PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : جلوگیری همه جانبه از ورود گوشی قاچاق صورت نمی گیرد



wichidika
16-12-2011, 15:30
یک واردکننده رسمی؛
جلوگیری همه جانبه از ورود گوشی قاچاق صورت نمی گیردموبنا- مدیرعامل شرکت نامداران ارتباطات همراه از واردکنندگان رسمی گوشی و لوازم جانبی در کشور گفت: جلوگیری همه جانبه ازورود و حمل و نقل گوشی تلفن همراه قاچاق صورت نمی گیرد و همچنان شاهد عرضه گسترده گوشی های غیرقانونی در سطح بازار هستیم.


"پدرام الیکایی" در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: بعد از اجرای مصوبه کاهش تعرفه واردات گوشی قرار بود اطلاع‌رسانی در زمینه خرید محصولات اصلی و غیر قاچاق صورت گیرد که تا کنون هیچ کدام از این موارد عملی نشده است.
وی افزود: تا کنون مبارزه و جمع آوری گوشی های غیر مجاز و قاچاق به صورت جدی توسط ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز صورت نگرفته و بازار تلفن همراه مملو از گوشی های قاچاق است.
به گزارش موبنا، چندی پیش " مهدی ایوبی"، معاون پیشگیری و هماهنگی امور سازمان‌ها و استان‌ها ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با توجه به تصمیم دولت در به حداقل رساندن تعرفه گوشی تلفن همراه با هدف پیشگیری از قاچاق آن بر اقدام فوری و همه جانبه همه دستگاه‌ها در مبارزه با قاچاق تلفن همراه تاکید کرد.
بر اساس اعلام روابط عمومی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، همچنین نیروی انتظامی ماموریت یافت برای برخورد همه جانبه با قاچاق تلفن همراه در مرزها، حمل و نقل و سطح عرضه اقدامات لازم را انجام دهند.
129/