NINJA0098
26-07-2011, 19:00
سلام به همگی
من طی چند روز گذشته کلی پیام داشتم که :
"چجوری باید کلاسی که نوشتیمو وارد udk کنیم؟"لازم دیدم یه آموزش کلی بزارم تا مشکل این جمع حل شه......:
خوب نیاز نیست که بگم برای کد نوشت با ادیتورایی مثل notepad یا vs باید این کارو بکنین. پس فرض بر اینه که شما یه کدی نوشتین.
من با wotgreal یه کلاس تعریف کردم و سیو کردم.
نکته: حتما باید اسم فایلی که سیو میکنین با اسم کلاس یکی باشه مثلا:
Class Ninja extends Actor; رو باید با نام Ninja سیو کنین
توی آدرس C:\UDK\UDK-****-**\Development\Src یه پوشه بسازین با هر اسمی که دلتون میخواد و توش یه پوشه دیگه با اسم classes بسازین....
این آدرس کد های شما میشه.
حالا کدی که نوشتین رو تو این آدرس ببرید .
حالا باید به انجین بگید که کلاس شما رو اضافه کنه به کلاسای موجود....
پس به آدرس C:\UDK\UDK-****-** \UDKGame\Config برید و فایل DefaultEngine.ini رو باز کنین و زیر قسمت [UnrealEd.EditorEngine] و این متنو وارد کنید (دقیقا زیر آخرین + باشه)
+EditPackages=اسم پوشه
بعد این فیلو سیو کنین.
حالا ادیتور رو اجرا کنین ...قبل از اجرا یه پیام به شما میده که میخواد کدهای جدید رو کامپایل کنه که شما باید yes رو بزنین.
بعد از کامپایل پنجره رو ببندید و دوباره ادیتور رو اجرا کنین....این بار باید مستقیما وارد ادیتور بشین .
حالا میتونین ببینین که کلاس شما به درستی وارد شده.
این کلاس test که من برای این آموزش نوشتم:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
من طی چند روز گذشته کلی پیام داشتم که :
"چجوری باید کلاسی که نوشتیمو وارد udk کنیم؟"لازم دیدم یه آموزش کلی بزارم تا مشکل این جمع حل شه......:
خوب نیاز نیست که بگم برای کد نوشت با ادیتورایی مثل notepad یا vs باید این کارو بکنین. پس فرض بر اینه که شما یه کدی نوشتین.
من با wotgreal یه کلاس تعریف کردم و سیو کردم.
نکته: حتما باید اسم فایلی که سیو میکنین با اسم کلاس یکی باشه مثلا:
Class Ninja extends Actor; رو باید با نام Ninja سیو کنین
توی آدرس C:\UDK\UDK-****-**\Development\Src یه پوشه بسازین با هر اسمی که دلتون میخواد و توش یه پوشه دیگه با اسم classes بسازین....
این آدرس کد های شما میشه.
حالا کدی که نوشتین رو تو این آدرس ببرید .
حالا باید به انجین بگید که کلاس شما رو اضافه کنه به کلاسای موجود....
پس به آدرس C:\UDK\UDK-****-** \UDKGame\Config برید و فایل DefaultEngine.ini رو باز کنین و زیر قسمت [UnrealEd.EditorEngine] و این متنو وارد کنید (دقیقا زیر آخرین + باشه)
+EditPackages=اسم پوشه
بعد این فیلو سیو کنین.
حالا ادیتور رو اجرا کنین ...قبل از اجرا یه پیام به شما میده که میخواد کدهای جدید رو کامپایل کنه که شما باید yes رو بزنین.
بعد از کامپایل پنجره رو ببندید و دوباره ادیتور رو اجرا کنین....این بار باید مستقیما وارد ادیتور بشین .
حالا میتونین ببینین که کلاس شما به درستی وارد شده.
این کلاس test که من برای این آموزش نوشتم:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]