PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : تقلید مخالفان نرم افزار فلش از جنبش وال استریت



wichidika
19-11-2011, 12:42
دنیای موبایل و کامپیوتر؛
تقلید مخالفان نرم افزار فلش از جنبش وال استریت
خبرگزاری فارس: مخالفان استفاده از نرم افزار فلش با تقلید از جنبش مدنی وال استریت فعالیت های گوناگونی را برای کاهش و کنار گذاشتن استفاده از این نرم افزار آغاز کرده اند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
به گزارش فارس به نقل از دیجیتال ترندز، این گروه که به تقلید از جنبش وال استریت عنوان Occupy Flash را برای خود برگزیده اند می گویند می خواهند یک بار برای همیشه به استفاده از این نرم افزار کند و پردردسر پایان دهند.
در حالی که مدافعان اشغال وال استریت در سراسر امریکا خواهان مقابله با یک درصدی هستند که منابع اقتصادی و مالی و سیاسی متعلق به 99 درصد دیگر را به خود اختصاص داده اند، طرفداران جنبش اشغال فلش به دنبال اقناع 99 درصد کاربران اینترنت در جهت کنار گذاشتن نرم افزار فلاش و ترغیب آنها به پیوستن به یک درصدی هستند که به استفاده از فناوری های جایگزین مانند HTML5 روی آورده اند.
این افراد که به طور گسترده در اینترنت فعال شده اند بیشتر متشکل از برنامه نویسان و افراد حرفه ای هستند و در وب سایت خود به آدرس occupyflash.org از سیطره این نرم افزار کند و پردردسر بر اینترنت انتقاد کرده اند.
آنها از کاربران خواسته اند پلاگین نرم افزار فلش شرکت ادوب را از روی رایانه های خود حذف کنند و به استفاده از استاندارد جدید HTML موسوم به HTML 5 روی آورند.
آنها نرم افزار فلاش را مملو از اشکالات نرم افزاری و امنیتی دانسته و از عدم به روزرسانی مناسب آن انتقاد کرده اند.
ناسازگاری با بسیاری از تبلت ها و گوشی ها و هنگ کردن و از کار افتادن ناگهانی را از جمله مشکلات آن دانسته اند.
انتهای پیام/ح