PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مجوز الكامپ هفدهم به نام سازمان نظام صنفي رايانه‌اي صادر شد



jams band
28-11-2011, 23:34
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (ایران الکامپ 2011) از 18 تا 21 آذر ماه امسال برپا خواهد شد.به گزارش فناوران، بر اساس اطلاعات درج شده در وب‌سایت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی، مجوز اجرای الکامپ هفدهم به نام سازمان نظام صنفی رایانه‌ای صادر شده است

به دوستانی که در زمینه های IT و مربوط به اون فعالیت میکنن پیشنهاد میکنم به این نمایشگاه سری بزنن البته امید وارم که مانند تله کام امسال نباشه که حالت رقابتی بین ایرانسل و همراه اول بود و حالت تخصصی نمایشگاه کمتر شده بود[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

wichidika
02-12-2011, 15:07
بنابر اعلام ستاد اجرايي نمايشگاه الکامپ 2011، تعداد روزهاي برگزاري اين نمايشگاه به پنج روز افزايش يافت.:15:

به گزارش ايسنا، سيدعلي اعتدالي- مجري برگزاري نمايشگاه الکامپ 2011 - با اشاره به استقبال شرکت‌هاي فعال در حوزه فناوري اطلاعات از اين دوره و هم‌چنين پيش‌بيني کثرت بازديدکنندگان از نمايشگاه امسال، اعلام کرد: ستاد اجرايي يک روز ديگر به روزهاي بازديد از اين نمايشگاه افزود.
وي خاطرنشان كرد: به اين ترتيب زمان برگزاري هفدهمين دوره از نمايشگاه الکامپ از چهار به پنج روز ارتقاء يافت تا بازديدکنندگان و شرکت‌ها از زمان بيش‌تري براي ايجاد فضاي تعاملي و تبادل اطلاعات در جهت ارتقاي سطح فناوري اطلاعات کشور استفاده كنند.
هفدهمين دوره از نمايشگاه بين‌المللي الکامپ، امسال با شعار"آينده امروز" از تاريخ 18 تا 22 آذرماه در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار خواهد شد.
انتهاي پيام

wichidika
03-12-2011, 16:01
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد:
الکامپ فرصتی برای صادرات فناوری اطلاعات به کشورهای همسایه و هم‌زبان
خبرگزاری فارس: معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه الکامپ مهمترین رخداد حوزه فناروی اطلاعات کشور است، گفت:‌ از این فرصت باید برای صادرات فناوری اطلاعات به کشورهای همسایه و حداقل همسایگان هم زبان استفاده کنیم.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، نشست خبری هفدهمین نمایشگاه ایران الکامپ نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر وتجارت الکترونیک امروز با حضور علی حکیم جوادی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، صادق مفتح معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و خادم مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه در ساختمان شماره 1 وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
علی حکیم جوادی در این نشست اظهار داشت: سال 1390 سال جهاد اقتصادی است و تاثیر برگزاری نمایشگاه‌ها، در تحقق جهاد اقتصادی بر کسی پوشیده نیست.
معاون وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات افزود: بازدید از نمایشگاه الکامپ با دیگر نمایشگاه‌ها تفاوت‌هائی دارد و این تفاوت نیز به دلیل تاثیر فناوری اطلاعات در تمامی ابعاد زندگی بشر است.
حکیم جوادی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه الکامپ را مهم‌ترین رخداد حوزه فناوری اطلاعات در کشور می‌دانم، گفت: لازم می‌بینم از آقای مفتح که شخصاً وارد این موضوع شدند و پیگیری کردند تشکر کنم.
وی افزود: با توجه به شرایط ویژه کشور، استفاده حداکثری از فناوری اطلاعات بومی در کشور ضروری است و باید از فرصت برگزاری نمایشگاه الکامپ برای صادرات فناوری اطلاعات، به کشورهای همسایه و حداقل کشورهای هم زبان همسایه استفاده کنیم.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار امیدواری کرد: با برگزاری نمایشگاه الکامپ و حمایت بخش‌ها و دستگاه‌ها دولتی، بتوانیم نیازهای کشور را در این حوزه پاسخگو باشیم.
انتهای پیام/ح

wichidika
03-12-2011, 16:41
معاون شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی خبر داد:
حضور 57 شرکت از 16 کشور در الکامپ هفدهم؛ نمایشگاه 5روزه است
خبرگزاری فارس: معاون شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی گفت: هفدهمین نمایشگاه ایران الکامپ 2011 با حضور 543 شرکت داخلی و 57 شرکت خارجی هجدهم تا بیست و دوم آذر در تهران برگزار می‌شود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، نشست خبری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر وتجارت الکترونیک، نمایشگاه ایران الکامپ امروز با حضور علی حکیم جوادی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، صادق مفتح معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و خیرالله خادم مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه در ساختمان شماره 1 وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

* الکامپ هفدهم پنج روزه است

خیرالله خادم در این نشست در جمع خبرنگاران با تشریح ویژگی‌های نمایشگاه الکامپ هفدهم، اظهار داشت: استاندارد برگزاری نمایشگاه در ایران چهار روزه است اما به دلیل حمایت از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه، یک روز به نمایشگاه اضافه شده و به این ترتیب هفدهمین نمایشگاه ایران الکامپ 2011 هجدهم تا بیست و دوم آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

* حضور 600 شرکت داخلی و خارجی در الکامپ هفدهم

وی با بیان اینکه امسال هفدهمین دوره برگزاری نمایشگاه الکامپ است گفت: در نمایشگاه امسال 600 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و با توجه به اینکه الکامپ شانزدهم با حضور 500 شرکت داخلی و خارجی برگزار شد، تعداد شرکت‌های شرکت‌کننده در الکامپ هفدهم نسبت به الکامپ شانزدهم، 20 درصد رشد داشته است.
وی ادامه داد: همچنین الکامپ هفدهم از نظر متراژ نیز نسبت به سال گذشته 8 درصد رشد داشته است.
وی گفت: فضای نمایشگاهی الکامپ هفدهم در 25 هزار متر فضای مفید و 50 هزار متر فضای غیرمفید برگزار می‌شود که البته شما 50 هزار متر را در نظر داشته باشید.

* الکامپ هفدهم با حضور 16 کشور خارجی

خادم افزود: 57 شرکت خارجی در هفدهمین نمایشگاه ایران الکامپ 2011 شرکت کرده‌اند.
معاون نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه در خصوص شرکت‌کنندگان خارجی نمایشگاه الکامپ 2011 توضیح داد: شرکت‌کنندگانی از کشورهای چین، تایوان، اندونزی، فرانسه، نروژ، ژاپن، کره جنوبی، هلند، انگلستان، ایتالیا، سنگاپور، آلمان، سوئیس، کانادا، هلند و روسیه در این نمایشگاه حضور دارند.


* معرفی بخش‌های نمایشگاه الکامپ

وی در خصوص زمینه‌های فعالیت‌های الکامپ هفدهم گفت:‌ در بخش گروه کالایی از بخش سخت‌افزار، کامپیوترهای بزرگ، سیستم‌های صوتی و تصویری، تجهیزات شبکه، سیستم‌ها و تجهیزات ایمنی و کنترل، تجهیزات جانبی و چاپگر وجود دارد.
وی گفت: همچنین در بخش نرم‌افزار، نرم‌افزارهای اداری و سازمانی، نرم‌افزارهای تخصصی، نرم‌افزارهای عمومی و کاربردی، نرم‌افزارهای آموزشی، نرم‌افزارهای فرهنگی و دینی، نرم‌افزارهای امنیتی و تخصصی و نرم‌افزارهای سرگرمی و بازی‌های رایانه‌ای وجود دارد.
معاون نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه ادامه داد: در بخش شبکه الکترونیک و خدمات ICT نیز تجارت الکترونیک، خدمات وب و میزبانی، امنیت شبکه و خدمات اینترنت، دولت الکترونیک و کشورداری دیجیتال قرار گرفته است.
وی یادآور شد: نخستین روز برگزاری الکامپ هفدهم جمعه 18 آذر 1390 است، اما مراسم افتتاحیه نمایشگاه ساعت 9.5 صبح شنبه با حضور وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و صنعت، معدن و تجارت در سالن کنفرانس شماره 1 برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح

wichidika
03-12-2011, 20:21
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
معاون توسعه فناوری وزیر صنعت اعلام كرد

انصراف سازمان نظام صنفی رایانه ای از برگزاری نمایشگاه الكامپ



تهران - معاون توسعه فناوری اطلاعات و تجارت الكترونیكی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت:سازمان نظام صنفی رایانه ای از برگزاری هفدهمین
نمایشگاه الكامپ به دلیل مسائل زمانی و خارج از اراده خود انصراف داده است

.[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش ایرنا ، 'محمد صادق مفتح ' روز شنبه در نشستی با خبرنگاران عنوان كرد : وزارت صنعت، معدن وتجارت همواره بر خروج دولت از تصدی گری و واگذاری به بخش خصوصی اصرار دارد و به دلیل اعلام سازمان نظام صنفی برگزاری نمایشگاه امسال را برعهده گرفتیم .

هفدهمین نمایشگاه بین المللی الكترونیك ، كامپیوتر و تجارت الكترونیكی (الكامپ) از 18 آذرماه به مدت پنج روز در تهران برگزار می شود.
قائم مقام اجرایی وزیر صنعت، معدن و تجارت این موضوع را نیز گفت كه انجمن صنفی نظام رایانه ای آمادگی خود را برای برگزاری نمایشگاه در سال آینده اعلام كرده است .
وی درادامه تاكید بر تولید صادراتی را از محورهای اصلی فعالیت وزارت صنعت ، معدن و تجارت عنوان كرد و گفت : توسعه صنعت نمایشگاهی نیز در ارتقا سطح صادرات نقش مهمی را ایفا می كند .
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به ایجاد دبیرخانه دایمی آیفك ( سازمان بین المللی تسهیل تجاری بر مبنای تجارت الكترونیك ) دركشورمان نیز گفت : ایران در سال 2012 رییس دوره ای این سازمان می شود.
از نظر مفتح ، الكامپ از جمله نمایشگاه هایی است كه توانمندی های تجارت الكترونیك كشورمان را به خوبی عرضه می كند و با توجه به مزیت نسبی ایران دراین بخش ،رویكرد تولید تجاری در این فضا به خوبی قابل تعریف است .
وی در باره قانون كپی رایت و اقدامات صورت گرفته در ایران نیز توضیح داد : با توجه به برنامه ریزی هفت همایش در حوزه تجارت الكترونیك ، یكی از محورهای مورد توجه نیز قانون كپی رایت است .
وی تصریح كرد : موضوع حق تالیف و كپی رایت در سطح مدیران ارشد نظام به طور جدی درحال پیگیری است و در صورت اجرای قوی تر قانون دراین خصوص فضای امن در حوزه نرم افزار و فناوری اطلاعات ایجاد می شود .
اقتصام **1601**

wichidika
04-12-2011, 11:00
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه خبر داد:
حضور شرکت های اروپایی در الکامپ هفدهم موبنا- شرکت‌کنندگانی از کشورهای چین، تایوان، اندونزی، فرانسه، نروژ، ژاپن، کره جنوبی، هلند، انگلستان، ایتالیا، سنگاپور، آلمان، سوئیس، کانادا، هلند و روسیه در نمایشگاه الکامپ هفدهم حضور دارند.


به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا نشست خبری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر وتجارت الکترونیک، نمایشگاه ایران الکامپ امروز با حضور علی حکیم جوادی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، صادق مفتح معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و خیرالله خادم مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه در ساختمان شماره 1 وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، خیرالله خادم تشریح ویژگی‌های نمایشگاه الکامپ هفدهم، اظهار داشت: استاندارد برگزاری نمایشگاه در ایران چهار روزه است اما به دلیل حمایت از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه، یک روز به نمایشگاه اضافه شده و به این ترتیب هفدهمین نمایشگاه ایران الکامپ 2011 هجدهم تا بیست و دوم آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
وی در خصوص زمینه‌های فعالیت‌های الکامپ هفدهم گفت:‌ در بخش گروه کالایی از بخش سخت‌افزار، کامپیوترهای بزرگ، سیستم‌های صوتی و تصویری، تجهیزات شبکه، سیستم‌ها و تجهیزات ایمنی و کنترل، تجهیزات جانبی و چاپگر وجود دارد.
وی گفت: همچنین در بخش نرم‌افزار، نرم‌افزارهای اداری و سازمانی، نرم‌افزارهای تخصصی، نرم‌افزارهای عمومی و کاربردی، نرم‌افزارهای آموزشی، نرم‌افزارهای فرهنگی و دینی، نرم‌افزارهای امنیتی و تخصصی و نرم‌افزارهای سرگرمی و بازی‌های رایانه‌ای وجود دارد.
وی با بیان اینکه امسال هفدهمین دوره برگزاری نمایشگاه الکامپ است گفت: در نمایشگاه امسال 600 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و با توجه به اینکه الکامپ شانزدهم با حضور 500 شرکت داخلی و خارجی برگزار شد، تعداد شرکت‌های شرکت‌کننده در الکامپ هفدهم نسبت به الکامپ شانزدهم، 20 درصد رشد داشته است.
خادم ادامه داد: همچنین الکامپ هفدهم از نظر متراژ نیز نسبت به سال گذشته 8 درصد رشد داشته است.
وی گفت: فضای نمایشگاهی الکامپ هفدهم در 25 هزار متر فضای مفید و 50 هزار متر فضای غیرمفید برگزار می‌شود که البته شما 50 هزار متر را در نظر داشته باشید.
خادم افزود: 57 شرکت خارجی در هفدهمین نمایشگاه ایران الکامپ 2011 شرکت کرده‌اند.
معاون نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه در خصوص شرکت‌کنندگان خارجی نمایشگاه الکامپ 2011 توضیح داد: شرکت‌کنندگانی از کشورهای چین، تایوان، اندونزی، فرانسه، نروژ، ژاپن، کره جنوبی، هلند، انگلستان، ایتالیا، سنگاپور، آلمان، سوئیس، کانادا، هلند و روسیه در این نمایشگاه حضور دارند.
معاون نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه ادامه داد: در بخش شبکه الکترونیک و خدمات ICT نیز تجارت الکترونیک، خدمات وب و میزبانی، امنیت شبکه و خدمات اینترنت، دولت الکترونیک و کشورداری دیجیتال قرار گرفته است.
وی یادآور شد: نخستین روز برگزاری الکامپ هفدهم جمعه 18 آذر 1390 است، اما مراسم افتتاحیه نمایشگاه ساعت 9.5 صبح شنبه با حضور وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و صنعت، معدن و تجارت در سالن کنفرانس شماره 1 برگزار می‌شود.
117/

wichidika
07-12-2011, 20:07
الکامپ هفدهم در دومین روز برگزاری افتتاح می شود! وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و صنعت، معدن و تجارت در دومین روز برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، این نمایشگاه را افتتاح خواهند کرد. به گزارش خبرنگار مهر، هفدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک از روز 18 آذرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران آغاز به کار می کند و تا 22 آذر ادامه دارد. این در حالی است که وزرای ارتباطات و صنعت و معدن قصد دارند این نمایشگاه را در روز 19 آذرماه افتتاح کنند.
ایران الکامپ 2011 به عنوان بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات کشور با شعار " ایران الکامپ؛ آینده امروز" در مدت 5 روز برگزار خواهد شد و 600 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای چین، تایوان، اندونزی، فرانسه، نروژ، ژاپن، کره جنوبی، هلند، انگلیس، ایتالیا، سنگاپور، آلمان، سوئیس، کانادا، هند و روسیه آخرین دستاوردهای خود در زمینه الکترونیک ، کامپیوتر، تجارت الکترونیکی، سخت افزار و نرم افزار و تجهیزات مرتبط را در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

این در حالی است که رضا تقی پور و مهدی غضنفری روز شنبه 19 آذرماه با یک روز تأخیر با حضور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، الکامپ هفدهم را افتتاح خواهند کرد.

در این مراسم معاون رسانه مجازی سازمان صدا و سیما و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه نیز حضور خواهند داشت.

wichidika
07-12-2011, 20:13
حضور پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک –ایران الکامپ 2011 - تسهیلات ویژه‌ای را برای پایگاه‌های اطلاعاتی، دوره‌های آموزشی، انتشارات و نرم‌افزارهای خود ارائه می‌کند. به گزارش خبرنگار مهر، در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، بازدیدکنندگان از غرفه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران علاوه بر جستجوی رایگان پایگاه‌های اطلاعاتی با بیش از 700 هزار رکورد علمی، از 20 درصد تخفیف ویژه برای انتشارات و دوره‌های آموزشی پژوهشگاه بهره‌مند می‌شوند.
این پژوهشگاه همچنین برای مدیریت اطلاعات علم و فناوری در مراکز علمی کشور، نرم‌افزارهایی را طراحی کرده که از این میان می توان به نرم‌ افزار رایا سمین (سیستم مدیریت نشریات) اشاره کرد که با تخفیف 15 درصدی در نمایشگاه ارائه می شود.
هفدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک 18 تا 22 آذر در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران برپا می شود.

2000mehr
09-12-2011, 13:47
سلام
می خواستم بدونم توی این نمایشگاه گوشی موبایل هم برای فروش هستش؟

wichidika
09-12-2011, 20:21
ایتنا - در نخستین ساعات شروع به کار نمایشگاه، بازدید علاقه‌مندان از سالن‌ها و غرفه‌ها نسبتا قابل توجه است، در نخستین ساعات شروع به کار نمایشگاه، بازدید علاقه‌مندان از سالن‌ها و غرفه‌ها نسبتا قابل توجه است،

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ایران(الکامپ ۲۰۱۱) روز جمعه ۱۸ آذر ماه در تهران برای بازدید عموم گشایش یافت.

به گزارش ایتنا در این دوره نمایشگاه، شرکت‌های بخش خصوصی و دولتی در زمینه‌های نرم‌افزار و سخت‌افزار، فناوری‌های نوین، خدمات کامپیوتری و اینترنتی و شبکه حضور دارند و به عرصه محصولات و خدمات خود پرداخته‌اند.

در نخستین ساعات شروع به کار نمایشگاه، بازدید علاقه‌مندان از سالن‌ها و غرفه‌ها نسبتا قابل توجه است، هرچند طبق معمول هنوز برخی غرفه‌داران مشغول آماده‌سازی و آرایش غرفه‌های خود هستند.

شایان ذکر است که نمایشگاه الکامپ هفدهم در روزهای ۱۸ الی ۲۲ آذر ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌هی دائمی تهران و در سالن‌های ۳۷،۳۵،۳۱B،۳۱A،۴۰،۴۰A،۴۱A،۴۱ B،۴۴-۱،۴۴-۲،۶،۷،۳۷،۳۸A،و فضای باز برقرار است.

ساعت بازدید از نمایشگاه از ۹ الی 16 خواهد بود.

SIMON137
10-12-2011, 10:26
تبدیل به یک سی دی فروشی شده با روندی تکراری !

جالبه بعد هم میان میگن اجازه فروش نمایشگاهی داده نمیشه !

از حاشیه اش دیدن کنید و پوست کن و تیله بخرید بهتره . هر سال بدتر از پارسال ...

wichidika
10-12-2011, 13:31
هفدهمين دوره نمايشگاه بين‌المللي الکترونيک، کامپيوتر و تجارت الکترونيک ايران (الکامپ) روز جمعه 18 آذرماه در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران گشايش يافت.
به گزارش ايسنا، در اين دوره نمايشگاه، شرکت‌هاي بخش خصوصي و دولتي در زمينه‌هاي نرم‌افزار و سخت‌افزار، فن‌آوري‌هاي نوين، خدمات کامپيوتري و اينترنتي و شبکه حضور دارند و به عرضه محصولات و خدمات خود پرداخته‌اند.
نمايشگاه فعاليت خود را از 18 آذرماه شروع كرده است؛ هرچند كه در آيين‌نامه نمايشگاه مدت زمان برگزاري براي هر رويدادي چهار روز است اما امسال اين مدت زمان به پنج روز رسانده‌ شده و زمان اختتاميه هم 22 آذرماه خواهد بود.
به گفته مسوولان، ‌600 شركت خارجي و داخلي در اين نمايشگاه حضور دارند كه رشد 20 درصدي را نسبت به سال گذشته نشان مي‌دهد و در زمينه متراژ هم هشت درصد افزايش محدوده داشته‌ كه در اين راستا 50 هزار متر مربع فضاي غيرمفيد و 25 هزار مترمربع فضاي مفيد نمايشگاه است.
قرار است كشورهاي چين، تايوان، اندونزي، فرانسه، نروژ، ژاپن، كره جنوبي، هلند، انگلستان، ايتاليا، سنگاپور،‌ آلمان،‌ سوئيس، كانادا، هند و روسيه در نمايشگاه حضور يابند.
برنامه‌هايي نيز در راستاي برگزاري تدارك ديده شده كه مرتبط با كارگاه‌ها و همايش‌هاست؛ به‌عنوان مثال بازاريابي اينترنتي، دولت الكترونيكي و حفاظت از فضاي ICT جزو محورهاي در نظر گرفته شده است.
چهار گروه كالايي براي برگزاري نمايشگاه در نظر گرفته شده‌اند؛ ‌در بخش سخت‌افزار، رايانه‌هاي شخصي و نوت‌بوك‌ها، سيستم‌هاي صوتي و تصويري، ماشين‌ها و تجهيزات اداري، تجهيزات شبكه، تجهيزات امنيتي و تجهيزات چاپ‌گر حضور خواهند داشت.
هم‌چنين ‌در بخش نرم‌افزار، نرم‌افزارهاي اداري، سازماني، تخصصي،‌ عمومي و كاربردي، آموزشي، فرهنگي، ديني، امنيتي، سرگرمي و بازي‌ها در بخش شبكه و اينترنت، تجارت الكترونيك، امنيت شبكه و اينترنت و خدمات ميزباني و در حوزه كشورداري ديجيتال نيز قواي مجريه، قضاييه، مقننه، نهادها و ارگان‌هايي هم‌چون بانك‌ها و سازمان‌هاي مرتبط با تجهيزات الكترونيكي و كشورداري ديجيتال حضور دارند.
به گزارش ايسنا زمان بازديد از نمايشگاه 9 تا 14 اعلام شده است.
انتهاي پيام

jams band
14-12-2011, 00:22
اصلا ارزش بازدید هم نداره. امسال فقط فروش اینـــــترنت پر سرعت داره و کمی به درد عزیزانی که شبکه کار میکنن میخورد

EngineeR EhsaN
14-12-2011, 09:31
ما که نمیتونیم بیایم :41: ولی خیلی نامردیه که همه نمایشگاهای خوبو تو تهران برگزار میکنن بهتر بود دوره‌ای تو شهرستانای مختلف برگزار بشه تا هم مردم با جاذبه‌های توریستیش آشنا بشن هم مردم اون منطقه بتونن بیان اینجور نمایشگاها :19:

ali703
14-12-2011, 09:40
همش تهران تهران تهران، این چه تهرانی شد؟ باید 50 تومن خرج کنی تازه برسی چی می مونه واسه خرج کردن؟

wichidika
14-12-2011, 22:18
در گفتگو با مهر اعلام شد: الگوگیری سازمان توسعه تجارت از نمایشگاه الکامپ رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: این سازمان قصد دارد با الگوگیری از نمایشگاه الکامپ و در راستای رعایت استانداردهای نمایشگاهی برای برپاکردن توان فنی شرکت های مجری نمایشگاه از این تجربیات بهره گیری کند. حمید صافدل در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی که از 18 تا 22 آذرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا شد و برنامه های سازمان توسعه تجارت ایران برای استفاده از دستاوردهای این نمایشگاه اظهار داشت: هفدهمین دوره نمایشگاه الکامپ در وسعتی بالغ بر 48 هزار مترمربع با حضور 600 شرکت داخلی و خارجی در حالی به کار خود پایان داد که نه تنها متراژ مفید این نمایشگاه نسبت به سال گذشته رشد کرد بلکه تعداد مشارکت کنندگان داخلی و خارجی نسبت به سال قبل 20 درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 57 شرکت خارجی از کشورهای چین، تایوان،اندونزی، فرانسه، نروژ، ژاپن، کره جنوبی، هلند، انگلستان، ایتالیا، سنگاپور، آلمان، سوئیس، کانادا و روسیه حضور داشتند، تصریح کرد: یکی از اقدامات چشمگیر در هفدهمین نمایشگاه الکامپ برگزاری جلسات شورای سیاستگذاری این نمایشگاه بود که با حضور سازمانها و نهادهای اجرایی کشور و تشکلهای بخش خصوصی صورت گرفت. همچنین کمیته صدور مجوز برای هدایت نمایشگاههای مهم و بزرگ از جمله نمایشگاه الکامپ رویکردی را اتخاذ کرد تا از مشارکت و توانمندی های دست اندرکاران بخش های دولتی و غیردولتی در این زمینه بهره گیری شود.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در توسعه روابط اقتصادی با بیان اینکه نمایشگاه الکامپ مرهون اتخاذ فرایندی است که در آن تمام تشکلها و نهادهای دولتی مشارکت داشتند؛ گفت: هرچند این مهم در حالی اتفاق افتاد که از زمان صدور مجوز برگزاری نمایشگاه تا شکل گیری آن کمتر از 3 ماه فرصت باقی ماند اما این امر با همکاری و همراهی دست اندرکاران فعال این بخش در جلسات شورای سیاستگذاری و با حضور نمایندگان نهادهای اجرایی کشور از جمله اتاق بازرگانی، اتحادیه صادرکنندگان نرم افزار و تشکل های بخش خصوصی به وجود آمد.

وی این امر را بیانگر تعدد حوزه ها و دست اندرکاران دخیل در صنعت ICT کشور عنوان کرد و گفت: نمایشگاه الکامپ در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی و نیز بهره گیری از خدمات حوزه های متخصص در امر برگزاری نمایشگاهها و طبق استانداردهای نمایشگاهی، با اخذ مجوز از کمیته صدور نمایشگاهها برگزار شد.

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران با تاکید بر اینکه این سازمان در نظر دارد با الگوگیری از نمایشگاه الکامپ و بهره گیری از شرکت های دارای صلاحیت برگزاری نمایشگاهها و در راستای رعایت استانداردهای نمایشگاه های بین المللی برای هرچه بهتر برگزار کردن نمایشگاهها بهره گیرد، ادامه داد: برای ایجاد فضای مناسب برای برنامه ریزی، سیاستگذاری، تدوین اهداف و ساختارهای محتوایی نمایشگاه ها باید با ایجاد کارگروههای سیاستگذاری مرکب از نمایندگان کلیه تشکلها و دستگاههای اجرایی کشور نسبت به ارتقای صنعت نمایشگاهی کشور اقدام شود.

وی از دیگر اقدامات متفاوت نمایشگاه الکامپ امسال نسبت به سال قبل را نامگذاری هر روز نمایشگاه با یکی از موضوعات آن در حوزه های مختلف عنوان کرد و گفت: الکامپ و یادگیری الکترونیکی، الکامپ- نوآوری و توسعه علمی در فناوری در حوزه ICT ، الکامپ – زیرساخت های توسعه و جهاد اقتصادی و الکامپ – امنیت عناوین روزهای برگزاری این نمایشگاه بود.

صافدل با بیان اینکه سالن دولت الکترونیک نمایشگاه الکامپ تمام دستاوردها و نرم افزارهای مورد استفاده در بخشهای دولتی در جهت سرویس دهی و خدمات بهتر به متقاضیان به نمایش درآورد، گفت: در الکامپ امسال برای نخستین بار از چندین طرح از جمله افتتاح شبکه شباب، شبکه سلامت، رسانه های مجازی سازمان صدا و سیما و نخستین پرتال جاوای ملی و انتخابات الکترونیک رونمایی شد.

وی به برنامه های جانبی در کنار برگزاری نمایشگاه الکامپ اشاره کرد و افزود: برگزاری همایش بزرگ تجارت و بازاریابی الکترونیکی با حضور اساتید خارجی تراز اول بین المللی، همایش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نشست کمیته تخصصی علوم و فنون، میزگرد شبکه علمی و اجتماعی و سمینار پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه بود.

VAHID
15-12-2011, 22:38
ايتنا - نمايشگاه الكامپ امسال در كنار تمامي دستاوردهايي كه داشت، آوردگاهي است براي شركت‌هاي POP تا با عرض‌اندام و ارائه خدمات متنوع خود زمينه رضايت شهروندان را در اقصا نقاط كشور فراهم بنمايند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

حسين رسولي
از همان هنگام كه موضوع اينترنت و خدمات رساني در اين حوزه به هموطنان مطرح شد، شركت‌هايي كه نيرو و دانش لازم در اين زمينه را داشتند وارد ميدان شدند و تحت عنوان ISP يا همان فراهم آورنده خدمات اينترنتي فعاليت خود را آغاز كردند. اما از آنجا كه اين شركت‌ها نيز اينترنت مصرفي خود را از مراكز اصلي جهان دريافت نمي‌كردند و در حقيقت هزينه اين كار براي اغلب شركت‌هاي ISP متوسط مقدور نبود، موسساتي بزرگ‌تر تحت عنوان PAP به معناي فراهم آورنده فراهم‌آورندگان جديد آمدند كه هر يك وظيفه تامين پهناي باند چندين شركت ارائه دهنده سرويس‌هاي اينترنت را به عهده گرفتند.

به گزارش ایتنا به مرور و با افزايش نيازها از يك سو و توسعه فناوري و به ميدان آمدن تكنولوژي‌هاي خدماتي و ارتباطي جديدتر از سوي ديگر، زمينه فعاليت‌‌هاي شركت‌هاي PAP نيز گسترده شد؛ تا ما در ايران بتوانيم از همه انواع خدمات بر بستر اينترنت و شبكه‌ و البته پيشرفته‌ترين و بهترين آنها برخوردار شويم.

نمايشگاه الكامپ امسال در كنار تمامي دستاوردهايي كه داشت، آوردگاهي است براي شركت‌هاي PAP تا با عرض‌اندام و ارائه خدمات متنوع خود زمينه رضايت شهروندان را در اقصا نقاط كشور فراهم بنمايند.

از جمله نام‌هاي پرآوازه در ايران شركت‌ آسيا‌تك است كه سعي دارد با برند كردن نام خود، زمينه گسترش خدماتش را نيز فراهم كند.
يكي از مديران آسياتك در اين ‌باره گفت:«يكي از تفاوت‌هاي آسياتك با ديگر شركت‌هاي مشابه اين است كه ما از چند سال پيش توانسته‌ايم براساس شيوه‌اي مرضي‌الطرفين با مخابرات وارد تعامل شويم و رابطه بسيار خوبي با شركت مخابرات ايران داريم؛ طوري كه همواره حتي آنها براي همكاري و ارائه امكانات و خدمات نسبت به ما پيشگام‌تر بوده‌اند.»

مبشري توضيح داد:« اين طرح جديد را ما از سال ۸۸ كليد زده‌ايم و از دهه فجر ۸۹ به طور رسمي آن را آغاز كرديم. تفاوت ما با ديگر شركت‌هاي PAP در اين است كه قراردادهاي ما با مخابرات به صورت گرفتن امكان اختصاصي نيست و برمبناي شيوه BoT مي‌كنيم.»
وي در ادامه سخنانش با ذكر اين نكته كه هريك گيگابايت خدمات‌دهي توسط شركت‌هاي داخلي يك درصد رتبه GDP كشور ما را در جهان بالا مي‌برد، اضافه كرد:« تاكنون ما گستره خدمات‌رساني خود را علاوه بر تهران به استان‌هايي چون فارس، مازندران، آذربايجان شرقي و كهگيلويه و بويراحمد نيز گسترش داده‌ايم. هدف ما سرويس‌دهي يكپارچه در هر استان است و نه صرفا به مراكز استان و شهرهاي بزرگ. آسياتك هم اكنون ركورد ۱۵۰هزار مشترك را پشت سر گذاشته. تعريف ما از اپراتوري، خدمات‌رساني يكسان و عادلانه است.»

تاجميري، مديرعامل داده‌پردازي فن‌آوا هم كه شركت وي نيز از فعالان اين عرضه است، مي‌گويد:« فن‌آوا تنها شركتي است كه تمام مجوزهاي مخابرات را دارد و در زمينه خدمات رساني ISDP,Data Center,ADSL,VSAT و تلفن ثابت در كشور فعال است. همين طور اين شركت خدمات وايرلس و بي‌سيم نيز ارائه مي‌دهد.»
وي در توضيح فعاليت‌هاي عمده اين شركت PAP به خبرنگار ايرنا گفت: «از جمله كارهاي بزرگ فن‌آوا، تصدي و اجراي پروژه مخابرات روستايي VSO با همكاري كنسرسيوم تعاوني مخابرات است. زمان پيش‌بيني شده براي اين پروژه دوماهه بود كه هم‌اكنون حدود ۸۰ درصد آن به انجام رسيده است. براساس اين طرح ما ملزم به ارائه خدمات روستايي تا ده سال مي‌باشيم.»
مديرعامل شركت PAP فن‌آوا همچنين از عرضه خدمات در زمينه تلفن‌هاي WLL و موبايل GSM توسط شركت متبوع خود خبرداد.

صبانت نيز كه از شركت‌هاي PAP خوشنام در اين حوزه است، در جريان نمايشگاه الكامپ، برنامه‌هاي جديد خود براي شهروندان را براي خبرنگار ايرنا تشريح كرد.
عبدالحسين بيدآبادي، رئيس هيئت مديره شركت نداگستر صبا - كه تحت عنوان صبانت در ميان هموطنان شناخته مي‌شود - توضيح مي‌دهد: «فعاليت اصلي صبانت ارائه خدمات به شركت‌هاي ISP در زمينه اينترنت ADSL در تهران و مراكز شهرستان‌ها و شهرهاي مختلف كشور عزيزمان، ايران است.» وي با ذكر اين نكته كه شركت PAP نداگستر صبا در واقع زير مجموعه سازمان پرورش داده‌هاست كه در حدود ۲۵ سال سابقه دارد، اشاره مي‌كند:« هم‌اكنون طبق آمار و بررسي‌ها صبانت در شهرهايي چون شيراز، قم و قزوين جزو پرفروش‌ترين خدمات دهندگان است. ليكن ما سعي داريم با ارائه فناوري‌هاي جدد خصوصا سرويس‌هاي ارزش افزوده، زمينه‌هاي جديدي براي خدمات رساني به هموطنان مهيا كنيم. آموزش الكترونيك، دولت الكترونيك، سلامت الكترونيك، تجارت الكترونيك و مواردي از اين دست از جمله خدماتي هستند كه صبانت برنامه‌هاي جدي براي ارائه آن در لواي خدمات اينترنتي خود دارد.»

رئيس هيئت مديره صبانت ضمن خبردادن از همكاري عميق و نزديك خود با وزارت آموزش و پرورش در خصوص راه‌اندازي سرويس‌هاي پيشرفته آموزشي الكترونيك در مدارس كشور، در پايان اشاره مي‌كند: «هدف ما اين بوده و همواره سعي كرده‌ايم با مديريت ايراني خود بهترين و زبده‌ترين نيروها را از اقصا نقاط جهان جذب كنيم و به همه ثابت كنيم: ايراني مي‌تواند.»












itna.ir