PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : تفاوت بین کارت های طلایی****



pishooo2
10-02-2012, 20:57
خدمات كارت اشتراك عادي
در اين سطح از خدمات ، دارندگان خودرو از خدمات امداد باليني در سراسر كشور به شرح ذيل بهره مند مي گردند :
1. اعزام امدادگر طبق درخواست امداد خواه براي ارائه خدمات فني بصورت شبانه روزي ، در سراسركشور
2. امداد رساني به خودروهاي متوقف شده بدون دريافت هزينه اياب و ذهاب
3. چنانچه به هر دليل راه اندازي خودرو در محل توقف ميسر نگردد امداد گر نسبت به اعزام خودرو به صورت رايگان به نزديكترين تعميرگاه مجاز اقدام مي نمايد
4. در صورتيكه خودرو مشترك در جاده هاي بين شهري دچار نقص فني و يا حادثه گردد و راه اندازي خودرو در محل توقف خودرو ممكن نباشد امدادگر موظف است نسبت به هماهنگي جهت انتقال سرنشينان خودرو به نزديكترين شهر اقدام نمايد . اين خدمات رايگان مي باشد
5. هزينه اشتراك ساليانه براي برخورداري از خدمات اشتراك عادي در حال حاضر400.000 ريال براي مدت يكسال مي باشد


/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

شرح خدمت كارت طلايي سال
1. امداد رساني در تمام نقاط كشور به صورت شبانه روزي ( هزينه اياب و ذهاب امدادگر به صورت رايگان)
2. انتقال رایگان سرنشینان خودروی حادثه دیده به نزدیکترین شهر در صورت امکان و یا پرداخت هزینه بر اساس ضوابط شرکت
3. انتقال رایگان خودروی حادثه دیده به نزدیکترین نمایندگی مجاز در صورت امکان و یا پرداخت هزینه بر اساس ضوابط شرکت
4. جبران خسارت وارده به خودرو ، ناشی از سوانح و تصادفات طبق ضوابط ( به استثناء شكست شيشه به تنهايي ، ريزش مواد اسيدي و شيمايي ، بارش تگرگ ، صاعقه ، طوفان ، زلزله ، آتشفشان ، آتش سوزي ، ريزش آوار ، انفجار )
5. جبران خسارت سرقت خودرو و قطعات سرقت شده خودرو طبق ضوابط
6. جايگزين نمودن خودرو هاي سرقتي طبق ضوابط
//////////////////////////////////////////////////////////////
شرح خدمت كارت طلايي يك ستاره
1. امداد رساني در تمام نقاط كشور به صورت شبانه روزي ( هزينه اياب و ذهاب امدادگر به صورت رايگان)
2. انتقال رایگان سرنشینان خودروی حادثه دیده به نزدیکترین شهر در صورت امکان و یا پرداخت هزینه بر اساس ضوابط شرکت
3. انتقال رایگان خودروی حادثه دیده به نزدیکترین نمایندگی مجاز در صورت امکان و یا پرداخت هزینه بر اساس ضوابط شرکت
4. جبران خسارت وارده به خودرو ، ناشی از سوانح و تصادفات طبق ضوابط
5. جبران خسارت سرقت خودرو و قطعات سرقت شده خودرو طبق ضوابط
6. جايگزين نمودن خودرو هاي سرقتي طبق ضوابط
////////////////////////////////////////////////////////////////
كارت طلايي دو ستاره
1. امداد رساني در تمام نقاط كشور به صورت شبانه روزي
2. انتقال رایگان سرنشینان خودروی حادثه دیده به نزدیکترین شهر در صورت امکان و یا پرداخت هزینه بر اساس ضوابط شرکت
3. انتقال رایگان خودروی حادثه دیده به نزدیکترین نمایندگی مجاز در صورت امکان و یا پرداخت هزینه بر اساس ضوابط شرکت
4. جبران خسارت وارده به خودرو ، ناشی از سوانح و تصادفات طبق ضوابط
5. جبران خسارت سرقت خودرو و قطعات سرقت شده خودرو طبق ضوابط
6. تعمیر خودرو مطابق استانداردهای تعمیراتی شرکت ایران خودرو در طی دوره اشتراک
7. تضمین کیفیت و دوام رنگ خودروی تعمیر شده در طی دوره اشتراک
8. انجام رایگان سرویس های دوره ای: تا سقف 25000 کیلومتر
9. جايگزين نمودن خودرو هاي سرقتي طبق ضوابط
كارت طلايي سه ستاره
1. امداد رساني در تمام نقاط كشور به صورت شبانه روزي
2. انتقال رایگان سرنشینان خودروی حادثه دیده به نزدیکترین شهر در صورت امکان و یا پرداخت هزینه بر اساس ضوابط شرکت
3. انتقال رایگان خودروی حادثه دیده به نزدیکترین نمایندگی مجاز در صورت امکان و یا پرداخت هزینه بر اساس ضوابط شرکت
4. جبران خسارت وارده به خودرو ، ناشی از سوانح و تصادفات طبق ضوابط
5. جبران خسارت سرقت خودرو و قطعات سرقت شده خودرو طبق ضوابط
6. تعمیر خودرو مطابق استانداردهای تعمیراتی شرکت ایران خودرو در طی دوره اشتراک
7. تضمین کیفیت و دوام رنگ خودروی تعمیر شده در طی دوره اشتراک
8. انجام رایگان سرویس های دوره ای: تا سقف 40000 کیلومتر
9. پرداخت هزینه توقف خودرو د رتعمیرگاههاي مجاز: روزانه 100.000ریال تا سقف 40 روز طبق ضوابط
10. جايگزين نمودن خودرو هاي سرقتي طبق ضوابط تذكر : چنانچه در خسارت وارده مشترك مقصر حادثه باشد 50% هزينه توقف پرداخت مي گردد
تذكر : چنانچه در خسارت وارده مشترك مقصر حادثه باشد 50% هزينه توقف پرداخت مي گردد




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

كارت طلايي سه ستاره
1. امداد رساني در تمام نقاط كشور به صورت شبانه روزي
2. انتقال رایگان سرنشینان خودروی حادثه دیده به نزدیکترین شهر در صورت امکان و یا پرداخت هزینه بر اساس ضوابط شرکت
3. انتقال رایگان خودروی حادثه دیده به نزدیکترین نمایندگی مجاز در صورت امکان و یا پرداخت هزینه بر اساس ضوابط شرکت
4. جبران خسارت وارده به خودرو ، ناشی از سوانح و تصادفات طبق ضوابط
5. جبران خسارت سرقت خودرو و قطعات سرقت شده خودرو طبق ضوابط
6. تعمیر خودرو مطابق استانداردهای تعمیراتی شرکت ایران خودرو در طی دوره اشتراک
7. تضمین کیفیت و دوام رنگ خودروی تعمیر شده در طی دوره اشتراک
8. انجام رایگان سرویس های دوره ای: تا سقف 40000 کیلومتر
9. پرداخت هزینه توقف خودرو د رتعمیرگاههاي مجاز: روزانه 100.000ریال تا سقف 40 روز طبق ضوابط
10. جايگزين نمودن خودرو هاي سرقتي طبق ضوابط تذكر : چنانچه در خسارت وارده مشترك مقصر حادثه باشد 50% هزينه توقف پرداخت مي گردد
تذكر : چنانچه در خسارت وارده مشترك مقصر حادثه باشد 50% هزينه توقف پرداخت مي گردد





[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
.
.
.
.
.
تا برسیم به 4 ستاره
وقتی دیدم برق از همه جام پرید توی 4 ستاره نوشته 4 حلقه لاستیک در انتهای 60000 تا که واسم واقعا جالب بود چطور میشه با پرداخت 420000 تومن 4 حلقه لاستیک بدن در صورتی که 20.000تومن با 3 ستاره تفاوت داره..

pishooo2
14-02-2012, 23:06
اخر ما نفهمیدیم این کارت ها چه فرقی با هم دارن؟

---------- Post added at 11:06 PM ---------- Previous post was at 11:04 PM ----------

راستی تو کارت طلایی 4 ستاره نوشته 4 حلقه لاستیک در انتهای 60000 تا کسی میدونه که این حقیقت داره یا نه ؟

ronin_2607
27-03-2012, 23:48
حقیقت داره . میدن.