PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : تا پايان سال 92، کل کشور از سيستم ديجيتال بهره‌مند مي‌شود



wichidika
22-01-2012, 12:10
مدير کل صدا و سيماي مرکز لرستان از بهره‌مند شدن سه شهر ديگر استان از شبکه‌هاي ديجيتالي همزمان با ايام الله دهه فجر خبر داد.




فتاح کمري در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه لرستان، افزود: جاي همفکري و هم‌انديشي اصحاب رسانه با صداوسيماي مرکز لرستان خالي است.
وي با اشاره به شبکه‌هاي صداوسيما در سراسر کشور اظهار کرد: شبکه‌هاي استاني نسبتا جوان هستند و طولاني‌ترين عمر مربوط به شبکه استاني اصفهان است که 15 سال عمر دارد.
وي متذکر شد: از سال‌هاي 82 شبکه‌هاي استاني از جمله خراسان، تبريز، اصفهان و... ماهواره‌يي شدند و تا پايان سال 88 ـ 89 همه شبکه‌هاي استاني به تدريج ماهواره‌يي شدند.

مدير کل صداوسيماي مرکز لرستان با بيان اينکه تا پايان سال 92 کل کشور از سيستم آنالوگ به ديجيتال تبديل مي‌شوند که البته تاکنون مراکز استانها ديجيتالي شدند و سپس ايستگاه‌هايي که بيشترين پوشش را داشته باشند در اولويت قرار دارند، خاطرنشان كرد: در ايام الله دهه فجر شهرهاي دورود، بروجرد، اشترينان و دشت سيلاخور به سيستم ديجيتالي ملحق مي‌شوند.

مدير کل صدا و سيماي مرکز لرستان با بيان اينکه نيروهاي بخش توليد در اين اداره کل اکثرا جوان هستند، اظهار کرد: در سال‌هاي اخير بخش عمده‌اي از ظرفيت شبکه‌هاي ملي در اختيار شبکه‌هاي استاني است؛ در مناسبات و روزهاي خاص و جاهايي که مردم بايد حضور داشته باشند اين شبکه هاي استاني هستند که شبکه ملي را حمايت مي کنند.
کمري افزود: شبکه افلاک استان نيز از سال 81 از شبکه محلي به شبکه استاني تبديل شد که در ابتدا برنامه ها 6 ساعت و امروز به 14 ساعت توليد و تامين برنامه افزايش يافته است.
وي با بيان اينکه در حال حاضر شبکه استاني افلاک با حفظ صبغه محلي، بومي و تقويت فرهنگ بومي ماهواره‌يي شده بر توليد برنامه هايي با کيفيت تاکيد کرد و يادآور شد: براي حضور در ميان شبکه‌هاي مختلف و بالابردن قدرت رقابت در بين شبکه‌ها بايد کيفيت را افزايش دهيم؛ در حال حاضر برنامه هاي سطح پايين و بدون کيفيت را مخاطب از ما نمي پذيرد.
مدير کل صدا و سيماي مرکز لرستان با اشاره به اينکه در حال حاضر در ميان 34 شبکه استاني، رقابت ميان 15 شبکه ملي به شدت افزايش يافته خاطرنشان کرد: به دنبال جذب مخاطب، رضايت مخاطب و اعتماد مخاطب هستيم و دراين راستا نيز برنامه‌ريزي‌هايي انجام خواهيم داد.
کمري اضافه کرد: توانمندي و استعدادهاي خوبي در ميان نيروهاي شبکه افلاک و صدا و سيماي مرکز استان وجود دارد و تلاش مي کنيم امکانات و تجهيزات به‌روزي را براي رقابت بيشتر تامين کنيم.

انتهاي پيام


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]