PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : فروش 300 میلیون تلفن همراه سامسونگ تا پایان سال 2011



AMIR.KIK
24-07-2011, 01:59
"شین جونگ-کیون" مدیر مرکز ارتباطات موبایلی و سیستم‌های دیجیتالی سامسونگ طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری Yonhap کره جنوبی توضیح داد که این شرکت بزرگ تا پایان سال جاری میلادی قصد دارد 300 میلیون دستگاه تلفن‌همراه را در دنیا به فروش برساند.

به گزارش ایستنا، شرکت سامسونگ در سال گذشته میلادی 280 میلیون دستگاه تلفن‌همراه را در دنیا به فروش رسانده بود که 25 میلیون دستگاه از آن‌ها را گوشی‌های هوشمند تشکیل می‌دادند. اما سامسونگ قصد دارد طی سال جاری میلادی تعداد بیشتری گوشی بفروشد. بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، سامسونگ تا پایان امسال 300 میلیون دستگاه گوشی را به فروش خواهد رساند که 60 میلیون دستگاه آن‌ها را گوشی‌های هوشمند تشکیل می‌دهند.

طبق پیش‌بینی های صورت گرفته سامسونگ قصد دارد که در هر روز از سال جاری میلادی به طور میانگین یک میلیون دستگاه گوشی خود را در بازار جهانی بفروشد.

افزایش فروش گوشی‌های هوشمند سامسونگ طی سال 2011 بسیار مشهود است که کارشناسان موفقیت گوشی هوشمند Galaxy S II نز کاربران را از مهم‌ترین عوامل این موفقیت می‌دانند. این گوشی هم‌اکنون بیشترین فروش را در کشور کره‌ جنوبی، ژاپن و اروپا دارد.

شرکت سامسونگ همچنین اعلام کرده است که در نمایشگاه IFA سال جاری که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، نخستین گوشی‌های هوشمند خودم مبتنی بر سیستم‌عامل Bada را روانه بازار خواهد کرد. این شرکت قصد دارد که تا پایان سال جاری میلادی گوشی‌ هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون 7 مایکروسافت را نیز به بازار عرضه کند.