ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : اولین کار داخلی من . اتاق خواب



Dark000prince
10-07-2011, 10:20
سلام . خوفین ؟

اولین کار داخل خونه ی منه .
از یه آموزش ساختم .
پرده رو حال نداشتم با reactor بسازم با spline ساختم .
همه رو خودم مدل کردم ولی فقط مبل و تابلو و پرده و اون گلدونه پشت که یادم رفته متریال بدم بهش با ایده ی خودم مدل کردم . بقیه رو از روی آموزش .
مکس و وی ری

به dynamic memory limit
2 گیگ رم دادم ولی بازم یه 6 7 دقیقه روی unloading geometry گیر کرد . نظری کمکی چیزی ؟
همه رو قبل رندر تبدیل به مش کردم . نباید می کردم ؟؟
برای متریال مبل یه bump دادم و اندازش رو کوچیک کردم.
به تخت هم یه displace map یه مپ speckle دادم.
به خاطر ایناس؟
شایدم به خاطر فرشه ؟

اون جسم پشمی قرمز هم که کنار تخته مثلا از این مینی فرش هاس .

نظر بدید . کمک کنید رندر های بهتر بگیرم .
نقاط ضعف و قوت رو هم بگید ممنون میشم .
رندر های بعدی اون مینی فرش و گلدونه رو درست میکنم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

hadi665
10-07-2011, 11:13
آفرین خوب شده
رندر هم خوب شده

فقط باید روی مدلینگ بیشتر تمرکز کنی

مبل ها گوشه های خیلی تیزی دارن و حتی قسمت تشک روی مبل هم !
آفرین برای اولین کار خیلی خوبه


ادامه بدی و تمرین کنی میدونم که زود مشکلات کوچیکتم بر طرف میشه
موفق باشی ;)

mohsen770
10-07-2011, 14:48
سلام، از خوبیهاییش که میدونی اگه بگذریم ،

شیشه ی میز گلاسینس نمیخواست، اگه فقط بش رفرکت میدادی طبیعی تر میشد
متریال چوب ها باید کلا یکم رفلکت داشته باشن تا طبیعی جلوه کنن
متریال تشک مبل ها خوب نیست: رفلکتشون زیاده و بازتاب نورشون هم خیلی متمرکزه باید نور روشون بیشتر پخش بشه.
چرا اینقدر لبه های تشکها تیزه،انگار اونها هم چوبی هستن.
اون تکسچری که روی کف افتاده نه اینقدر رفلکت داره و نه اینقدر انعکاسش پخشه. یعنی بنظر میاد از بامپ اون تکسچر استفاده نکردی.
نور محیط کلا زیاده و با اینکه وسط روز هست، کل لامپ های اتاق روشنه

با همه ی این احوال برای کار اول خیلی خوبه .......

موفق باشی..

golden_sunset
14-07-2011, 18:48
سلام . خوفین ؟

اولین کار داخل خونه ی منه .
از یه آموزش ساختم .
پرده رو حال نداشتم با reactor بسازم با spline ساختم .
همه رو خودم مدل کردم ولی فقط مبل و تابلو و پرده و اون گلدونه پشت که یادم رفته متریال بدم بهش با ایده ی خودم مدل کردم . بقیه رو از روی آموزش .
مکس و وی ری

به dynamic memory limit
2 گیگ رم دادم ولی بازم یه 6 7 دقیقه روی unloading geometry گیر کرد . نظری کمکی چیزی ؟
همه رو قبل رندر تبدیل به مش کردم . نباید می کردم ؟؟
برای متریال مبل یه bump دادم و اندازش رو کوچیک کردم.
به تخت هم یه displace map یه مپ speckle دادم.
به خاطر ایناس؟
شایدم به خاطر فرشه ؟

اون جسم پشمی قرمز هم که کنار تخته مثلا از این مینی فرش هاس .

نظر بدید . کمک کنید رندر های بهتر بگیرم .
نقاط ضعف و قوت رو هم بگید ممنون میشم .
رندر های بعدی اون مینی فرش و گلدونه رو درست میکنم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
كارت عاليه . با اينكه اوليشه ولي بايد بگم افرين داري

famile dur !
23-08-2011, 14:33
Woooooooooow بسيار زيبا و طبيعي :20:

kamron_devil
23-08-2011, 19:06
برای اولین کار خوبه ولی تمیرین نیازه منتظره بقیه کارات هستیم

max_3d
24-08-2011, 01:25
درود
برای کار اولتون خوبه آفرین ادامه بده تمرین تمرین تمرین همین :11: