PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : دشمن به‌دنبال اختلال سامانه‌هاي نرم‌افزاري و سخت‌افزاري کشور است



wichidika
09-11-2011, 15:54
وزير نيرو تاکيد کرد:
دشمن به‌دنبال اختلال سامانه‌هاي نرم‌افزاري و سخت‌افزاري کشور است


وزير نيرو اعلام كرد كه دشمن تلاش دارد با ايجاد اختلال در سامانه‌هاي مختلف نرم‌افزاري و سخت‌افزاري کشور، سازمانهاي خدمت‌رسان را دچار مشکل کند و در اين شرايط لازم است که همه وزارتخانه‌ها با هوشياري و آمادگي کامل براي برخورد و مقابله با مشکلات برنامه‌ريزي کنند.



به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مجيد نامجو در دوره "مديريت بحران و پدافند غير عامل" که در محل اين وزارتخانه برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامي پس از 33 سال با تمام سختي ها، مشکلات و مسايلي که پيش رو داشته، توانسته است در صحنه هاي بين المللي نقش آفريني کند.
وي خاطرنشان کرد: در زمان حاضر، کشور ما از جوانب مختلف تهديد مي‌شود و از آنجايي که نظام اسلامي داراي مقبوليت و مشموليت در بين مردم است، هيچ نگراني از بابت تهديدها وجود ندارد.
نامجو اهداف دشمن بر عليه جمهوري اسلامي را در دو مقوله داخلي با نااميد کردن مردم و خارجي از طريق فشار از جوانب مختلف بيان کرد. وي افزود: بحث هسته‌اي، موضوع ساختگي ترور سفير عربستان و موضوع حقوق بشر سه سناريويي است که در خارج از کشور بر عليه نظام جمهوري اسلامي ايران شکل گرفته است.
وزير نيرو گفت: آمريکا تلاش مي‌کند انقلابهاي کشورهاي عربي و اسلامي را مديريت کند اما کشورهاي اسلامي از اين مرحله عبور کرده و دريافته‌اند که آمريکا و صهيونيستها دوست آنها نيستند.
وي اضافه کرد: در زمان کنوني نظام اسلامي از هر زمان قويتر و دشمنان از هر زمان ضعيف‌تر هستند و عصبانيت آنها نشانه اين است که نظام اسلامي در مسير اصلي خود در حال حرکت است و بيش از هر زمان ديگري افکار و انديشه‌هاي نظام اسلامي در جهان پذيرفته مي شود.
وي با بيان اينکه عصبانيت دشمنان ممکن است موجب از دست رفتن عقلانيت آنان شود، گفت: هر چند که اين تهديدها جدي نيست اما نظام جمهوري اسلامي نبايد دشمن را کوچک بشمارد و اين امر موجب غفلت ما شود.
وي با تاکيد بر ضرورت هدف گذاري براي مقابله با بحران و پدافند غيرعامل، گفت: دشمن تلاش دارد با ايجاد اختلال در سامانه هاي مختلف نرم افزاري و سخت افزاري کشور، سازمانهاي خدمت رسان را دچار مشکل کند و در اين شرايط لازم است که همه وزارتخانه ها با هشياري و آمادگي کامل براي برخورد و مقابله با مشکلات برنامه ريزي کنند.
نامجو تصريح کرد: در زمان کنوني بسيجيان بايد بيش از گذشته هوشيار باشند و خود را براي آمادگي با مشکلات احتمالي همواره آماده کنند.
انتهاي پيام

essi4300
09-11-2011, 20:19
وزير نيرو تاکيد کرد:
دشمن به‌دنبال اختلال سامانه‌هاي نرم‌افزاري و سخت‌افزاري کشور است

نامجو تصريح کرد: در زمان کنوني بسيجيان بايد بيش از گذشته هوشيار باشند و خود را براي آمادگي با مشکلات احتمالي همواره آماده کنند.
انتهاي پيام

یعنی برق ما امروز نصف روز قطع بوده، کار آمریکای جهانخوار بود؟

خدا ازش نگذره. :19: