PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : Olympus-OM-30



FAATEMEH
10-09-2011, 20:30
سلام دوستان . این آخرین کارم هست خوشحال میشم ببینید و نظر بدید .

نرم افزار2 Maya 2012 / VRAY


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Lord-Voldemort
10-09-2011, 21:47
درود
کاره پر زحمتیه ولی چندین نکته رو رعایت می کردی عالی میشد
یک : نور پردازی صعیفه ، شما برای اینکه یه مدل رو خوب نشون بدین باید صحنه رو روشن رندر بگرین بطور مثال مدلینگ لنز و جلوی دوربین توی رندر اصلی معلوم نیست ولی توی رندر پایینی معلومه این از کار مدلینگ شما امتیاز کم می کنه
بعدی : زاویه ی دوربین ، شما اگه دوربین رو پایین تر می اوردی مثلا می ذاشتین رو میز و از دوتا دوربین (منظورم خود مدله )استفاده می کردی و یکیش رو 180 درجه می چرخوندی عالی میشد
البته وقتی این کار رو می کردی اون افکت بلوری که بهش دادی بسیار به زیبایی کار اضافه می کرد
شما می تونستین از hdri استفاده کنید یا خودتون فضای اتاق رو شبیه سازی می کردین تا اینجوری کار خشک بنظر نیاد
در اخر پست پرداکشن ، فکر کنم سیاه و سفید کردن هم با اونه که توی این کار ایده ای خوبه نبود می تونستین صحنه ای شاد درست کنید تا کارت بسیار زیبا بشه

HalleyStar
10-09-2011, 22:48
خیلی عالیه :12:

Borhan72
11-09-2011, 00:55
خیلی عالی هستش دوست عزیز...
واقعا لذت بردم...
یه چیزی که کمه توی کار، یکنواختی بیش از حد رنگ هاست و سطح متریال ها که اصلا رفلکت ندارن...
برای یکنواختی میتونی رنگارو کمی عوض کنی، برای جبران رفلکت ها هم از HDRI استفاده کن ;)

Wolf of aria
11-09-2011, 06:11
سلام
کاری خیلی زیبای شده مدل سازید حرف نداره اما رندر ......... :41:

من با وی ری کار نکردم اگر توی تنظیماتش Final Gathering هست یا نه ... اگر هست شما شدت نور های که گذاشتید رو کم کنید
و شدت Final Gathering و Globall Illumination رو زیاد کن... و بجای نور از HDRI استفاده کن...

در کل کارت عالیه ...:10:

FAATEMEH
11-09-2011, 08:19
ممنون دوستان احتمالا باز هم ازش رندر بگیرم که یکی در نمای نور روز هست ، تاریکی هم بخاطر شبیه سازی نور رفرنس بود و قصد نمایش مدلسازی رو نداشتم .
ممنونم از نظرات خوبتون :11:

ZOHAA
11-09-2011, 12:27
مدل سازی معرکس[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به نظرم یکم رنگ کم داره

FAATEMEH
11-09-2011, 12:51
ممنونم دوستم این کار سیاه و سفید بوده

kamron_devil
11-09-2011, 13:13
عالیـــــــــــــــــــــ ــــــــــــه و هیچ نقصی نداره لطفا بازم کار های خودت رو بزار :) گفتی اخرین کارم یاده اخرین اختراع افتادم :)

SSS_HHH_OOO
11-09-2011, 13:46
به نظرم رندرش خیلی عالی شده
مدلسازی بعضی جاهاش ایراد داره و تیز شده بیش از حد ولی مشکلی تو رندر نمیبینم

FAATEMEH
11-09-2011, 14:51
بله درسته لبه های دوربین تیز شدند . مرسی از توجه دوستان . و اینکه چرا نمیشه فایل به پستم پیوست کنم ؟ چون عضو جدید هستم نمیشه ؟

dgx
11-09-2011, 16:13
كار زيبا و با مشقتي هست خسته نباشي :11:
واير كار رو از مكاني دگر ديدم.بيش از حد هاي پلي هست و دليلي كه باز باعث شده بعضي جاهاش تيز شه استفاده از اج لوپ زياد و نزديك بهم هست.اون قسمتاي دور لنز رو به جاي مدل كردن ميشه ديسپليس كرد
در كل كار خوبي هست.به نظرم رندر هم خيلي عالي هست
موفق باشي

FAATEMEH
11-09-2011, 18:55
مرسی دوست خوبم . به هر حال هر کار تمرینی هست و تجربه برای کارهای بعدی که نظرات مفید دوستان رو در کارهای بعدی استفاده کنم.

SSS_HHH_OOO
11-09-2011, 21:58
نه کلا برای کاربرای عادی پیوست و لینک دادن بسته اس

تاتانی
12-09-2011, 10:47
کم و کاستی های کار رو بچه ها گفتن ولی بذار منم نظر خودم رو کلی بگم.
معایب
1- نورپردازی نباید از پشت آبجکت باشه.
2- چون آبجکتت یه آبجکت کوچیک و پر جزئیاته بهتره که از روبرو رندر بگیری و یا اگه میخوای هنری بگیری معمولا آبجکت های کوچیک رو از نمای مورچه میگیرن و معمولا نماهای خارجی و ساختمون رو از نمای بالا میگیرن
3- آبجکت هایی که وقت گذاشتی روشون نباید blur کنی چون فقط وقت خودت رو تلف کردی برای مثال اون عینکی که اون پشت هست رو اگه یه آبجکت خیلی ساده و لی تو همون سایز بسازی و بلورش کنی یه همچین چیزی درمیاد.
حالا جذابیت های کارت
1- مدلینگت خیلی عالی شده و مهمترین چیزی که رعایت کردی تناسب هستش. ( از بلوپرینت استفاده کردی؟ )
2- متریال هات کاملا واقعی هستن ولی بدلیل نورپردازی هم رنگ دیده میشن
3- جزئیات رو خیلی خوب پیاده کردی
بازم منتظر رندر دومتم :46:

hadi665
12-09-2011, 15:22
سلام
مدل سازی خوبه ، گرچه یکمی ابعاد ها غیر عادی بنظر میرسه
رندر سایه ها عالی شده

آفرین
فقط احساس میکنم مدل دوربین اگه توی نور باشه بهتر جلوه کنه و بعقیه جاها کم نور
blur مدل های پر جزئیات پشتو خیلی کم جلوه کرده ، حیفه

FAATEMEH
13-09-2011, 07:44
کم و کاستی های کار رو بچه ها گفتن ولی بذار منم نظر خودم رو کلی بگم.
معایب
1- نورپردازی نباید از پشت آبجکت باشه.
2- چون آبجکتت یه آبجکت کوچیک و پر جزئیاته بهتره که از روبرو رندر بگیری و یا اگه میخوای هنری بگیری معمولا آبجکت های کوچیک رو از نمای مورچه میگیرن و معمولا نماهای خارجی و ساختمون رو از نمای بالا میگیرن
3- آبجکت هایی که وقت گذاشتی روشون نباید blur کنی چون فقط وقت خودت رو تلف کردی برای مثال اون عینکی که اون پشت هست رو اگه یه آبجکت خیلی ساده و لی تو همون سایز بسازی و بلورش کنی یه همچین چیزی درمیاد.
حالا جذابیت های کارت
1- مدلینگت خیلی عالی شده و مهمترین چیزی که رعایت کردی تناسب هستش. ( از بلوپرینت استفاده کردی؟ )
2- متریال هات کاملا واقعی هستن ولی بدلیل نورپردازی هم رنگ دیده میشن
3- جزئیات رو خیلی خوب پیاده کردی
بازم منتظر رندر دومتم :46:
ممنون دوست خوبم
نورپردازی از پشت آبجکت نیست از دو منبع نور یکی در بالا یکی روبرو استفاده شده .و فکر میکنم بهتره بجای استفاده از نماهای معمول کمی سنت شکنی کنیم و باز هم تاکید میکنم من میخواستم رفرنسم رو شبیه سازی کنم چون کارم رو از روی یه عکس ساختم . رندر دیگه ای هم از این کار قرار میدم که در نمای روز هست .
از دو عکس دوربین برای تنظیم کلی مقیاس کار استفاده کردم .
چون کار سیاه و سفید هست درجات رنگی متریال ها یکسان میشه و این امر طبیعی هست .
سپاس از توجه شما دوستم



سلام
مدل سازی خوبه ، گرچه یکمی ابعاد ها غیر عادی بنظر میرسه
رندر سایه ها عالی شده

آفرین
فقط احساس میکنم مدل دوربین اگه توی نور باشه بهتر جلوه کنه و بعقیه جاها کم نور
blur مدل های پر جزئیات پشتو خیلی کم جلوه کرده ، حیفه

ممنونم از شما و اینکه مدل های پشت خیلی ساده و کم جزئیات هستند .
بزودی رندر جدید رو هم قرار میدم . تشکر بابت نظر دهی شما دوست خوبم