PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : ورژن جديد آكروبات ريدر خيلي بهتر از قبلي !



soleares
20-09-2006, 14:02
شركت "آدوب سيستمز" نگارش هشتم نرم‌افزار مشهور "آكروبات"(‪(Acrobat‬ خود را در ماه نوامبر به بازار مي‌دهد.


به گزارش سايت اينترنتي "نيوزفكتور"، نگارش جديد نرم‌افزار پركاربر "آكروبات" (ويژه كار با فايلهاي رايانه‌اي با فرمت ‪ (.pdf‬به چند كاربر اجازه مي‌دهد به صورت مشترك يك فايل "پي‌دي‌اف" را ايجاد و ويرايش كنند.

اين نرم‌افزار علاوه بر فايلهاي "پي‌دي‌اف"، قابليت كاركردن با انواع مختلف فايلهاي رايانه‌اي از جمله فايلهاي ايجاد شده با نرم‌افزار واژه‌پرداز "ورد" و همچنين انواع فايلهاي عكسهاي ديجيتالي را نيز دارد.

علاوه بر نرم‌افزار "آكروبات"، شركت "آدوب" در ماه نوامبر محصول ديگري را نيز با نام "آكروبات كانكت"(‪ (Acrobat Connect‬عرضه خواهد كرد كه تا پانزده كاربر در نقاط مختلف مي‌توانند از آن براي ايجاد كنفرانس اينترنتي و ارتباط صوتي تصويري همزمان با يكديگر استفاده كنند.

نگارش هشتم نرم‌افزار "آكروبات" و همچنين نرم‌افزار جديد "آكروبات كانكت" با يكديگر مرتبط بوده و كاربران "آكروبات" مي‌توانند تنها با يك كليك، نرم‌افزار "آكروبات كانكت" را فعال كرده و از آن استفاده كنند.

شركت "آدوب سيستمز" به عنوان ابداع‌كننده فايلهاي اسناد رايانه با فرمت "پي‌دي‌اف"(‪ ،(.pdf‬هم‌اكنون با نرم‌افزارهاي قدرتمندي نظير "فوتوشاپ" و "آكروبات" بخش بزرگي از بازار نرم‌افزارهاي گرافيكي را در اختيار خود گرفته است.

"آدوب" در ماه نوامبر نسخه استاندارد نگارش هشتم نرم‌افزار "آكروبات" را با قيمت ‪ ۲۹۹‬دلار و نسخه حرفه‌اي آن را با قيمت ‪ ۴۴۹‬دلار عرضه خواهد كرد.