PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : تاپیک اختصاصی ملوان بندر انزلی | قوی سپید



Amir M.ohAma.D
05-02-2012, 14:47
سال تاسیس :1348


اطلاعات ورزشگاه

نام:تختی
گنجایش:15000 نفر


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

توضیحات


این ورزشگاه با قدمتی حدود ۵۵ سال یکی از قدیمی‌ترین ورزشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و در حال حاضر در بازیهای باشگاه فوتبال ملوان بندر انزلی در این ورزشگاه انجام می‌شود.



مدیر عامل باشگاه : درودگر

سرمربی :فرهاد پور غلامی

پیشکسوتان ملوان

کاظم قدیری / مسعود باقری / جواد گروهی / بیژن حسینی حقی / علی نیاکانی / سیروس قایقران / غفور جهانی / ارش فروغی / محمد احمدزاده / عزیز اسپندار



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



تاریخچه ملوان






[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان نیروی دریایی بندر انزلی در سال ۱۳۴۸ و فقط در رشته فوتبال ، با حمایت ناوبان کریم رستگاری راد ( رییس وقت تربیت بدنی نیروی دریایی انزلی ) و با مربیگری آقای بهمن صالح نیا ( پدر ملوان ) که بازیکن تیم ملوان نیز بود ، تاسیس گردید.صالح نیا که معلم ورزش مدارس انزلی بود تیم را با جمعی از شاگردان خود تشکیل داد. ملوان که کار خود را از مسابقات دانش آموزی کشور و مسابقات استانی شروع کرده بود طی مدت کوتاهی پا به عرصه لیگ دسته اول کشور گذاشت و از همان ابتدا با ارائه بازیهای زیبا و کسب نتایج شایسته ، توجه همگان را به خود جلب نمود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ملوان از سال ۵۲ به بعد در تمام ادوار لیگ ایران حاضر بود و تنها در سال ۷۵ بود که برای اولین بار در مسابقات لیگ فوتبال سقوط را تجربه کرد. ملوان در سال ۷۸ برای دومین بار سقوط کرد.آنها برای سومین بار در سال ۸۱ به دسته اول سقوط کردند. با اینحال یک کارنامه مثبت برای همیشه از ملوان در تاریخ فوتبال ایران ثبت شده است ، ملوان تا سال ۸۰ بهترین تیم شهرستانی تاریخ لیگ ایران بوده است. گرچه بعد از آن سپاهان و فولاد ملوان را به پله سوم سکوی افتخار شهرستانیها بردند اما هنوز ملوان با کسب سه عنوان قهرمانی در جام حذفی کشور و ۳ نایب قهرمانی ، صاحب رکوردی قابل توجه در تاریخ فوتبال کشور است.انزلی شهر فوتبال در شمال کشور است که اگر نبود ملوان با آن همه ستاره ای که هر سال از دست می دهد جایی در بالاترین صحنه فوتبال کشور نداشت.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خصوصیت بارز ملوان ظهور مداوم پدیده هاست و همین باعث می شود که ملوان حتی در ضعیف ترین وضعیت خود نیز قدرتش را به حریفان دیکته کند.انزلی ستاره ساز فوتبال ایران است و چنین است که هر تیم لیگ برتری یکی دو انزلی چی در ترکیب خود دارد.در حال حاضر ملوان علاوه بر تیم فوتبال بزرگسالان دارای تیمهای فوتبال نونهالان مدرسه فوتبال، نوجوانان، جوانان، امید و تیمهای قایقرانی، بسکتبال و بوکس و نیز قایقرانی و فوتسال زنان می باشد؛ بطوری که بیش از ۶۰۰ جوان شایسته زیر پوشش این باشگاه فعالیت می کنند.نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه فرماندهان ورزشدوست خود همچون امیر دریادار کوچکی ( فرماندهی محترم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ) ، دریادار سیاری ( جانشین فرماندهی محترم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ) ، تیمسار بهزادفر ( فرماندهی محترم منطقه چهارم دریایی ) ، فرماندهان سابق منطقه که اکنون نیز در سایر رده های ارتش یاور ملوانند ( تیمسار صفاری ، تیمسار فرهنگی ، تیمسار صادقپور ، جناب ناخدا عندا… و بسیاری دیگر ) ، همواره از تمام توان و امکانات خود برای حمایت هرچه بیشتر از باشگاه ملوان اقدام کرده است. هواداران ملوان در انزلی و سراسر ایران و جهان ، همواره به امید حمایت هرچه بیشتر سازمانها و ارگانهای شهری و استانی جهت کسب افتخارات جدید توسط شیرمردان ملوان هستند و در این راه از هیچگونه خدمتی فروگذار نمی کنند ؛ مردم ورزشدوستی که ملوان را جزئی از زندگی خود می دانند و در شادی و غمهای آن شریکند.


افتخارات
۱۳۵۲ : بهترین تیم شهرستانی ایران در جام تخت جمشید ، مقام دوم در جام عمران منطقه‌ای پاکستان

۱۳۵۵ : بهترین تیم شهرستانی ایران در جام تخت جمشید و قهرمان اولین دوره جام حذفی ایران با پیروزی ۴ بر یک مقابل تراکتورسازی تبریز

۱۳۵۶ : بهترین تیم شهرستانی ایران در جام تخت جمشید ، آقای گلی عزیز اسپندار با ۱۶ گل زده

۱۳۶۰ : مقام سوم در جام وحدت با شرکت تیمهای سوریه، الجزایر، استقلال، پیروزی و امیدهای ارتش ایران

۱۳۶۵ : قهرمان جام حذفی با غلبه ۲ بر ۱ بر تیم خیبر خرم آباد - قهرمان گروه مقدماتی جام باشگاههای آسیا در سریلانکا ( سال ۱۹۸۷ میلادی )

۱۳۶۶ : نایب قهرمان جام حذفی با شکست ۱ بر ۰ در تک بازی انجام شده در تهران در مقابل تیم پرسپولیس

۱۳۶۷ : نایب قهرمان جام حذفی با شکست ۵ بر ۳ در دو بازی رفت ( پیروزی ۳ بر ۱ ) و برگشت ( شکست ۴ بر ۰ ) در مقابل شاهین اهواز

۱۳۶۸ : بهترین تیم شهرستانی ایران با کسب مقام سوم در لیگ، آقای گلی محمد احمدزاده با ۱۶ گل زده

۱۳۶۹ : قهرمان جام حذفی با پیروزی ۶ بر ۵ در مقابل استقلال تهران در تک بازی انجام شده در تهران "

۱۳۷۰ : نایب قهرمان جام حذفی با شکست ۲ بر ۱ مقابل پرسپولیس در تک بازی انجام شده در تهران

فصل ۸۳ الی ۸۴ : کسب عنوان پدیده لیگ حرفه ای

فصل ۸۹ الی ۹۰ : نائب قهرمانی جام حذفی

سایت رسمی باشگاه

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

اطلاعات بیشتر

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%84_%D9%85%D9%84%D9%88%D8%A7%D 9%86_%D8%A8%D9%86%D8%AF%D8%B1_%D8%A7%D9%86%D8%B2%D 9%84%DB%8C

Amir M.ohAma.D
09-06-2012, 15:40
نیروی دریایی با انتقال سهام ملوان به هدایتی موافقت کرد

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بهمن صالح‌نیا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد جلسه صادق درودگر با پیشکسوتان باشگاه ملوان، گفت: شب گذشته جلسه‌ای با حضور آذرگون رئیس تربیت بدنی نیروی دریایی و جمعی از پیشکسوتان و صادق درودگر نماینده حسین هدایتی در انزلی برگزار شد. در این جلسه آذرگون می‌خواست نظر پیشکسوتان ملوان را در مورد انتقال 60 درصد سهام باشگاه به هدایتی بداند که نظر پیشکسوتان در این مورد مثبت بود.
وی در مورد جلسه امروز درودگر با بازیکنان ملوان خاطرنشان کرد: برای اینکه دوست داشتم بازیکنان به راحتی حرف‌هایشان را در مورد مطالبا‌تشان بیان کنند در جلسه امروز شرکت نکردم اما آن طور که شنیدم قرار شده منطقه آزاد انزلی مطالبات‌ فصل گذشته بازیکنان را پرداخت و حسین هدایتی نیز در ابتدای فصل 2 میلیارد تومان به باشگاه پول تزریق کند تا مربیان هرچه زودتر کار را شروع کنند. هنوز هیچ قراردادی بین نیروی دریایی و حسین هدایتی امضا نشده و همه چیز به طور شفاهی است.
مدیرعامل باشگاه ملوان تصریح کرد: هرچه زمان بگذرد تیم ملوان ضرر می‌کند. از یک سو نگرانی همه، تشکیل زودتر تیم و آغاز تمرینات است و از سوی دیگر هنوز استانداردسازی‌ لازم مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز انجام نشده و ورزشگاه تختی انزلی استانداردهای لازم را ندارد. چند وقت پیش که من این حرف‌ها را بیان کردم برخی به نوع دیگری از آن برداشت کردند.
صالح‌نیا در مورد وضعیت مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: هیئت مدیره جدید باشگاه ملوان تشکیل و آن هیئت مدیره، مدیرعامل باشگاه ملوان را انتخاب خواهند کرد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Mr.Mazmamfi
13-06-2012, 19:27
سلام دوستان

اینم جدیدترین خبر .
ورزش 3 .


هدايتي توافقنامه خريد باشگاه ملوان را امضا کرد
حسين هدايتي پس از بررسي چند پيشنهاد، بالاخره براي خريد سهام باشگاه ملوان به توافق رسيد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]







حسين هدايتي با صدور اطلاعيه‌اي در وب‌سايت باشگاه استيل آذين اعلام کرد براي خريد سهام باشگاه ملوان بندرانزلي به توافق رسيده است. متن اين اطلاعيه را در ادامه مي‌خوانيد:

اينجانب حسين هدايتي بعنوان سرباز کوچک کشور عزيزمان جمهوري اسلامي ايران توفيق دارم بعنوان قدر داني از ملوانان عزيز نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران و تشکر از احساسات پاک و پرشور مردم خونگرم و فوتبال دوست خطه گيلان، بويژه مردم شهر انزلي اعلام کنم: که پس از بررسي هاي فراوان براي تيم داري در ليگ برتر پس از مدتها مذاکره با چندين باشگاه و همچنين ضمن تشکر از مسئولين مربوطه باشگاههاي ديگر بويژه برادر عزيزم آقاي عابديني و مسئولان راه آهن " انتخاب من باشگاه ملوان مي باشد ".

در ادامه چند نکته را تذکرا اعلام مي نمايم:

1. فوتبال محل ايجاد ورزش حرفه اي و تقويت روحيه جوانمردي ، پهلواني و قهرماني است. لذا با نيت و رعايت موازين اخلاقي و احترام به يکديگر جهت رسيدن به اين آرمانها همگي بايد تلاش کنيم که بتوانيم به هدفمان برسيم. اميدوارم مردم خوب و خونگرم انزلي در اين راه به من کمک کنند.



2. باشگاه ملوان جهت کسب موفقيت بيش از پيش نياز به وحدت و اتحاد و همدلي همه جانبه دارد. اميدوارم همگي دست به دست هم دهند تا باشگاه خودشان را ياري نمايند.



3. اينجانب قرارداد مربوطه را پس از توافقات انجام شده امضا نمودم که در صورت امضاي مسئولان نيروي محترم دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران، روز عيد مبعث پيامبر اکرم (ص) به ديدار و خدمت پيشکسوتان ، مردم ، مسئولان و بازيکنان ملوان براي شروع فصل جديد خواهم رفت.



4. در صورتيکه اين توافقنامه در هر شرايطي دچار مشکل شود خدمت خود را در تيم استيل آذين در ليگ يک ادامه خواهم داد.

در پايان اميدوارم حضور بخش خصوصي در فوتبال موجب نشاط ، پيشرفت و سرعت و موفقيت براي فوتبال کشور عزيمان شود و همچنين به خصوصي شدن در فوتبال سرعت بيشتري بخشد.

فراموش نکنيد فوتبال امروزه چهارمين صنعت اقتصادي مي باشد که در کشورها رونق دارد. ما هم بايد براي رسيدن به معيارهاي AFC و FIFA سريعتر به خصوصي سازي در فوتبال سرعت بخشيم.

والسلام عليکم و رحمت الله و برکاته

حسين هدايتي دولابي

Amir M.ohAma.D
13-06-2012, 19:36
استارت واگذاری ملوان به بخش خصوصی را چه کسی زد؟



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



استارت واگذاری ملوان به بخش خصوصی و حسین هدایتی را میلاد کی مرام بازیگر موفق و انزلیچی سینمای ایران زد . اتفاقی که در ابتدا جدی گرفته نشد . زیرا کسی فکر نمی کرد با این همه قدرت هایی که در پی جذب هدایتی بودند و سنگ اندازی هایی که از داخل و بیرون می شد ملوان بالاخره خصوصی شده و از شر بی پولی ۴۳ ساله اش خلاص شود .اما میلاد کی مرام با تلاش بی وقفه ای که در این چند هفته داشت ، با کمک دو بازیکن ملی پوش انزلیچی که همه ی فکر و ذکر خود را معطوف موفقیت تیم ملوان و سر و سامان گرفتن وضعیت این تیم کردند ، توانست کاری کند که خیلی ها در سالهای اخیر نتوانستند انجام دهند . این اتفاق از آن جهت بسیار ارزشمند است که به دلیل مشکلات مالی و ساختاری باشگاه خطر سقوط به دسته ی اول به شدت ملوان را تهدید می کرد . سوا از نتیجه ی این واگذاری و اینکه در آینده چه پیش خواهد آمد ، به خوبی می دانیم که در آینده ای بسیار نزدیک همه گان از سهم بزرگ خود در سر و سامان گرفتن ملوان بزرگ خواهند گفت در حالی که واقعیت چیز دیگری است . پایگاه اینترنتی هواداران ملوان بندرانزلی “ملوان کلاب” سعی کرد در طول این روزها که عاشقان ملوان از امروز و فردا ها به شدت آزرده شده بودند ، بیشتر اخبار امیدوار کننده و صد البته موثق را در خروجی سایت قرار دهد و از پرداختن به شایعات دوری کند . حال نیز لازم می دانیم تشکر ویژه ای از میلاد کی مرام بازیگر محبوب انزلیچی سینمای ایران و پژمان نوری و مازیار زارع ملی پوشان ملوانی که در اوج نیز اصل خود را فراموش نکردند و تمام تلاش خود را برای خدمت به شهر و همشهریان خود انجام دادند داشته باشیم و خسته نباشید جانانه ای بگوییم . آنها بار دیگر تعصب و عشق به شهر خود را برای مردمان دیار کاسپین معنا کردند .

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Amir M.ohAma.D
14-06-2012, 20:30
مدیرعامل باشگاه ملوان : وضعیت ملوان روز یكشنبه آینده نهایی می شود


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



ناخدا 'حسین غلامی ' روز پنجشنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار كرد: قراردادی در 18 بند با شركت استیل آذین ایرانیان به مدیریت حسین هدایتی تنظیم شده كه در كلیات با آن موافق هستیم.
وی افزود : در خصوص جزئیات قرارداد هنوز بحث داریم و برای توافق بر سر جزئیات درخواست جلسه ای در روز یكشنبه با حضور مسئولان استانی ، رییس هیات فوتبال ، نمایندگان آقای هدایتی و مسئولان باشگاه در محل ستاد ناوگان شمال نموده ایم .
غلامی ، كلیات قرار داد را واگذاری 70 درصد سهام باشگاه فوتبال اعم از تیم بزرگسالان ، نونهالان ، نوجوانان ، جوانان ، امید و تیم بانوان ملوان به شركت استیل آذین ایرانیان عنوان كرد.
به گفته وی 30 درصد مابقی سهام در قبال واگذاری زمین های تمرین جهت تیم های بزرگسالان و پایه، جذب سرباز جهت تیم های ملوان، واگذاری امكاناتی نظیر خودرو به نیروی دریایی تعلق خواهد داشت .
غلامی افزود: آقای هدایتی متعهد شد دو میلیارد تومان از حدود شش میلیارد بدهی ملوان از بابت قرارداد دو فصل گذشته بازیكنان ، كادر فنی و بدهی های متفرقه را پرداخت نماید و مابقی نیز با پی گیری نیروی دریایی و كمك مسئولان استانی و شهرستانی و نماینده انزلی از سازمان منطقه آزاد انزلی دریافت و به بازیكنان و كادر فنی پرداخت شود.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Amir M.ohAma.D
16-06-2012, 15:12
بیانیه سازمان منطقه آزاد انزلی در خصوص باشگاه ملوان / 13 میلیارد دادیم، اما سهامی نگرفتیم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی منطقه آزاد انزلی بیانیه ای در مورد بدهی های باشگاه ملوان و سهام این باشگاه به شرح زیر منتشر کرد:


به اطلاع مردم ورزش دوست شهرستان بندرانزلی، استان گیلان و هواداران محترم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در شمال کشور می رساند که سازمان منطقه آزاد انزلی براساس مصوبه دور دوم سفرهای استانی هیئت محترم دولت به استان گیلان مورخه 25/7/1387 مبنی بر اداره مشترک باشگاه ملوان از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی ونیروی دریایی به نسبت سهام 80 درصد منطقه آزاد انزلی و 20 درصد نیروی دریایی، با انعقاد توافقنامه همکاری سه ساله به حمایت همه جانبه مادی، معنوی و مدیریتی از این باشگاه مردمی، ریشه دار و بازیکن ساز اقدام کرد و علی رغم اینکه برخلاف مصوبه هیئت دولت در مدت قرارداد 80 درصد سهام باشگاه ملوان از سوی نیروی دریایی به این سازمان انتقال نیافت، سازمان منطقه آزاد انزلی تمام قدر السهم 80 درصدی خود از هزینه های باشگاه معادل 13 میلیارد تومان را پرداخت کرده است.

از مهم‌ترین دستاوردهای این حمایت مالی در کنار زحمات کادر فنی،تلاش های بازیکنان باتعصب و حمایت هواداران خونگرم باشگاه می توان به نائب قهرمانی در جام حذفی در عین شایستگی بعد از دو دهه، حضور موفق در چهار دوره لیگ برتر، کسب موفقیت های تیم های پایه در سطح اول فوتبال کشور، بازسازی ورزشگاه تختی انزلی و تأیید ساختار باشگاه ملوان در دو سال گذشته از سوی AFC، اشاره کرد.

گفتنی است بعد از بررسی صورت مالی حسابرسی شده توسط مراجع ذیصلاح از تاریخ حضور منطقه آزاد انزلی تا مورخ 29 اسفند ماه 1390 مشخص گردید از مجموع هزینه های 160 میلیاردریالی باشگاه ملوان ، سازمان منطقه آزاد انزلی تمامی قدر السهم 80 درصدی خود معادل 130 میلیارد ریال را پرداخت کرده و بدهی 25 میلیارد ریالی باقی مانده تا پایان اسفند ماه 90 ، ناشی از عدم پرداخت حتی یک ریال از سهم 20 درصدی هزینه های نقدی از سوی نیروی دریایی معادل 30 میلیارد ریال در طول 42 ماه گذشته است. ضمناً از زمان انعقاد تفاهم نامه همکاری مطابق بند 5 آن ، جذب بازیکنان سرباز و در اختیار گذاشتن زمین تمرین از تعهدات نیروی دریایی بوده و جزو هزینه های نقدی موسسه محسوب نمی گردد.

لازم به ذکر است بنا به درخواست و نامه مکتوب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مورخه 1/1/91 به سازمان منطقه آزاد انزلی مبنی بر تحویل تیم فوتبال ملوان به آن نیرو و انحلال موسسه ملوان منطقه آزاد انزلی، به موجب آن کلیه هزینه های باشگاه از آغاز سال 91 تا زمان واگذاری به بخش خصوصی برعهده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و سازمان منطقه آزاد انزلی هیچ گونه تعهدی در قبال هزینه های باشگاه ملوان ندارد.


سازمان منطقه آزاد انزلی به اطلاع علاقه مندان ملوان همیشه سرافراز می رساند که این سازمان به دلایل قانونی چون درخواست مکتوب نیروی دریایی (مالک باشگاه) مبنی بر تحویل تیم فوتبال ملوان از سوی این سازمان ، مصوبه مجلس محترم شورای اسلامی درخصوص ممنوعیت هزینه کرد سازمان های دولتی در باشگاه های حرفه ای ، ابلاغیه هیأت محترم دولت مبنی برپایان حمایت مالی از تیم ملوان در سال 91 و محدودیت های قانونی کنفدراسیون فوتبال آسیا، از افتخار حمایت و همراهی تیم اصیل و ریشه دار ملوان بندرانزلی محروم شد و برای مجموعه بازیکنان،کادر فنی و علاقه مندان قوی سپید خزر، سرافرازی و بالندگی روزافزون را مسئلت دارد.
پورغلامی: هدایتی بیاید، پژمان نوری و مازیار زارع به ملوان برمی‌گردند

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


فرهاد پورغلامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حضور حسین هدایتی در تمرین تیم ملوان، گفت: قرار است روز آینده هدایتی جلسه‌ای با مسئولان نیروی دریایی، مسئولان شهری و استانی داشته باشد و پس از آن به ورزشگاه تختی انزلی می‌آید تا با بازیکنان و کادر فنی ملوان دیداری داشته باشد و با آنها صحبت کند. بعد از آن کار را به طور جدی برای فصل آینده آغاز می‌کنیم.


وی افزود: در صورتی که قرارداد نهایی بین حسین هدایتی و نیروی دریایی امضا شود، پژمان نوری و مازیار زارع به ملوان برمی‌گردند. من با این دو بازیکن صحبت کردم و آنها موافقت‌شان را برای بازگشت به ملوان اعلام کردند.

پورغلامی تصریح کرد: پیش از این بازیکنان و مربیان ملوان نشستی با صادق درودگر نماینده حسین هدایتی داشتند و فردا اولین دیدار بازیکنان و مربیان تیم با هدایتی است.

70 درصد سهام ملوان به هدایتی رسید/ یکشنبه حضور در تمرینات

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استیل آذین، پس از توافق‌هایی که حسین هدایتی با مسئولان نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران برای خرید 70 در صد از سهام تیم فوتبال ملوان بندر انزلی داشت، صادق درودگر نماینده حسین هدایتی صبح امروز شنبه عازم انزلی شد تا در ملاقات با مسئولان نیروی در‌یایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و مقامات مسئول مرتبط با این انتقال زمینه حضور حسین هدایتی را در انزلی برای برگزاری جلسه نهایی مهیا کند.


قرار است حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین نیز فردا به همراه برخی از مسئولان شر کت استیل آذین ایرانیان عازم انزلی شود تا در صورت توافق نهایی تفاهم نامه خرید سهام باشگاه ملوان را امضا کند.

هدایتی در سفر خود به انزلی با مسئولان تیم ملوان، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مدیران ورزشی استان ،هواداران خونگرم انزلی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.


وی در تمرینات ملوان در روز یکشنبه حضور پیدا خواهد کرد.

سایت استیل آذین همچنین در خبری دیگر نوشت: حسین هدایتی پس از بررسی‌های متفاوت توافقنامه خرید 70 درصد از سهام ملوان بندر انزلی را امضا کرد. پس از این اتفاق در چند روز گذشته برخی نقل قول‌ها از سوی باشگاه استیل آذین و با نام هدایتی در رسانه‌های نوشتاری منتشر شده است.


از همین رو حسین هدایتی مالک باشگاه استیل اذین در گفت‌وگویی رسمی با سایت باشگاه اعلام کرد که هر گونه اتفاق و اظهار نظر درباره خرید سهام ملوان را هواداران خوب انزلی و تهرانی فقط از سایت باشگاه استیل آذین پیگیری کنند وبه شایعات و نقل قول‌های کذب توجهی نداشته باشند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Amir M.ohAma.D
18-06-2012, 11:12
پژمان نوری و مازیار زارع به ملوان پیوستند

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش خبرگزاری فارس، پژمان نوری بازیکن فصل گذشته تیم الامارات با ملوان انزلی قرارداد یک ساله امضا کرد و بار دیگر به این تیم بازگشت.



باشگاه ملوان همچنین با مازیار زارع قرارداد یک ساله امضا کرد و بازیکن فصل گذشته پرسپولیس را به خدمت گرفت. ملوانی‌ها در نظر دارند جواد شیرازد را نیز جذب کنند.

روز گذشته حسین هدایتی با عقد قراردادی 70 درصد از سهام باشگاه ملوان انزلی را در اختیار گرفت.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Amir M.ohAma.D
06-07-2012, 14:40
اعضای هیئت مدیره ی باشگاه ملوان بندرانزلی مشخص شدند


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش پایگاه اینترنتی هواداران ملوان بندرانزلی “ملوان کلاب” ، اعضای ۷ نفره ی جدید هیئت مدیره ی باشگاه ملوان بندرانزلی از سوی مالک جدید باشگاه انتخاب و اعلام شد . اعضای هیئت مدیره ی ملوان را ترکیبی از پیشکسوتان باشگاه ملوان ، مسئولین شهر انزلی ، مسئولین نیروی دریایی و نفرات انتخابی حسین هدایتی تشکیل می دهند . اسامی نفرات جدید هیئت مدیره به شرح زیر است : ۱ – حسین هدایتی (مالک باشگاه) ۲- صادق درودگر ( مدیرعامل باشگاه) ۳- سعادتمند داوودی (فرماندار انزلی) ۴- خرداد حکیمی (فرمانده ی نیروی دریایی ناوگان شمال کشور) ۵- محمود آذرگون (رئیس تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش) ۶- شهاب جهانیان (مشاور اسبق حسین هدایتی در هیئت مدیره ی باشگاه استیل آذین) ۷- بهمن صالح نیا (پیشکسوت باشگاه ملوان) ۸- محمد بدیعی فر (رئیس شورای شهر انزلی) ۹- محمد خروطی (مشاور حسین هدایتی)


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



ملوانان به اردوی تهران می روند / ۳ بازی تدارکاتی در تهران

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش پایگاه اینترنتی هواداران ملوان بندرانزلی “ملوان کلاب” ، اعضای تیم فوتبال ملوان بندرانزلی عصر امروز ساعت ۱۴:۳۰ از فرودگاه سردار جنگل رشت به تهران خواهند رفت . طبق برنامه ملوانان در تهران ۳ بازی تدارکاتی در تهران با ۳ تیم فولاد خوزستان ، آلومینیوم هرمزگان و مس برگزار خواهد کرد .


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



درودگر مدیرعامل و هیئت مدیره ۹ نفره شد

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرگزاری فارس، اعضای هیئت مدیره باشگاه ملوان صادق درودگر سرپرست باشگاه ملوان را به عنوان مدیر عامل این باشگاه انتخاب کردند. ضمن اینکه اعضای هیئت مدیره باشگاه ملوان از ۷ نفر به ۹ نفر رسید و محمد بدیعی فر رئیس شورای شهر و محمد خروطی نیز به جمع اعضای هیئت مدیره ۷ نفر باشگاه ملوان اضافه شدند. و هیئت مدیره ملوان ۹ نفر شد. گفتنی است درودگر هم عضو هیئت مدیره و هم مدیر عامل باشگاه ملوان است.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



پورغلامی: تا مطالبات بازیکنان ملوان پرداخت نشود قراردادم را تمدید نمی‌کنم


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


فرهاد پورغلامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دلیل عدم تمدید قراردادش با باشگاه ملوان، گفت: مشکلی برای ثبت قراردادم در هیئت فوتبال ندارم اما به بازیکنان قول داده‌ام تا زمانی که مطالبات معوقه فصل گذشته آنها پرداخت نشود قراردادم را برای فصل آینده تمدید نمی‌کنم. این مسئله را به درودگر هم گفتم.
وی ادامه داد: درودگر روز چهارشنبه در تمرین ملوان حاضر شد و با بازیکنان صحبت کرد و به آنها گفت روز دوشنبه آینده حسین هدایتی 2 میلیارد تومان مطالبات وعده داده شده را پرداخت می‌کند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
سرمربی ملوان در مورد برنامه‌های این تیم پیش از شروع لیگ، تاکید کرد: بعد از اردوی اردبیل یک روز به بازیکنان استراحت دادیم و پس از آن تمرینات از سر گرفته شد و به دنبال انجام دو یا سه بازی تدارکاتی هستیم.
پورغلامی در مورد جذب اولین دروازه‌بان خارجی ملوان و منتفی شدن حضور حسین آشنا در این تیم، خاطرنشان کرد: با آشنا حرف زدم اما او سر مسایل مالی با باشگاه ملوان به توافق نرسید و در نهایت دروازه‌بان خارجی گرفتیم که قیمتش بسیار پایین‌تر از دروازه‌بان ایرانی بود.
وی در مورد بازیکنان خارجی دیگر ملوان، گفت: مهاجم صربستانی 4 جلسه با تیم تمرین کرد اما از نظر فنی مورد تایید من نبود و اکنون نیز یک مهاجم برزیلی در تمرین‌ ما حضور دارد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Amir M.ohAma.D
08-07-2012, 14:21
پورغلامی: مشکلات مالی روح و روان بازیکنان ملوان را به هم ریخته است

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


فرهاد پور‌غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد صحبت‌های درودگر مبنی بر جذب فرهاد مجیدی در صورت تائید سرمربی گفت: اگر باشگاه می‌تواند او را جذب کند از حضور مجیدی استقبال می‌کنم. یک جای خالی برای مجیدی کنار گذاشته‌ام.

وی در مورد مشکلات مالی ملوان عنوان کرد: مشکلات مالی وضعیت روحی و روانی بازیکنان ملوان را به هم ریخته است. 20 روز است که مدام به ما وعده امروز و فردا می‌دهند. قبل از حضور در اردوی اردبیل قرار بود به بازیکنان پول بدهند که اینطور نشد. بعد گفتند در جریان اردو به بازیکنان پول خواهیم داد که باز هم این اتفاق نیفتاد و گفتند هنوز انتقال سهام باشگاه صورت نگرفته است و در پایان اردو و بعد از آنکه به انزلی برگشتید پول بازیکنان داده می‌شود.
پورغلامی ادامه داد: به انزلی هم برگشتیم اما باز هم خبری از پول نشد. از من خواستند به بازیکنان بگویم قراردادشان را ثبت کنند و بعد به آنها پول می‌دهند. من هم همین کار را کردم و بازیکنان قرارداد‌ها را ثبت ‌کردند. با این حال هنوز پولی به آنها پرداخت نشده و گفته‌اند تا فردا پول‌ها پرداخت می‌شود. در این شرایط با روح و روان تیم بازی شده است.
وی با اشاره به انتقال سهام ملوان عنوان کرد: نمی‌دانم کجای انتقال سهام مشکل دارد اما با این شرایط نباید فردا از من انتظار کسب رده‌های بالای جدول داشته باشند. با چنین شرایطی اگر تیم در جدول لیگ برتر بماند هنر کرده‌ایم. فصل گذشته تجربه سختی را داشتیم و به اندازه کافی بی‌پولی کشیدیم. موعد چک‌های بازیکنان رسیده و آنها با وجود آنکه 200 میلیون تومان طلب دارند اما گرفتار 2 میلیون تومان هستند تا زندگی‌شان را بگذرانند.
سرمربی ملوان تاکید کرد: بازیکنان را می‌توان از نظر بدنی آماده کرد اما از نظر روحی با شرایط کنونی سخت است. از بازیکنانم خجالت می‌کشم. با چنین شرایطی ادامه کار برای من در ملوان سخت است. هنوز تکلیف مطالبات فصل گذشته مبهم است. هواداران تصور می‌کنند پول به جیب بازیکنان ملوان ریخته‌اند و ما در رفاه کامل هستیم در حالی که گرفتار یک میلیون تومان و حتی 100 هزار تومان هستیم. به بازیکنانم حق می‌دهم آنها با وجود همه مشکلات همچنان حسن خلق نشان می‌دهند اما شرایط کار برای همه ما در ملوان سخت شده است.
پورغلامی در مورد تمدید قراردادش، گفت: با درودگر به توافق رسیده‌ام اما هنوز قراردادم را به طور رسمی ثبت نکرده‌ام.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
درودگر: مجیدی را می خواهیم اما به او دسترسی نداریم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


مدیرعامل باشگاه ملوان بندانزلی گفت: شرایط خیلی خوبی داریم و همه کارها بر اساس برنامه ریزی جلو می رود.

"صادق درودگر" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، اظهار داشت: شرایط ملوان در حال حاضر بسیار خوب است و همه چیز بر اساس برنامه ریزی جلو می رود. اردوی تدارکاتی، تمرینات و بازیهای تدارکاتی ما بر اساس برنامه ریزی جلو می رودو همه برای کسب موفقیت تاش می کنند.

وی افزود: هدف ما در فصل جدید این است که جایگاه مناسبی در لیگ برتر داشته باشیم و ملوان مثل فصل قبل برای بقا در لیگ برتر بجنگد بلکه در بین تیمهای بزرگ لیگ، جایگاه خوبی داشته باشد، دوست داریم سهمیه آسیایی را هم بدست آوریم اما از الان نمی توانیم توقعات را بالا ببریم. باید لیگ شروع شود و کیفیت تیمها را ببینیم و بعد در مورد این مسائل صحبت کنیم.

مدیرعامل ملوان در ادامه گفت: در مورد فرهاد مجیدی با فرهاد پورغلامی که صحبت می کردم، گفت که بازیکن خیلی خوبی است اما برای جذب او نتوانستیم با مجیدی صحبت کنیم چون در حال حاضر ایران نیست و به او دسترسی نداریم. مجیدی بازیکن بزرگی است و اگر با شرایط و امکانات ما سازگاری داشته باشد، جذبش می کنیم. در حال حاضر فقط دنبال جذب یک مهاجم هستیم که طی روزهای آینده مهاجم مورد نظرمان را جذب می کنیم.

درودگر در پایان گفت: استقبال مردم شهر انزلی از ملوان خیلی خوب بوده و واقعا سنگ تمام گذاشتند. مردم دنبال کمک کردن به تیم هستند و ما هم تلاش می کنیم تا ملوان موفق شود.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


ملوان سه‌شنبه با فولاد بازی می‌کند

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال ملوان روز سه‌شنبه در سومین دیدار تدارکاتی خود در تهران به مصاف فولاد خوزستان می‌‌رود.
این تیم امروز نیز یک بازی برابر تیم مس سرچشمه انجام می‌دهد.
ملوان انزلی شب گذشته در اولین بازی تدارکاتی‌اش در تهران برابر نیروی زمینی به تساوی 2 بر 2 رسید.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Amir M.ohAma.D
10-07-2012, 19:38
پیروزی فولاد برابر ملوان در دیداری تدارکاتی


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال ملوان انزلی در دیداری تدارکاتی به مصاف فولاد خوزستان رفت که این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود تیم فولاد به پایان رسید.
کلودیو بازیکن رومانیایی، ساسان انصاری و حکیم نثاری برای فولاد گلزنی کردند و تک گل ملوان را هم محمد حیدری به ثمر رساند.
ملوان بعد از این دیدار به انزلی برمی‌گردد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Amir M.ohAma.D
11-07-2012, 19:49
هدايتي رسما مالك باشگاه ملوان شد

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سرانجام پس از كش و قوس هاي فراوان 70 درصد سهام باشگاه ملوان انزلي با امضاي استانداري گيلان به حسين هدايتي رسيد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، چندي پيش حسين هدايتي اعلام آمادگي كرده بود كه بخشي از سهام باشگاه ملوان انزلي را خريداري كند كه كارهاي اوليه آن انجام شده بود و تنها امضاي ستاد كل نيروهاي مسلح باقي مانده بود كه امروز اين كار انجام شد تا صادق درودگر به عنوان مدير عامل باشگاه ملوان ساير اقدامات لازم را انجام بدهد.
امروز سرانجام با امضاي استانداري گيلان رسما 70 درصد سهام باشگاه ملوان انزلي به حسين هدايتي واگذار شد تا او رسما مالك باشگاه ملوان بشود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Amir M.ohAma.D
29-07-2012, 10:57
با قراردادی 2 ساله/ مهرداد اولادی به ملوان بازگشت



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم فصل گذشته پرسپولیس با عقد قراردادی دو ساله به ملوان انزلی پیوست.




صادق درودگر مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی اظهار داشت: صبح امروز با مهرداد اولادی قراردادی دو ساله امضا کردیم و این بازیکن به طور رسمی به باشگاه ملوان پیوست.

این در حالی روز گذشته امیر عابدینی مدیرعامل داماش از احتمال جذب اولادی خبر داده بود.

اولادی پیش از این در ملوان بازی می ‌کرد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Amir M.ohAma.D
08-09-2012, 19:59
مدافع سابق ذوب‌آهن به ملوان انزلی پیوست

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی امروز با باشگاه ملوان انزلی قرارداد داخلی امضا کرد و قرار است روز دوشنبه قراردادش را در هیئت فوتبال گیلان به طور رسمی ثبت کند.
حسینی عضو تیم ذوب آهن اصفهان بود که ابتدای همین فصل از این باشگاه جدا شد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

پ.ن
اینکه از فوتبال خداحافظی کرده بود!!! چه میکنه پولهای هدایتی:21:

Amir M.ohAma.D
10-10-2012, 13:39
گزارش تمرين ملوان/ غيبت اولادي، بازگشت رافخايي

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سايت گل- تيم فوتبال ملوان پس از یک استراحت یک‌روزه ديروز (سه‌شنبه) دو جلسه تمرين كرد. ملواني‌ها از ساعت 10 صبح ابتدا به کارهای بدنسازی پرداختند و سپس از ساعت 16 ادامه تمرینات را در زمین چمن پادگان نیروی دریای ارتش ادامه دادند.
در تمرینات بعدازظهر ابتدا مطابق روال همیشه در وقفه‌های ایجاد شده در لیگ بازیکنان ابتدا به کارهای کششی و استقامتی و دویدن به دور زمین پرداختند و بعد از انجام کارهای سرعتی زیر نظر محمد احمدزاده به دو گروه آبی و نارنجی تقسیم شدند و به انجام فوتبال دستگرمی پرداختند که این بازی زیر نظر مربیان پیگیری و با تذکرات فنی آنها همراه می‌شد. در این تمرین کادر فنی به مرور کارهای تکنیکی و تاکتیکی با بازیکنان پرداختند و یکی از نکاتی که بر روی آن تاکید شد زدن شوت از نقاط مختلف زمین توسط ملوانان بود که پس از روی کار آمدن محمد احمدزاده تاكید بسیاری بر روی آن شده است.

ملوان در روز چهارشنبه و طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار است در ساعت 16 با یکی از تیم‌های پایه خود یک بازی تدارکاتی را در زمین چمن پادگان نیروی دریای بندرانزلی انجام دهد. در تمرین روز سه‌شنبه ملوانان مازیار زارع، پژمان نوری و سرگئی پشچنکو به علت حضور در اردوی تیم‌های ملی ایران و مولداوی غایب بودند و همچنین مهرداد اولادی و سعید سالارزاده به علت مصدومیت همراه سایرین تمرین نکردند و تمرینات اختصاصی براي آنها در نظر گرفته شد. از نکات جالب تمرین پیوستن سیدجلال رافخایی پس از خط خوردن از لیست تیم ملی بود که با سایرین به تمرین پرداخت.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Amir M.ohAma.D
07-11-2012, 11:18
کوتاه از ملوان؛رافخایی چند گله است؟

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



سایت گل- ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])در حالیکه سید جلال رافخایی مهاجم ملی پوش ملوان انزلی با 10 گل زده صدرنشین جدول گلزنان است،سایت رسمی سازمان لیگ این مهاجم را 9 گله میداند.رافخایی با گلی که در هفته چهاردهم مسابقات و برابر آلومینیوم هرمزگان به ثمر رساند 10 گله شد ولی سایت رسمی سازمان لیگ این بازیکن را 9 گله می داند و مثل اینکه یا گل مهاجم ملوان برابر آلومینیوم را هنوز ثبت نکرده اند و یا اینکه یکی از گلهای رافخایی را به نام وی نمی دانند.

صدور کارت هوشمند برای هواداران ملوان


سایت گل ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])-از نیم فصل دوم کارت هوشمند برای هواداران ملوان صادر می شود.مدیران باشگاه ملوان انزلی قصد دارند با همکاری بانک صادرات اقدام به صدور کارت هوشمند برای هواداران شان و از نیم فصل دوم بکنند.در همین راستا ملوانی ها تصمیم دارند تا گیت هایی را هم در ورزشگاه تختی انزلی نصب کنند تا هوادارانی که دارای این کارت هوشمند می شوند از مزایای آن استفاده کنند.


ملی پوشان ملوان دلیل لغو اردوی تیم در بندرعباس!


سایت گل ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])-ملی پوشان تیم ملوان انزلی باعث لغو اردوی این تیم در بندر عباس شدند.بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی کادر فنی ملوان،قرار بود این تیم از اواخر هفته جاری اردویی را در بندر عباس بر پا کند.اما به خاطر حضور چند بازیکن ملوان در اردوی تیم های ملی،محمد احمد زاده سرمربی این تیم از سفر به بندر عباس و بر پایی اردو صرف نظر کرد.قرار است تمرینات تیم سفید پوش انزلی تا شروع دوباره لیگ،دراین شهر بندری دنبال شود.

Amir M.ohAma.D
27-11-2012, 00:27
یک دستگاه خودرو جایزه ویژه هدایتی به بازیکنان ملوان

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرگزاری فارس، حسین هدایتی مالک باشگاه ملوان به بازیکنان ملوان وعده داده است در صورتی که این تیم یکی از سه تیم اول جدول در پایان نیم فصل باشد به آنها نفری یک دستگاه خودرو اهدا می‌کند.

صادق درودگر مدیرعامل ملوان با تایید این خبر به خبرگزاری فارس، گفت: نوع خودرو را هدایتی مشخص می‌کند اما اگر در نیم فصل یکی از سه تیم باشیم قطعا چنین پاداشی به بازیکنان اهدا خواهد شد. همچنین بازیکنان ملوان در صورت پیروزی برابر پرسپولیس نیز پاداش ویژه‌ای دریافت خواهند کرد.
به گزارش فارس، تیم ملوان در هفته شانزدهم لیگ برتر روز چهارشنبه میزبان پرسپولیس است.

Amir M.ohAma.D
03-12-2012, 12:48
حسن اشجاری با ملوان به توافق رسید



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])- حسن اشجاری مدافع سابق ملوان بندرانزلی بار دیگر به آشیانه ی قوهای سپید باز خواهد گشت .
حسن اشجاری پس از دیدار با محمد احمدزاده در شهر اصفهان توافقات اولیه را برای پیوستن به باشگاه سابق خود با این مربی انجام داد . وی با ۱۳ بازی ملی سابقه قهرمانی با سپاهان در لیگ برتر و نایب قهرمانی با ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد و پس از عقد قرارداد با باشگاه ملوان می تواند از نیم فصل دوم در ترکیب این تیم به میدان برود .
اشجاری در فصل ۸۲-۸۳ در لیگ دسته اول به همراه ملوان آقای گل این رقابتها شد و پس از یک فصل بازی در فصل ۸۳-۸۴ در لیگ برتر زیر نظر نصرت ایراندوست ملوان را به مقصد ذوب آهن ترک کرد

پ.ن

ملوان کم کم داره جنسش جور میشه
اشجاری و رمضانی سمت چپو بیمه میکنند....انگار جدی جدی امسال دارن واسه قهرمانی میجنگند

vahidreza2007
13-12-2012, 16:37
ملوان برای بازی با پرسپولیس مصدوم ندارد

از اردوی ملوان خبر می رسد هیچ بازیکن مصدومی در این تیم حضور ندارد و حتی جلال رافخایی که گفته می شد مصدوم است مشکلی ندارد

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سایت گل- در حالی که پرسپولیسی ها بعداز بازگرداندن کریمی ومهدوی کیا به شرلیط بازی نسبت به حضور قاضی،نورمحمدی و نوری به دیدار باملوان تردید دارند از اردوی ملوان خبر می رسد هیچ بازیکن مصدومی در این تیم حضور ندارد و حتی جلال رافخایی که گفته می شد مصدوم است مشکلی ندارد وهمراه تیمش تمرین می کند.
البته در انزلی شایعه شده رافخایی تنها برای اینکه از سفر با تیم ملی امتناع کند با بهانه مصدومیت در اردوی تیم ملی حاضر نشده بود و بعد از حضور تیم ملی در کویت تمریناتش را با تیم باشگاهی اش پی گرفت.ظاهرا برای مهاجم ملوان بازی با پرسپولیس در جام حذفی مهمتراز بازی های غرب آسیا بوده هر چند امکان دارد در صورت حذف تیم ملی در مرحله مقدماتی این بازی ها بازیکنان ملی پوش ملوان دو پرسپولیس به بازی چهارشنبه آینده دو تیم برسند.

Amir M.ohAma.D
13-04-2013, 11:19
گل دقیقه ۹۴ و برکناری مربی ملوان!



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



سایت گل- یکی از مربیانی که در سال‌های اخیر همواره عصای دست ملوانی‌ها بوده، محمود پیشگاه هادیان است. کسی که در انزلی جزو تاریخ زنده فوتبال ملوان محسوب می‌شود و با تمام مربیان ادوار مختلف ملوان کار کرده است. اصلا شما حاج‌محمود را جزء لاینفک باشگاه ملوان بدانید. کسی نیست که در انزلی باشد و مربیگری زیر نظر او را تجربه نکرده باشد.
نسل طلایی ملوان را باید مدیون پیشگاه هادیان دانست. پیشگاه هادیان با تیمی که در آن سیدجلال حسینی، مازیار زارع، پژمان نوری، جلال رافخایی و بسیاری دیگر از ستاره‌های ملوان عضویت داشتند، توانست قهرمانی مسابقات امیدها و جوانان ایران را بدست بیاورد. به گفته خودش او 10 سال است که در ملوان به مرخصی نرفته است و خیلی‌های دیگر حضور او در ملوان را از سال 57 در ملوان می‌دانند یعنی او بیش از 30 سال است که در ملوان است و جزو مهره‌های اساسی ملوان محسوب می‌شود.


اما این روزها بحث اصلی در مورد ملوان، کنار گذاشتن پیشگاه هادیان از سوی احمدزاده است. حال اینکه این بحث شایعه است یا حقیقت برای خودش جریان مفصلی دارد. شایعات در شهر از این قرار است که در بازی با آلومینیوم اتفاقات خاص و ویژه‌ای رخ می‌دهد و پس از خوردن گل در دقیقه 94 توسط ملوان این اتفاقات حاشیه‌ای، نمود و جلوه بیشتری پیدا می‌کند. این اتفاقات دامنه‌دار در تمرینات ملوان به نوع دیگری بروز پیدا می کند و حاشیه ای خاص در تمرین ملوان ایجاد می شود. گویا این بار اپیدمی هدایت کردن که توسط درودگر ابداع شده بود توسط پیشگاه هادیان برای هدایت کردن یکی از عوامل که ارتباط تنگاتگی با تیم دارد به کار برده می شود. در این میان ممی نیز خواستار کنار گذاشتن پیشگاه هادیان از تیم می‌شود. این جریان خلاصه شده تمامی شایعاتی بود که در مورد پیشگاه هادیان به وجود آمد. حال این‌که این جریان شایعه است یا واقعیت را باید جستجو کرد.


برای قضاوت باید حرف های او را شنید و به طور حتم شنیدن حرف‌های پیشگاه هادیان جالب و بسیاری از نکات را روشن سازد . در پاسخ به تمامی این شایعات، پیشگاه هادیان ضمن این‌ که تمامی اتفاقات را تکذیب می‌کند می گوید: پس از بازی با آلومینیوم عرق سردی را پس از گل دریافتی ملوان در دقیقه 94 بر روی پیشانی‌اش احساس کرده و حتی تا مرز سکته کردن پیش رفته است. او به همین جهت تصمیم گرفته با اطلاعی که به مسولان ملوان می‌دهد برای چندین روز از تیم ملوان جدا شود.همچنین او ادامه می‌دهد که پس از اتمام تعطیلات چند روزه‌اش و پس از دیدار با پیکان دوباره به تمرینات باز خواهد گشت.
او حتی تمامی جریاناتی را که در گذشته برای قلبش اتفاق افتاده است را روی دایره می گذارد و یک توضیح مبسوطی می‌داد و جریان رفتن به مرخصی را حتی به بازی با فولاد باز می گرداند که از باشگاه درخواست رفتن به مرخصی را کرده بود تا همگان کم و بیش قبول کنند که او به مرخصی رفته است.

همچنین در مورد اتفاقات باشگاه می گوید اینگونه بحث‌ها در هر باشگاهی امکان روی دادنش وجود دارد و اتفاقات خاصی نبوده و تمامی باشگاه ملوان را همانند یک خانواده می داند. او اتفاقات را به این صورتی که بیان شده است نمی‌داند و وجود نظم و انضباط در تیم را یک چیز مهم می داند و هنگامی که ممی در تمرینات حضور ندارد و با توجه به پیشکسوت بودن خودش بیان می کند که نمی‌تواند نسبت به نظم و انضباط در تیم بی‌تفاوت باشد. وقتی با پیشگاه هادیان صحبت می‌کنید ناخودآگاه راضی می‌شود که حرف‌هایش تا حدود زیادی مقبولیت دارد و از آن رنگ و ریای خاص بعضی‌ها در او وجود ندارد.

در این میان درودگر هم در دسترس نیست تا از تمام ماجرا باخبر شویم و بتوانیم قضاوت کنیم اما می‌توانیم با توجه به حرف‌های موجود نتیجه خاص خود را بگیریم. به هر صورت وجود مربی‌های بومی در ملوان یکی از نکاتی است که جزء آرمان‌های این تیم است. البته با توجه به نتایج این فصل ملوان کم‌کم باید شاهد اتفاقات خاص در تمامی ارکان این تیم بود.


پ.ن

پورغلامی داشت خوب کار میکرد...نباید برکنار میشد.احمدزاده قبلا نشون داده بود حرفی واسه گفتن نداره

Amir M.ohAma.D
20-04-2013, 21:40
احمدزاده: حرف زدن من چه مشکلی از ملوان را حل می کند؟ / هواداران دیگر مثل گذشته ظرفیت اشتباه بازیکنان جوان را ندارند / می رفتم امید تیم پگاه مربیگری کنم ؟

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت گل-محمد احمدزاده در گفت و گو با خبرنگار سایت گل ، درباره وضعیت تیم ملوان بندرانزلی اظهار داشت: مشکلات ملوان با حرف زدن حل نمی شود . این همه حرف زدم چه شد؟ آیا مشکلی حل شد؟ امیدواریم آقای هدایتی قبل از بازی با پرسپولیس به مشکلات رسیدگی کند .سرمربی ملوان با اظهار ناراحتی در مورد بحثی که چند روز پیش در برخی از فضاهای سایبری در مورد رفتن وی به تیم امید پگاه مطرح شده بود ، گفت : یعنی شما نمی دانید این شایعه واقعیت ندارد ؟ به نظر شما آن موقع که من از ملوان رفتم و به عنوان یه مربی با کلاس لیگ برتری مطرح بودم ، می رفتم امید تیم پگاه مربیگری کنم ؟! وی در مورد استفاده از بازیکنان جوان در دو بازی آینده ملوان ، گفت : من هم خیلی دوست دارم اما موقعیت و ظرفیت وجود ندارد ، من الان بخواهم از این بازیکنان جوان استفاده کنم بعد یک گل خوردن کل ورزشگاه شرایط روحی تیم را به هم می ریزد و مردم دیگر مثل گذشته ظرفیت اشتباه بازیکنان جوان را ندارند ، مثلا ما در یک بازی از آرش قلیزاد استفاده کردیم و آن مسایل پیش آمد و یا عزیز معبودی را گذاشتیم و اخراج شد و کلی حاشیه پیش آمد . من خودم خیلی به جوان های تیم اعتقاد دارم ، بازیکنانی چون سعید عزت اللهی ، محمد جعفری ، شاهین ثاقبی ، سهیل اصغر زاده فیاض ، محمد حسام یعقوبی ، آرمان رمضانی ، شایان کارگر ، مهیار زحمتکش . هر کدام از آنها اگر فرصت بازی کردن در زمین پیدا کننند پست مربوطه را به نام خودشان می زنند و فیکس می شوند . احمد زاده در مورد آرمین رحیم زاده که در ابتدای فصل به صورت قرضی به تیم گسترش فولاد تبریز پیوست ، گفت : درنیم فصل دوم می خواستم او را برگردانم که آن مشکلات برای جذب بازیکنان مورد نظر در پست های مورد نیاز پیش آمد. اما برای فصل بعد اگر باشم حتما او را بر می گردانم . از پاشنکو هم راضی هستم و تا جایی که بتوانم حفظش می کنم .وی در مورد شایعه رفتن پژمان نوری از ملوان که در یکی از روزنامه ها منتشر شده بود ، گفت : این شایعه صحت ندارد و پژمان در ملوان باقی می ماند . وی در خصوص استفاده نکردن از سیامک کوروشی اظهار داشت : از کوروشی راضی نیستم ، هم از لحاظ انضباطی و هم از لحاظ فنی . او در چند بازی که انجام داد نتوانست خوب کار کند و چند اشتباه مرگبار انجام داد .
سرمربی ملوان در مورد استفاده نکردن از بابک پورغلامی ، گفت : بازی بابک را قبول دارم اما آینده پست دفاع راست برای معبودی هست ، با اینکه هنوزعزیز آن بازیکن مد نظرم نشده اما دیگر این پست در اختیار معبودی است . محمد احمد زاده در پایان در مورد احمد آهی گفت : آهی بازیکن خوش فکری هست ولی الان آماده نیست و تازه تحت تمرینات فشرده بدنسازی قرار گرفته و امیدوارم خیلی زود بتوانیم ازاو استفاده کنیم .

Amir M.ohAma.D
22-04-2013, 10:42
درودگر : اگر بمانم ، ملوانی متفاوت می بینید / نگاه من به ترانسفر عزت اللهی صرفا درآمد زایی نیست / تا قبل از بازی آخر هدایتی همه پول ها را می دهد



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



در مورد ماجرای نامه مدیران و امضای شما نکته نگفته ای دارید ؟



نه من در نامه ام همه چیز را توضیح داده ام . از اساس با چنین برنامه های از قبل تعیین شده ، مخالفم و آن روز نه در ایران بودم و نه به کسی بابت امضا وکالت داده ام .



در مورد دلیل سفرتان کلی شایعه درست شد .عده ای گفتند رفتید برای فصل بعد مربی از آلمان بیاورید !



( مکث و تعجب ) آخر چطور چنین چیزی به عقل شان رسیده ؟! مگر می شود از الان برای سال بعد آن هم به تنهایی و بدون مشخص شدن خط مشی باشگاه تصمیم گرفت و کاری کرد ؟ عده ای هم گفتند برای فروش بازیکن رفته اید و خودش سوژه شد ! و مخالفان این تز گفتند ، مگر ملوان جز سعید عزت اللهی ستاره جوان دیگری دارد ؟ سر مبلغ هم بحث شد و این که اروپایی ها بیش از صد ها هزار دلار بابت جوان 16 ساله نمی دهند و این پول را در خود ایران هم می شود گرفت ! این موضوع چند جنبه دارد . اول این که دلیل سفرم همین بود ولی نگاه من به ترانسفر عزت اللهی صرفا درآمد زایی نیست . شاید در ایران تیمی دو برابر این پول را بدهد ولی مگر پیشرفت بازی در اروپا را می توان با ایران مقایسه کرد ؟ عزت اللهی الان یک گنج برای ملوان است . بازیکنی بلند قد و دو پا و من برای مشاوره با دوستانم و طبق توصیه بزرگانی چون مهدوی کیا راهی این سفر شدم .



به قصد کدام تیم ؟



لوگانو . آن جا همین طوری بازیکن نمی گیرند و من بیشتر رفتم تا از کارشناسان آن جا آنالیز عزت اللهی را بگیرم و ضعف هایش را بشناسیم تا این جا روی آن کار کنیم . این آنالیز الان دست من است و آن را به پدرش ، مربی تیم و حتی مربی تیم ملی می دهم .



قرار است این انتقال کی صورت گیرد ؟



یک هفته دیگر لیگ سوییس تمام می شود و دو هفته دیگر قرار است ، سعید حضوری برود آن جا . او در سنی هست که باید والدینش هم کنارش باشند و البته نظر همه کارشناسان این بود که امضای قرارداد بماند برای بعد از جام جهانی جوانان ، چرا که سعید آن جا می تواند چشم همه استعداد یاب های بزرگ را بگیرد .



آلمان برای چه رفتید ؟



چه قدر خبر ها زود می رسد ! کسی نمی دانست ، قرار است من آن جا بروم ولی رفتم تا با وحید هاشمیان هم دیدار و مشورت کنم . ماشاالله وحید برای خودش در مربی گری کلی اسم و رسم به هم زده .



تکلیف ملوان چه می شود ؟ شما قبل از عید گفتید برای ماندن شرط دارید ، اصلا قرار است ملوان برای قهرمانی بسته شود یا جوانگرایی کند ؟



ببین همه از مشکلات مالی ملوان خبر دارند ولی انصافا همه تقصیر ها گردن هدایتی نیست . شرایط مالی همه تیم ها خراب است و ضمنا در این یک سال هیچ کس در استان گیلان یک ریال هم کمک نکرد .



مگر قرار بوده کمک کنند ؟



قرار نبوده ولی انتظار چرا . مگر در استان های اصفهان ، فارس ، آذربایجان به تیم هایشان کمک نمی کنند ؟ این جا استاندار و فرماندار خیلی در امور اداری به ما لطف داشتند ولی صنایع و کمک های مردمی هیچ . هدایتی هم از خرید ملوان و هزینه در انزلی اهدافی داشت و به هیچ کدام نرسید . نه ورزشی نه اقتصادی .



اما در تیم می گویند بی پولی دلیل ناکامی فنی بوده !



پس چرا استقلال نتیجه می گیرد ؟ مگر همه تیم ها پول داشتند ؟ حقیقت این است که نیم فصل دوم از 15 بازی یک برد آوردیم و همه مشکلات زیر سر بی پولی نیست . این نتایج هم مالک را دلسرد کرد .



حالا چه می شود ؟



تا قبل از بازی آخر هدایتی همه پول ها را می دهد و طلبکاری نمی ماند . البته بعد از کسر جریمه ها .



و برای فصل بعد ؟



شناخت و تجربه ای که امروز من دارم ، قابل مقایسه با اول فصل نیست . تا الان دو جلسه با هدایتی داشته ام و همه خواسته هایم را گفته ام ، ایشان هم موافق است اما هنوز چیزی قطعی نیست و تا قبل از همان بازی با ذوب آهن مشخص می شود . اگر من باشم آن وقت ملوانی متفاوت با امسال خواهید دید .



با کدام مربی ؟ چه بودجه ای ؟ جوانگرایی می کنید یا برای قهرمانی ستاره می خرید ؟


صبر کن ! جواب همه این سوالات را به زودی خواهید گرفت


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Amir M.ohAma.D
03-05-2013, 13:16
درودگر:ممدلی زیتون ( بوقچی ملوان)از احمدزاده بهتر نتیجه می گرفت / پورغلامی گفت یک روز همه چیز را درباره احمدزاده می فهمی / او گفت اصلاح شده است!

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


مدیرعامل ملوان در مصاحبه ای با سایت گل بی پرده تر از همیشه درباره مشکلات و مسائل ملوان صحبت کرد


سایت گل - درگیری و جنگ های لفظی احمدزاده و درودگر باعث شده که چند روز اخیر ملوان بازهم در صدر خبر ها باشد. در این میان گویی درودگر دل پری از اتفاقات باشگاه دارد و از حرف هایش معلوم است که مشکلات مالی و حاشیه ها یک فصل سخت را برای او در ملوان رقم زده است.



وضعیت احمدزاده در ملوان؟!

کلیه تصمیمات مربوط به آقای احمدزاده منوط به جلسه کمیته انظباطی باشگاه است و تا آن زمان تصمیم خاصی در مورد آقای احمدزاده گرفته نمی شود.



احتمال برکناری احمدزاده؟



من نمی توانم با صراحت چنین چیزی را بگویم. آقای قاضی ظفرقندی مسائل مربوط به پرونده ایشان را مشاهده خواهند کرد و پس از شنیدن حرف های ایشان و نکاتی که کمیته فنی ارائه کرده و گزارشی که بنده در مورد اتفاقات باشگاه نوشته ام در انتها نتیجه گیری خواهد کرد.



احمدزاده و سابقه درگیری با مدیران قبلی؟



در آن زمان اعضای هئیت مدیره از نتایج آقای پورغلامی ناراحت بودند و فکر می کردند تیم باید جایگاه بهتری داشته باشد و به دنبال تعویض ایشان بودند اما بنده مخالف این موضوع بودم و می گفتم باید به آقای پورغلامی فرصت داد و اینکه حق یک مربی است که به او فرصت داده شود .من خواستم که برای یک ماه یک مدیر فنی را در کنار تیم داشته باشیم که با توجه به توصیه برخی بازیکنان که می گفتند آقای پورغلامی و احمدزاده با یکدیگر قبلا کار کرده اند و رابطه خوبی دارند تصمیم به وارد کردن ایشان گرفتیم. البته آقای پورغلامی برخی مسائل را می دانستند که ما نمی دانستیم و به خاطر عرقی که به انزلی و شهر خودشان داشتند نخواستند چیزی را بیان کنند و فقط گفتند که درباره احمدزاده روزی برای شما همه چیز مشخص خواهد شد که چرا بنده با آقای اوکار نمی کنم.



مقایسه نتایج احمدزاده و پورغلامی؟!



در ابتدای فصل هئیت مدیره به دنبال قهرمانی بود و ایشان از 7 بازی 4 امتیاز کسب کرده بود و تیمی که حتی یک هفته در صدر جدول بود در رده هفتم جدول قرار گرفت. هئیت مدیره دو جلسه با آقای پور غلامی تشکیل داد که در این جلسات آقای پیشگاه هادیان نیز حضور داشتند. تفکران در جهت تقویت تیم بود... البته من می دانستم که آقای احمدزاده چه اخلاقی دارد اما ایشان به من گفتند که عوض شده و پس از دوسال دوری از فوتبال کاملا اصلاح شده اند و آمده اند که به زندگی شان سر وسامان بدهند و وضعیت را تغییر بدهند و به بنده اطمینان دادند که مشکلی پیش نخواهندآورد. در قرارداد داخلی که ایشان امضائ کرده اند حتی قید شده است که تمام کارهایی که می خواهند انجام دهند باید با تائید بنده و از کانال من انجام شود و تنها مربی در لیگ هستند که این برگه را نوشته اند و حتی این برگه در سوابق باشگاه وجود دارد. ایشان حتی باید برنامه تمرینی شان را با بنده چک کنند ولی من این مسائل را اعمال نکردم و هر مربی باید استقلال داشته باشد و این برگه برای روز مبادا در نظر گرفته شده بود که که اگر بخواهد رفتار گذشته را تکرار کند به ایشان نشان بدهیم که شما این برگه را امضاء کرده اید اما متاسفانه ایشان باز هم همان رفتارهای گذشته را تکرار کردند و حتی یک مدیر نیست که ایشان با آنها درگیر نشده باشند.



ارزیابی نتایج ملوان؟!



17 هفته و کسب یک برد چه معنی می تواند داشته باشد؟! من اگر آقای محمدعلی نیک پور (لیدر باشگاه) را مربی تیم کرده بودم به طور حتم محمدعلی زیتون از 17 هفته 5 برد را کسب کرده بود و بهتر نتیجه می گرفت.



پیشنهادهای مالکیت باشگاه؟



بنده با آقای هدایتی صحبت می کنم و چون آنها این پیشنهاد را به من اعلام کرده اند من نیز باید به آقای هدایتی انتقال دهم و آقای هدایتی فعلا تصیم در ادامه فعالیت دارد.



گره خوردن مسائل شما و هدایتی؟



بنده به صراحت اعلام می کنم که مسائل ما گره نخورده است و من اعلام استقلال کامل می کنم و به صراحت نیز اعلام کرده ام که اگر مطالبات بازیکنان پرداخت نشود من تیم را همراهی نمی کنم .



مشکلات مالی باشگاه؟



من به اندازه 70 برابر مدیران قبلی درآمدزائی کرده ام و باشگاه ملوان سال گذشته کل در آمدش از اسپانسر 10 میلیون بود. این تیم یک تیم خصوصی است و تا به بنده پرداخت نشود من نمی توانم پولی را خرج کنم. من نیامده ام که از جیب خودم خرج کنم من که مالک باشگاه نیستم و برای همین تا زمان که پول ندهند من هم نمی مانم. پس از بازی هایی که نونهالان باشگاه دارند همه چیز تا چند روز آینده مشخص می شود.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 8%AF%D9%84%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86-%D8%A8%D9%88%D9%82%DA%86%DB%8C-%D9%85%D9%84%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-%D9%86%D8%AA%DB%8C%D8%AC%D9%87-%D9%85%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA?ICID=HP

Amir M.ohAma.D
22-07-2013, 17:04
تابیک اختصاصی ملوان بندر انزلی | قوهای سپید | فصل 1392-1393 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])