PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : سونی شکل جدیدی از تلویزیون‌ها را تولید می‌کند



VAHID
14-11-2011, 22:23
وضعیت سونی در بازار لوازم الکترونیک چندان جالب توجه نیست. آمارها و گزارش‌هایی که از میزان فروش مالی شرکت‌ها منتشر می‌شود، نشان می‌دهد که غول ژاپنی روز به روز به ضرر دهی خود ادامه می‌دهد و این رویه با وجود شرکت‌های رقیبی که محصولات مشابه سونی را تولید و در بازارهای مختلف جهان عرضه می‌کنند، سخت و سخت‌تر می‌گردد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Howard Stringer، مدیرعامل سونی در برنامه‌ای که روز گذشته به میزبانی وال‌استریت‌ژورنال برگزار می‌شد، خبر از ارائه نوع جدیدی از تلویزیون‌ها را از طرف سونی داد. او در خلال صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که بخش تحقیق و توسعه این شرکت پس از پنج سال تلاش در این زمینه، نهایتا آن‌چه که مناسب عرضه به کاربران است را آماده کرده است.
سونی در حال حاضر ۴ بخش مختلف (تبلت، موبایل، تلویزیون و PC) را برای همگام کردن ویژگی‌ها و ادغام کردن امکانات آن‌ها در اختیار دارد و برای این منظور، در صورتی که سازماندهی مناسبی صورت بگیرد، خواهد توانست تکنولوژی‌ها و دستگاه‌های جدید را در این قالب معرفی نماید.
احتمالا در نمایشگاه CES 2012 باید شاهد این نوآوری‌های سونی در بخش تلویزیون‌ها و حتی بخش‌هایی مانند تلفن‌های هوشمند باشیم.












weblogina.com