PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : یک تولیدکننده گوشی معتقد است سالانه 17 میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه نیاز کشور است



wichidika
08-11-2011, 13:25
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

یک تولیدکننده گوشی معتقد است
سالانه 17 میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه نیاز کشور است

موبنا- مدیرعامل شرکت ابرا تهران یکی دیگر از تولیدکنندگان گوشی های ایرانی، از نیاز 17 میلیون دستگاه گوشی طی یک سال در ایران خبر داد.


"سعید نخعی" در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: فراگیرشدن استفاده از تلفن همراه باعث شده تا نیاز کشور به این کالای ارتباطی نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری یابد.
وی افزود: این در حالی است که بخش اعظم بازار تلفن همراه توسط گوشی های قاچاقی که از طریق مبادی غیرقانونی وارد کشور می شوند، تامین می شود.
وی تصریح کرد:در صورتی که نهادهای دولتی به مبارزه جدی و همیشگی با فعالان غیرقانونی بپردازند عمده نیاز 65 میلیون کاربر تلفن همراه توسط نمایندگان رسمی وتولیدکنندگان تامین می شود.
مدیرعامل ابرا تهران با تاکید بر اینکه "طاها فون" به دلیل پشتیبانی از نرم افزاری اسلامی،‌در کشورهای مسلمان و غیرمسلمان مورد استقبال قرار گرفته است، ادامه داد: نسخه جدید این گوشی کمتر از دو ماه آینده وارد بازار تلفن همراه کشور می شود.
وی با بیان اینکه این تلفن همراه لمسی که شباهت زیادی به گوشی های اچ تی سی دار ، ادامه داد: این گوشی به طور کامل در ایران تولید شده است.
وی خاطر نشان کرد:موبایل تی فون با رعایت کامل استانداردهای ساخت روز دنیا طراحی و تولید شده و قادر به رقابت با نمونه های خارجی مشابه خود است.
129/117