PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : یک اخطار مسخره بعد از هر بار کانکت شدن به اینترنت



maxoud
20-08-2011, 10:56
من هر بار که به نت وصل میشم اولین چیزی که میبینم این اخطاره. سابقه داشته؟؟

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Dr Hannibal
20-08-2011, 12:16
لاگ ها ، نتایج ، ریپورت ها باید باشه.


احتمالا هنگامی که این پست رو مطالعه می کنید از ویروسی شدن کمی عصبانی هستید ، مرحله اول برای رفع آلودگی خونسردی شماست ، خیلی اتفاق افتاده که با انجام کارهای غیر ضروری و اشتباه مشکلات ناشی از آلودگی بیشتر میشه پس با آرامش و دقت بیشتر تمامی نکاتی که اینجا قرار داده شده رو مطالعه کنید سپس برای رفع آلودگی مراحل رو انجام بدید در آخر طبق مراحلی که در پایین اعلام کردم تاپیک جدید مربوط به مشکلتون رو ایجاد کنید که اغلب این کار به دلیل جامع بودن مراحل لازم نمیشه و آلودگی رفع میشود.

برای راحتی و دسترسی سریع کاربران مراحل از هم تفکیک شده و نیازی نیست شما کل این تاپیک رو مطالعه کنید ، بلکه مراحل مثل یک نقشه تاپیک جدا در همین پست قرار داده شده و فقط کافیه آنرا دنبال کنید. مطالب غیر ضروری و ضروری برای خواندن مشخص شده. پس لازم نیست شما کل تاپیک رو یک دفعه بخوانید بلکه باید مراحل نوشته شده در پایین رو دنبال کنید.

مراحل:

مراحلی که باید در زمان آلودگی انجام دهید. ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) (ضروری)

نکات پس از پاک سازی ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]).(ضروری)

احتیاج به مشورت بیشتر دارم و باید تاپیک جدید ایجاد کنم. ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])(ضروری)

maxoud
21-08-2011, 16:19
سلام. مرسی از جواب و حتما همون مراحل رو طی میکنم. فعلا به دلیل خاص بودن نوع اخطار خواستم ببینم که واسه دیگران هم پیش اومده یا نه. و اینکه نوعی اخطار واقعی و امنیتی به حساب میاد یا اینکه همون ویروسی چیزیه!

MrGee
21-08-2011, 17:46
در ضمن سعي كنيد يه فايل اجرايي از اين ويروس رو اينجا بزاريد تا ببينيم مي تونيم براي اين ويروس ايراني آنتي ويروسي درست كنيم يا نه