PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : نخستین تصاویر غیر رسمی از اندروید ۴ منتشر شد!



VAHID
13-08-2011, 12:56
به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Mashable ،اولین تصاویر پس از مدت زمان طولانی انتظار در مورد بروز‌رسانی اندروید ۴ یا همان Ice Cream Sandwich در اینترنت منتشر شد.
این تصاویر که از شرکت گوگل به بیرون درز پیدا کرده است نشان از تغییراتی در رابط کاربری و همچنین یک لانچر جدید در نسخه جدید این سیستم عامل دارد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

این تغییرات به صورت عمده شامل تغییر آیکون های برنامه های مشهور گوگل ،رابط کاربری جدید ،مرکز هشدار تغییر یافته است که به صورت جالبی شبیه آیکونهای سیستم عامل اندروید ۳ یا هانی کامب است.
اضافه شدن حالت panorama به دوربین،یک قالب جدید برای Gmail و توانایی اجرای سیستم عامل جدید بر روی دستگاه‌های قدیمی‌تر(هنوز بر روی این قابلیت تردید وجود دارد) از جمله مهمترین تغییرات در تصاویر و اطلاعات منتشر شده است.
البته گوگل سرسختانه از افشای اطلاعات در این مورد جلوگیری می‌کند و این تنها جزئیاتی کم از سیستم عامل اندروید ۴ است.
نکسوس پریم نخستین دستگاهی خواهد بود که با این سیستم عامل به بازار عرضه خواهد شد و نکسوس اس نیز نخستین تلفن همراهی خواهد بود که این بروز رسانی را دریافت خواهد کرد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

لبته این در نهایت خود گوگل است که تصمیم می‌گیرد که چه بر سر نسخه جدید اندروید می آورد و خوب ما هم در نهایت باید ماه ها شایعه را در این باره تحمل کنیم تا ببینیم گوگل چه سورپرایزی برای کاربران روبوت سبز و دوست داشتنی خود خواهد داشت.












farnet.ir