی پینگ کمتر از 100 هست و بعد به خارج وصل بشه می رسه به 400 تا 1000 .من وقتی بازی می کردم متوجه شدم که بازی یا لگ در حالت فریز هست ولی میتونم راه برم بعد از شهری به شهر دیگر رفتم در این حالت wow تو فریز بود و بلافاصله من Log off کردم و بعد مجددا لاگین کردم تعجب کردم دیدم همون شهر دیگه هستم این نشان می دهد که ارسال مشکلی ندارد بلکه نقطه دریافت در wow یا ورود به ایران مشکل داره ظاهرا نقطه وروردی ایران در حال بررسی داده هست یا چیز دیگر.