PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : سری جدید پاورهای کولر مستر Silent Pro Hybrid



VAHID
11-11-2011, 09:44
ايتنا - استفاده فلیتر دو لایه EMI نویز را در این پاور کاهش و از تاثیرات مخرب بر روی کاربران جلوگیری بعمل می آورد.


سری جدید پاورهای کولر مستر به نام Silent Pro Hybrid، اولین مدل از پاورهای این شرکت می باشد که تمامی کابل‌های آن به صورت مدولار و قابل جدایش می باشد که در درون خود دو درگاه مجزا ۷v برای فن نیز جای داده است. شاخه +۱۲ ولت بسیار پرقدرت این پاور که راندمان بالای ۹۰ درصد دارد گواهینامه ۸۰ پلاس طلایی را برای آن به ارمغان اورده است.

وجود کنترلر فن به همراه این پاور که در بخش جلویی کیس مانند یک درایو نصب میشود، قابلیت کنترل فن ۱۳۵ میلی متری خود پاور و ۳ فن سیستم را جهت تنظیم سرعت بوسیله دو عدد کلید تغییر دهنده ممکن ساخته است.

از ویژگی های بارز این مدل از پاورهای کولر مستر حالت fanless یا وضعیت بدون فن می باشد که در صورتی که پاور در لود کمتر از ۲۰۰ وات و یا ۲۵ درجه سانتی گراد باشد سرعت فن برابر با 0rpm و در صورت افزایش لود توان بیش از ۲۰۰ وات و درجه حرارت ۵۰ درجه سانتی گراد به صورت کاملا خودکار سرعت فن نسبت به وضعیت موجود شروع به چرخش خواهد کرد.
در حالت Manual و دستی نیز سرعت فن با افزایش ولتاژ فن از ۳ تا ۱۲ ولت قابل تغییر خواهد بود.

فناوری های انحصاری کولر مستر که در سری پا ورهای silent pro gold که قبلا به کار گرفته شده بود نیز در این سری کاملا مورد استفاده قرار گرفته است؛ Hybrid Transformer استفاده از ترانسفورماتورهای هیبرید که به طور مستقیم با هیتسینک در تماس اند که علاوه بر کوچکتر بودن راندمان بالاتری را منجر می شوند.

فناوری انتقال حرارت(HTT) طرح جدید و انحصاری L شکل هیت سینک ها برای دور کردن حرارت از منبع تغذیه و در آخر فن آوری Hyper Path که پل ارتباطی نزدیکتری بین ترانسفورماتور و دیگر اجزا مبدل پاور(IC) را ایجاد کرده است.

استفاده فلیتر دو لایه EMI نویز را در این پاور کاهش و از تاثیرات مخرب بر روی کاربران جلوگیری بعمل می آورد.
بهره مندی از کلیه سیستم های محافظتی OVP / UVP / OCP / OPP / OTP / SCP، سیستم Active PFC با کنترلر ترکیبی PWM راندمان هر رایانه ای را افزایش داده و مقدار PFC را تا ۹۹ درصد رسانده است.

با جدیدترین استاندارهای محیط زیستی Eco-friendly کاملا مطابق بوده و دارای وضعیت Erp Lot۶ Ready! می باشد که پاور در این وضعیت تنها کمتر از ۱ وات در حالت OFFو STANDBY مصرف می نماید. همچنین این سری از پاورها با اخرین استاندارد اینتل ATX ۱۲V V۲.۳ وEPS version ۲.۹۲ کاملا مطابق می باشد.

از تمامی وضعیتهای مورد نیاز کاربران در استفاده از سیستم های ۲ پردازنده( CPU) و چند کارت گرافیک به صورتهای ۴-Way SLI / CrossFire کاملا پشتیبانی بعمل می آورد. این پاور در سه مدل با توانهای۸۵۰W, ۱۰۵۰Wو۱۳۰۰W عرضه شده است.

تمامی محصولات کولر مستر فقط با گارانتی دریا کامپیوتر در بازار ایران عرضه و گارانتی میشود.














itna.ir