PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : چطوری از طریق USB به مودم وصل بشم ؟



codec_pack
05-12-2011, 13:50
چطوری از طریق USB به مودم وصل بشم ؟

یه نوع سیم دیگه هست ، فقط از اون طریق وصل میشه !!!!! چیکار کنم ؟؟

مودم این هست :

ُShuttle TR 910

faraname
05-12-2011, 15:03
چطوری از طریق USB به مودم وصل بشم ؟

یه نوع سیم دیگه هست ، فقط از اون طریق وصل میشه !!!!! چیکار کنم ؟؟

مودم این هست :

ُShuttle TR 910

کاربر عزیز
سوال شما کمی گنگ هست ولی بر اساس ظواهر سوال تون پاسخ میدم . با توجه به مدل نام برده , مودم شما یک مودم adsl هست . مودم های adsl موجود در بازار هم 3 راه واسه اتصال به سیستم ها دارند. یا lan یا usb و یا wirelss هستن .
اما در پاسخ به سوال شما که چطور از طریق usb وصل بشید , عرض می کنم که شما لازم هست ابتدا اگر همراه مودم خریداری شده تون دیسکی به عنوان دیسک راه انداز دارید ( driver ) نصب اش کنید . پس از نصب کابل usb رو به مودم و سر دیگه اش رو به یکی از پورت های usb سیستم تون وصل کنید. حالا ویندوز شروع به شناسایی مودم شما می کنه و اگر مشکل خاصی ایجاد نشه ( درایور درست نصب شده باشه و سیستم مودم رو شناخته باشه ) می تونید از اینترنت استفاده کنید. دقت کنید اگر مودم شما در حالت auto connect باشه بعد از چشمک زن شدن چراغ اینترنت مودم شما می تونید از ایترنت استفاده کنید و تمام . ولی اگر روی حالت connection از توی ویندوز باشه ( یعنی شما یک کانکشن دارید که توش username و پسورد وارید می کنید و بعد connect رو می زنید ) باید قبل اش تنظیمات مربوط به ساخت کانکشن ویژه adsl رو انجام بدید. در کل استفاده از usb برای adsl خیلی عرف نیست و بیشتر یا lan دارند یا wireless هست. بعید می دونم توی جعبه مودم شما کابل کراس نبوده باشه . سعی کنید از اون استفاده کنید چون دیده شده بعضی مواقع نصب درایور مودم در حالت usb باعث اختلال در عملکرد سیستم عامل میشه .
حالا اگر نحوه ساخت کانکشن adsl رو درون ویندوز بلد نیستید بگید تا آموزش اش رو براتون بزارم . موفق باشید

EXTREME
05-12-2011, 21:35
اگه مودم adsl هست و با یو اس بی میخواین وصل بشین و پورتشو داشته باشه باید اول درایورشو نصب کنید و رو wan یا لن مجازی نصب کنید و رو حالت bridge هم باشه و با کانکشن هم باید وصل بشین