mhaf
04-06-2011, 13:02
سلام
دوستان تا چه حد با این روش آشنایی دارن یا نه خبر ندارم
اما میدونم بهترین روش در تجدید حافظه موقث کامپیوتر ماشین همینه
اول سوال:
س:حافظه موقت چگونه از بین میره؟
ج:به دلیل قطع برق.حالا یه به صورت سوختن فیوز یا برداشتن اون یا برداشتن سر باتری
س:چرا باید این حافظه را تجدید کنیم؟
ج:چون کامپیوتر ماشین باید جای دقیق تعویض دنده ها رو در دورها و سرعت های مختلف بلد بشه که پاشش سوخت رو در فاصله بین دنده ها قطع کنه که مصرف سوخت کم بشه
س:مگه چقدر تو مصرف سوخت تاثیر دار؟
ج:خیلی.شاید تا 40 درصد
حالا روش:
حداقل 10 ثانیه سوییچ بسته باشد
سپس سوییچ را 10 ثانیه باز کنید. سپس بدون فشار دادن گاز ماشین رو روشن کرده و 10 ثانیه گاز نمیدهیم
ابتدا اهرم دنده را در وضعیت 1 قرار داده و حرکت میکنیم تا دور موتور به 3500 دور در دقیقه برسد سپس در دنده 2 قرار داده و دور را به 3500 دور در دقیقه میرسانیم و دنده را خلاص میکنیم تا دور موتور کم شود و به دنده 1 بر میگردانیم.در این حالت دنده 1 معرفی شده است.
حال با استفاده از این روش سایر دنده ها را معرفی میکنیم
(یعنی میزاریم دنده 1 بعد دو بعد که به 3500 رسید میزنیم3 بعد که به 3500 رسید خلا و بعد از افت سرعت و دور میزنیم2)
این روش به طور کلی برای ماشینهایی هست که دور معمول تعویض دنده آنها بین 2700 تا 3500 دور هست مثلا پراید
برای ماشینهای دیگه به همهان نسبت افزایش دور بدین
مثلا برای TU5 باید در 4000 دور این عمل انجام بشه
امیدوارم به دردتون بخوره
با تشکر از استاد خوبم که سه سالیه ازش خبری ندارم مراد بلی
سوالی بود در خدمتم
دوستان تا چه حد با این روش آشنایی دارن یا نه خبر ندارم
اما میدونم بهترین روش در تجدید حافظه موقث کامپیوتر ماشین همینه
اول سوال:
س:حافظه موقت چگونه از بین میره؟
ج:به دلیل قطع برق.حالا یه به صورت سوختن فیوز یا برداشتن اون یا برداشتن سر باتری
س:چرا باید این حافظه را تجدید کنیم؟
ج:چون کامپیوتر ماشین باید جای دقیق تعویض دنده ها رو در دورها و سرعت های مختلف بلد بشه که پاشش سوخت رو در فاصله بین دنده ها قطع کنه که مصرف سوخت کم بشه
س:مگه چقدر تو مصرف سوخت تاثیر دار؟
ج:خیلی.شاید تا 40 درصد
حالا روش:
حداقل 10 ثانیه سوییچ بسته باشد
سپس سوییچ را 10 ثانیه باز کنید. سپس بدون فشار دادن گاز ماشین رو روشن کرده و 10 ثانیه گاز نمیدهیم
ابتدا اهرم دنده را در وضعیت 1 قرار داده و حرکت میکنیم تا دور موتور به 3500 دور در دقیقه برسد سپس در دنده 2 قرار داده و دور را به 3500 دور در دقیقه میرسانیم و دنده را خلاص میکنیم تا دور موتور کم شود و به دنده 1 بر میگردانیم.در این حالت دنده 1 معرفی شده است.
حال با استفاده از این روش سایر دنده ها را معرفی میکنیم
(یعنی میزاریم دنده 1 بعد دو بعد که به 3500 رسید میزنیم3 بعد که به 3500 رسید خلا و بعد از افت سرعت و دور میزنیم2)
این روش به طور کلی برای ماشینهایی هست که دور معمول تعویض دنده آنها بین 2700 تا 3500 دور هست مثلا پراید
برای ماشینهای دیگه به همهان نسبت افزایش دور بدین
مثلا برای TU5 باید در 4000 دور این عمل انجام بشه
امیدوارم به دردتون بخوره
با تشکر از استاد خوبم که سه سالیه ازش خبری ندارم مراد بلی
سوالی بود در خدمتم