PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : www.searchqu.com/405 این چیه؟؟؟



shiningphoenix
01-06-2011, 21:52
سلام

چند وقته که هوم پیج تمام مرورگرهای من به ادرس ww.searchqu.com/405تغییر کرده و هرچقدر هم توی تنظیمات مرورگر ادرس رو عوض میکنم دوباره به همین برمیگرده.امروز با وجود اینکه nod32 به صورت آپدیت روی سیستم بود سیستمم -- شد و خود ویندوز اتوماتیک تمام فعالیتها رو بلاک کرده بود اما فک میکنم این بدافزار بخش امنیتی سیستم و حتی نود رو هم از کار انداخته باید چه کار کنم در ضمن موقع اجرای فایلهای exe پنجره openwith باز میشه و نمیتونم آنتی ویروس نصب کنم.ویندوز من سون و اورجینال هست.

جاسم کدخدایی بنت
02-06-2011, 08:16
سلام

وارد internet exolrer بشید

بعد به قسمت tools برید و بعد intenet option بعد به تب advanced برید و از reset استفاده کنید

ببینید درست میشه

shiningphoenix
07-06-2011, 17:51
اصلا" اینترنت اکسپلورر باز نمیشه و در ضمن تمام مرورگر ها اینجوری شدن.خود ویندوز سون یک نسخه امنیتی رو پیشنهاد میداد که رایگان کامپیوتر رو جستجو کرد و بد افزار ها رو (به تعدادی خیلی بیشتر از کسپر اسکی و نود) در سیستم تشخیص و نشان داد اما برای حذف کردن باید اون نسخه از طریق نت خریداری میشد که برای من مقدور نیست.کسی میدونه اسم اون نسخه خاص چیه و چجوری میشه گیرش اورد؟

yaghoob1
07-06-2011, 18:59
سلام.


فکر میکنم هوم پیج شما توسط یک برنامه تغییر یافته ، بایستی اون خودتون تغییر بدید

این مورد را برای فایرفاکس توضیح میدم ، فکر کنم برای براوزرهای دیگر نیز مشابه باشد.
ابتدا به قسمت گوشه سمت راست براوزر روبروی آدرس بار برید و روی فلش سمت چپ باکس سرچ کلیک نموده و گزینه Manage Search Engines را انتخاب نموده و روی مورد اشاره تون کلیک نموده و اونو Remove کرده و OK را بزنید وسپس بیاید تو قسمت Tools\Options\General\Homepage ، هوم پیج خودتونو تعیین نمائید و بعدا فایرفاکس را ریستارت نمائید



end

mojtaba915
18-06-2012, 11:49
سلام
روش هایی که در بالا توضیح داده شده راه حل عادی برای تنظیمات homepage هست اما برای این بدافزار کار نمی کند. ظاهراً از تنظیمات رجیستری باید استفاده نمود. کسی می تونه دقیقا راهنمایی کنه؟؟؟؟
مرسی