PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : Galcott Directory Printer | تهيه ليستي از فايلها و پوشه‌ها



wordist
01-06-2011, 07:26
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



Galcott Directory Printer




گاها پیش اومده که بخواهید یک آمار از لیست فایل ها و پوشه های خود را بدست آورید اما چگونه ؟ نرم افزار Directory Printer به شما کمک خواهد کرد تا یک لیست کامل از کلیه فایل ها و پوشه های خود بدست آورید. این لیست میتواند از هر پوشه یا درایوی باشد. همچنین میتوانید تعیین کنید که مثلا یک لیست از یک نوع فایل مخصوص تهیه شود. به عنوان مثال تمام فایل های تصویری که در هارد شما وجود دارد .

شما میتوانید محتویات این لیست را نیز تعیین کنید که به طور پیش فرض شامل نام دایرکتوری ، تعداد فایل های دایرکتوری ، حجم دایرکتوری ، تاریخ ایجاد ، نام فایل ها ، حجم فایل ها و … می باشد. این برنامه حتی فایل های مخفی را نیز از قلم نخواهد انداخت و دست از کنار همه را برای شما لیست میکند. از دیگر قابلیت های این برنامه تهیه لیست بر اساس تاریخ معین است. یعنی میتوانید تعیین کنید که لیستی از فایل هایی که مثلا در یک هفته اخیر در کامپیوتر شما ایجاد شده است تهیه شود.

همچنین میتوانید نوع چیدمان فایل ها را در قسمت Sort مشخص کنید و تعیین کنید که فایل ها و پوشه ها بر چه اساسی لیست شوند. در نهایت یک پیش نمایش از لیست تهیه میشود و شما میتوانید لیست خود را با فونت دلخواه پرینت کنید


Directory Printer enables you to print or export directory (folder) listings, a capability which is not provided by Windows itself. Features include:

* Print file list for single directories or entire trees. When printing trees, the number of levels of subdirectories printed can be specified.
* Choice of fields to print (long and short file name, file type, size, date/time, attributes, version information, image information, MP3 artist/title/duration, MS Word/Excel title/subject/author).
* Sort by name, extension, file type, date/time or attributes
* Prints total number and size of files.
* Option to print summary listing (subdirectories only, without files).
* Option to filter files by date.
* Print in any of three different column formats, using any available font.
* Ability to export to ASCII text, HTML, or comma-delimited files (which can be imported into word processing, spreadsheet or database programs).
* Print preview available


Galcott Directory Printer v4.1 Portable | 5.42 MB


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

R A H A
09-08-2012, 00:36
Directory List and Print Pro 2.12.7.1 | 4.2 MB

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]