PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : سیمکارت های رایتل 40 درصد از کاربران تلفن همراه را تصاحب می کند



wichidika
20-01-2012, 23:17
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] سیمکارت های رایتل 40 درصد از کاربران تلفن همراه را تصاحب می کند موبنا- مدیر روابط عمومی یکی از برندهای معتبر گوشی در ایران معتقد است: بازار گوشی های نسل سوم بسیار حائز اهمیت است چرا که امکاناتی از قبیل مکالمات تصویری بی ‌سیم با کیفیت مناسب و سرعت بالا را برای کاربران ارائه می دهد.


"حمیدرضا نیکدل" مدیر روابط عمومی نوکیا در ایران در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: ارائه امکانات بالا توسط سیمکارت های رایتل باعث می شود تا گوشی هایی که از نسل سوم پشتیبانی می کنند ازسوی متقاضیان در ایران مورد استقبال خوبی قرار گیرد.
وی با اشاره به رشد کاربران سیمکارت های نسل سومی دردنیا پیش بینی کرد که طی دو سال آینده 40 درصد از کاربران شبکه های موبایل ، سیمکارتهای نسل سوم در دست داشته باشند.
وی با بیان اینکه همه گوشی‌های هوشمند نوکیا با پلتفرم‌های MeeGo، سری سیمبین و برخی از گوشی‌های سری 40 از شبکه 3G پشتیبانی می‌کند گفت: نوکیا براین نسل از فناوری مخابراتی تاکید دارد.
نیکدل در مورد برنامه آینده نوکیا برای تصاحب سهم بازار گوشی های نسل سومی در ایران گفت: تمرکز نوکیا بر تولید گوشی‌های هوشمند مبتنی بر پلتفرم هایی نظیر میگو، سیمبین و ویندوزفون است و تقریبا تمام گوشی‌های هوشمند این برند از3G پشتیبانی می‌کنند.
مدیر روابط عمومی نوکیا در ایران در مورد برنامه های این کمپانی برای همکاری با اپراتور سوم موبایل ایران در جهت باندلینگ گوشی و سیمکارت ، افزود: در حال حاضر چنین برنامه‌ای در دستور کار نوکیا نیست و در صورتیکه در آینده چنین تصمیماتی اخذ شود، متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.
129/117