mmf66
21-11-2011, 19:30
رانه نیوز :اخبار دریافتی حاکی از آن است که با توجه به اتمام قرارداد نمایندگی میتسوبیشی ژاپن با گروه بهمن در پاییز سال گذشته و ابراز علاقه یکی از مجموعه های هلدینگ خصوصی کشور میتسوبیشی نماینده جدیدی برای خود در ایران انتخاب کرده است.
به گزارش رانه نیوز، این نماینده جدید بر اساس توافقات به عمل آمده با 4 محصول کار خود را آغاز خواهد کرد ارزانترین مدل میتسوبیشی کلت خواهد بود که یک هاچ بک در سایز مزدا 2 و تویوتا یاریس است و با پیشرانه 1.3 لیتری 95 اسبی ارائه خواهد شد که هدف مورد نظر، عرضه آن با قیمتی کمتر از 35 میلیون تومان است.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
محصول دیگر که نسلهای قبلی آن در ایران خوش درخشیده اند و امید زیادی به آن وجود دارد میتسوبیشی لنسر است یک سدان چهار در در کلاس مزدا 3 و کیا سراتو، این مدل با پیشرانه 1.8 لیتری 143 اسبی ارائه خواهد شد و هدف گذاری قیمت آن برای کمتر از 50 میلیون تومان است تا به خوبی با مزدا 3 سر شاخ شود!
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
محصول سوم احتمالا میتسوبیشی( آ اس ایکس )خواهد بود که یک مینی (اس یو وی) در کلاس نیسان قشقایی است این محصول در بازار اروپا نیز توانسته جز مدلهای موفق میتسوبیشی باشد پیشرانه آن 1.6 لیتری 117 اسبی است و بنظر می رسد بتوان آن را با قیمتی کمتر از 50 میلیون تومان به بازار ایران ارائه کرد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
و اما آخرین محصول که البته شناخته شده ترین محصول میتسوبیشی در ایران است همان مدل پاجرو خواهد بود که گروه بهمن نیز اقدام به عرضه آن نمود این مدل در دو تبپ 3 و 5 در با پیشرانه 3.8 لیتری 248 اسبی و با قیمتی حدود 90 میلیون تومان عرضه خواهند شد اگر چه که تجربه قبلی نشان داده پاجرو در مقابل تویوتا پرادو و رقبای ارزان قیمت تر کره ای اش شانس زیادی نخواهد داشت.
به نظر می رسد اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و باز هم کسی در خصوص واردات خودرو دچار خواب زدگی نشود و تصمیم عجولانه ای گرفته نشود بتوان امیدوار بود که محصولات میتسوبیشی پس از یک غیبت 18 ساله (از 1994 تا 2012) در زمستان سال 1390 در بازار ایران عرضه شوند البته نبایستی فراموش نمود که در خلال سالهایی که میتسوبیشی در ایران حضور نداشت گروه بهمن با اخذ نمایندگی آن صرفا به عرضه نسل دوم و چهارم مدل پاجرو آنهم بصورت مقطعی و البته ناموفق بسنده کرد.
به گزارش رانه نیوز، این نماینده جدید بر اساس توافقات به عمل آمده با 4 محصول کار خود را آغاز خواهد کرد ارزانترین مدل میتسوبیشی کلت خواهد بود که یک هاچ بک در سایز مزدا 2 و تویوتا یاریس است و با پیشرانه 1.3 لیتری 95 اسبی ارائه خواهد شد که هدف مورد نظر، عرضه آن با قیمتی کمتر از 35 میلیون تومان است.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
محصول دیگر که نسلهای قبلی آن در ایران خوش درخشیده اند و امید زیادی به آن وجود دارد میتسوبیشی لنسر است یک سدان چهار در در کلاس مزدا 3 و کیا سراتو، این مدل با پیشرانه 1.8 لیتری 143 اسبی ارائه خواهد شد و هدف گذاری قیمت آن برای کمتر از 50 میلیون تومان است تا به خوبی با مزدا 3 سر شاخ شود!
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
محصول سوم احتمالا میتسوبیشی( آ اس ایکس )خواهد بود که یک مینی (اس یو وی) در کلاس نیسان قشقایی است این محصول در بازار اروپا نیز توانسته جز مدلهای موفق میتسوبیشی باشد پیشرانه آن 1.6 لیتری 117 اسبی است و بنظر می رسد بتوان آن را با قیمتی کمتر از 50 میلیون تومان به بازار ایران ارائه کرد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
و اما آخرین محصول که البته شناخته شده ترین محصول میتسوبیشی در ایران است همان مدل پاجرو خواهد بود که گروه بهمن نیز اقدام به عرضه آن نمود این مدل در دو تبپ 3 و 5 در با پیشرانه 3.8 لیتری 248 اسبی و با قیمتی حدود 90 میلیون تومان عرضه خواهند شد اگر چه که تجربه قبلی نشان داده پاجرو در مقابل تویوتا پرادو و رقبای ارزان قیمت تر کره ای اش شانس زیادی نخواهد داشت.
به نظر می رسد اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و باز هم کسی در خصوص واردات خودرو دچار خواب زدگی نشود و تصمیم عجولانه ای گرفته نشود بتوان امیدوار بود که محصولات میتسوبیشی پس از یک غیبت 18 ساله (از 1994 تا 2012) در زمستان سال 1390 در بازار ایران عرضه شوند البته نبایستی فراموش نمود که در خلال سالهایی که میتسوبیشی در ایران حضور نداشت گروه بهمن با اخذ نمایندگی آن صرفا به عرضه نسل دوم و چهارم مدل پاجرو آنهم بصورت مقطعی و البته ناموفق بسنده کرد.