frankval
20-07-2011, 13:24
من هر از گاهی دچار قطعی می شوم(شاتلی هستم) و وقتی با شاتل تماس می گیرم می گن مشکل از مخابراته و وقتی هم به 117 زنگ می زنم و از طریق مخابرات پیگیری می کنم می گن که مشکل از ما نیست!
حالا تو این میون کسی نرم افزاری یا روشی سراغ داره که بشه تشخیص داد مشکل از ویندوز خودته یا مودم مشکل داره یا مخابرات قطعه یا شاتل مشکل داره؟
با تشکر
حالا تو این میون کسی نرم افزاری یا روشی سراغ داره که بشه تشخیص داد مشکل از ویندوز خودته یا مودم مشکل داره یا مخابرات قطعه یا شاتل مشکل داره؟
با تشکر