PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : تغییر زبان محیط ویندوز



leilash
08-06-2011, 14:19
سلام دوستان از نت یه ویندوز xp گرفتم که کلاً زبانش روسی هست از محیط داس گرفته تا خوده ویندوز... البته من خودم با زبان روسی مشکلی ندارم ولی این ویندوز رو میخوام به چند نفر بدم به همنی دلیل میخوام زبانشو عوض کنم..
ممنون میشم راهنمائیم کنین

leilash
08-06-2011, 16:48
کسی نبود؟؟؟

jafarian
08-06-2011, 21:17
ویندوز شما رو احتمال میدم حالت multilanguage ساپورت کنه یعنی حداقل دو تا زبان ساپورت میکنه که یکیش باید انگلیسی باشه تو همون سایتی که رفتین اگرفارسی که حتما توضیح داده انگلیسی هم باشه که اگر اسم multilanguage جلوی ویندوزداخل سات تایپ شده بود یعتی اینکه ساپورت میکنه. دیدین کارتون درست نشد میتونید ازبسته نرم افزار فارسی مایکروسافت واسه ویندوز xp استفاده کنید ازلینک پایین میتونید دان کنید:20:

لینک دانلود


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

leilash
08-06-2011, 23:05
ممنون دوست عزیز ولی نتوسنتم اینو دانلودش کنم... و اینکه میخوامی محیط ویندوز از روسی به انگلیسی تغییر کنه...

De through De
09-06-2011, 02:35
سلام.

اگه کل محیط ویندوزتون به زبان روسی تغییر پیدا کرده به Add/Remove Programs برید ، و ببینید برنامه نصب شده ای با عنوان Russian Language Interface Pack یا عنوانی مشابه اون هست اونو Remove نموده و سیستم را ریستارت نمائید. برای احتیاط اگه تو هاردتون فضای کافی هست قبل از این کار یک تصویر از ویندوزتون بردارید .

leilash
09-06-2011, 14:19
همچین چیزی نیست...

De through De
09-06-2011, 15:58
سلام.

اگر اون برنامه اونجا نیست ، مشخصه زبان روسی بصورت پکیج نصب نشده ، شما این برنامه را دانلود و اجرا نمائید ، و بعدا تو ویزارد وقتی به لیست زبانها میرسید ، تیک زبان روسی را بردارید ، و تیک زبان انگلیسی بزارید بمونه ، ملاحظه کنید ، ببینید چطور میشه ؟ ( اگر احیانا سی دی نصب ویندوز رو خواست اون را تو درایو قرار بدید.)

لینک دانلود 1


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

لینک دانلود 2


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

leilash
10-06-2011, 13:54
ممنون دوست عزیز ولی نشد...

ویندوز xp هست...


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

joe_satriani
10-06-2011, 14:24
ممنون دوست عزیز ولی نشد...

ویندوز xp هست...


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

با سلام
این که بیشتر به ویندوز 7 میخوره ....

موفق باشید.

jafarian
10-06-2011, 15:39
این ویندوز xp که داخلش یکم دستکاری کردن مثلا یک چند تا تم روش نصب شده احتمالا تاشبیه به 7 دیده بشه شما آدرس همون سایتی که این ویندوزگرفتین میتونید اینجا قراربدین؟

leilash
10-06-2011, 17:49
از یه سایت روسی گرفتم... شما برین تو سایت کلاً روسی هست... من باز بان روسی هیچ مشکلی ندارم... فقط این ویندوز رو میخوام به یکی بدم که به خاطره همون میخوام انگلیسیش کنم...

De through De
10-06-2011, 21:37
سلام.

من از گفته های قبلی شما این برداشت را کردم که ویندوز شما توسط یک پکیج msi یا از طریق muisetup خود مایکروسافت به روسی تبدیل شده، ولی با پستهای بعدی شما معلوم شد که ویندوز شما اساسا با هسته زبان روسی هست. حالا در اینصورت نمیشه با یک برنامه اکسترنال یا یک پچ یا تغییرات در Settings ویندوز شما را به صورت انگلیسی درآورد.ویندوز ایکس پی در اصل به صورت 6 سی دی ارائه شده ، که سی دی یک همون ویندوز Base هست که به صورت انگلیسی هست و 5 سی دی بقیه شامل فایلهای Multilingual User Interface files می باشد که از تکنولوژی MUI مایکروسافت برای بهره بری از اینترفیس زبانهای دیگر در داخل ویندوز ایکس پی Base که بصورت انگلیسی هست. و اگر اون ویندوز ایکس پی Base نصب نشه نمیشه از این تکنولوژی استفاده نمود.

بعقیده من اگر دلیل خاصی هست که میخواهید ازشکل انگلیسی این ویندوزتون استفاده کنید ( مثل تمهای موجود این ویندوز یا برنامه های الحاق شده در سی دی اصلی و یا ...) ، بهتر هست که ویندوز انگلیسی را تهیه نموده و او موارد اضافی مورد نظر را به صورت دقیق لحاظ نمائید ، اینکار کاملا شدنی هست ، دنبال تمها یا یوتیلیتیها برنامه های جانبی ارائه شده بگردید و آنها را لحاظ نمائید.

موفق باشید.

leilash
11-06-2011, 12:41
ممنونم از راهنمائیتون دوست عزیز , من این ویندوز رو رو لپ تاپ نصب میکنم که درایور ساتا رو ساپورت میکنه بدون هیچ مشکلی سرعت این ویندوز هم خیلی خوب و عالیه مثل ویندوز 7... ایکس پی های دیگه نصب میکنم با هارد مشکل دارن... حتی چند تا هم ساتا ساپورت از بیرون خریدم و از نت هم دانلود کردم و با نرم افزاره nlite هم چند درایور ساتا به ویندوز ایکس پی ها هم اضافه کردم... ولی بازم جواب نگرفتم...

تو این ویندوز روسی هم پوشه lang رو کلاً پاکش کردم و از یه ویندوز اورجینال ایکس پی پوشه lang رو کپی و به این ویندوز روسی اضافه کردم و دوبره به سی دی رایت کردم و نصب کردم ولی اصلاً هیچ تغییری نکرد...