مشاهده نسخه کامل
: بحث در مورد شرکت های ضمانت کننده ، سرویس و خدمات پس از فروش در ایران
کاربران عزیز
برای بحث در مورد شرکت های ضمانت کننده لپ تاپ در ایران می توانید در اینجا بحث کنین .
در ادامه این پست لیست شرکت ها به تفکیک برند آورده میشه .
ممنون
SAJAD0936
15-12-2011, 13:51
:33::33::33:سلامتیه هرچی مرده:33::33::33:
:33::33::33:
Xilevens
15-12-2011, 14:14
اولا كه موفق باشيد
دوما كه فونتتون خيلي ريزه
سوما كه خيلي خوب بود
چهارما اينكه وظيفشون بوده
پنجما اينكه بقيه اينكارا رو نميكنن از پدر سوختگيشونه
ششما اينكه نميدونم مديراي بخش با اين تاپيك چه برخوردي بكنن(جنبه تبليغاتيش بالاست) ولي به خوندنش ميارزيد
خسته نباشي
pooria-ir
15-12-2011, 14:26
اولا كه موفق باشيد
دوما كه فونتتون خيلي ريزه
سوما كه خيلي خوب بود
چهارما اينكه وظيفشون بوده
پنجما اينكه بقيه اينكارا رو نميكنن از پدر سوختگيشونه
ششما اينكه نميدونم مديراي بخش با اين تاپيك چه برخوردي بكنن(جنبه تبليغاتيش بالاست) ولي به خوندنش ميارزيد
خسته نباشي
ممنونم از شما :11:
والا قصد من تبلیغ نبود،فقط این که هر آن چه اتفاق افتاده بود رو نوشتم،مستنداتشم موجوده،اگر کسی خواست بگه که هم شات ایمیل رو ها رو بزارم اینجا و هم فاکتور میزان هزینه که هنوز دستمه،بازم اگه مدیرای عزیز بگن هر قسمتیش نیاز باشه ادیت میکنم :10::40:
peaceful1
15-12-2011, 14:40
دستت درد نکنه ای کاش یه تاپیک تو فروم بود درباره تجربه های خاص از برخورد با شرکت های مختلف IT من خودم تجربه های قابل مطرحی از ضمانت نوکیا*3 ضمانت مودم Zyxel و چند شرکت دیگه دارم. این ها میتونه درجه اعتبار واقعی یک شرکت رو آشکار و مطرح کنه. ولی واقعیت امر هیچ وقت نتونستم جایی پیدا کنم برای ایجاد همچین تاپیکی.
یه مشکلی که مردم ما دارند اصلا بلد نیستند با شرکت ها و سازمان های خارجی ارتباط بر قرار کنند و یا مشکلاتشون رو تو فروم های زبون اصلی مطرح کنند مثلا میبینم کاربر میره یه تاپیک از یه فروم مرجع پیدا میکنه میگه کمک کن خوب یه خط سوالت رو به ساده ترین شکل میپرسیدی جوابت رو گرفته بودی.
ششما اينكه نميدونم مديراي بخش با اين تاپيك چه برخوردي بكنن(جنبه تبليغاتيش بالاست) ولي به خوندنش ميارزيد
خسته نباشي
به نظر من تبلیغ نمیاد چون تبلیغ وقتی محسوب میشه که اسمی از فروشگاه حضوری و یا مجازی داخلی بیاد و یا از شرکت وارد کننده تعریف بشه.
وقتی صحبت سر شرکتی هست که حداقل به صورت رسمی 5 تا شرکت شاید تا 10 تا هم برسه دارند باهاش کار میکند تبلیغ نیست مگر این که والدین ایشون تایوانی باشند و مسولین این برند.
pooria-ir
15-12-2011, 14:50
دستت درد نکنه ای کاش یه تاپیک تو فروم بود درباره تجربه های خاص از برخورد با شرکت های مختلف IT من خودم تجربه های قابل مطرحی از ضمانت نوکیا*3 ضمانت مودم Zyxel و چند شرکت دیگه دارم. این ها میتونه درجه اعتبار واقعی یک شرکت رو آشکار و مطرح کنه. ولی واقعیت امر هیچ وقت نتونستم جایی پیدا کنم برای ایجاد همچین تاپیکی.
یه مشکلی که مردم ما دارند اصلا بلد نیستند با شرکت ها و سازمان های خارجی ارتباط بر قرار کنند و یا مشکلاتشون رو تو فروم های زبون اصلی مطرح کنند مثلا میبینم کاربر میره یه تاپیک از یه فروم مرجع پیدا میکنه میگه کمک کن خوب یه خط سوالت رو به ساده ترین شکل میپرسیدی جوابت رو گرفته بودی.
به نظر من تبلیغ نمیاد چون تبلیغ وقتی محسوب میشه که اسمی از فروشگاه حضوری و یا مجازی داخلی بیاد و یا از شرکت وارد کننده تعریف بشه.
وقتی صحبت سر شرکتی هست که حداقل به صورت رسمی 5 تا شرکت شاید تا 10 تا هم برسه دارند باهاش کار میکند تبلیغ نیست مگر این که والدین ایشون تایوانی باشند و مسولین این برند.
کاملا باهاتون موافقم،اتفاقا تو فروم های دیگه هم دیدم که بخش گارانتی وجود داره و بچه ها میان مسائلشون رو مطرح میکنن،به نظر من هم اینجا هم نیاز به وحودش کاملا حس میشه
و در مورد بخش دوم عرایضتون
من دیدم ایسن دوستمون کاربر فعال هستن و این انتقاد رو کردن یه جاهای رو ادیت کردم،چون واقعا دلم نمیخواد حالا به هر دلیل این تاپیک بلایی سرش بیاد،من زحمت کشیدم تا تونستم پولم رو از اینا پس بگیرم و یه معذرت خواهی ازشون بشنوم،دلم میخواد بقیه هم بخونن تا ترغیب بشن و برن دنبال حقشون،همش نگن نه،فایده نداره،جواب نمیده
2 اینکه ،من کل ماجرا رو گفتم،امام مسئله هایی که اتفاق افتاده،و همونطور که گفتم مستنداتش هم موجوده،حالا اینکه تو این ماجرا عملکرد یه شرکت خوب بوده و من اینجا مطرح کردم،ایرادی داره ؟
مگه نه اینکه ما تو این فروم دور هم جمع شدیم که بتونیم بهترین انتخاب ها رو بکنیم ؟ و به هم کمک کنیم که سرمون کلاه نزارن،خوب،منم سعی کردم که یه قدم کوچیک تو این راستا بردارم
اگه به این فروم میگن تبلیغ،پس هرکس که میاد میگه کارت گرافیک فلان بخر من ازش راضیم داره تبلیغ میکنه و خیلی مصادیق دیگه...
به هر حال بازم امیدوارم تیم مدیریت با دید + به این تاپیک نگاه کنن :20:
amirfiri
15-12-2011, 14:50
متنی جالب بود که به خوندنش می ارزید.
در ضمن قلم شیوایی دارین.:31:
فونت متن شما ادیت شد
در مورد شرکت های ارائه دهنده خدمات در ایران ، بایستی بگم به تعداد کمتر از انگشتان دست خدمات واقعی ارائه میکنند و مشتری مدار هستن
نیازی به آوردن اسم اونها نیست
احتمالا تاپیک شما رو در آینده تغییر و تحول خواهیم داد
مرسی
peaceful1
15-12-2011, 15:12
کاملا باهاتون موافقم،اتفاقا تو فروم های دیگه هم دیدم که بخش گارانتی وجود داره و بچه ها میان مسائلشون رو مطرح میکنن،به نظر من هم اینجا هم نیاز به وحودش کاملا حس میشه
و در مورد بخش دوم عرایضتون
من دیدم ایسن دوستمون کاربر فعال هستن و این انتقاد رو کردن یه جاهای رو ادیت کردم،چون واقعا دلم نمیخواد حالا به هر دلیل این تاپیک بلایی سرش بیاد،من زحمت کشیدم تا تونستم پولم رو از اینا پس بگیرم و یه معذرت خواهی ازشون بشنوم،دلم میخواد بقیه هم بخونن تا ترغیب بشن و برن دنبال حقشون،همش نگن نه،فایده نداره،جواب نمیده
2 اینکه ،من کل ماجرا رو گفتم،امام مسئله هایی که اتفاق افتاده،و همونطور که گفتم مستنداتش هم موجوده،حالا اینکه تو این ماجرا عملکرد یه شرکت خوب بوده و من اینجا مطرح کردم،ایرادی داره ؟
مگه نه اینکه ما تو این فروم دور هم جمع شدیم که بتونیم بهترین انتخاب ها رو بکنیم ؟ و به هم کمک کنیم که سرمون کلاه نزارن،خوب،منم سعی کردم که یه قدم کوچیک تو این راستا بردارم
اگه به این فروم میگن تبلیغ،پس هرکس که میاد میگه کارت گرافیک فلان بخر من ازش راضیم داره تبلیغ میکنه و خیلی مصادیق دیگه...
به هر حال بازم امیدوارم تیم مدیریت با دید + به این تاپیک نگاه کنن :20:
تازه تو بعضی فروم های خارجی یه درجه دارن (مثل مدیر و ناظر و کاربر فعال ) به اسم نماینده رسمی شرکت و توزیع کننده رسمی این رو خیلی میپسندم چون هم وجه تمایزی بین این قشر با کاربر های عادی خواهد بود و هم این که میدونی یک کسی هست که جوابت رو بده و حرفش سند باشه جالبه تو این جور افراد رفتارشون خیلی متعادل تر از fanboy های متعصب ایرانی هست که حاضرند گاهی مسائل رو به حاشیه بکشند و حتی دوستاشون رو ناراحت کنند و آزرده خاطر کنند.
mafiasos
15-12-2011, 17:53
کارت درست بود .:thumbsup:
درس خوبی میشه برای بقیه .
F R E E M A N
15-12-2011, 18:18
این امرتات از اول گرونفروش بود و خدمات دهیش ضعیف و با تاخیر زیاد
بی دلیل نیست که خیلی از نمایندگیهای فروشش رفتن طرف سازگار و ماد ایران
من همیشه به دوستان توصیه کردم که گول اسم و رسم این شرکتها را نخورید
pooria-ir
15-12-2011, 19:47
این امرتات از اول گرونفروش بود و خدمات دهیش ضعیف و با تاخیر زیاد
بی دلیل نیست که خیلی از نمایندگیهای فروشش رفتن طرف سازگار و ماد ایران
من همیشه به دوستان توصیه کردم که گول اسم و رسم این شرکتها را نخورید
البته در مورد اسوس 2جور خدمات داره این شرکت : دسته ی اول خدمات نرم افزاری هستش که انصافا سرعت انحام و کیفیت خدمات خوبه،2روزه تخویل میدن معمولا
دسته دوم خدمات سخت افزاریه که خودش 2بخش میشه :دی
1 اون هایی هستن که قطعش موجود باشه،و نیازی نداشته باشه واسه تعویضش همون موقع قطعه داغی به اسوس فرستاده بشه،اینها تقریبا یک هفته زمان میبره،دسته دوم اون هایی هستن که نیازه قطعه به اسوس فرستاده بشه،مثل باطری یا همین کیس من،اینا معمولا 2-3 هفته زمان میبرن
البته 2 تا مسئله رو باید ذکر کرد اول اینکه در گرون بودن گارانتی امرتات شکی نیستش،یعنی تقریبا شما میخوای مثلا همین N61 رو بگیری،امرتات میشه 1400 و سازگار یا ویستا میشن 1350-1320 (حدودا)
اما مسئله دوم که به نظرم کمی این صحبت قبلی رو توجیه میکنه اینه که : تکنسین های بخش فنی واقعا با سوادن،ماست مالی نمیکنن،و از نظر اطلاعات واقعا آدم های خبره ای هستن،حالا کاری به این بی نظمی هاشون ندارم
اما از نظر سواد و کیفیت انجام کار میتونم بگم سطح خوب به بالا هستن
البته مسئله ای که هستش اینه که کسی که اسوس رو با گارانتی گلوبال (لیبل 24M زیر دستگاه میخره) میتونه صرف نظر از گارانتی که داره به 2 تا شرکت امرتات و ویستا مراجعه کنه،بدون هیچ محدودیتی،که به نظرم باعث میشه وقتی یکی مثل من امرتات میره رو مخش دیگه خیالش راحت باشه :دی
F R E E M A N
15-12-2011, 20:41
البته در مورد اسوس 2جور خدمات داره این شرکت : دسته ی اول خدمات نرم افزاری هستش که انصافا سرعت انحام و کیفیت خدمات خوبه،2روزه تخویل میدن معمولا
دسته دوم خدمات سخت افزاریه که خودش 2بخش میشه :دی
1 اون هایی هستن که قطعش موجود باشه،و نیازی نداشته باشه واسه تعویضش همون موقع قطعه داغی به اسوس فرستاده بشه،اینها تقریبا یک هفته زمان میبره،دسته دوم اون هایی هستن که نیازه قطعه به اسوس فرستاده بشه،مثل باطری یا همین کیس من،اینا معمولا 2-3 هفته زمان میبرن
البته 2 تا مسئله رو باید ذکر کرد اول اینکه در گرون بودن گارانتی امرتات شکی نیستش،یعنی تقریبا شما میخوای مثلا همین N61 رو بگیری،امرتات میشه 1400 و سازگار یا ویستا میشن 1350-1320 (حدودا)
اما مسئله دوم که به نظرم کمی این صحبت قبلی رو توجیه میکنه اینه که : تکنسین های بخش فنی واقعا با سوادن،ماست مالی نمیکنن،و از نظر اطلاعات واقعا آدم های خبره ای هستن،حالا کاری به این بی نظمی هاشون ندارم
اما از نظر سواد و کیفیت انجام کار میتونم بگم سطح خوب به بالا هستن
البته مسئله ای که هستش اینه که کسی که اسوس رو با گارانتی گلوبال (لیبل 24M زیر دستگاه میخره) میتونه صرف نظر از گارانتی که داره به 2 تا شرکت امرتات و ویستا مراجعه کنه،بدون هیچ محدودیتی،که به نظرم باعث میشه وقتی یکی مثل من امرتات میره رو مخش دیگه خیالش راحت باشه :دی
منظورت از خدمات نرم افزاری چیه؟
سختترین کار کپی ایمیج ریکاوری روی هارده که کار یک ساعته
در مورد سخت افزار هر مدلی دیتا شیت و شماتیک خاصی داره که بدون داشتن آن مهندسان خود کمپانی هم نمیتونند روی لپ تاپ کار کنند. تکنیسینهای خبره ای هم که دیدی در حد این حرفها نیستند
شرکتی مثل امرتات که فروشش خیلی کمتر از سازگار و ویستا هست باید خدمات دهیش سریعتر از اینها باشه
در ضمن امرتات بیشتر در تهران فروش داره و در شهرستانها تقریبا هیچ نماینده فعالی نداره
در مورد گارانتی گلوبال حتی شرکت الماس هم که اولین گارانتی ایسوس محسوب میشه همه هزینه ها را از مشتری میگیره
pooria-ir
15-12-2011, 20:48
منظورت از خدمات نرم افزاری چیه؟
سختترین کار کپی ایمیج ریکاوری روی هارده که کار یک ساعته
در مورد سخت افزار هر مدلی دیتا شیت و شماتیک خاصی داره که بدون داشتن آن مهندسان خود کمپانی هم نمیتونند روی لپ تاپ کار کنند. تکنیسینهای خبره ای هم که دیدی در حد این حرفها نیستند
شرکتی مثل امرتات که فروشش خیلی کمتر از سازگار و ویستا هست باید خدمات دهیش سریعتر از اینها باشه
در ضمن امرتات بیشتر در تهران فروش داره و در شهرستانها تقریبا هیچ نماینده فعالی نداره
در مورد گارانتی گلوبال حتی شرکت الماس هم که اولین گارانتی ایسوس محسوب میشه همه هزینه ها را از مشتری میگیره
منظور من از خدمات نرم افزاری عام بود،مثلا گرفتن بد سکتور یا Low level format هم شامل میشه
و شکی هم تو این نیست که این شرکت ها خیلی با استاندارد جهانی فاصله دارن،از همه نظر ! اما من در مقایسه با سایر شرکت های گارانتی گفتم که تا الان رفتم،سطح سواد اینا خوب بود
اینم کاملا درسته که امرتات بیشتر فروشش تو تهرانه،البته هر وقت که من رفتم،به جز خودم حداقل 3-4 نفر دیگه هم بودن،و مگس بازی نمیکردن :دی
در مورد گارانتی گلوبال : شما اگه لیبل 24M زیر دستگاهتون باشه،نه امرتات و نه ویستا (الماس رو اطلاع ندارم) در مورد مشکلات سخت افزاری حق دریافت هیچ گونه وجهی رو از شما ندارن(فعلا مادیران به این جریان وارد نشده)
F R E E M A N
15-12-2011, 21:12
منظور من از خدمات نرم افزاری عام بود،مثلا گرفتن بد سکتور یا Low level format هم شامل میشه
و شکی هم تو این نیست که این شرکت ها خیلی با استاندارد جهانی فاصله دارن،از همه نظر ! اما من در مقایسه با سایر شرکت های گارانتی گفتم که تا الان رفتم،سطح سواد اینا خوب بود
اینم کاملا درسته که امرتات بیشتر فروشش تو تهرانه،البته هر وقت که من رفتم،به جز خودم حداقل 3-4 نفر دیگه هم بودن،و مگس بازی نمیکردن :دی
در مورد گارانتی گلوبال : شما اگه لیبل 24M زیر دستگاهتون باشه،نه امرتات و نه ویستا (الماس رو اطلاع ندارم) در مورد مشکلات سخت افزاری حق دریافت هیچ گونه وجهی رو از شما ندارن(فعلا مادیران به این جریان وارد نشده)
الماس اسم سابق همین ویستا بود
اکثر لپ تاپهای ایسوس که در بازار هست با گارانتی این شرکتهاست و تا بحال نشنیدم که با داشتن لیبل 24 ماه اینها گارانتی قبول کنند
این حرفها بیشتر برای تبلیغاته که هر یک از این شرکتها میخواد خودش را نماینده اصلی ایسوس معرفی کنه
موردی دیدم که شخصی برچسب گارانتی ویستا را کنده بود و بعد از یک سال و نیم که به مشکل بر خورد شرکت گارانتی را قبول نکرد
pooria-ir
15-12-2011, 21:16
الماس اسم سابق همین ویستا بود
اکثر لپ تاپهای ایسوس که در بازار هست با گارانتی این شرکتهاست و تا بحال نشنیدم که با داشتن لیبل 24 ماه اینها گارانتی قبول کنند
این حرفها بیشتر برای تبلیغاته که هر یک از این شرکتها میخواد خودش را نماینده اصلی ایسوس معرفی کنه
موردی دیدم که شخصی برچسب گارانتی ویستا را کنده بود و بعد از یک سال و نیم که به مشکل بر خورد شرکت گارانتی را قبول نکرد
این چیزی نیست که امرتات یا ویستا به من گفته باشه
هم از خود کمپانی با میل سوال کردم و هم دفتر اصلی تو تهران اینو بهم گفتش،و به این حرف مطمئنم
اگر کسی برده و قبول نکردن تخلف هستش،چون من خودم یک بار شاهد بودم که یه اسوس آوردن تو امرتات با گارانتی ویستا و اینا پذیرش کردن و قبول کردن که کارای سخت افزاریش رایگانت انجام بشه،اما بابت نرم افزار گفتن که اگه کاری داشته باشه هزینه داره
نظر شما هم محترمه واسم :10:
F R E E M A N
15-12-2011, 21:40
این چیزی نیست که امرتات یا ویستا به من گفته باشه
هم از خود کمپانی با میل سوال کردم و هم دفتر اصلی تو تهران اینو بهم گفتش،و به این حرف مطمئنم
اگر کسی برده و قبول نکردن تخلف هستش،چون من خودم یک بار شاهد بودم که یه اسوس آوردن تو امرتات با گارانتی ویستا و اینا پذیرش کردن و قبول کردن که کارای سخت افزاریش رایگانت انجام بشه،اما بابت نرم افزار گفتن که اگه کاری داشته باشه هزینه داره
نظر شما هم محترمه واسم :10:
من هم امیدوارم که این شرکتها در حدی که ادعا دارند جوابگوی مشتریها باشند
ولی اینها همیشه وقتی مشکلات اساسی باشه چهره واقعیشان را نشان میدن
دمت گرم خوب حالشون رو گرفتی
منم از سریر تجربه خوبی دارم در مورد رم pc
کلا هم گارانتی رو توی ایران بی معنی میدونم :31:
mohsenjxj
16-12-2011, 23:07
سلام
پوریا جان دمت گرم
pooria-ir
16-12-2011, 23:09
دمت گرم خوب حالشون رو گرفتی
منم از سریر تجربه خوبی دارم در مورد رم pc
کلا هم گارانتی رو توی ایران بی معنی میدونم :31:
منم تنها شرکتی که میتونم بگم 100% از خدماتش راضی بودم و واقعا عالی کار میکنه مادیرانه،چه در زمینه گوشی های ال جی و چه در زمینه ی قطعات کامپیوتر،برخورد عالی،کیفیت خدمات هم عالی
فقط یکم زمان کار طولانیه (گوشی)
pooria-ir
16-12-2011, 23:24
سلام
پوریا جان دمت گرم
مخلص داداش محسن هم هستیم :46:
Highbury
17-12-2011, 12:40
پوریا جان متاسفانه ایران همینه.
مردم ما تو دنیا به دروغگوی، چرب زبانی معروف هستن. فکر میکنن خیلی باکلاسن در صورتیکه مفسد هستن.
هیچ مردمی به اندازه مردم ایران صبح که از خواب بیدار میشوند انقدر به فکر کلاهبرداری، اعصاب خردکنی، دعوا و مرافه و ... نیستن.
اونوقت دماغ همه ی ما بالاست که ما تو دنیا برتریم. خیلی هم دماغمان بالاست. ما نژآد باهوشیم، با فرهنگیم، عرب کیه، ژآپنی ها رو مسخره میکنیم و ...
من یک سفر خیلی کوتاه به ژاپن داشتم، شاید باورتان نشود. وقتی وارد هتل یا رستوران میشوید، یک نفر را استخدام میکنند که فقط به شما احترام بذاره. یعنی بهش ماهیانه پول میدن که به مشتری احترام بذاره !!!
تو خیابون چاله میکندن اما یک نفر داخل چالبه بود و چند نفر بیرون از چاله بود و در فواصل مختلف مردم را راهنمایی میکرند که تغییر مسیر بدن برعکس اینجا که میری وسط خیابون می بینی ای بابا بازم کنده کاری...
متاسفانه ما دروغگویی، ما چرب زبونیم و زبون بازیم.آبرو برای ما نمونده . نمونده. نمونده
یکی از بچه های همین فروم هم گوشی الجیش خراب شده بود . کامتل یا درستش نکرد یا میخواست هزینه بگیره که با الجی در تماس شد و آنها پیگیر قضیه شدند و یک گوشی آکبند تحویلش دادند. خارجی ها اینجورین! شرکتش اون سر دنیاست به پول ما هم احتیاج نداره اما وقتی جنسی را تولید میکنه مثل مرد پاش می ایسته. مثل مرد. دروغ هم نمیگه. برخوردشون هم بسیار قاطع است نه اینکه هر لحظه در حال تغییر موضع و دروغگویی جدید باشه.
انشالله طی برنامه ریزی هایی که انجام دادم 3-4 سال دیگه از اینجا گورم را کم میکنم. خسته شدیم از خرکاری، خسته شدیم به خدا. خسته
mehran_286
17-12-2011, 22:08
خوب کاری کردی حقتو گرفتی
یه سری آدم ها حال و حوصله این کارها روو ندارن و حقشون پای مال میشه(حیفـــــــــــــــــ ــــ)
دمت گرم
پرچم بالا
hidden-knight
19-12-2011, 12:40
به شــــــــــــــدت حال کردم...[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
دمت چیپس تنوری[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
فوق العاده بود، ایول داری، باریکلا داری...
=====
منم پریروز یه N43 گرفتم، برا اینکه گارانتیش توی سایت سازگار چک بشه، شماره سریال رو زدم اما دیدم میگه همچین سریالی نیست و دستگاه یافت نشد! زنگولیدم به نمایندگی سازگار یه خانومی باهام صحبت کرد و گفت نیازی نیست که تو سایت همچین پیغامی دریافت کنی، مهم اینه که شماره سریال گارانتی با شماره سریال روی جعبه یکسان باشه، منم چک کردم یکی بود.
اما گفتم که یه جای دیگه ای از سایت نوشته دستگاهتون رو ثبت کنید تا از مزایای ما بهره مند بشین! صداشو برام بلند کرد گفت آقای محترم نیازی به ثبت نیست! گفتم به درک که نیاز نیست ممنون [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
فکر کنم صدامو که ضبط کردن بپاکن [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
به شــــــــــــــدت حال کردم...[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
دمت چیپس تنوری[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
فوق العاده بود، ایول داری، باریکلا داری...
=====
منم پریروز یه N43 گرفتم، برا اینکه گارانتیش توی سایت سازگار چک بشه، شماره سریال رو زدم اما دیدم میگه همچین سریالی نیست و دستگاه یافت نشد! زنگولیدم به نمایندگی سازگار یه خانومی باهام صحبت کرد و گفت نیازی نیست که تو سایت همچین پیغامی دریافت کنی، مهم اینه که شماره سریال گارانتی با شماره سریال روی جعبه یکسان باشه، منم چک کردم یکی بود.
اما گفتم که یه جای دیگه ای از سایت نوشته دستگاهتون رو ثبت کنید تا از مزایای ما بهره مند بشین! صداشو برام بلند کرد گفت آقای محترم نیازی به ثبت نیست! گفتم به درک که نیاز نیست ممنون [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
فکر کنم صدامو که ضبط کردن بپاکن [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
برو تو سایت ایسوس چک کن
hidden-knight
19-12-2011, 18:32
برو تو سایت ایسوس چک کن
اگر بخوام اونجا چک کنم سریال گارانتی بدردم نمیخوره، اونوقت چه شماره سریالی رو باید بزنم؟
همونی که روی جعبش هست یا اونی که زیر لپ تاپ وجود داره؟
اگر بخوام اونجا چک کنم سریال گارانتی بدردم نمیخوره، اونوقت چه شماره سریالی رو باید بزنم؟
همونی که روی جعبش هست یا اونی که زیر لپ تاپ وجود داره؟
یه شماره سریال هست زیر لپتاپ که مثل رو جعبه.همونو چک کن
hidden-knight
20-12-2011, 12:29
ممنون دیشب بعد از اینکه این پست رو زدم رفتم و توی سایتش رجیستر کردم اما رفیقم توی یاهو از بس BUZZZ میزد اعصابمو ریخت بهم یادم رفت تاریخش رو درست بزنم!!! تاریخ خرید رو زدم 2001/1/1 :31:
مهم نیست...
مرسی پوریا جان.عالی بود.ببخشید اینقدر دیر دارم جواب میدم.:46:
adrenalin
22-12-2011, 14:04
سلام پوریا عالی بود دمت گرم :10::40:
فقط الان تنها مشکلی که پیش میاد این وسط اینکه که این شرکت های گارانتی کننده ایی که تو ایران هستن میتونن ابروی یه شرکت بزرگ مثل اسوس رو به خطر بندازن وقتی 4 تا شرکت میان گارانتی می کنن همین میشه دیگه
راستی پوریا جون اگه آدرس این دفتر رسمی ایسوس رو داری + شماره تماسشون رو واسم تو پروفایلم بزار
مرسی [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
pooria-ir
22-12-2011, 14:26
سلام پوریا عالی بود دمت گرم :10::40:
فقط الان تنها مشکلی که پیش میاد این وسط اینکه که این شرکت های گارانتی کننده ایی که تو ایران هستن میتونن ابروی یه شرکت بزرگ مثل اسوس رو به خطر بندازن وقتی 4 تا شرکت میان گارانتی می کنن همین میشه دیگه
راستی پوریا جون اگه آدرس این دفتر رسمی ایسوس رو داری + شماره تماسشون رو واسم تو پروفایلم بزار
مرسی [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
مخلصم عزیز :46:
والا تقریبا همه ی شرکت های گارانتی به جز 3-4تا اوضاشون همینه متاسفانه
البته این طرف کارهای اسوس تو ایران هم میتونم بگم سرویس دهیشون خوبه تقریبا
منتها اسوس خیلی حساسه رو کار این ها،چون میخواد فروش لپ تاپش رو تو ایران به جایگاه 1 برسونه،بنابراین خیلی رو بحث خدمات پس از فروش داره کار میکنه،به هر حال،من فقط وظیفه خودم دونستم که حال اینا که میخواستن حقم رو بخورن بگیرم،همین :دی
Mohammad_Asus
27-12-2011, 12:55
افتخار میکنم که پسوند اسمم توی سایت ASUS هست ! :27:
واقعا دمشون گرم..
پوریا جان اولا که دمت گرم واقعا د.ما که مارو ترسوندی ! هم از سری ان و هم از امرتات ! دیگه ازین به بعد یواش تر در لب تابم ذرو باز و بسته میکنم
اما 2 تا سوال
1- من از نمایندگی های خدمات پرسیدم میگن نمیشه گارانتی دیگه یا گلوبال رو بیاری قضیه چیه؟
2- من هر کاری می کنم لب تاب ام تو سایت اسوس رجیستر نمیشه ، میزنه سریال نامبر اشتباهه یا به دستگاه نمی خوره ! چی کار باید بکنم؟؟
با این نمایندگی خود اسوس تو ایران چحوری می شه ارتباط داشت؟ سایت حدایی ای دارن؟
pooria-ir
28-12-2011, 01:31
پوریا جان اولا که دمت گرم واقعا د.ما که مارو ترسوندی ! هم از سری ان و هم از امرتات ! دیگه ازین به بعد یواش تر در لب تابم ذرو باز و بسته میکنم
اما 2 تا سوال
1- من از نمایندگی های خدمات پرسیدم میگن نمیشه گارانتی دیگه یا گلوبال رو بیاری قضیه چیه؟
2- من هر کاری می کنم لب تاب ام تو سایت اسوس رجیستر نمیشه ، میزنه سریال نامبر اشتباهه یا به دستگاه نمی خوره ! چی کار باید بکنم؟؟
با این نمایندگی خود اسوس تو ایران چحوری می شه ارتباط داشت؟ سایت حدایی ای دارن؟
1-بعید میدونم والا،دفتر اسوس که میگه مشکلی نداره
2-آقا جان اصلا نترس،کیفیت لپ تاپ های اسوس یه چیز مشخصیه :20:
کم تر کسی دیدم بناله از اسوس،منتها بلاخره تو هر تولیدی ممکنه یکی 2مورد پیش بیاد که اینجوری بشه،مال من استثنا بوده،اینم در نظر بگیر که بعد از 1 سال و 6 ماه از تاریخ خرید این مشکل پیش اومده،پس نمیشه گفت کیفیت لپ تاپ پایینه،بالاخص که حداقل روزی 3بار در ای باز و بسته میشد،یعنی حدود 1500 بار به صورت میانگین باز وبسته شده....
پس از این جهت نگران نباش :46:
اون مشکل رجیستر نشدن رو هم به نظر من،با خود بخش تکنیکال سایت اسوس در جریان بزار راهنمایت میکنن
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
3-شمارشون رو هم بعدا میگردم برات پیدا میکنم پ خ میکنم :20:
نتیجه می گریم که تو ایران چه از گارانتی استفاده کنی چه نکنی هیچ فرقی نمی کنه جز این که یه پولی هدر دادی بابت گارانتی
جناب پوریا داستان شما و امرتات در مورد این قضیه رو به کلی خوندم
خیلی خوشحال شدم از همت و پشتکارتون
و درس خوبی که امیدوارم برای خودم و تمام دوستان سرمشق شده باشه..
فقط گویا نتیجه بخش دبی هم اونو جز گارانتی محسوب نکرده!؟
و این که اگه تو متنتون آدرس میل های ارسالی (بخش خاورمیانه ایسوس) و کلا تلفن ها و... بود میتونست کمک بیشتری به سایر دوستان بکنه..
تشکرات
pooria-ir
15-01-2012, 23:31
جناب پوریا داستان شما و امرتات در مورد این قضیه رو به کلی خوندم
خیلی خوشحال شدم از همت و پشتکارتون
و درس خوبی که امیدوارم برای خودم و تمام دوستان سرمشق شده باشه..
فقط گویا نتیجه بخش دبی هم اونو جز گارانتی محسوب نکرده!؟
و این که اگه تو متنتون آدرس میل های ارسالی (بخش خاورمیانه ایسوس) و کلا تلفن ها و... بود میتونست کمک بیشتری به سایر دوستان بکنه..
تشکرات
سپاس گزارم دوست عزیز
امیدوارم سایر دوستان هم زود خسته نشن از مشکلات و ادامه بدن تا نتیجه بگیرن :20:
شماره و ایمیل رو هم به دلایلی نزاشتم،اما هر کدوم از بچه ها نیاز داشتن بهم پیام خصوصی بدن تا بدم خدمتشون :11:
mojtabap99
22-01-2012, 00:50
ایولا بابا:31:
babialex
22-01-2012, 02:41
کارت درست بود ایول متاسفانه تو ایران خدمات به مشتری و احترام برای مصرف کننده بعد از خرید در پایین ترین سطح ممکن وجود داره و کمتر شرکت هایی هستند که واقعا هوای مشتری رو دارند همه شرکت ها تا موقع فروش جنسشون خوبن بقیش همش حرفه !
تغییرات در مورد این تاپیک انجام شد
دوستان میتونن در مورد شرکت های گارانتی کننده اینجا بحث کنن
مرسی
ehsan7156
22-02-2012, 19:05
سلام دوستان من 6 ماه پیش از مالزی یه لپ تاب مدل lamborghini vx7 sx گرفتم که چند رورز پیش به مشکل خوردم اعصابم رو ریخته بهم به نظر شما چیکار کنم ایا این شر کت های امرتات ویستا گارانتی رو قبول میکنن راستش باید قبول کنن چون من قبل از خرید تو مجله چک کردم و 59 کشور جزو گارانتی بودن که ایران با سه شرکت گارانتی کننده اول بود ویستا - امرتات - دیجیتال حالا به نظر شما پیش کدوم برم وایا امکان داره بگن نه وگر بگن نه من چه حرکتی انجام بدم واینکه من تا 1 ماه دیگه دارم میرم تایلند البته برای تفریح ونمیدونم اونجا گارانتی چه جوری هست
عجب لاشخورهایی بودن کل کاور رو گرفتن اونوقت فقط لولا رو عوض کردن؟
pooria-ir
08-03-2012, 23:38
سلام دوستان من 6 ماه پیش از مالزی یه لپ تاب مدل lamborghini vx7 sx گرفتم که چند رورز پیش به مشکل خوردم اعصابم رو ریخته بهم به نظر شما چیکار کنم ایا این شر کت های امرتات ویستا گارانتی رو قبول میکنن راستش باید قبول کنن چون من قبل از خرید تو مجله چک کردم و 59 کشور جزو گارانتی بودن که ایران با سه شرکت گارانتی کننده اول بود ویستا - امرتات - دیجیتال حالا به نظر شما پیش کدوم برم وایا امکان داره بگن نه وگر بگن نه من چه حرکتی انجام بدم واینکه من تا 1 ماه دیگه دارم میرم تایلند البته برای تفریح ونمیدونم اونجا گارانتی چه جوری هست
آره عزیز
احتمال 95% قبول میکنن
منتها شما قبلش یه تماس بگیر و اطمینان حاصل کن،بعد دستگاه رو ببر
اگرم قبول نکردن،اینجا اعلام کن،یه کاریش میکنیم :دی
عجب لاشخورهایی بودن کل کاور رو گرفتن اونوقت فقط لولا رو عوض کردن؟
البته بنده خدا بعدش پشیمون شدن،کل پول رو پس دادن:دی
DariushGreat
21-07-2012, 12:51
نام گارانتی: پردازش ارقام پیشرو
وارد کننده و پشتیبان برندهای: سونی، اچ پی و دل ( خیر سرش! :دی )
مدت گارانتی: 2 سال
هنگامی که خواستم دستگاه رو بگیرم گفتن از سر تا نوک پای لپتاپ رو گارانتی میکنیم؛ حتی LED رو که هیچ شرکتی نمی پذیره. هزینه سرویس ها هم رایگانه
وقتی بعد 1 سال خرده ای بردم برای سرویس و برطرف شدن مشکل لکه صفحه نمایش و تعویض کلید پاور شکسته شده؛ افزون بر گرفتن 100 تومن از اینجانب، فقط اقدام به تعویض فن پردازنده و عملیات پمپ باد نموده و عملا هیچ کار دیگه ای نکردند!!!
حرومشون باشه
شاد باشین
Mohammad_Asus
25-07-2012, 14:14
سلام..
2 هفته است که بخاطر کابل فلت LCD و یه سری خورده مسائل دیگه ، دستگاه رو تحویل ویستا پخش رایانه دادم..
از طرفی 1 هفته دیگه هم گارانتی دستگاه باطل میشه. تماس که گرفتم گفتند کابل LCD نرسیده. به نظرم می خوان تا اتمام گارانتی دستگاه رو نگه دارند و بعد به بهانه اون ، پول تعمیرات رو بگیرند...
milad_takjoo
25-07-2012, 14:19
من یه بار لپ تاپ رو واسه ماتریس فرستادم...خیلی سریع و عالی کارشون رو انجام دادن...بعدش هم پیگیر بودن ببینن خوب شده یا نه...
خلاصه راضی بودم...
pooria-ir
25-07-2012, 21:01
سلام..
2 هفته است که بخاطر کابل فلت LCD و یه سری خورده مسائل دیگه ، دستگاه رو تحویل ویستا پخش رایانه دادم..
از طرفی 1 هفته دیگه هم گارانتی دستگاه باطل میشه. تماس که گرفتم گفتند کابل LCD نرسیده. به نظرم می خوان تا اتمام گارانتی دستگاه رو نگه دارند و بعد به بهانه اون ، پول تعمیرات رو بگیرند...
ملاک زمان تحویل دستگاه هستش عزیز
مهم نیست که کی دستگاه رو به شما برگردونن
:7:
من از مادیران لپ تاپ hp 4540 گرفتم
روش ویندوز نبود یعنی می دونستم که نیست و سی دی ایمیج ویندوز رو خودشون داده بودن. یه راهنما هم توش بود
ولی من برای اطمینان بیشتر زنگ زدم خدماتش و همه مزحله ها رو قدم به قدم برام توضیح دادم و باهام پیشرفت
آخرشم گفت اگر بازم تو نصب نرم افزاری مشکل داشتی زنگ بزن
کلا دمشون گرم
من گیرنده دیجیتالم هممشکل پیدا کرده بود خیلی بهم حال دادن
tabarestan90
12-06-2013, 16:31
بنده قصد خرید از کیمیاآنلاین رو دارم،لپ تاپ اچ پی 4540! با گارانتی ایران، امروز تیکت زدم و پرسیدم که چه شرکتی گارانتی میکنه گفتن مجموعه کیمیاآنلاین! کسی استفاده کرده از این گارانتی؟ قابل اعتماد هست؟!
Farbod2 قدیم
15-08-2013, 14:25
(ببخشید، من اینو یه جا دیگه هم پرسدم، ولی الان فهمیدم که باید اینجا مطرح می کردم)
سلام
می خواستم بدونم گارانتی آوات چه جوره؟ خوبه؟ قابل اطمینانه؟ دستگاه refurbished که نمی فروشه؟ به خوبی خدمات ارائه می ده؟
تاریخ شروع گارانتی حتما باید مال روزی که می خرم باشه؟؟ اگه مال قبلا بود نگیرم؟؟ (چه قدر قدیمی اگه بود نگیرم؟؟) بقیه گارانتی ها، زمان ثبت رو کی می زنن؟؟؟؟
بسیـــــــــــــــار ممنونم:n12:
saeed7711
15-03-2014, 22:39
کسی راجع به گارانتی سریر چیزی شنیده ؟ لپ تاپ Asus N56 jr رو با این گارانتی از آل دیجیتال گرفتم نمیدونم خدماتش خوبه یا نه
سعید جان از خریدت(آل دیجیتال) راضی بودی؟ منم میخوام بخرم ازشون اما یکم شک دارم.
saeed7711
22-04-2014, 20:27
سعید جان از خریدت(آل دیجیتال) راضی بودی؟ منم میخوام بخرم ازشون اما یکم شک دارم.
والا من رفتم حضوری فروشگاهشون ولی همونجا از موجودی سایت خرید کردم چون موجودی سایت با موجودی فروشگاه فرق میکنه هم قیمتش هم گارانتیش، تا الان که مشکلی نداشته خدا رو شکر البته کلا آل دیجیتال معتبره و 48 ساعت مهلت تست داره
rezakhaan
18-08-2014, 10:01
سلام
دوستان همونطور که در نظر سنجی هم می بینید گارانتی در ایران اصلا معنی نداره فقط باعث سرمایه دار شدن یه سری میشه که با کلاه گذاشتن سر مردم ساده به این ثروت باد آورده میشه.
من چندتا از گارانتی ها رو امتحان کردم که نتیجه همشون تقریبا یکی بود.
آخرین آن ویستا بود که واقعا افتضاحه ، کلاه برداری محضه.
دستگاه را که میبری تحویل میگیرن بعد دیگه هیچ خبری نیست هر وقتی هم که زنگ میزنی و پیگیری میکنی می گن در دست تعمیر است و معلوم نیست کی آماده میشه خیلی هم که سیریش شی از قطعات دست دوم برای تعمیر استفاده میکنن تا زیاد شلوغ نکنی .
ولی فروشنده یک تبلیغ الکی میکنن اونم بخاطر اینه که بیشترین سود را به فروشنده ها میده
حواستون جمع کنین گول گارانتی مخصوصا ویستا را نخورید
DariushGreat
19-08-2014, 14:03
سلام
دوستان همونطور که در نظر سنجی هم می بینید گارانتی در ایران اصلا معنی نداره فقط باعث سرمایه دار شدن یه سری میشه که با کلاه گذاشتن سر مردم ساده به این ثروت باد آورده میشه.
من چندتا از گارانتی ها رو امتحان کردم که نتیجه همشون تقریبا یکی بود.
آخرین آن ویستا بود که واقعا افتضاحه ، کلاه برداری محضه.
دستگاه را که میبری تحویل میگیرن بعد دیگه هیچ خبری نیست هر وقتی هم که زنگ میزنی و پیگیری میکنی می گن در دست تعمیر است و معلوم نیست کی آماده میشه خیلی هم که سیریش شی از قطعات دست دوم برای تعمیر استفاده میکنن تا زیاد شلوغ نکنی .
ولی فروشنده یک تبلیغ الکی میکنن اونم بخاطر اینه که بیشترین سود را به فروشنده ها میده
حواستون جمع کنین گول گارانتی مخصوصا ویستا را نخورید
این که همه رو به یه چوب بزنیم بدترین کار ممکنه. همه شرکتا که بد نیستن! :n29:
قبلا گوشی داشتم با گارانتی اتصالات که مثلا عربی هست و ثروتمند! بماند که چقدر اذیت کردن. بعد از اون نوکیا X6 خریدم که گارانتی رسمی نوکیا داشت. دو سال پیش بود حدودا، جک 3.5 میلیمتری توی جای هدفون شکست. هرکاری هم کردم در نیومد. اون موقع یه شرکتی شده بود نماینده مستقیم و رسمی نوکیا در ایران تا جایی که خود نوکیا روی این نمایندگی مانور میداد و گارانتیش به نام نوکیا ایران و با لیبل آبی عرضه میشد. بردمش اونجا. بدون هیچ سوال اضافه و نق و زر اضافی گوشی رو ازم گرفت و فرستاد برای تعمیر. در صورتی که اتصالات میگفت نه اینا لوازم تزئینیه و هزینه داره. حتی روی دیوار کاغذ زده بود که مضمونش این بود گوشی آب خورده مشمول گارانتی هست، اما اگر زیر تعمیر خاموش شود مسئولیت نمیپذیریم. هیچ شرکت دیگه ای این کارو نمیکنه ولی گارانتی نوکیا انجام میداد...
در نقطه مقابل هم شرکتایی هستن که عملا به عنوان گارانتی فقط جیب مردم رو خالی میکنن. مثلا لپ تاپم رو از شرکت پردازش ارقام پیشرو گرفتم (چه نسبتی با پردازش ارقام داره نمیدونم ولی شرکت کوچیکی بود)، دوبار که مشکل خوردم هر دو بار با قیمت خیلی گزاف از من پول گرفت. گفت فن رو عوض کردم و 100 هزار از من گرفت، جالب اینجاست که همون رو بیرون قیمت کردم 50 هزار بود! :n15::n22:
سلام بچه ها .شرمنده نمی دونستم این سوال رو کجا بپرسم.ممنون می شم اگه می تونین راهنمایی ام کنید.دوست من یه هارد pcداشت که خراب میشه و برای تعمیر به یکی از دوستاش میده.ظاهرا دوستش بعد از یکم سرو کله زدن باهاش هارد و به گارانتی تحویل میده و بعد از چند روز بدون اینکه تعمیر بشه از گارانتی تحویل می گیره.ظاهرا دوستم اطلاعات خصوصی توی هارد داشته که اشتباها فقط به طور معمولی شیفت دیلیت کرده بوده.حالا نگرانه که گارانتی اطلاعاتش رو بیرون کشیده باشه.می خواستم اگه اطلاعاتی در این مورد دارین راهنمایی اش کنید اینکه چقدر احتمال داره که گارانتی اطلاعات خصوصی اش رو ریکاوری کرده باشه و اصلا امنیت اطلاعات خصوصی توی گارانتیا چجوریه؟ گارانتی اش فکر کنم ویستا بوده.بازم ممنون
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.