PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : همه جور دزدی دیده بودیم الا این یه جور



mrb68
10-11-2011, 21:19
یکی از مهمترین دغدغه های سازندگان بازی های رایانه ای رعایت نکردن قانون کپی رایت است اما هیچکدام به هیچ عنوان انتظار چنین چیزی را نداشتند. زیرا این اولین بار است که چنین اتفاقی می افتد و این دزدی سابقه قبلی ندارد. شنبه ی همین هفته کامیونی که حامل بازی های رایانه ای بود به سرقت رفت. ارزش بازی های دزدیده شده 400000 هزار یورو معادل 591 میلیون تومان است. این محموله شامل 6000 نسخه از بازی Modern Warfare 3 نیز بوده است. شاید سازندگان بازی های رایانه ای هیچگاه تصور نمی کردند که حتی کامیون حمل بازی هم به سرقت برود.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


این کامیون روز شنبه در جنوب پاریس با یک ماشین دیگر تصادف می کند که این تصادف عمدی بوده است. رانندگان کامیون برای بررسی اوضاع و دیدن خسارت وارد آمده ازکامیون پیاده می شوند که در همین حال سرنشینان ماشینی که با کامیون تصادف کرده بودند از گاز اشک آور استفاده می کنند. دزدان در حالی که سرنشینان کامیون با گاز اشک آور درگیر بوده اند ، محموله ی کامیون را به سرقت می برند.
به نظر می رسد دزدان از انتظار برای انتشار بازی خسته شده و تصمیم گرفتند آستین بالا زده و خودشان بازی را به دست بیاورند.
در پایان شایان ذکر است که بازی Modern Warfare 3 سومین نسخه از سری Modern Warfare یا همان جنگاوری مدرن است که توسط Infinity Ward ، SledgeHammer Games و Raven Software ساخته شده است.( Treyarch نسخه ی Wii آن را توسعه داده است ). این بازی را می توانید روی تمامی پلتفرم های xbox 360 ، Playstation 3 ، Wii ، Nintendo 3DS و رایانه های شخصی تجربه کنید.

منبع : Sohait.com

MasoudiT
12-11-2011, 21:41
سلام
این دیگه خیلی..... عجیبه!!!! :18: