PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : تبلت موتورولا ET1 طراحی شده برای شرکت ها



fire159
15-10-2011, 11:21
موتورولا تنها شرکتی نیست که امسال در حال عرضه محصولات جدید خود است . هدف موتورولار عرضه تبلت ET1 خود هست که به نظر میرسد برای بازار شرکتی و مشتریان سازمانی طراحی شده است.




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]




این تبلت که از اندروید ۲.۳ بهتره میشود دارای بارکد خوان و نوار مغناطیسی و همچنین سیستم مبادله باطری گرم به همراه نرم افزار بسیار مطمئن است. ای تبلت میتواند جایگزینی مناسب برای دستگاه های ویندوزی و همچنین ویندوز های CE باشد.
موتورلا به این دلیل از اندروید ۲.۳ استفاده کرد چون سابقه بسیار خوبی از خود به جا گذاشته است و از طرفی هدف و برنامه موتورولا از تولید این محصول این هست که بتواند موارد کلیدی زیر را محقق کند :
دوام، امنیت ، مدیریت دستگاه و پشتیبانی از چرخه عمر
مشخصات این تبلتی به نوعی صنعتی در حد یک موبایل سطح بالاست به صورتی که از یک پردازنده ۱GHz dual core TI OMAP4 بهره میبرد , ۱ گیگ رم , ۴ گیگ فلش مموری و همچنین یک مموری ۴ گیگ داخلی بهره میبرد. مسلما صفحه نمایش بزرگتر است و از یک صفحه نمایش ۷ اینچی از نوع خازنی و مولتی تاچ استفاده شده با ریزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ .




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]




موتورولا ET1 و اندروید ۲.۳ روی آن به همراه یک سری از برنامه ها و ماژول های سازمانی عرضه خواهد شد مانند RhoElements که برنامه ای تحت شبکه برای ساختن HTML5 است . انتظار میرود این تبلت که از باطری ۴۶۲۰ میلی آمپری هم بهره میبرد در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۱ وارد بازار شود .


منبع :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید