PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : خودکشی سرمربی تیم ملی فوتبال ولز



nar nia
28-11-2011, 17:55
سرمربي تيم ملي فوتبال ولز پس از اقدام به خودکشي، درگذشت.

به گزارش ايسنا جسد سرمربي تيم ملي فوتبال ولز که سابقه ي نشستن روي نيمکت شفيلد يونايتد را هم در کارنامه داشت، روز يک شنبه در خانه اش پيدا شد. پليس اعلام کرد که هيچ اثر مشکوکي اطراف جسد وي وجود نداشته و مرگ وي قطعا خودکشي بوده است.

گري آندرو اسپيد متولد سال 1969 بود و از سال 1988 بازي را در تيم هايي مانند ليدزيونايتد، اورتون، نيوکاسل و بولتون تجربه کرد و سال 2010 در حالي که 41 سال داشت از دنياي بازيگري خداحافظي و پا به عرصه مربيگري گذاشت. پس از يک سال مربيگري در شفيلد يونايتد هدايت تيم ملي ولز را در دست گرفت. وي به عنوان بازيکن 85 بار با پيراهن تيم ملي کشورش به ميدان رفت و 7 گل ملي به ثمر رساند.

سخنگوي فدراسيون فوتبال ولز با اعلام اين خبر گفت: فدراسيون فوتبال ولز با اظهار تاسف و ناراحتي خبر درگذشت گري آندرو اسپيد را اعلام مي کند. به اين وسيله مراتب همدردي را با خانواده ي ايشان اعلام مي داريم و از همه مي خواهيم خانواده‌اش را در اين روزهاي تلخ تنها نگذارند.

اسپيد از دسامبر سال 2010 هدايت تيم ملي ولز را به دست آورد و در 10 مرتبه‌اي که روي نيمکت اين تيم نشست نتايج خوبي مانند پيروزي 4 بر يک مقابل نروپ را در کارنامه‌اش به ثبت رساند. هفته گذشته رفعتي داور ايراني شاغل در بوندسليگاي آلمان هم اقدام به خودکشي کرد که خوشبختانه نافرجام بود.

منبع:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید