PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : رونمایی از سری آشا؛ خانواده امیدهای هوشمند نوکیا!



VAHID
29-10-2011, 13:52
فارنت: امروز نوکیا روز پرکاری را در نوکیاورلد پشت سر گذاشت. امروز این شرکت علاوه بر دو گوشی و یا بهتر بگوئیم دو برادر در خانواده لومیا، چهار گوشی با نام مشترک آشا را در سری ۴۰ خود به بازار معرفی کرد.
بنا بر اعلام نوکیا کلمه Asha از هندی مشتق شده و معنی آن امید است که نمایانگر تمرکز نوکیا بر تجربه کاربری مثبت و برقراری ارتباط میلیون‌ها نفر با فرصت‌های جدید است تا به آنها کمک ‌کند به آرزوهایشان برسند.
این چهار گوشی با نام‌های آشا ۲۰۰، آشا ۳۰۰، آشا ۳۰۱ و آشا ۳۰۳ همگی جزو سری ۴۰ نوکیا یعنی خانواده گوشی‌های معمولی اما هوشمند نوکیا بوده و مجهز به صفحه‌کلیدهای فیزیکی هستند.
Asha 303
آشا ۳۰۳ به صفحه نمایش ۲٫۶ اینچی، پردازنده یک گیگاهرتزی و صفحه کلید فیزیکی با استاندارد QWERTY مجهز بوده و از مواد عالی و بدنه فلزی برخوردار است و نوکیا آن را گوشی شگفت‌آور خوانده است!

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

آشا ۳۰۳ به مرورگر نوکیا بر پایه Cloud مجهز است. این مرورگر تا ۹۰ درصد وب را فشرده می‌کند تا سرعت بیشتر و دسترسی مقرون‌به‌صرفه‌تری را در هزینه‌های اینترنت مهیا کند.
اینجا هم پرندگان خشمگین حضوری موثر دارند و این بازی به همراه دیگر برنامه‌ها نظیر برنامه پیام‌رسان Whatsapp و نسخه نهایی نقشه نوکیا برای سری ۴۰ (در برخی کشورها)‌ به صورت پیش‌فرض در این گوشی نصب شده است.
نوکیا قیمت اعلام شده برای این گوشی را ۱۱۵ یورو دانسته و انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۱۱ به بازار عرضه شود.
Asha 300
آشا ۳۰۰ دومین عضو این خانواده است که اگر چه لمسی است اما همانطور که گفتیم مانند بقیه اعضای خانواده از صفحه کلید فلزی برخوردار است و به پردازنده یک گیگاهرتزی، دوربین ۵ مگاپیکسلی، درگاه کارت حافظه قابل ارتقاء تا ۳۲ گیگابایت مجهز است.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

قابلیت اتصال به شبکه ۳G وبرخورداری از مرورگر نوکیا بر پایه Cloud دسترسی سریع‌تر به اینترنت را برای این گوشی به همراه خواهد داشت و پرندگان خشمگین نیز به صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب خواهد بود و رادیو اف‌ام نیز به عنوان دیگر قابلیت آن معرفی شده است.
نوکیا قیمت تقریبی این گوشی را ۸۵ یورو اعلام کرده و انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۱۱ به بازار عرضه شود.
Asha 201 and 200
نوکیا آشا ۲۰۱ و آشا ۲۰۰ هر دو از یک صفحه کلید شبیه به هم بهره می‌برند اما تفاوت اصلی انها در پشتیبانی آشا ۲۰۰ از دو سیم کارت است و انتظار می‌رود این دو گوشی تا پایان سال و به قیمت ۶۰ یورو به بازار عرضه شوند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

در آشا ۲۰۰ کاربران قادر خواهند بود تا تا به راحتی سیم‌کارت دوم را بدون خاموش کردن گوشی عوض کنند و باطری آن بنا بر اعلام نوکیا تا ۵۲ ساعت پخش موسیقی را پشتیبانی می‌کند.














farnet.ir