PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : Wondershare Kinager | بازگردانی سرعت از دست رفته کامپیوتر



wordist
23-06-2011, 07:25
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]




پایین آمدن سرعت ویندوز تقریبا یک مشکل فراگیر و قطعی برای تمامی کاربران شده اما روش هایی که برای مقابله با آن در نظر گرفته می شود برای هر کاربر متفاوت است . خطاهای مختلفی که به صورت مخفی و آشکارا در ویندوز رخ می دهند دلایل کاهش سرعت بوده و برای برطرف ساختن آن می بایست از نرم افزارهایی که در این زمینه طراحی شده اند استفاده نمود .

Wondershare Kinager یکی از این قبل برنامه ها می باشد که همانگونه که از نامش پیداست توسط کمپانی مشهور و قدرتمند Wondershare طراحی و تولید شده است . با در اختیار داشتن این نرم افزار می توانید به سادگی و البته به سرعت ، خطاها و مشکلات ویندوز خود را از بین برده و بهترین سطح عملکرد را برای آن به ارمغان آورید . نکته جالب توجه در این نرم افزار پشتیبانی آن از گوشی های اندرویدی است و می توانید علاوه بر کامپیوتر خود ، گوشی موبایل خود را نیز بهینه سازی نمایید . پشتیبانی از ویندوز های اکس پی ، ویستا و سون ۳۲ بیت در کنار پاکسازی لحظه ای و بهینه کردن رجیستری از جمله قابلیت های این برنامه به شمار می آیند .




Most of slow computers are affected by various hidden Windows errors. They firstly become slow, freeze up now and then or one day even they crash all of sudden.Wondershare Kinager, a personal computing device integrated management software to tune up your PC and mange android phone data on PC



Wondershare Kinager 7.3.0.23 Portable | 35.65 MB

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید