PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : فوتبال باشگاهی در آلمان | پیش فصل 2011-2012



yuseph
23-05-2011, 14:30
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


بوندس لیگای آلمان
تاریخ شروع:1963
تعدادتیم ها:18


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


رکوردداران گلزنی در بوندس لیگا
۱ - گرد مولر (۱۹۷۹ - ۱۹۶۵)، ۳۶۵ گل (۸۵/۰ گل در هر بازی)
۲ - کلاس فیشر (۱۹۸۸ - ۱۹۶۸) ۲۶۸ گل (۵۰/۰)
۳ - یوپ هاینکس (۱۹۷۸ - ۱۹۶۵) ۲۲۰ گل (۶۰/۰)
۴ - مانفرد بورگسمولر (۱۹۹۰ - ۱۹۶۹) ۲۱۳ گل
(۴۸/۰)
۵ - اولف کرستن (۲۰۰۳ - ۱۹۹۰) ۱۸۲ گل (۵۲/۰)


رکوردداران بازی در بوندس لیگا
۱ - کارل هاینتس کوربل (۱۹۹۱ - ۱۹۷۲) ۶۰۲ بازی
۲ - مانفرد کالتز (۱۹۹۱ - ۱۹۷۱) ۵۸۱ بازی
۳ - کلاس فیشتل (۱۹۸۸ - ۱۹۶۵) ۵۵۲ بازی
۴ - میرکو ووتاوا (۱۹۹۶ - ۱۹۷۶) ۵۴۶ بازی
۵ - کلاس فیشر (۱۹۸۸ - ۱۹۶۸) ۵۳۵ بازی
۶ - آیکه ایمل (۱۹۹۵ - ۱۹۷۸) ۵۳۴ بازی
۷ - ویلی نوی برگر (۱۹۸۳ - ۱۹۶۶) ۵۲۰ بازی
۸ - میشائیل لامک (۱۹۸۸ - ۱۹۷۲) ۵۱۸ بازی
۹ - اولی اشتاین (۱۹۹۷ - ۱۹۷۸) ۵۱۲ بازی
۱۰ - اشتفان رویتر (۲۰۰۴ - ۱۹۸۵) ۵۰۲ بازی

قهرمانان آلمان
(بوندس لیگا ۶۴-۱۹۶۳ تا ۲۰۰۶-۲۰۰۵)

در طول تاریخ بوندس لیگا تاکنون فقط یازده تیم توانسته اند مقام قهرمانی را کسب کنند که فقط چهار تا از آنها عناوین خود را در ده سال گذشته به دست آورده اند.
در مقابل در هفت سال اول برگزاری بوندس لیگا هفت قهرمان مختلف دیده می شود، قبل از اینکه بوروسیا مونشن گلادباخ به عنوان اولین تیم، در سال ۱۹۷۱موفق شد برای دومین مرتبه قهرمان این مسابقات شود.

تاکنون فقط تیم های بایرن مونیخ، بوروسیا دورتموند، بوروسیا مونشن گلادباخ و هامبورگ توانسته اند دو بار پیاپی قهرمان شوند و فقط مونشن گلادباخ ۱ بار از سال ۱۹۷۵ تا ۱۹۷۷ و بایرن مونیخ ۳ بار از سال ۱۹۷۲ تا ۱۹۷۴ ، ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۷ و ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱ موفق به هت تریک عنوان قهرمانی شده اند.

اما تاکنون هیچ تیمی نتوانسته چهار بار پیاپی قهرمان بوندس لیگا شود. بایرن مونیخ با دو قهرمانی دوبل (لیگ و حذفی) متوالی دارای رکورد دیگری می‌باشد.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
&

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
&

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
&

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

پرافتخارترین تیم:بایرن مونیخ با21قهرمانی در بوندس لیگا و14قهرمانی در جام حذفی
قهرمان این دوره لیگ:بروسیادورتموند
قهرمان این دوره لیگ حذفی:شالکه04

yuseph
27-05-2011, 21:50
شالکه بدنبال جانشین برای مانوئل نویر


شالکه در بازار نقل و انتقالات بدنبال جانشینی مناسب برای نویراست





سایت گل- وبسایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران- با توجه به اینکه هنوز بحث انتقال نویر به بایرن به طور رسمی از سوی باشگاه شالکه تایید نشده است و بارها مقامات شالکه از حفظ نویر سخن گفته اند اما حضور آنها در بازار نقل و انتقالات و علاقه مندی برای جذب دروازبان برای فصل آینده حکایت از موضوعی دیگر دارد.


به نقل از سایت خبری soccernews سران باشگاه شالکه امروز با سران بایرن ملاقات خواهند داشت و تصمیم نهایی برای فروش نویر با مبلغ 25 میلیون یورو را به این باشگاه بزرگ آلمان اتخاذ خواهند کرد.


با این حال سران باشگاه شالکه برای جایگزینی مانوئل نوئر در فصل آینده وارد بازار نقل و انتقالات شده اند و کوین تراپ دروازبان جوان کایزرسلاترن و دروازه بان تیم ملی زیر 21 سال آلمان را بدین منظور در نظر گرفته اند. دروازه بان 20 ساله لاترن در اوایل ماه مارس به ترکیب اصلی لاترن پیوست و جزو بازیکنان جوان منتخب و با استعداد در طرح فریتز والتر نیز شناخته شده است.


هورست هلدت مدیر شالکه در حال حاضر مذاکرات محرمانه ای را با سران لاترن آغاز کرده است و بنا بر گزارش های رسیده به توافق های اولیه ای نیز دست یافته است.


کوین تراپ تا سال 2013 با لاترن قرارداد دارد و به نظر برای این انتقال مبلغ 4 میلیون یورو از طرف باشگاه لاترن در نظر گرفته شده است.


این فعالیت شالکه برای جذب دروازبان گمانه زنی ها را مبنی بر توافق در جلسه امروز سران باشگاه شالکه و بایرن برای انتقال نویر افزایش می دهد
کد:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
&


بندیکت هوودس به اردوی تیم ملی فوتبال آلمان دعوت شد




وبسایت کانون هواداران تیم ملی آلمان درایران





[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]






سایت گل - بعد از مصدومیت اسون بندر یواخیم لو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان بندیکت هودس مدافع جوان و 23 ساله باشگاه شالکه را به اردوی تیم ملی فوتبال آلمان برای بازی دوستانه مقابل اروگوئه و همچنین دو بازی آلمان در مرحله مقدماتی یورو 2012 مقابل اتریش و آذربایجان دعوت کرد.


هودس در این باره گفت : بعد از فینال جام حذفی در خانه مشغول استراحت کردن بودم که یواخیم لو با من تماس گرفت و این موضوع را به من اطلاع داد. من از شنیدن این خبر بسیار خوشحال و شگفت زده هستم زیرا برای اولین بار است که به اردوی تیم ملی بزرگسالان آلمان دعوت می شوم


وب سایت کانون هواداران تیم ملی فوتبال آلمان در ایران






کد:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


&


یواخیم لو : پیدا کردن جایگزین مناسب برای شواین اشتایگر و خدیرا خیلی سخت است


خوشحالم که قبل از دو بازی حساس آلمان در مقدماتی یورو 2012 مقابل اتریش و آذربایجان می توانیم در مقابل تیم خوبی مثل اروگوئه بازی کنیم





[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سوال : حدود دو هفته از پایان بوندسلیگا و یک هفته نیز از فینال جام حذفی آلمان می گذرد و شما بیاد تیم ملی آلمان را برای انجام سه مسابقه آماده کنید. این کار چقدر مشکل است که انگیزه را در بازیکنانی که یک فصل دشوار را سپری کرده اند ایجاد کنید؟



یواخیم لو : این کار آسانی نیست زیرا بازیکنان یک فصل طولانی و سخت را پشت سرگذاشته اند و دوست دارند از تعطیلات خود لذت ببرند بنابراین ما باید ابتدا این حس را در آنها ایجاد کنیم که جواز حضور در یورو 2012 را باید در این دو بازی به دست بیاوریم و همچنین باید اعتماد به نفس بازیکنان را نیز افزایش داد.


سوال : نظر شما در مورد انتقادهایی که به زمان انجام بازی های بین الملی می شود چیست؟


یواخیم لو : بدیهی است زمان بندی ایده آلی نیست بنابراین من می توان واکش منفی باشگاه ها به این قضیه را درک کنم ولی باید این را در نظر داشته باشیم که ما باید بر طبق تقویم فیفا و یوفا برنامه ریزی کنیم و باید خود را با برنامه فیفا و یوفا هماهنگ کنیم. البته این نکته را هم باید بگویم که بازیکنی که هدفش حضور در مسابقات بزرگ بین الملی مثل جام جهانی و جام ملت های اروپا است باید این سختی ها و فشردگی ها را تحمل کند.


سوال : نظر شما در مورد بازی دوستانه یکشنه آینده مقابل اروگوئه چیست؟


یواخیم لو : من خوشحالم که قبل از دو بازی حساس آلمان در مقدماتی یورو 2012 مقابل اتریش و آذربایجان ما می تواینم در مقابل تیم خوبی مثل اروگوئه بازی کنیم و من این فرصت را دارم که بعضی از بازیکنان را در این بازی مورد آزمایش قرار دهم و بتوانم از بین بازیکنان حاضر در اردو جایگزین مناسبی برای شواین اشتایگر و مرته ساکر که به دلیل مصدومیت ما را در این چند مسابقه همراهی نمی کنند پیدا کنم.


سوال : شما در این سه بازی باستین شواین اشتایگر - اسون بندر و همچنین به احتمال زیاد سامی خدیرا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارید. آیا غیبت این سه بازیکن تغییری در برنامه های شما برای این سه بازی می دهد؟


یواخیم لو : قطعا پیدا کردن جایگزین مناسب برای شواین اشتایگر و خدیرا خیلی سخت است ولی من خوشبین هستم که سامی برای بازی مقابل اتریش و آذربایجان شرایط بازی کردن را پیدا کند. من در بازی برابر اروگوئه بازیکنانی همچون تونی کروس - سیمون رولفس و کریستین تراش در اختیار دارم که می توانم آنها را در خط میانی جایگزین بازیکنان مصدوم خود کنم زیرا کیفیت بازی این سه بازیکن بسیار بالا است و شایستگی بازی در ترکیب اصلی تیم را دارند برای همین تصمیم گرفتم بازیکن جدیدی را به اردو تیم ملی دعوت نکنم.

کد:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
&


یواخیم لو: شالکه ماجرای نویر را سریع پایان دهد


مربی تیم ملی آلمان می‌خواهد ماجرای دروازه‌بان شماره 1 تیمش به پایان برسد.





[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



سایت گل – یواخیم لو از شالکه، مانوئل نویر و بایرن مونیخ خواسته که به سرعت بحث بر سر آینده دروازه‌بان شماره 1 آلمان را پایان دهند.
ماه‌هاست که خبر انتقال نویر به باواریا شنیده می‌شود، اما باشگاه شهر زادگاهش نمی‌گذارد او برود و به او پیشنهاد دستمزد 7 میلیون یورو در سال داده است.
لو می‌گوید: «جنگ دو طرف از سر گرفته شده اما مطمئنم که مانوئل تحت تاثیر آن قرار نمی‌گیرد. البته خوب است که تصمیمی زودهنگام گرفته شود.
امیدواریم که این تصمیم گرفته شود. مانوئل نویر نمی‌تواند زیاد برای این تصمیم صبر کند وگرنه عملکرد او تحت تاثیر قرار می‌گیرد.
جایی که مانوئل در فصل بعد بازی می‌کند در دست باشگاه‌هاست.»
شالکه گفته هر کاری انجام می‌دهد تا این دروازه‌بان 25 ساله را در گلزنکرشن نگه دارد، اما در هر حال به دنبال جانشین او هم هست. کوین تراپ بازیکنی است که آنها زیر نظر گرفته‌اند.
اشتفان کونتز، رییس باشگاه کایزرسلاترن شاید این دروازه‌بان 20 ساله را بفروشد. او تا سال 2013 قرارداد دارد و ارزش او حدود 4 میلیون یورو است. کونتز گفت: «پیش از آن که باشگاهی با ایجنت بازیکنی صحبت کند، باید با ما حرف بزند. اما این اتفاق روی نداد.»
شالکه به ران رابرت سیلر، دروازه‌بان هانوفر هم علاقه دارد. قرارداد این دروازه‌بان سابق منچستریونایتد تا تابستان آینده است و قیمت او هم حدود 4 میلیون یورو است.



کد:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

yuseph
27-05-2011, 21:53
بوندس‌ليگا در مسير پيشرفت/ قهرماني دورتموند پس از 9 سال


سرمايه گذاري آلمان‌ها براي پيشرفت بوندس‌ليگا باعث شد اتحاديه فوتبال اروپا، يوفا اعلام کند سهميه ليگ آلمان براي حضور در ليگ قهرمانان اروپا از فصل 13 - 2012 به چهار تيم افزايش يابد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] بدون شک فوتبال آلمان در چند سال اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و فوتبال ماشینی و کسل کننده به بازی‌هایی زیبا و تماشاگرپسند تبدیل شده است. سرمایه گذاری آلمان‌ها برای پیشرفت بوندس‌لیگا باعث شد اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا اعلام کند سهمیه لیگ آلمان برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا از فصل 13 - 2012 به چهار تیم افزایش یابد.
رقابت‌های بوندس‌لیگا در فصل 2011 - 2010 در حالی آغاز شد که دو تیم ماینتس و دورتموند در همان هفته‌های ابتدایی فاصله خود را با دیگر تیم‌ها زیاد کردند اما در ادامه کار ماینتس نتوانست روند صعودی خود را ادامه دهد، در عوض دورتموند اوج گرفت و به صدر جدول رسید و تا پایان فصل هم آن را از دست نداد.
دورتموند با مربیگری یورگن کلاپ که از سال 2008 هدایت این تیم را بر عهده گرفت، موفق شد روندی با ثبات را در این فصل داشته باشد و بعد از 9 سال بار دیگر عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا را از آن خود کند.

اتفاقات مهم بوندس‌لیگا در فصلی که گذشت:
1 قهرمانی دورتموند پس از 9 سال
2 بایرن مونیخ قهرمان فصل قبل در جایگاه سوم ایستاد
3 سرمربی تیم دوم جدول، سال آینده در بایرن مونیخ خواهد بود
4 دورتموند و لورکوزن به طور مستقیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کردند
5 بایرن مونیخ هنوز شانس حضور در لیگ قهرمانان را دارد
6 هانوفر و ماینتس به لیگ اروپا راه یافتند
7 اینتراخت فرانکفورت و سنت پائولی سقوط کردند
8 ماریو گومز مهاجم بایرن مونیخ با 28 گل آقای گل شد
9 مانوئل نویر دروازه بان شالکه برترین دروازه بان فصل شد
10 لوکاژ پیچک (دورتموند)، نه ون سوبوتیچ (دورتموند)، ماتس هوملس (دورتموند) و مارسل اشملتزر (دورتموند) برترین مدافعان بوندس‌لیگا شدند
11 آرتورو ویدال (لورکوزن)، نوری شاهین (دورتموند)، توماس مولر (بایرن مونیخ)، ماریو گوتزه (دورتموند) و آندره شورله (ماینتس) بهترین هافبک های بوندس لیگا شدند
12 ماریو گومز (بایرن مونیخ) برترین مهاجم بوندس‌لیگا شد
بایرن مونیخ که فصل گذشته عنوان قهرمانی را کسب کرده بود در این فصل بسیار پر فراز و نشیب ظاهر شد و در میانه‌های فصل هم لوئیز فن گال سرمربی هلندی خود را از کار برکنار کرد اما در نهایت توانست با نتایج خوبی که در هفته‌های پایانی به دست آورد به عنوان سوم رقابت‌ها دست یابد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.
لورکوزن با هدایت یوپ هاینکس عملکردی فوق العاده در این فصل داشت و توانست با اختلاف 7 امتیاز نسب به دورتموند به عنوان نایب قهرمانی دست یابد، این در حالی بود که هاینکس در اواخر فصل به عنوان سرمربی فصل بعد بایرن مونیخ معرفی شد.
در پایان، تیم‌های دورتموند و لورکوزن موفق شدند سهمیه مستقیم حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند و بایرن مونیخ نیز باید در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان به میدان برود. تیم‌های هانوفر و ماینتس که به ترتیب عناوین چهارم و پنجم را کسب کردند نیز به رقابت‌های لیگ اروپا راه یافتند.
در انتهای جدول نیز تیم‌های اینتراخت فرانکفورت و سنت پائولی با قرار گرفتن در رده‌های هفدهم و هجدهم به دسته پایین‌تر سقوط کردند.
در پایان 34 هفته رقابت فوتبال باشگاه‌های آلمان، ماریو گومز مهاجم بایرن مونیخ با به ثمر رساندن 28 گل موفق شد عنوان آقای گلی رقابت‌ها را از آن خود کند. بعد از او "پاپیس سیسه" مهاجم سنگالی فرایبورگ با 23 گل و "میلیووچ نواکوویچ" با 17 گل در رده‌های بعدی بهترین گلزنان بوندس‌لیگا در این فصل قرار گرفتند.
تیم منتخب فصل 11-2010 بوندس‌لیگا:
سیستم:1-3-2-4
دروازه بان: مانوئل نویر (شالکه)
مدافعان: لوکاژ پیچک (دورتموند)، نه ون سوبوتیچ (دورتموند)، ماتس هوملس (دورتموند) و مارسل اشملتزر (دورتموند)
هافبک‌ها: آرتورو ویدال (لورکوزن)، نوری شاهین (دورتموند)، توماس مولر (بایرن مونیخ)، ماریو گوتزه (دورتموند) و آندره شورله (ماینتس)
مهاجم: ماریو گومز (بایرن مونیخ)

yuseph
27-05-2011, 23:18
سوبوتیچ به بایرن نمی رود

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

نون سوبوتیچ مدافع باشگاه بروسیا دورتموند شایعه احتمال رفتنش به باشگاه بایرن مونیخ را تکذیب کرد.

به نقل از خبرگزاری روسیه، سوبوتیچ در اینباره گفت: آرزوی اصلی من بازی در لیگ برتر انگلیس است. دوست دارم در کنار هموطنانم ویدیچ در منچستریوناتید و یا در کنار ایوانوویچ در چلسی بازی کنم. پس قصد ندارم به باشگاه بایرن مونیخ بروم به خصوص که بروسیا دورتموند در این فصل قهرمان بوندسلیگا شد و پس از سالها می توانیم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم.




تصاویرگردهمایی باواریاییها در سالروزقهرمانی بایرن درلیگ قهرمانان


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

============================================

تو سایت گل و خبرگزاری بیلد اومده که مثل اینکه رافینیا قراره با بایرن 3 ساله ببنده و قیمتش 5-7 میلیونه.
هرچند به نظر من اکثرا مخالفن ولی من فکر کنم اگه بشه مثل بازیکن 2 سال قبل شالکه و خودشو بازم با بوندس لیگا وفق بده میشه روش حساب کرد.
همون سال اگه ماگات اونو نیمکت نشین نمیکرد،بدجوری میتونست پیشرفت کنه،یا اگه به پیشنهاد بایرن و منچستر و یوونتوس جواب میدادن شاید براش بهتر میشد.

بردیا
28-05-2011, 17:12
از قرار معلوم شالكه دنبال سرخيو كانالس هستش كه اونو به خدمت بگيره با يه قرارداد قرضي با داشتن بند خريد و اگه اين انتقال اتفاق بيفته كانالش بعد از هونتلار،متزلدر و رائول چهارمين بازيكن شالكه ميشه كه سابقه حضور توي رئال رو داشته.
Goal.com

yuseph
28-05-2011, 20:22
مثل اینکه شالکه ای ها قبول که کردند که نوثر به بایرن بیاد،به شرطی که قبلش یه دروازه بان خریده باشن و تا اون موقع با بایرن قراردادی رو نمیبندن.اونا دروازه بان کایزسلاترن رو مد نظر دارن که قیمت فروشش رو 9 میلیون گذاشتن و مدیرای شالکه زیر با این قیمت نمیرند.قیمت دروازه بان جوونشون تو بازار حدود 4 میلیون هستش.
کنتراثو هم که رسما گفته بنفیکا رو فقط به مقصد رثال ترک میکنم،پس دیگه شروع نکنید به بحث اینکه مدیران بایرن نتونستن بیارنش.فصل قبلم که گفته بود میخوام تو بنفیکا بمونم،بهونش رفتن به تیمای دیگه بود.
ارتور ویدالم که همش میگه می خوام برم بایرن و اگه منو نفروشند،فصل بعد به عنوان بازیکن ازاد به بایرن میرم.

بردیا
28-05-2011, 21:07
مديراي شالكه براي به خدمت گرفتن رون رابرت زيلر به عنوان جانشين نوير با سران هانوفر وارد مذاكره شدن
زيلر دروازبان سابق منچستر و جزو استعدادهاي اينده دروازباني المان هستش

yuseph
29-05-2011, 12:07
توافق شالکه و بایرن بر سر مبلغ انتقال مانوئل نویر





سایت گل- باشگاه شالکه اعلام کرد بعد از ماه ها بحث و گفتگو با باشگاه بایرن مونیخ بر سر رقم انتقال مانوئل نویر به توافق رسیده است.
نویر از مدت ها پیش اعلام کرد که قصد دارد از شالکه جدا شود و از بایرن مونیخ به عنوان مقصد بعدی او یاد می شد اما هنوز انتقال او رسمی نشده است.
پیتر پیترز، یکی از مدیران شالکه در گفتگو با بیلد گفت:" ما مذاکرات خوبی با بایرن داشتیم و بر سر انتقال نویر به توافق رسیدیم. اما هنوز تصمیم نگرفتیم که پیشنهاد آنها را بپذیریم یا نه."
به نظر می رسد جدایی مانوئل نویر با توجه به پایان قراردادش در سال 2012 اجتناب ناپذیر به نظر می رسد اما مدیران شالکه اعلتم کرده اند قصد دارند پیش از جدایی او یک دروازه بان جدید به خدمت بگیرند.

از سوی دیگر هورست هلدت، مدیر ورزشی شالکه اعلام کرده این باشگاه بیش از 3 میلیون یورو برای خرید دروازه بان صرف نخواهد کرد.
از کوین تراپ، ران روبرت زیلر و مارتین استکلنبرگ به عنوان گزینه های آبی های گلزن کرشن نام برده می شود.




برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

OSEN
29-05-2011, 19:37
Schalke make formal offers for Hannover's Ron-Robert Zieler & Kaiserslautern's Kevin Trapp - report


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
....................Ron-Robert Zieler ..............................Kevin Trapp


آبی های رویایی برای فصل آینده ی خودشون به دنبال بازیکنی برای جانشینی مانوئل نویر هستن و در این مورد ران رابرت زیلر
از هانوفر و کوین تراپ از کایزرسلاترن در صدر لیست سران شالکه قرار دارن. کوین تراپ ۲۰ ساله، محصول آکادمی جوانان کایز-
-رسلاترن هست و اولین حضورش در بوندس لیگا در مارس ۲۰۱۱ بوده . تراپ ۹ بار در دروازه ی کایزرسلاترن قرار گرفته. رالف
رانکینگ مربی شالکه علاقه داره که تراپ رو درون دروازه ی تیمش داشته باشه و باشگاه هم ۵ میلیون یورو برای خرید این
بازیکن جوان در نظر گرفته. با این وجود مسئولان لاترن اعلام کردن که تحت تاثیر پیشنهاد شالکه قرار نگرفتن و مبلغ درخواستی
اون ها برای تراپ که تا تابستان ۲۰۱۳ باهاشون قرارداد داره، ۹ میلیون یورو هست. با این شرایط شالکه ای ها نگاهی هم به
دروازه بان هانوفر یعنی رابرت زیلر دارن. زیلرِ ۲۲ ساله، تابستان گذشته به هانوفر پیوست و تا ۲۰۱۲ با این تیم قرارداد داره.
هانوفری ها هم برای فروش زیلر ۸ میلیون یورو درخواست کردن اما شالکه اعلام کرده که حاضر نیست بیشتر از ۵ میلیون یورو
برای تراپ یا زیلر پرداخت کنه.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

.

بردیا
30-05-2011, 16:30
بازیکن سال بلژیک به دورتموند ملحق شد
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ایوان پریسیچ بازیکن بروژ بلژیک با قراردادی 5ساله به ارزش 5.5 میلیون یورو به دورتموند ملحق شد.اون توانایی بازی در سیستم 1-3-2-4 به عنوان هافبک تهاجمی چپ یا هافبک وسط پشت مهاجم رو داره.ایوان برای قرارگرفتن در ترکیب باید با کوین گروسکرویتز،ماریو گوتزه و شینیجی کاگاوا رقابت بکنه.
میشاییل زورک،مدیر باشگاه دورتموند این هافبک کروات رو با میشاییل بالاک مقایسه کرده و گفته اون تمام ویژگی های بالاک رو داره و البته سریعتر هم هست.

goal.com

بردیا
30-05-2011, 16:40
SCHALKE'S CLEMENS TONNIES NOT PREPARED TO OVERPAY FOR MANUEL NEUER REPLACEMENT
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
کلمنت تونیس رئیس باشگاه شالکه گفته که حاضر نیست که بیش از حد لازم پول برای جانشین نویر خرج بکنه.
رون روبرت زیلر و کوین تراپ در حال حاضر گزینه های شالکه برای جایگزینی نویر هستن و شالکه حاضر نیست بیشتر از 5میلیون یورو بابت به خدمت گرفتن یکی ازین 2نفر بپردازه در حالی که لاترن 9میلیون برای تراپ درخواست کرده و هانوفر هم اعلام کرده تا پیشنهاد مالی خوبی ارائه نشه حاضر به از دست دادن دروازبان جوان خودشون نیستن.

yuseph
30-05-2011, 17:45
رئیس دورتموند: خرید دیگری نداریم

این روزها صحبتهایی درمورداحتمال انتقال پاندف ستاره اینتر به بوروسیا دورتموند به گوش می رسید ولی صحبتهای رئیس این باشگاه حکایت از آن دارد که بازیکن جدیدی به رختکن تیمش نمی آید





سایت گل- هانس یواخیم واتزکه، رئیس باشگاه بوروسیا دورتموند در صحبتهایی اعلام کرد که این باگشاه در بازار نقل و انتقالات تابستانی خریدی نخواهد داشت
او در گفت و گو با روزنامه بیلد به این نکته اشاره کرد که در آینده نزدیک تیمش خریدی نخواهد داشت و اعلام کرد که به ایلکای گوندوگان که به عنوان جانشین نوری شاهین از نورنبرگ خریداری شده ایمان دارد
رئیس باشگاه بوروسیا دورتموند در صحبتهایش گفت:« نه، برنامه های ما برای فصل بعد تکمیل شده است. ایلکای بازیکنی 20 ساله و با مهارتی است و از حمایت کامل ما برخوردار است. این تنها شیوه ای است که می توانیم با جدایی شاهین به عنوان یک تیم کنار بیائیم.»
روزنامه ایتالیایی کوریره دلوسپورت هم روز گذشته در گزارشی به این نکته اشاره کرد که سران دورتموند به دنبال جذب گوران پاندف هستند. ستاره سابق لاتزیو که به خاطر گلی که به بایرن مونیخ زددر این کشور شناخته شده است، قیمتی در حدود 10 میلیون یورو دارد ولی واتزکه انتقال پاندف به تیمش را شایعه می داند






برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
خیلی ناراحت کنندس وقتی میبینی با خرید یکی دو بازیکن میتونی به افتخارات زیادی برسی اون وقت.....عجب!:13:
هم باز جا شکرش باقیه که چوب حراج نزد به کل تیم...:31:

بردیا
30-05-2011, 22:20
خب دورتموند به خاطر اينكه هنوز دچارمشكلات ماليه نميتونه خريداي سنگين بكنه
يواخيم ماه پيش گفته بود كه باشگاه ٢٠ميليون سود كرده كه نصفشو بيشتر خرج ترنسفر نميكنن
بعدشم فكر نميكنم پاندف گزينه مناسبي باشه

yuseph
31-05-2011, 14:01
پیشنهاد دورتموند برای تمدید قرارداد شینجی کاگاوا

این بازیکن 22 ساله که تابستان گذشته از سروز اوزاکا به دورتموند پیوست در اولین فصل حضورش در بوندس لیگا بازی های بسیار خوبی برای این تیم انجام داد



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- شینجی کاگاوا، ستاره ژاپنی دورتموند، با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی این باشگاه آلمانی روبرو شده است.
این بازیکن 22 ساله که تابستان گذشته از سروز اوزاکا به دورتموند پیوست در اولین فصل حضورش در بوندس لیگا بازی های بسیار خوبی برای این تیم انجام داد.
این هافبک تیم ملی ژاپن در حال حاضر مشتریان زیادی در سراسر اروپا دارد و میشائیل زورک، مدیر کل باشگاه دورتموند اعلام کرد که این باشگاه قصد دارد قرارداد کاگاوا را که در تابستان 2013 به پایان می رسد، تمدید کند.
او در گفتگو با کیکر گفت:" انجام ندادن این کار احمقانه است."
کاگاوا که با انتقالی 350 هزار یورویی به دورتموند پیوست، اکنون قیمتی به مراتب بیشتر دارد و این مسئله موجب شده تا او نیز دستمزد بیشتری طلب کند.
میشائیل کروس، مشاور کاگاوا، اعلام کرد که باشگاه دورتموند باید قبل از سایر باشگاه ها با این بازیکن مذاکره کند.
او در گفتگو با کیکر گفت:" این تصمیم شینجی است. اولین تماس او باید دورتموند خواهد بود."
کاگاوا هفته گذشته به روزنامه های ژاپنی گفته بود که از حضور در دورتموند راضی است و می خواهد با این تیم در رقابت ها فصل آینده لیگ قهرمانان حضور پیدا کند.
" می خواهم ببینم می توانم تا چه اندازه خوب کار کنم و واقعا در انتظار این چالش هستم. فصل دشواری خواهد بود اما مب خواهم در تمام فصل بازی کنم."
کاگاوا پیش از مصدومیت در ژانویه 2011 در رقابت های جام ملت های آسیا، هشت بار برای دورتموند گلزنی کرده بود. او در آخرین دیدار این فصل دورتموند بار دیگر به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

yuseph
31-05-2011, 19:09
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 584x329 and weights 76KB.[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

زمان ديدار سوپرجام آلمان مشخص شد
بنابر اعلام فدراسيون فوتبال آلمان زمان ديدار سوپر جام اين كشور كه قرار است ميان تيم هاي شالكه، قهرمان جام حذفي و بورسيا دورتمند قهرمان رقابت هاي ليگ برگزار شود مشخص شد.

به گزارش فوتبال آنلاين به نقل از خبرگزاري آلمان اين بازي روز 23 ماه ژوئيه در ورزشگاه ولتينس آرناي شهر گلزن كرشن انجام مي شود.
اين در حاليست كه بازي سوپر جام طي سال هاي 1987 تا 1996 فدراسيون فوتبال آلمان برگزار نشده است.




برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

بردیا
31-05-2011, 19:23
بازی جالبی میشه بین دو رقیب خونی منطقه Ruhr آلمان.و البته شالکه پیروز میشه:دی

yuseph
01-06-2011, 12:56
آرمین فه، مربی جدید اینتراخت فرانکفورت

مربی باتجربه که سابقه هدایت اشتوتگارت، وولفسبورگ و هامبورگ را در کارنامه اش ورزشی اش می بیند، به بوندس لیگا بازگشت





[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



سایت گل- سران باشگاه اینتراخت فرانکفورت خیلی سریع جانشین مناسبی را برای کریستوف دام پیدا کردند و آرمین فه را به عنوان مربی جدیدشان برگزیدند.
برونو هانبر، مدیر فنی باشگاه اینتراخت روز دوشنبه این خبر را علام کرد. او به خبرنگاران گفت:« فه انتخاب اول من بود و بسیار خوشحالم که توانستیم او را به خدمت بگیریم.»
حضور فه در لیگ دسته دوم بوندس لیگا، موضوعی بود که تعجب خیلی ها را به همراه داشت، با این وجود هابنر شک و شبهات را رد کرد و خوشبینی اش نسبت به صعود تیمش به دسته اول در فصل بعد را اعلام کرد:« من می دانستم که برای کسی که لیگ را به خوبی می شناسد اصلا مهم نیست. من زبان بدن او را می پسندم و توانایی او برای آنالیز امور همیشه را تحت تاثیر قرار می دهد.فه در دسته دوم رقابتها موفق خواهد بود و می توانیم پیشرفت کنیم. او می خواهد با فرانکفورت به دسته اول رقابتها بازگردد.»
فرانکفورت رقابتهای فصل قبل بوندس لیگا را در رده هفدهم به پایان برد وبه دسته دوم این رقابتها سقوط کرد.





برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

OSEN
01-06-2011, 17:32
Kaiserslautern reject Schalke bid for Kevin Trapp


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

با جدایی قریب الوقوع مانوئل نویر از شالکه و پیوسـتنش به بـایـرن در هفته های آینده، مسئولان شـالکه از مدتی قبل
جستجوی خودشون رو برای پیدا کردن جانشین شایسته ای برای نویر آغاز کردن. اما آبی های رویایی گزارش دادن که
در توافق با کایزرسلاترن برای به خدمت گرفتن کوین تراپ ناکام مـوندن. شالکه ای ها خیـلی به امـضای قـرارداد با تراپ
نزدیک شده بودن اما روز چهارشنبه مسئولان لاترن اعلام کردن که با پیشنهاد شالکه ای ها مخالف هستن. لاترن پیشنهاد
۷ میلیون یورویی شالکه رو رد کرده و اعلام کرده قیمت دروازه بان شماره ی یکشون که تا ۲۰۱۳ با اون ها قرارداد داره ۹
میلیون یورو هست. اما بیلد از علاقه ی شالکه به Thibaut Courtois، دروازه بان ۱۹ ساله ی Genk بلژیک خبر داده. از بلژیک
خبر رسیده که قیمت این دروازه بان ۱۹۸ سانتی که تا ۲۰۱۴ با باشگاهش قرارداد داره حدود ۸ میلیون یورو هست.
علاوه بر کورتیس، شالکه رابرت زیلر از هانوفر و رالف فارمن از فرانکفورت رو هم زیرنظر داره.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] s5460x0.jpg
Thibaut Courtois



-------------------------------------------------------

Schalke offer Jefferson Farfan new three-year deal


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] manBundesligaUpdate65049.jpg

هورست هلدت، مدیر ورزشی شالکه، پیشنهاد تمدید ۳ ساله ای رو به جفرسون فارفان وینگر پرویی این تیم داده.
قرارداد کنونی فارفان با شالکه، تابـستان آینده به اتـمام میرسـه و سران شالـکه از الآن میخـوان قرارداد این بازیکن
موثرشون رو برای ۳ سال دیگه تمدید کنن. هورست هلدت درین رابطه گفته: "درسته، ما پیشنهادمون رو به فارفان
دادیم. اما اون الآن در پرو هست . فارفان آخر ژوئـن برمیـگرده و ما مذاکراتمون رو ادامه میدیم." . گزارش ها نشـون
میده که یووه و میلان هم به این بازیکن علاقه دارن. فارفان تابستان ۲۰۰۸ بعد از اینکه یکی از بهترین بازیکنان لیگ
هلند شد از تیم آیندهون و با مبلغ ۱۰ میلیون یورو به شالکه پیوسته بود.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

.

OSEN
01-06-2011, 23:06
Schalke to sign Eintracht Frankfurt's Ralf Fahrmann to replace Manuel Neuer - report


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

در پی جدایی مانوئل نویر از شالکه و امضای قرارداد ۵ ساله با بایرن مونیخ، شالکه ای ها اعلام کردند که رالف فارمان رو
جایگزین نویر میکنن. فارمان عـصر چهارشنبه تست پزشـکی رو گذروند و بـزودی قرارداد این دروازه بان ۲۲ ساله رسمی
میشه. تا پیش از سال ۲۰۰۹، فارمان عضو تیم شالکه و ذخیره ی نویر بود . به این ترتیب بعد از سقوط آینتراخت
به بوندس لیگای ۲، اون به تیم سابق خودش برمیگرده.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


.

yuseph
01-06-2011, 23:29
خبر فوری: بایرن خرید مانوئل نویر را تایید کرد

این دروازه بان 25 ساله نیز از اینکه سرانجام به آنچه می خواست، رسید، خوشحال است





سایت گل- بعد از یک ماه مذاکره، به نظر می رسد سرانجام باشگاه های بایرن مونیخ و شالکه بر سر انتقال مانوئل نویر به توافق رسیده اند.
باشگاه بایرن مونیخ امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که با قراردادی پنج ساله این ملی پوش آلمانی را به خدمت خواهند گرفت.
در این بیانیه آمده است:" امروز باشگاه های بایرن مونیخ و شالکه در مورد انتقال مانوئل نویر به توافق رسیدند. در نتیجه نویر از روز اول جولای 2011 بازیکن بایرن خواهد بود."
این دروازه بان 25 ساله نیز از اینکه سرانجام به آنچه می خواست، رسید، خوشحال است.
" من واقعا در انتظار یک چالش بزرگ و هیجان انگیز در بایرن مونیخ هستم. اکنون بسیاری از هم تیمی هایش در تیم ملی، در بایرن مونیخ در کنارم خواهند بود و بنابراین به یک جای ناشناخته پای نخواهم گذاشت. فکر می کنم خیلی سریع با محیط سازگار شوم."
کارل هاینس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، نیز از اعلام خبر خرید نویر اظهار رضایت کرد و این دروازه بان را یکی از بهترین های دنیا توصیف کرد.
" با خرید مانوئل نویر، بایرن مونیخ نه تنها خوشحال است که شماره یک تیم ملی آلمان را برای مدتی طولانی در اختیار خواهد داشت بلکه صاحب یکی از بهترین دروازه بان های دنیا خواهد بود."



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

yuseph
01-06-2011, 23:34
پودولسکی: کلن باشگاه من است و در آن می‌مانم

ملی‌پوش آلمانی گفته از کلن نخواهد رفت.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل – لوکاس پودولسکی، مهاجم کلن گفته برنامه‌ای برای ترک باشگاه ندارد.
این بازیکن سابق بایرن مونیخ مورد توجه چندین باشگاه اروپایی است و شایعه شده او به رم خواهد رفت.
این بازیکن 25 ساله گفته از کلن نمی‌رود: «در کلن می‌مانم. این باشگاه من است. در آینده، چه به عنوان بازیکن، مربی یا رییس در کلن خواهم بود.»
گزارش شده بود که مدیر برنامه‌های این ملی‌پوش آلمانی با مقامات رم بر سر آینده او دیدار کرده است، اما مشخص شده که ریکاردو سارتی اصلا مدیر برنامه‌های او نبوده.
کان شرام، ایجنت واقعی او می‌گوید: «ما هرگز خبری از سارتی نشنیده بودیم.»
پودولسکی در کلن درخشید و پس از دورانی که در بایرن گذراند در سال 2009 به کلن بازگشت.





برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

yuseph
02-06-2011, 12:56
رافینیا با بایرن قرارداد سه ساله بست

این بازیکن، امروز در دفتر رسمی بایرن با این باشگاه قرارداد امضا کرد






[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



سایت گل- رافینیا، مدافع ۲۵ ساله باشگاه جنوا با باشگاه بایرن مونیخ رسما قرارداد سه ساله امضا کرد.


قرارداد این بازیکن تا سال ۲۰۱۴ میلادی با باواریایی ها انعقاد شد. باشگاه جنوا در یک سال اخیر، دچار مشکلات مالی شدید شده بود و به همین علت بسیاری از بازیکنان خود را در بازار نقل و انتقالات به فروش خواهد رساند.
این احتمال می رود که فیلیپ لام، مدافع راست باشگاه بایرن مونیخ از فصل آینده به عنوان مدافع چپ به زمین برود
وبسایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

yuseph
02-06-2011, 13:16
رالف فارمن،دروازه بان اینتراخت، جانشین نویر در شالکه

سران باشگاه شالکه به دنبال جذب دروازه بان اینتراخت به عنوان جانشین نویر هستند




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



سایت گل- بعد از انتشار خبر رسمی انتقال مانوئل نویر از شالکه به بایرن مونیخ، به نظر می رسد که سران شالکه رالف فارمن را به عنوان جانشین نویر انتخاب کرده اند. طبق گزارش منتشره در کیکر، این دروازه بان22 ساله عصر روز 4شنبه تستهای پزشکی شالکه را پشت سرگذاشت و به زودی به عنوان دروازه بان جدید این تیم معرفی خواهد شد
این دروازه بان 22 ساله در آکادمی فوتبال شالکه رشد کرد و در سال 2009 به فرانکفورت رفت. با سقوط این تیم به دسته پائین تر بوندس لیگا، لزومی به پرداخت مبلغ هنگفتی برای جذب او نیست و فارمن گزینه ارزان قیمت تری نسبت به کوین تراپ، رون روبرت زیلر، تیبائوت گورتیوس و مارتین استکلنبرگ که گزینه های مدنظر سران شالکه بودند، بود
روز 4شنبه در گزارشی به این نکته اشاره شد که پیشنهاد شالکه برای جذب تراپ با پاسخ منفی سران کایزرسلاترن مواجه شده و از همین رو سران این باشگاه آلمانی برای نهایی کردن قرارداد فارمن واردعمل شدند.




برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

پ ن:هرگردی که گردو نمیشه:31:

OSEN
02-06-2011, 18:29
Mancienne seals Hamburg move


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

مایکل مانچین بازیکن زیر ۲۱ سال تیم ملی انگلیس و باشگاه چلسی با قراردادی ۴ ساله به ارزش حدود ۳ میلیون پوند به
هامبورگ پیوست. مانچین در مصاحبه با سایت باشگاه هامبورگ گفته: "این که میتونم برای هامبورگ بازی کنم برای من یک
چالش بزرگ هست. خیلی عالی خواهد بود اگه بتونم به هامبورگ کمک کنم که دوباره به رقابتای اروپایی برسه." مانچین
روز ۳ شنبه در تست پزشکی هامبورگ شرکت کرد و بعد از اون قرارداد ۴ ساله ی خودش با هامبورگ رو به ثبت رسوند.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


.

yuseph
02-06-2011, 23:41
ترابزون‌اسپور به دنبال میروسلاو کلوزه

این مهاجم باتجربه در تابستان بازیکن آزاد می‌شود.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سایت گل – میروسلاو کلوزه، مهاجم بایرن مونیخ شاید به صورت آزاد به ترابزون‌اسپور ترکیه برود.

این بازیکن ملی‌پوش قراردادش با بایرن مونیخ در تابستان به پایان می‌رسد و باشگاه بعید است قراردادش را برای چند سال تمدید کند.
ترابزون‌اسپور در لیگ ترکیه دوم شد و به مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان سال بعد رسید.
صدری سنر، رییس باشگاه گفته آنها با این باشگاه در حال مذاکره هستند.
سنر به روزنامه ملیت گفت: «به هواداران قول خرید یک ستاره را دادم. مذاکرات با کلوزه ادامه دارد و هر کاری می‌کنیم تا متقاعدش کنیم که به ما بپیوندد.
او به عنوان مهاجم به ما اجازه می‌دهد در لیگ قهرمانان فصل بعد عالی کار کنیم.»
این بازیکن 32 ساله به شدت مورد توجه لاتزیو هم هست. او به کوریره دلو اسپورت گفت: «دارم پیشنهادها را بررسی می‌کنم، از جمله پیشنهاد لاتزیو را.»
از سوی دیگر گالاتاسرای هم او را می‌خواهد.
کلوزه در 109 بازی ملی 61 گل زده است. او فصل بدی را گذراند و در 20 بازی در بوندس‌لیگا تنها یک گل زد.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
پ ن:عجب!
این داستان نویر تموم شد حالا نوبت کلوزه رسیده؟
کلوزه این جا کلوزه آن جا...
یه بار دورتموند..
یه بار خود بایرن..
یه بار لاتزیو...
یه بار هم نم چی چی اسپور!

yuseph
03-06-2011, 13:15
رافینیا از بازگشت به بوندسلیگا خوشحال است

مدافع راست و برزیلی جدید بایرن از اینکه به بوندسلیگا بازگشته اباز خوشحالی می کند


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
رافینیا مدافع اسبق شالکه از اینکه به بایرن مونیخ پیوسته بسیار خوشحال است. مسئولان بایرن دوشنبه گذشته اعلام کردند این مدافع برزیلی بعد از یک سال حضور در جنوا با رقم 5.5 میلیون یورو به باواریایی ها می پیوندد.



رافینیا فصل گذشته 34 بازی برای جنوا انجام داد اما حضور در این تیم ایتالیایی چندان به مذاق او خوش نیامد به طوری که اکنون از بازگشت به بوندسلیگا بسیار خوشحال است.

رافینیا 25 ساله به همراه مانوئل نویر هم تیمی پیشینش در شالکه به آلیانس آره نا می رود و امیدوار است در بایرن به عناوین قهرمانی دست یابد.
او در گفتگو با وب سایت اختصاصی بایرن می گوید :" از اینکه انتقالم به بایرن صورت گرفت و بار دیگر در بوندسلیگا بازی می کنم بسیار خوشحالم. اکنون به جام هایی که تاکنون به آن دست نیافته ام فکر می کنم. امیدوارم با پیراهن بایرن آنها را کسب کنم. اکنون با بهترین بازیکنان و بهترین تیم های جهان روبرو خواهم شد."
کریستین نرلینگر مدیر ورزشی بایرن می گوید از اینکه مدافع با تجربه ای همچون رافینیا را به خدمت گرفته ایم بسیار خوشحالیم.
او می گوید :" رافینیا مدافع باتجربه و با کیفیتی است که حضور او بدون شک استحکام بیشتری به خط دفاع ما می بخشد. او همچنین تکنیک بازیکنان برزیلی را نیز دارد. از اینکه توانستیم با مسئولان جنوا برای انتقالش به بایرن به توافق برسیم بسیار خوشحالم."
رافینیا پیش از این بین سال های 2005 تا 2010 ، 153 بازی با پیراهن شالکه در بوندسلیگا انجام داده است.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

OSEN
03-06-2011, 14:50
Schalke set to sign veteran goalkeeper Jens Lehmann - report


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سران آبی های رویایی بعد از اینکه مانوئل نویر رو به بایرن مونیخ فروختن و دروازه بان ِ جوان آینتراخت رو جایگزین نویر کردن،
بدنبـال این هستن که یه دروازه بان باتــجربه رو هم به ترکـیبشون اضافه کنن و گـزارش ها حاکی از اونه که شـالکه ای ها
ینس لمن رو زیر نظر دارن. لمن ِ ۴۱ ساله در سال ۲۰۱۰ خودش رو بازنشست کرده بود تا اینکه با پیشنهاد قراردادی کوتاه-
مدت از آرسنالی ها روبرو شد و دوباره به فـعالیت حرفـه ای بازگـشت. حالا باید ببینیم پیشنهاد شالکه به لمن میتونه عمر
حرفه ای اون رو طولانی تر کنه یا نه؟. گزارش ها نشون میده که شالکه مشغول مذاکره با لمن هست و انتظار میره که تا
چند روز آینده، در نهایت لمن قراردادی تا تابستان ۲۰۱۲ با این باشگاه امضا کنه.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید



.

OSEN
03-06-2011, 20:14
Hamburg sign Jacopo Sala from Chelsea


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

هامبورگ جاکوبو سالا، ملی پوش زیر ۱۹ سال ایتالیایی رو به خدمت گرفت. سالا امروز بعد از گذروندن تست پزشکی هامبورگ،
قراردادی ۳ ساله با این باشگاه امضا کرد. این بازیساز جوان هنوز یک فصل با چلسی قرارداد داشت اما به نظر میرسه فرانک
آرنیسن، مدیر ورزشی هامبورگ از نفوذ خودش برای بخدمت گرفت سالا استفاده کرده باشه. سالا از این انتقال راضیه و میگه:
" بازی کردن برای هامبورگ برای من فرصت بسیار خوبیه. این برام بسیار عالیه که بتونم بازیم رو به سرعت پیشرفت بدم. چون
اینجا باشگاه بزرگیه. هامبورگ در همه جا شناخته شدس" . سالا به مایکل مانچین، هم تیمی سابق خودش در چلسی که در
روزهای اخیر به هامبورگ ملحق شده میپیونده.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

پ.ن : این هامبورگ چه گیری داده به چلسی :31:.هر چی جوونه داره میگیره . میتونن تو هامبورگ پیشرفت کنن . خوبه که قراردادای طولانی هم باشون بسته .


.

romantic
04-06-2011, 00:07
یه سوال داشتم. آیا ممکنه یه تاپیک جدا برای خبرهای مربوط به تیمهای ملی زده بشه یا تو همون گروههای اجتماعی بهش میپردازن؟

به نظرم با توجه به اینکه در زمان بازیهای ملی معمولا رقابتهای باشگاهی تعطیله، میشه یه تاپیکی با نام مثلا "فوتبال آلمان" زد و توش کلا تمام خبرهای مربوط به اون رو پوشش داد. مثلا الان در کنار خبرهای مربوط به نقل و انتقالات، در مورد تیم ملی، وضعیت بازیکنهاش و احیانا مصدومان، مصاحبه های کادر فنی و بازیکنها و ... صحبت کرد. راستش سر زدن به گروهها یکم سخته :دی

OSEN
04-06-2011, 13:04
یه سوال داشتم. آیا ممکنه یه تاپیک جدا برای خبرهای مربوط به تیمهای ملی زده بشه یا تو همون گروههای اجتماعی بهش میپردازن؟
به نظرم با توجه به اینکه در زمان بازیهای ملی معمولا رقابتهای باشگاهی تعطیله، میشه یه تاپیکی با نام مثلا "فوتبال آلمان" زد و توش کلا تمام خبرهای مربوط به اون رو پوشش داد. مثلا الان در کنار خبرهای مربوط به نقل و انتقالات، در مورد تیم ملی، وضعیت بازیکنهاش و احیانا مصدومان، مصاحبه های کادر فنی و بازیکنها و ... صحبت کرد. راستش سر زدن به گروهها یکم سخته :دی
سلام برادر :10:.
اخبار مربوط به نقل و انتقالات آلمان که فرمودین که توی همین تاپیک یعنی "فوتبال باشگاهی آلمان" قرار میگیره . البته غیر از اخبار مربوط به بایرن مونیخ که تاپیک جدا داره و همه ی اخبار مربوط بش تو تاپیک "تاپیک اختصاصی FC Bayern Munich " قرار میگیره .
در مورد تیم ملی هم فعلا چون بیشتر اخبار ملی راجع به یورو ۱۲ و رقابتای مقدماتیش هست، اخبار و نتایجش تو تاپیک "یورو 2012 (UEFA Euro) | رقابت ‌های مقدماتی" قرار میگیره . تا شروع رقابتای اصلی و نهایی یورو که امیدوارم اتفاقی مثل جام جهانی بیفته و یه انجمن جدا برا مسابقات یورو زده بشه و تو تاپیک اختصاصی آلمان بیایم و جشن قهرمانی بگیریم :27::40:.
برای بازی های دوستانه هم که توی همین انجمن "فوتبال خارجی" تاپیک جدا برا اون مسابقه زده میشه .


.

OSEN
04-06-2011, 19:58
Rangers switch a possibility for ex-Werder Bremen midfielder Torsten Frings


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

تورستن فرینگز هافبک کهنه کار وردربرمن، هنوز در مورد آیندش بلا تکلیف هست. اینکه از فوتبال حرفه ای خداحافظی کنه یا
اینکه به رنجرز بره و یه چالش جدید رو رقم بزنه. به گزارش بیلد این هافبک ۳۴ ساله که الآن بازیکن آزاد محسوب میشه و
تعطیلات خودش رو در آمریکا میگذرونه با پیشنهادی از مسئولان گلاسکو رنجرز اسکاتلند روبرو شده که اون رو در مورد تصمیم
برای آیندش به شک انداخته . این بازیکن پیشنهادهایی از تیم های قطر و آمریکایی هم داره اما بنظر میرسه انتخاب اول اون،
بازی مجدد در لیگ قهرمانان اروپا با تیم رنجرز باشه. انتظار میره که طی چند روز آینده فرینگز تصمیم نهایی در مورد آیندش رو
اعلام کنه .


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید



.

OSEN
05-06-2011, 19:40
توصیه نویر به شالکه: ینس لمن را نخرید

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



مانوئل نویر خرید جدید بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرد که ینس لمن گزینه مناسبی برای جانشینی او در شالکه نیست

سران شالکه اخیرا رالف فارمن را از اینتراخت فرانکفورت به خدمت گرفتند ولی ممکن است ینس لمن را هم به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند.

نویر در صحبتهایی به بیلد گفت:« لمن یکی از دروازه بان های ایده آل من به همراه فان در سار بود.ولی صادقانه باید بگویم که فکر نمی کنم او اگر به شالکه برود بتواند به موفقیت برسد.من به سران شالکه توصیه می کنم تا به ماتیاس شوبر اعتماد کنند. او چندین سال است که در شالکه بوده و تجربه زیادی دارد. او نقش مهمی را در حفظ آمادگی من ایفا می کرد. »

لمن 41 ساله در سال 2010 از دنیای فوتبال خداحافظی کرد ولی در ماه مارسبا قراردادی موقت به آرسنال پیوست.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید






.

بردیا
05-06-2011, 21:09
اشتباه در قضاوت فوتبال و معضل سر زبان افتادن
گپی با بابک رفعتی

رقابت‌های فصل جاری بوندس‌لیگا با برگزاری دیدار حذفی رفت و برگشت میان بوندس‌بوخوم و مونشن‌گلادباخ و ماندن گلادباخ در لیگ دسته اول خاتمه یافت. گفتگویی با بابک رفعتی، داور بوندس‌لیگا، درباره فصلی که گذشت و اشتباهات داوران.

دویچه وله: فصل ۲۰۱۱ / ۲۰۱۰ بوندس لیگا به پایان رسید. به عقیده‌ی فوتبال‌دوستان آلمان، این فصل فصلی عجیبی بود، چون تیم‌هایی مانند بوروسیا دورتموند، هانوفر و ماینس جزو پنج تیم نخست جدول قرار گرفتند و اتفاقات دور از انتظار زیادی رخ می‌داد. نظر شخصی شما در مورد این فصل چیست؟

بابک رفعتی: البته مردم این صحبت را می‌کنند، چون امسال تیمی قهرمان شد که که چندین و چند سال بود که اول نشده بود. تا به‌حال همیشه در طی این چندسال بایرن مونیخ یا برمن اول می‌شدند. از این نظر باید بگویم که برای تماشاچیان خیلی هیجان داشت و همان طور که گفتم، امسال تیمی برد که هیچ کس فکرش را نمی‌کرد. بنابراین فکر می‌کنم که امسال واقعاً با سال‌های پیش خیلی فرق داشت. البته من به‌عنوان داور بیطرف هستم. به خاطر این به نظر من هر تیمی اگر بهترین تیم باشد، باید نهایتاً اول شود.

ارزیابی‌تان از دیدگاه داوری به چه صورت است؟

اگر بخواهم از خودم صحبت کنم، باید بگویم که امسال سال چندان خوبی برای من نبود. نیم‌فصل اول همه چیز معمولی بود. در نیم‌فصل دوم، دو بازی داشتم که در یک بازی دو اشتباه کردم که دیدار میان نورنبرگ و مونشن‌گلادباخ بود. بازی دوم هم خیلی بدشانسی آوردم و آن این که داور خطی توپی را که هنوز جلوی خط بود و در تصاویر تلویزیونی هم معلوم بود که اصلا پشت خط نیست، گل اعلام کرد. خب اسم آدم در تلویزیون و روزنامه‌ها مطرح می‌شود و همه می‌گویند چه جوری می‌شود که آدم چنین صحنه‌ای را گل ببیند. ولی باید بگویم که داور هم انسان است و با چشم نگاه می‌کند و ممکن است که اشتباه ببیند. در این صحنه هم داور خطی اشتباه دید، اما مسئولیت نهایی با داور وسط است که در این مورد، من بودم. و چون من هم یک هفته‌ی قبل در بازی نورنبرگ اشتباه کردم، به‌هرحال اسمم در روزنامه‌ها زیاد نوشته ‌شد. اما در ورزش همیشه برد و باخت وجود دارد. از این نظر است که در آلمان می‌گویند به جلو نگاه می‌کنیم، چون این لحظه باز از صفر شروع می‌شود و امیدواریم که سال نو بهتر شود.

همان طور که اشاره کردید، داورها هم در یک تیم باید با هم کار کنند و به یکدیگر اطمینان و اعتماد کامل داشته باشند. شما به کمک داورتان اطمینان داشتید و سرانجام چنین مشکلی به‌وجود آمد. حالا در پی بررسی و تحلیل این مشکل به چه نتیجه‌ای با همکارانتان رسیدید، چه گونه راجع به این اتفاق و این اشتباه صحبت کردید و کلاً با آن کنار آمدید؟

ما همیشه بعد از بازی، هم با داور خط و هم با آن کسی که می‌آید به ما شماره می‌دهد، درباره‌ی این صحنه‌ها صحبت می‌کنیم. این هم صحنه‌ای بود که آدم فقط می‌تواند بگوید که چشم این صحنه را اشتباه دیده است. من هم هرچه از او سئوال کردم که آخر تو این صحنه را چرا به‌عنوان گل دیدی، گفت من هر بار این فیلم را عقب و جلو می‌برم، بازهم مانده‌ام که چرا من توپ را پشت خط دیدم و فکر کردم گل است. یعنی آدم نمی‌تواند دلیلش را پیدا کند که چرا این جوری شد. تنها کاری که ما کردیم این که صحبت کردیم و آخرش هم گفتیم که هر وقت آدم صددرصد مطمئن نیست، بهتر است که تصمیم نگیرد. بهترین کار این است که به‌عنوان داورخطی با این پرچمی که در دستش هست، اصلاً هیچ کاری نکند. حتی در مورد داور هم همین طور است. وقتی آدم صددرصد مطمئن نیست، بهترین کار این است که بگذارد بازی ادامه داشته باشد و بازی را قطع نکند. چون بیش‌تر اشتباه‌ها همیشه با این اتفاق می‌افتد که آدم بازی را قطع می‌کند، چه به‌عنوان داور که سوت می‌زند چه به‌عنوان داور خطی موقعی که پرچم را بالا می‌برد. واقعاً ثابت شده که آدم هرچه کمتر در بازی دخالت کند، نهایتاً بهتر است. ممکن است که بازهم اشتباه کند. اما در مجموع آدم یاد می‌گیرد که هرچه کمتر در بازی دخالت کند، نهایتاً کمتر هم اشتباه می‌کند. ما همیشه بازی را پس انجام دیدار و همچنین در کلاس‌هایی که هر شش ماه یکبار داریم، آنالیز می‌کنیم. اما هرچه قدرهم که ما صحبت کنیم، بازهم در بازی‌های دیگر به‌هرحال اشتباهی اتفاق می‌افتد. جایی که انسان کار می‌کند، همیشه امکان اشتباه هست.

به عقید‌ه‌ی شما فصلی که به پایان رسیده، تا چه مقدار تحت شعاع اشتباهات داوری در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی قرار داشت؟

نمی‌شود اینطور به قضیه نگاه کرد. چون همانطور که گفتم اشتباه همیشه در بازی هست و نمی‌توان گفت که چون در جام جهانی این همه اشتباه شد، پس ما هم در بوندس لیگای آلمان اشتباه کردیم. به نظر من این دو ربطی به یکدیگر ندارند. زمانی شما می‌بینید که مثلاً ممکن است از نظر داوری جام جهانی خیلی خیلی خوب باشد، اما در بوندس لیگا بد باشد. تنها چیزی که باید به آن توجه کرد و من همیشه می‌گویم، این است که ما به‌عنوان داور باید واقعاً از اشتباهات خود بیاموزیم تا در دفعات بعد تکرار نشود. ولی خب اشتباه همیشه ممکن است که اتفاق بیافتد. شما حتی فوتبالیست‌ها را ببینید؛ مربی‌شان قبلاً برای آنها تاکتیک را تعیین می‌کند که این کار را بکنید یا نکنید. اما در نهایت شاید در پی اشتباهی کوچک گلی به ثمر برسد.

در همین راستا و در زمینه‌ی کاهش اشتباهات داوری، سالیان سال است که درباره‌ی استفاده از ابزاری مانند توپ هوشمند یا اثبات ویدئویی صحبت می‌شود. نظر شخصی شما در مورد استفاده کردن از این ابزار کمکی برای کاهش اشتباهات چیست؟

در اصل می‌توان گفت که همه‌ی کسانی که در فوتبال هستند، اعم از فوتبالیست‌ها، مربی‌ها و حتی داورها، همیشه گفته‌اند که خواهان توپی هوشمند هستند که اگر خورد به تیر و آمد روی زمین، در رابطه با این که توپ پشت خط است یا جلوی خط است، بتواند به ما کمک کند و به ساعت داور سیگنال بدهد که این توپ پشت خط بود یا جلوی خط. همه واقعاً در فوتبال چنین چیزی را می‌خواهند. تنها چیزی که هست این که تا به‌حال هنوز سیستمی که صددرصد کار کند، ابداع نشده است. البته توپ‌هایی را تست کردند، مثلا در جام جهانی جوانان، اما صددرصد کمک نکرده است. هنوز دارند روی آن کار می‌کنند. ما در جام جهانی هم چنین صحنه‌ای را داشتیم، در بازی آلمان با انگلیس، که همه می‌گویند انتقام ۱۹۶۶ بود. اما در اصل خب هیچ کس این جور صحنه‌ها را دوست ندارد و آن لحظه برای داور از همه بدتر است. در رابطه با ویدئو که شما به آن اشاره کردید، همیشه می‌گویند فوتبال ورزشی‌ست که باید همین طور بدون ویدئو اجرا شود. چون اگر آدم بخواهد مدام بازی را متوقف کند، به کاراکتر فوتبال اصلا نمی‌خورد.

یکی از خاطرات به‌یادماندنی شما در فصل اخیر یقیناً حضورتان در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در شهر مادرید بود. شما در این بازی نقش داور خط دروازه را برعهده داشتید. نقشی که در سایر لیگ‌های آلمان و اروپا عرف نیست. لطفا در مورد خاطره‌تان از این بازی برایمان تعریف کنید.

در بازی‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا یا لیگ اروپا، اکنون یک سال و نیم است که داور پشت دروازه را دارند تست می‌کنند. یعنی تا به‌حال همیشه چهار داور برای لیگ قهرمانان و لیگ اروپا داشتند اما الان داورها را شش نفر کرده‌اند. یعنی دو داور می‌روند پشت یک گل می‌ایستند و مواظب هستند که اگر در محوطه‌ی جریمه، بازیکنی بازیکن دیگری را نگه دارد یا موقعی که ضربه‌ی کرنر ارسال می‌شود در اصل می‌گویند دو چشم پشت دروازه می‌توانند کمک کنند که این قدر بازیکنان همدیگر را در محوطه‌ی جریمه نگه ندارند. این یک دلیلش است. دلیل دوم این است که یک موقعی اگر توپ برود توی گل، آدم بتواند از نزدیک، چون کنار دروازه ایستاده، بهتر ببیند که توپ واقعا درون دروازه است یا نه. همان طور که گفتم البته این هنوز در مرحله‌ی آزمایشی است که این کار را می‌خواهند سال دیگر در جام اروپایی در لهستان و اوکرائین انجام دهند. البته من در این بازی پشت دروازه بودم با داور ولفگانگ اشتارک که در آلمان شماره یک است. من تا به‌حال در چند بازی لیگ قهرمانان داور پشت دروازه بودم، اما خب این بازی خیلی بازی جالبی بود.

از دیگر ویژگی‌ها و فضای حاکم در این دیدار برایمان بگویید!

می‌شود گفت که بازی خیلی سختی بود، کلاً برای همه و برای هر شش داور. چون صحنه‌ها خیلی حساس بودند و کم اتفاق می‌‌افتد که دو تیم از یک کشور مقابل یکدیگر در لیگ قهرمانان بازی کنند. سه روز پیش از آن هم همین دو تیم در فینال جام حذفی روبروی هم قرار گرفتند که با پیروزی و قهرمانی مادرید پایان گرفت. از این نظر ما می‌بایست خیلی مواظب بودیم تا صحنه‌هایی که در بازی فینال جام حذفی بود، اتفاق نیفتد و درگیری میان بازیکنان دو تیم پیش نیاید. می‌توانم بگویم که واقعا خیلی بازی جالبی بود و خیلی هم سخت بود برای هر شش داور. چون در نیمه‌ی اول، دروازه‌بان ذخیره‌ی مادرید که بیرون نشسته بود، حتی کسی را کتک زد و داور چهارم که بیرون می‌ایستد و مواظب مربی‌ها هست، این صحنه را دید و بنابراین داور به این بازیکن کارت قرمز داد. می‌شود گفت که بازی واقعاً خیلی خیلی خشن بود، اما به نظر من می‌توان با آنالیز دیدار دید که داوران کنترل بازی را خوب در دست داشتند. به هر حال تجربه‌‌ای فراموش‌نشدنی‌ بود.

شما الان بیش از ده سال است که در عرصه‌ی لیگ‌های دسته اول و دوم آلمان به‌عنوان داور فعال هستید. چه هدف‌های دیگری را برای خودتان تعیین کرده‌اید و چه قدم‌های دیگری را می‌خواهید در طول سال‌های آینده بردارید؟

من البته امیدوارم که چند سال دیگر بتوانم در بوندس لیگا داوری کنم و سال به سال بهتر شوم. در سطح ملی یعنی در بوندس‌لیگا امیدوارم که تا پایان سن مجاز برای داوری که ۴۷ سالگی است، سوت بزنم. اما الان کم کم دارند داوران جوانان جلو می‌آیند و ممکن است سه چهار سال دیگر داوران جوان بیآیند و من بروم بیرون. اما خب سعی می‌کنم تا جایی که می‌توانم و با تجربه‌ای که دارم، ادامه دهم. می‌توانم بگویم ادامه کار در سطح بین‌المللی سخت است، چون داورهای خیلی خوبی ما در جهان داریم که آدم نمی‌تواند خودش را به آن‌ها برساند، چون چندین و چند سال است که در رقابت‌های مختلف جهانی از جمله جام جهانی داوری می‌کنند. با وجود این راضی هستم و خوشحال که کار را تا به اینجا کار رسانده‌ام. فکر نکنم که در سطح بین‌المللی بتوانم یکی دو پله بالاتر بیایم که در بازیی مثل رئال مادرید و بارسلونا سوت بزنم. اگر بتوانم چند سال دیگر باز در بوندس‌لیگا سوت بزنم، خیلی راضی هستم.

OSEN
06-06-2011, 19:30
Schalke sign Christian Fuchs from Mainz


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

شالکه ای ها کریستین فوکس، مدافع ماینز رو با قراردادی ۴ ساله به خدمت گرفتن. فوکس قرار هست مشکل شالکه در دفاع
چپ رو برطرف کنه. قرارداد فوکس که کاپیتان تیم ملی اتریش هم هست تا ژوئن ۲۰۱۵ اعتبار داره و حدود ۴ میلیون یورو برای تیم
شالکه هزینه داشته. هورست هلدت مدیر ورزشی شالکه گفته: "کریستین خودش رو در بوخوم و ماینز ثابت کرده. اون به ماینز
کمک کرد تا به رقابتای اروپایی برسه. اون در زدن ضربات آزاد تخصص داره . همچینین قدرت تهاجمیش هم عامل مهمی هست.
کریستین در این فصل ۸ پاس گل داده". کریستین فوکس هم مشتاقانه درباره ی انتقالش گفته که: "شالکه باشگاه یزرگیه با
هواداران فوق العاده و ورزشگاهی با ابهت. من اعتقاد دارم راه فـوتبالم از شـالکه میگـذره. من فوتبالیست فعالی هستم و تا
آخرین لحظه برای توپ میجنگم."


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
.

yuseph
07-06-2011, 10:52
یواخیم لوو: لمن برای بازگشت به شالکه باید بیشتر فکر کند

دلیل اصلی نگرانی لوو این است که لمن نمی تواند گزینه مناسبی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی شالکه باشد

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان به بازگشت ینتس لمن به تیم شالکه چندان خوش بین نیست.
دلیل اصلی نگرانی لوو این است که لمن نمی تواند گزینه مناسبی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی شالکه باشد.
او در گفتگو با نشریه بیلد گفت:" اساسا اگر ینس کاملا آماده باشد، من به او بسیار ایمان دارم. با این وجود نمی دانم او می تواند چنین حسی را برای تیم به وجود بیاورد یا خیر.
ینس از اینکه دروازه بان دوم باشد هیچ وقت راضی نیست. او بسیار جاه طلب است و می خواهد همیشه بازی کند. او باید به دقت این مسئله را در نظر بگیرد که می تواند رقابت کند یا خیر و اینکه به اندازه کافی شرایط خوبی دارد یا نه."
لمن که در سال 1997 با شالکه قهرمان جام یوفا شد باید برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی با راف فارمن رقابت کند، دروازه بانی که به تازگی از اینتراخت فرانکفورت به شالکه پیوست.
اما در مقابل الیور بیرهوف، مدیر تیم های ملی آلمان، از بازگشت لمن به میادین بیشتر استقبال کرد.
" ینس هنوز انگیزه زیادی برای بازی کردن دارد. او می خواهد بازی کند و دیدن این می تواند خیلی هیجان انگیز باشد."

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

OSEN
07-06-2011, 20:01
گفتم این هامبورگ چسبیده به چلسی ها :31:. اینم بعدیش :


Hamburg confirm signing of Chelsea youngster Gokhan Tore


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


باشـگاه هامبورگ گاکان توره بازیکـن ۱۹ ساله ی چلـسی رو به خدمت گرفت. هامـبورگ با این بازیـکن در روز ۲شنبه و
بعد از گذروندن تست پزشکی قرارداد امضا کرد. توره که قراردادش تا ژوئن ۲۰۱۴ اعتبار داره به سایت رسمی هامبورگ
گفته: "من مشتاقانه منتظر بازی برای هامبورگ هستم. هامبورگ باشگاه معتبری هست و من میخوام بهترین بازی‌هام
رو برای تیم انجـام بدم." . توره، بعد از مایـکل مانچـین و جاکـوبو سالا، سومین بازیکنـی هست که اخیرا از چلـسی بـه
هامبورگ منتـقل شده. بنظر میرسه این معامـلات پی در پی بخاطر حضور و نفوذ فرانک آرنیسن باشه که سـابقا مـدیر
ورزشی چلسی بوده و اکنون در باشگاه هامبورگ هست.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


------------------------

پ.ن : در همین راستا اعلام شد باشگاه هامبورگ تا چندی دیگر به جوانان چلسی تغییر نام میده :27:



.

بردیا
07-06-2011, 23:53
آرنسن داره تیمو میسازه و به همین خاطر تمام استعدادایی که تو چلسی بهشون بازی نمیرسه داره میاره
این توره قبلا عضو آکادمی جوانان لورکوزن بوده و 2سال پیش همین ارنسن بردش واسه چلسی و حالا هم اوردش واسه هامبورگ
کاکوتا و جفری بروما هم احتمالا به عنوان بازیکن قرضی میگیرنشون.

yuseph
08-06-2011, 12:40
کلوزه به برمن باز می گردد؟

کلوزه که اخیرا قراردادش با بایرن به اتمام رسیده ممکن است بار دیگر به برمن بازگردد


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سایت گل – به نوشته روزنامه بیلد میروسلاو کلوزه مهاجم اسبق بایرن مونیخ ممکن است بار دیگر به باشگاه سابقش یعنی وردربرمن بازگردد.


کلوزه هفته گذشته اعلام کرد دیگر بایرن را بعد از 4 سال ترک خواهد کرد. او که تابستان 2007 به جمع باواریایی ها اضافه شد نتوانست آنچنان که باید و شاید خود را نشان دهد و تنها 28 گل برای این تیم مونیخی در این مدت به ثمر رساند.
کارل هاینتز رومنیگه عضو هیئت مدیره بایرن اعلام کرد کلوزه پیشنهاد تمدید یکساله قراردادش که در صورت توافق طرفین به دوسال نیز افزایش میافت را رد کرد.
این در حالی است که کلوزه در وردربرمن به یکی از بهترین مهاجمان اروپا تبدیل شد و در سه سال حضورش در این تیم در 89 بازی 53 گل به ثمر رساند.
توماس شاف سرمربی برمن و کلاوس آلوفس مدیر فنی برمن احتمال بازگشت این مهاجم گلزن را به تیمشان بررسی کرده اند اما گفته می شود والنسیا و چندین باشگاه اروپایی دیگر خواهان جذب کلوزه هستند.
شاف می گوید :" در مورد پیوستن دوباره کلوزه به تیم با مسئولان باشگاه صحبت کردم. این پیشنهاد برای او می تواند جالب باشد. کلوزه می تواند بار دیگر به خانه اش بازگردد. به نظر من این آخرین قرارداد حرفه ای دوران فوتبال او خواهد بود."



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

yuseph
08-06-2011, 12:42
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



دورتموند قهرمان فصل گذشته رقابت هاي بوندسليگا تا به حال ايوان پريسيچ، ايلکاي گوندوگان و کريس لووه را به خدمت گرفته است اکنون قصد دارد آلبين اکدال ستاره جوان باشگاه بولونيا را جذب کند.
مایکل زورک مدیر ورزشی دورتموند می گوید اکثر ترکیب تیم با اضافه شدن پرسیچ برای فصل آینده تکمیل شده و تنها به یک بازیکن در پست هافبک تهاجمی نیاز دارند.
مارکوس فولنر به نورنبرگ پیوسته و به احتمال فراوان محمد زیدان نیز تا پایان تابستان دورتموند را ترک خواهد کرد و 2 میلیون یورو حاصل از فروش او می تواند بودجه ای برای خرید بازیکن جدید در این پست باشد.
اکدال 21 ساله بازیکنی است که دقیقا در برنامه تاکتیکی یورگن کلاپ جای می گیرد و گفته می شود خرید او 3.5 میلیون یورو نیز برای مسئولان دورتموند آب می خورد.
اکدال که تا سال 2014 با بولونیا قرارداد دارد 50 درصد ارزشش برای باشگاه یوونتوس است به این ترتیب هر رقمی که دورتموند برای خرید این بازیکن بپردازد به صورت 50-50 بین دو باشگاه بولونیا و یوونتوس تقسیم خواهد شد.

L.A.M.P.A.R.D
08-06-2011, 12:59
آرنسن داره تیمو میسازه و به همین خاطر تمام استعدادایی که تو چلسی بهشون بازی نمیرسه داره میاره
این توره قبلا عضو آکادمی جوانان لورکوزن بوده و 2سال پیش همین ارنسن بردش واسه چلسی و حالا هم اوردش واسه هامبورگ
کاکوتا و جفری بروما هم احتمالا به عنوان بازیکن قرضی میگیرنشون.
من نمیدونم چرا اینکارو میکنند ! مرض دارند :دی
دادن به صورت قرضی خوبه ، ولی نه برای فروش !!!!
امیدوارم کاکوتا و بروما نرند تا یه مربی خوب و اینده نگر بیاد و بهشون بازی بده:20:

yuseph
08-06-2011, 13:44
اندرحکایت آبی ها:31:
خیلی جالبه که مدیرای شالکه این قدر خنگ بازی در می آرن!:18:
آخه 21 میلیون از بایرن گرفتین خوب لااقل برین یه دروازه بان درست بخرین!:13:
لمن دیگه حکم بابابزرگ بازیکنای فوتبال رو داره!:27:
یعنی می خوان دیگه از دوغ کره مربا بگیرن:18:
لمن خودش 10 سال تو شالکه بود و بعد از یه مدت کوتاه به دورتموند رفت!
یکی از پر سر و صدا ترین انتقالات بین دو تیم بود و خیلی از هوادارای شالکه به خاطر این کار لمن مدت ها اونو خائن می دونستن!:31:
شالکه بایداز همین جک و جوونایی که این فصل تو بوندس لیگا خوب بودن بخره...:31:

yuseph
09-06-2011, 09:49
علاقه تاتنهام و مالاگا برای جذب سردار تاسکی مدافع اشتوتگارت


به نظر می رسد ملی پوش آلمانی اشتوتگارت تابستان امسال این تیم را ترک کند، او مورد توجه دو باشگاه تاتنهام و مالاگا قرار دارد




[[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سایت گل – به نوشته روزنامه بیلد تاتنهام و مالاگا دو باشگاهی هستند که خواهان به خدمت گرفتن سردار تاسکی مدافع ملی پوش اشتوتگارت هستند.


این بازیکن که قصد دارد اشتوتگارت را ترک کند پیش از این نیز مورد توجه دو باشگاه یوونتوس و زنیت قرار گرفته بود.
تاسکی که سه سال دیگر بااشتوتگارت قرارداد دارد ارزشی در حدود 14 میلیون یورو دارد و هر تیم که خواهان جذب اوست باید این رقم را به باشگاه اشتوتگارت بپردازد.
آخرین اخبار از آلمان حاکی از این است که مسئولان دو باشگاه تاتنهام و مالاگا با اولی فربر مدیر برنامه های تاسکی تماس گرفته اند اما او در این مورد چیزی نمی گوید.
هری ردنپ قصد دارد به منظور تقویت خط دفاعی خود و کسب سهمیه لیگ قهرمانان در فصل آینده این بازیکن آلمانی را به خدمت بگیرد.
از طرف دیگر باشگاه مالاگا از سوی مالکان جدیدش بودجه ای در حدود 60 تا 70 میلیون یورو برای خرید بازیکن در اختیار گرفته و این روزها در بازار نقل و انتقالات روی هر بازیکنی دست می گذارد.
تاسکی فصل گذشته سال ناموفقی را با اشتوتگارت به پایان رساند و تنها در 26 بازی برای این تیم به میدان رفت. در طول فصل گذشته اشتوتگارت همواره برای فرار از سقوط به دسته پایین تر می جنگید.





برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

بردیا
09-06-2011, 12:06
اندرحکایت آبی ها:31:
خیلی جالبه که مدیرای شالکه این قدر خنگ بازی در می آرن!:18:
آخه 21 میلیون از بایرن گرفتین خوب لااقل برین یه دروازه بان درست بخرین!:13:
لمن دیگه حکم بابابزرگ بازیکنای فوتبال رو داره!:27:
یعنی می خوان دیگه از دوغ کره مربا بگیرن:18:
لمن خودش 10 سال تو شالکه بود و بعد از یه مدت کوتاه به دورتموند رفت!
یکی از پر سر و صدا ترین انتقالات بین دو تیم بود و خیلی از هوادارای شالکه به خاطر این کار لمن مدت ها اونو خائن می دونستن!:31:
شالکه بایداز همین جک و جوونایی که این فصل تو بوندس لیگا خوب بودن بخره...:31:

کلا معلوم نیست شالکه چه علاقه ای به بازیکنای سابق دورتموند داره
اندی مولر،کریستف متزلدر و لمن

بعدشم لمن فکر کنم قراره به عنوان دروازبان ذخیره باشه تا فارمن هم بتونه از تجربش استفاده کنه

hojjatinho
09-06-2011, 13:31
چند وقتی هست که باشگاهای خارج المان برای گرفتن بازیکنای المانی خیلی علاقه نشون می دن .
به جز کلوزه و اوزیل و سامی که رفتن شخصا دوست ندارم بازکنان از بوندسلیگا خارج شن .
به نظرم هماهنگی و یکدستی تیم ملی کم می شه .

بردیا
09-06-2011, 19:36
هفته نامه کیکر
پنجشنبه 9 جون 2011

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Löw über sein starkes Team
یواخیم لو : من یک تیم بسیار قوی در اختیار دارم

Hitzfeld: Platini muss handeln
اوتمار هیتسفیلد : پلاتینی باید به وعده هایش عمل کند

hojjatinho
09-06-2011, 23:37
آقاي گل ليگ برتر انگليس
برباتف شايد مسافر دورتموند شود
برپايه يك گزارش انتشار ‌يافته قهرمان فصل گذشته رقابت‌هاي بوندس‌ليگا آلمان خواهان جذب آقاي گل ليگ برتر انگليس است.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از روزنامه ديلي‌ميرر، در شرايطي كه مسئولان بورسيادورتموند در اظهارنظرهاي اخير خود عنوان كرده‌اند دنبال جذب بازيكنان گران‌قيمت نيستند، اما اخباري از گوشه‌و كنار شنيده مي شود كه حكايت از علاقه قهرمان فصل اخير ژرمن‌ها نسبت به جذب ديميتار برباتف دارد.
در اين ارتباط حتي شنيده مي‌شود زردپوشان رقم قابل توجهي نيز براي جذب اين مهاجم بلغاري كه سابقه حضور در باير‌لوركوزن از بوندس‌ليگارا داشته است.
برباتف كه در فصل اخير ليگ برتر همراه با كارلوس ته‌وز به مقام آقاي گل رسيد، پس از بازي نهايي ليگ قهرمانان كه توسط سرآلكس فرگوسن نامش حتي در فهرست ذخيره‌ها نيز رد نشد، به عنوان يكي از بازيكنان حاضر در ليست فروش يونايتدي‌ها تعبير شد.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
پ ن : به نظرم دورتموند برای cl به بازیکنان با تجربه نیاز داره . اگه بگیرن خرید خوبیه.

بردیا
10-06-2011, 12:13
فکر نمیکنم دورتموند پول خرید برباتوف رو داشته باشه

الان دورتموند به نظر من توی تمام خطوط بازیکنای مناسب رو دارن و فقط مشکلشون کمبود تجربشون هستش
نگرانی دیگه من اینه که گوندوغان میتونه جای شاهین رو پر بکنه یا نه

بردیا
10-06-2011, 12:18
قیاس بوندسلیگا در بودجه بندی برای انتقالات تا تاریخ 09 ژوئن 2011

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ریز انتقالات به همراه مبالغ
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بردیا
10-06-2011, 12:26
به نقل از وبسایت کانون هواداران بایرن


این بازیکن (Chris Löwe) چند روز پیش از تیم اف سی چمنیتزر (FC Chemnitzer) که در لیگ منطقه ای شرق آلمان مشغول به بازی است با قیمتی معادل 200 هزار یور به دورتموند ملحق شد.
کریس لو 22 ساله و آلمانی است و در پست هافبک راست بازی میکنه و توانایی بازی در خط دفاع رو هم داره.
در ضمن با یواخیم لو هم هیچ نسبتی نداره

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


اما در مورد آلبین آکدال (Albin Ekdal) هم باید بگم که این بازیکن سوئدی هست و 21 سال سن داره و پستش هم هافبک نفوذی است.
برای تیم ملی زیر 21 سال سوئد 12 بازی انجام داده و به اردوی تیم ملی بزرگسالان سوئد هم دعوت شده ولی هنوز بازی نکرده
قیمت کنونی این بازیکن در حال حاضر 4 میلیون یورو است و قراردادش با بولونیا تا سال 2014 است

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

yuseph
10-06-2011, 12:38
فکر نمیکنم دورتموند پول خرید برباتوف رو داشته باشه

الان دورتموند به نظر من توی تمام خطوط بازیکنای مناسب رو دارن و فقط مشکلشون کمبود تجربشون هستش
نگرانی دیگه من اینه که گوندوغان میتونه جای شاهین رو پر بکنه یا نه

آره من هم همین عقیده رو دارم.
دورتموند نیازمند کلوزه بود.اما مثل اینکه اعتقادی بهش نداشتن:19:
برباتوف هم هرگز پا در وستفالن نمیزاره.(چون لیاقتش رو نداره:31:)
گوندوغان کجا نوری شاهین کجا....تا بخواد خودی نشون بده دل ما پراز خون میشه و20-30تا امتیاز پر:27:

B L A S T E R
10-06-2011, 12:54
چرا این تیمای المانی انقد ترک تبار زیاد داره ؟ : دی
سوال شده واسم : دی
فک کنم ترکا تو المان مث الجزایری ها تو فرانسه باشن درسته ؟

بردیا
10-06-2011, 13:02
مصاحبه رودی فولر به نقل از وبسایت کانون هواداران بایرن

در مورد واگذاري بازيكني مثل آرتورو ويدال در رسانه‌ها زياد صحبت مي شود. با وجود پيشنهاداتي كه از بايرن‌مونيخ و ناپل ايتاليا شده، واقعا تصميمي براي فروش وي داريد؟
آنچه براي ما يك اصل كلي است ،‌اين نكته بوده كه ويدال براي بايرلوركوزن بسيار با اهميت است و مايليم تحت هر شرايطي او را حفظ كنيم، اما در مورد پيشنهادات مونيخي‌ها يا ناپلي‌ها نيز بايد عنوان كرد، مبالغ آنقدر نبوده كه ما براي فروش اين بازيكن مجاب كند.

* در ارتباط با او، بحث مذاكره واقعا وجود داشته؟
بله. هم با مونيخي‌ها و هم با ناپلي‌ها گفت‌وگو داشتيم، ولي ارقام بالا نيستند. بنابراين هولس‌هويزر، رئيس باشگاه نيز بحث واگذاري را منتفي تلقي مي‌كند


* از رقابت آدلر با نوير در تيم ملي گفتيد. زماني كه بايرني‌ها با نوير به توافق قطعي رسيدند،‌ موضع تندي گرفتيد. خيلي‌ها حرف‌ها شما را به حساب حسادت گذاشتند؟
حسادت؟! به اين كه بايرني‌ها نوير را جذب كردند؟! نه، چنين برداشتي كاملا اشتباه است. قبلا هم گفتم. اكنون نيز تكرار مي‌كنم، آنچه من گفتم صرفا انتقادي به همكارانم در بايرن بود. به رقم بسيار كلاني بود كه براي جذب نوير در نظر گرفتند.

* واقعا؟
ببينيد از مدت قرارداد نوير با شالكه يك سال هنوز باقي بود كه اين توافق صورت گرفت. وقتي به خاطر او مونيخي‌ها رقمي سنگين 25 ميليون يورويي را در نظر گرفتند، واقعا حيرت كردم. چون از اين‌گونه ارقام فقط امثال رئال مادريد مي‌پردازد. پس مخالف رفتن نوير به بايرن نبودم. حسادتي هم نداشتم. بلكه انتقادم متوجه چنين سرمايه‌گذاري سنگيني بود.

* نظر فعلي‌تان در اين زمينه چيست؟
هيچ‌چيز جز اينكه بگويم بايرن آزاد است بازيكنش را انتخاب كند. آنها سال‌ها افتخارآفريني كرده‌اند. قطعا برنامه‌هاي براي كسب افتخارات آينده دارند. با درنظر گرفتن اين رقم به نظرم بايرن مشخص كرد كه قابليت رقابت حتي مالي با بزرگان قاره را نيز دارد

hojjatinho
10-06-2011, 15:48
چرا این تیمای المانی انقد ترک تبار زیاد داره ؟ : دی
سوال شده واسم : دی
فک کنم ترکا تو المان مث الجزایری ها تو فرانسه باشن درسته ؟



بعد از جنگ جهانی المان به نیروهای کار احتیاج داشت و مهاجران زیادی از ترکیه برای کار به این کشور رفتند .

بردیا
10-06-2011, 19:50
چرا این تیمای المانی انقد ترک تبار زیاد داره ؟ : دی
سوال شده واسم : دی
فک کنم ترکا تو المان مث الجزایری ها تو فرانسه باشن درسته ؟




بعد از جنگ جهانی المان به نیروهای کار احتیاج داشت و مهاجران زیادی از ترکیه برای کار به این کشور رفتند .


دقیقا
به طور مثال مسوت اوزیل علاوه بر اینکه خودش متولد آلمان هستش،پدر و مادرش هم متولد آلمان هستن و فقط از طرف پدربزرگ و مادر بزرگش به ترکیه میرسه نسبش
یا نوری شاهین یا گوندوغان اینها جدشون بیشتر ترک محسوب میشه تا خودشون

MCSE MAN
11-06-2011, 11:09
با 42 هزار نفر تماشاگر براي هر مسابقه
بوندس‌ليگا پرتماشاگرترين ليگ جهان شد


فصل پايان يافته 2011-2010 رقابت‌‌هاي باشگاهي دسته اول فوتبال آلمان صاحب رکورد تازه‌اي در زمينه تماشاگر شد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به نقل از اشپورت‌بيلد، براساس آمار ثبت شده بيش از 42 هزار نفر تماشاگر در فصل اخير بوندس‌‌ليگا از هر پيکار انجام گرفته،‌ ديدن کردند.
کريستيان زايفرت، رئيس بخش تجاري اتحاديه فوتبال آلمان اظهار داشت: براي نهمين مرتبه در يک دهه گذشته رکورد تماشاگر در بوندس‌ليگا شکسته شد. مطابق آمار موجود رقم ميانگين تماشاگر براي هر بازي 42101 نفر بوده است. اين رقم نشان مي‌دهد بوندس‌ليگا پرتماشاگرترين ليگ جهان است.
وي افزود: همين آمار نشان مي‌دهد بطور متوسط 94 درصد گنجايش ورزشگاه‌‌هاي ما در فصل قبل مملو از تماشاگر بوده است.
در پايان فصل گذشته تيم فوتبال بورسيادورتموند به مقام نخست اين رقابت‌ها رسيد و از بيشترين تعداد تماشاگر در ديدارهاي خانگي برخوردار بود.




برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

yuseph
11-06-2011, 22:20
پیشنهاد یک باشگاه چینی به دیه گو هافبک ولفسبورگ

ملی پوش تیم فوتبال ولفسبورگ پیشنهاد قابل توجهی از یک باشگاه چینی دریافت کرده و ممکن است ولفسبورگ را تنها بعد از یک به مقصد آسیا ترک کند



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سایت گل – طبق آخرین اخبار از باشگاه ولفسبورگ دیه گو هافبک برزیلی این تیم پیشنهاد قابل توجهی از یک باشگاه چینی که نام آن نیز ذکر نشده دریافت کرده است.


پیشنهاد باشگاه چینی دستمزد سالیانه 5.5 میلیون یورو است. دیه گو پیش از این نیز مورد توجه باشگاه بوتافوگو قرار گرفته بود که 10 میلیون یورو درخواستی ولفسبورگ برای این انتقال خارج از بودجه باشگاه برزیلی بود.
دیه گو 26 ساله تابستان گذشته با رقم 15.5 میلیون یورو از یوونتوس به ولفسبورگ پیوست و بعد از اینکه در آخرین بازی فصل گذشته با فلیکس ماگات بر سر نیمکت نشینی در این تیم اختلاف پیدا کرد دیگر جایگاه مناسبی ندارد.
مسئولان ولفسبورگ حتی جانشین او را هم انتخاب کرده اند بین دو گزینه میرالم پیانیچ بازیکن لیون و میسیموویچ بازیکن دینامو مسکو یکی را به خدمت خواهند گرفت.




برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

yuseph
12-06-2011, 13:27
جام حذفي آلمان قرعه‌كشي شد


جام حذفي باشگاه‌هاي آلمان (DFB-Pokal) قرعه‌کشي شد و تيم‌هاي مدعي در اولين گام به مصاف حريفان گمنام خواهند رفت.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
به نقل از کيکر، روز گذشته مرحله نخست پيکارهاي فصل2012-2011 حذفي اين کشور با حضور مقامات مسئول در شهر فرانکفورت قرعه‌کشي شد.
بر اين اساس شالکه که در پايان فصل اخير به مقام نخست اين جام رسيد، در دور اول با تيم گمنام و آماتور اف.ث.تنيگين روبرو خواهد شد.
بورسيادورتموند، فاتح ليگ نيز حريف دسته‌سومي‌هاي زاندهاوزن خواهد بود و بايرن‌مونيخ نيز با حريفي قديمي به اسم اينتراخت برانشوايگ از دسته دوم ديدار مي‌کند.
*برنامه کامل اين مسابقات که در تاريخ شنبه 8 مرداد برگزار خواهد شد، به شرح زير است:

اف.ث. تينگن - شالکه


روت وايس اسن - اونيون


کاسل - فورتونادوسلدروف


اوبرنوي‌لاند - اينگول‌اشتات


کيل- انرژي کوتبوس


هاخينگ - فرايبورگ


کارلسروهه- آخن


هاله - فرانکفورت


هايدن هايم - وردربرمن


گرمينا ويندک - هوفن‌هايم


زاندهاوزن- بورسيادورتموند


درسدن - بايرلورکوزن


لايپزيک - ولفسبورگ


ترير - سن‌پائولي


آرمينيا‌بيله‌فلد - نورنبرگ


آلن - پادرن‌بورن


سواي‌بروکن - ماينس


زاربروکن - آئوه


ايمس‌بوتلر ت.فاو - گرويترفروت


اينتراخت برانشوايگ - بايرن‌مونيخ


آنکر ويسمار - هانوفر


بابلس‌برگ - دويسبورگ


رگنسبورگ - بورسيامونشن‌گلادباخ


امدن - اف.اس.فاو فرانکفورت


اولدنبورگ - هامبورگ


وهن - اشتوتگارت


اوزنابروک - مونيخ‌1860


هانزاروستوک - بوخوم


اوبرهاوزن - آگسبورگ

بردیا
12-06-2011, 19:04
میگم حالا که لاتزیو تاپیک داره چرا دورتموند نداشته باشه؟

yuseph
13-06-2011, 21:50
کوتاه از آلمان



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


* دورتموند با ارائه پیشنهادی 7 و نیم ملیون یورویی خواهان به خدمت گیری والتر گارگانو ستاره ناپولی شد.

*میلان به دنبال باستین شواین اشتایگر است.

*باشگاه لورکوزن با ارئه پیشنهادی 12 ملیون یوریی خواهان به خدمت گیری دنیل اگر مدافع لیورپول
شد.


*ماتیاس سامر ، موریتز لینتر ستاره 19 ساله جدید دورتموند را مخلوطی از مسی و اوزیل خواند.

*هامبورگ در آستانه خرید جفری بوما مدافع جوان چلسی قرار دارد.


* وردربرمن با پیشنهادی 6 میلیون یوریی خواهان پاپاستاتوپولوس مدافع میلان شد.

* باشگاه تازه بوندس لیگایی شده آگسبورگ مورنو داویدز ستاره ان ای سی هلند را به خدمت گرفت.




برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

---------- Post added at 10:50 PM ---------- Previous post was at 10:45 PM ----------

ولفسبورگ به دنبال پاندر مدافع شالکه

فلیکس ماگات قصد دارد کریستین پاندر مدافع باشگاه شالکه را به خدمت بگیرد
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سایت گل – به نوشته روزنامه بیلد فلیکس ماگات سرمربی ولفسبورگ قصد دارد کریستین پاندر مدافع باشگاه شالکه را به خدمت بگیرد.

ماگات قصد دارد پاندر که فصل گذشته به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه زانو 8 ماه از میادین به دور بود و با آمدن کریستین فوش از ماینتز به احتمال فراوان دیگر در ترکیب اصلی شالکه به میدان نخواهد رفت را به خدمت بگیرد.
پاندر 27 ساله که 10 سال است در شالکه بازی می کند در آستانه تمدید قراردادش با این تیم قرار داشت اما با رفتن ماگات نظرش تغییر کرد.
ماگات پیش از این علاقه اش به جذب مارسل یانسن بازیکن هامبورگ را که او هم به دلیل مصدومیت فصل پیش را از دست داد را اعلام کرد اما یانسن گفت نمی خواهد هامبورگ را ترک کند.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

yuseph
14-06-2011, 11:06
در نظرخواهي از بازيکنان ليگ آلمان مشخص شد
ديگو، بزرگ‌ترين ستاره ناكام بوندس‌ليگا 2011-2010



به باور بازيکنان شاغل در ليگ فوتبال باشگاهي آلمان، هافبک اسبق تيم ملي برزيل بزرگ‌ترين ستاره ناکام فصل 2011-2010 بوندس‌ليگا به شمار رفته است.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
به نقل از کيکر، در يک نظرخواهي انجام شده از تمام ستارگان حاضر در اين ليگ ممتاز اروپايي، ديگو در تيم ولفسبورگ غروب حيرت‌انگيزي داشت.
براين اساس 28.1 درصد آرا نظردهندگان شامل اين ستاره برزيلي شد.
پس از وي ميشائيل بالاک، هافبک و کاپيتان اسبق تيم ملي آلمان نيز دومين ستاره افت‌کرده فصل قبل بوده است.
بالاک که تابستان سال گذشته باوجود مصدوميتي سنگين از چلسي انگليس به بايرلورکوزن پيوست، نتوانست همچون گذشته عمل کند و به تيم ملي کشورش بازگردد. وي براي اين منظور 26.6 درصد آرا را به خود اختصاص داد.
پس از اين دو، ميروسلاو کلوزه، پاتريک هلمس و آرنواتيچ‌ به ترتيب با 5.5 ، 5.1 و 4.7 درصد‌آرا، در اين رده‌بندي، سوم تا پنجم شدند.
در سه فصل گذشته و در نظرخواهي مشابه،‌بازيکناني همچون مارتين دميکليس، لوکاس پودولوسکي و لوکا توني،‌ صاحب عنواني شدند که امسال به ديگو رسيد.



با سفر بوبيچ به شرق آسيا تحقق مي‌يابد
اشتوتگارت در تكاپوي جذب سه ستاره فوتبال كره‌جنوبي



تيم فوتبال اشتوتگارت درپي شکار سه پديده تازه فوتبال کره‌جنوبي است.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
به نقل از روزنامه اشتوتگارتر‌سايتونگ، فردي بوبيچ،‌ مهاجم اسبق تيم ملي آلمان و مدير ورزشي کنوني اشتوتگارت در ابتداي هفته راهي خاور دور شد تا وضعيت سه ستاره ظهور کرده کره‌اي‌ها را از نزديک مورد سنجش و ارزيابي قراردهد.
براساس گزارش مدير بخش کشف استعدادهاي اشتوتگارت به وي، ون جائه پارک، جون هو پارک و جوهون هيون، سه بازيکني که در تيم کره در مسابقات اخير خوش درخشيده‌اند، مدنظر اشتوتگارتي‌ها قرار گرفته‌اند.
براساس اظهارات مقام ارشد تيم آلماني، از بين نفرات مذکور حداقل يک بازيکن براي فصل بعد به‌خدمت گرفته مي‌شود.
سفيد‌پوشان ژانويه گذشته شين‌جي اوزاکي،‌بازيکن تيم ملي ژاپن را استخدام کردند که عملکرد درخشان اين تازه‌ وارد، سبب شد تا براي جذب بازيکنان جديد نگاه خود را متوجه نيروهاي با استعداد شرق آسيا کنند.


ركورد تماشاگر در ليگ دسته پنجم آلمان شكسته شد



رکورد تماشاگر در ليگ‌هاي دسته‌ پايين فوتبال باشگاهي آلمان شکسته شد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
به نقل از خبرگزاري ورزش آلمان، در ديدار روز گذشته والدهوف مانهايم و ايلرتيسن شمار زيادي تماشاگر در ورزشگاه شهر مانهايم حضور يافتند. در اين بازي تيم ميزبان به پيروزي پرگل شش بر صفر رسيد. ضمن اينکه با اين نتيجه در عمل مجوز صعود به يک دسته بالاتر را کسب کرد.
براساس آمار ارائه شده از اين ديدار 18313 نفر ديدن کردند. در حالي‌که قبلاً رکورد 12512 نفر از جدال روت‌وايس و شوارتس وايس اسن در اين ليگ دسته پنجم ثبت شده بود.
گفتنی است، پديده افزايش تماشاگر در فوتبال آلمان تنها اختصاص به ليگ رده پايين نداشته بلکه با ثبت ميانگين 42 هزار نفر بوندس‌ليگا پرتماشاگرترين ليگ اروپا در فصل خاتمه يافته 2011 -2010 شناخته شد.

yuseph
14-06-2011, 11:13
سوبوتک در دورتموند می ماند

با وجود پیشنهادهای متعدد دورتموندی ها مدافع خود را حفظ می کنند

وبسایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران




سایت گل- مدیر برنامه نون سوبوتک مدافع بوروسیا دورتموند اعلام کرد که موکل او با توجه به پیشنهاد های متعددی که برای جذب او ارائه شده است از دورتموند جدا نخواهد شد.


کنی دالگلیش سرمربی موفق لیورپول قصد داشت برای استحکام خط تدافعی تیم خود سوبوتک را به آنفیلد بیاورد. علاوه بر لیورپولی ها باشگاه های منچستر یونایتد، آرسنال و بارسلون و رئال مادرید نیز از مشتری های این مدافع 22 ساله بوروسیا دورتمند هستند.


سوبوتک در سال 2008 از باشگاه ماینتس به دورتمند پیوست و عملکرد فوق العاده وی در این فصل بهمراه زوج آلمانی خود هولمس از عوامل موفقیت باشگاه بوروسیا دورتموند در این فصل بود.


استفان کلی مدیر برنامه های سوبوتک می گوید:" نون تابستان امسال دورتمند را ترک نخواهد کرد. من مطمئن هستم که او در اینجا بسیار خوشحال است و یک قرارداد بسیار خوب تا سال 2014 با بوروسیا دارد. البته پیشنهاد های بسیار خوبی برای او وجود دارد ولی او علاقه ای برای خروج ندارد و می خواهد بهمراه دورتموند در لیگ قهرمانان حاضر باشد"

بردیا
14-06-2011, 17:35
سوبوتیچ صددرصد این فصل هم میمونه تو دورتموند ولی خودش ابراز علاقه کرده که برای 2012 به چلسی یا منچستر بره تا کنار ایوانویچ یا ویدیچ بازی کنه

بردیا
14-06-2011, 18:56
فارفان: از رفتن نویر متاسفم


جفرسون فارفان مهاجم باشگاه شالکه از اینکه فائول نویر دروازه بان این تیم به باشگاه بایر مونیخ رفته است اظهار تاسف کرد.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



به گزارش فوتبال آنلاين به نقل از خبرگزاری روسیه، با این وجود فارفان به شالکه ایمان دارد و معقتد است تیمش در فصل آینده موفق خواهد بود.
فارفان در این باره گفت: البته که از رفتن نویر بسیار ناراحتم بدون کار شالکه بسیار سخت خواهد شد اما من همیشه برایش آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم به بالاترین سطح ممکن در دروزه بانی برسد اما با وجود رفتن نویر ما همچنان تلاش خودمان را انجام می دهیم تا به موفقیت دست یابیم می خواهیم شالکه فصل آینده قهرمان فصل شود.

منبع:فوتبال انلاین

بردیا
14-06-2011, 18:58
ماگات گرافيته را به دوبي مي فرستد


فليكس ماگات سرمربي تيم ولفسبورگ تصميم گرفته كه گرافيته گلزن برزيلي اش را به باشگاه الاهلي دوبي واگذار كند.





[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] DGBQ9CAK6XVG8CAZ3H4CACA9S41HQCAHKMVI3CAN0TQFOCALO1 905CA8FMYP7CAKRZH71CAJBYEJ1CAYUJFUACAMH71DBCAG5XH7 7CAB1ILK8CAT6PK2PCAYI5QBC.jpg





به گزارش فوتبال آنلاين به نقل از خبرگزاري آلمان، گرافيته 32 ساله كه هم اكنون در تعطيلات به سر ميبرد براي امضاي قراردادي سه ساله با اين تيم عربي هيچ مخالفتي نداشته و مي تواند با مبلغ يك ميليون يورو به الاهلي بپيوندد.
لازم به ذكر است كه گرافيته تا سال 2012 با ولفسبورگ قرارداد داشت او دو سال قبل از تيم ليمانژ فرانسه به بوندس ليگا آمده است.

منبع:فوتبال انلاین

بردیا
14-06-2011, 18:59
گزارش روز: عملکرد نمایندگان آلمان در چمپیونزلیگ در بازار نقل و انتقالات


سایت گل- در این مطلب عملکرد سه نماینده سال آینده آلمان در لیگ قهرمانان در بازار نقل و انتقالات را زیر ذره بین قرار می دهیم

دورتموند قهرمان آلمان

قهرمان فصل 98/97 اروپا تا به اینجا چه کرده؟

دورتموند قهرمان آلمان تا به این لحظه از فصل نقل و انتقالات موفق به خرید ایوان پریسیچ کروات برترین بازیکن سال لیگ بلژیک شده

همچنین شیران طلایی وستفالن ایلکای گوندوگان ستاره خوش تکنیک نورنبرگ که مورد توجه خیلی از باشگاههای اروپایی از جمله منچستریونایتد قرار داشت رو نیز با قراردادی 4 ساله خریداری کردند


همچنین زرد و مشکی پوشان موریتز لینتنر پدیده جدید و 19 ساله فوتبال آلمان رو هم از تیم آگسبورگ خریداری کردند



تنها بازیکنی هم که از دورتموند جدا شد نوری شاهین ستاره ترک تبار این تیم بود که راهی رئال مادرید شد.



اما در لیست خرید دورتموند در ادامه نام هایی همچون: آنتونیو فلورو فلورس از جنوا - والتر گارگانو



از ناپولی - آلبین اکدال از بولونیا و ماروین مارتین از سوشو به همراه پابلو هرناندز از والنسیا دیده میشود



ولی به گفته میشائیل سورک مدیر ورزشی دورتموند گفته که این باشگاه تا پایان فصل نقل و انتقالات به احتمال زیاد یک هافبک هجومی دیگر را خریداری و به ترکیب خود اضافه خواهد کرد





بایرن مونیخ



فینالسیت سال گذشته لیگ قهرمانان تا به اینجا چه کرده؟

اما باشگاه بایرن تا به اینجا توانسته مشکل کهنه خود در خط دروازه که بعد از خداحافظی الیور کان از فوتبال به عینه در این تیم دیده میشد را با خرید یک گلر ارزشمند به نام مانویل نویر برطرف کند



همچنین این باشگاه یک مدافع راست خوش تکنیک را هم از باشگاه جنوا خریداری کرده . رافینیا که سابقه بازی در باشگاهی همانند شالکه را هم در کارنامه خود دارد میتواند با استفاده از تکنیک خود تا حد زیادی مشکل سرخپوشان در این پست را هم برطرف کند



همچنین بایرنیها آقای گل دسته اول فوتبال آلمان نیلس پترسن را هم از تیم انرژی کوتبوس خریداری کردند.


اما بازیکنانی همچون حمیت آلتینتوپ که راهی رئال مادرید شد و آندریاس اوتل و توماس کرافت که راهی هرتابرلین شدند. و میروسلاو کلوزه که به لاتزیو پیوست هم ستاره هایی بوند که از بایرنی ها جدا شدند


اما در لیست خرید باواریاییها در ادامه نامهایی همچون: بوآتنگ از من سیتی - آرتورو ویدال از لورکوزن و سمیر نصری از آرسنال دیده میشوند.



بایر لورکوزن



اما فینالیستهای سال 2002 لیگ قهرمانان تا به اینجا چه کرده اند؟



بایر لورکوزن تا به اینجا موفق به خرید آندره شورلی ستاره سرعتی و خوش تکنیک ماینز و تیم ملی آلمان شده.



همچنین لورکوزنیها اومر توپراک مدافع تنومند فرایبورگ را هم به عنوان مدافع ذخیره به خدمت گرفته اند

لورکوزن تا به این لحظه از فصل نقل و انتقالات بازیکنی را از دست نداده است.



در لیست خرید لورکوزنی ها در ادامه نامهای همچون : دنیل اگر از لیورپول -گوخان ایلنر از اودینزه - مارتینز از
ولزسارسفیلد



.جلسون فرناندز هافبک تیم ملی سوئیس به همراه پابلو پیاتی از آلمریا دیده میشود



حال باید منتظر ماند و دید که این سه غول فوتبال ژرمن در سال آینده بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا چه خواهند کرد.

بردیا
15-06-2011, 11:41
تیم منتخب فصل 2010/11 بوندسلیگا از نگاه کاربران وبسایت هواداران بایرن مونیخ



بهترین دروازه بان فصل 2010/11 بوندسلیگا از نگاه کاربران سایت


مانوئل نویر (Manuel Neuer) از باشگاه شالکه با 29 رای

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بردیا
15-06-2011, 11:42
بهترین مدافع فصل 2010/11 بوندسلیگا از نگاه کاربران سایت


متس هوملس (Mats Hummels) از باشگاه بوروسیا دورتموند با 34 رای

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


رده بندی کلی در این پست :

1- متس هوملس (Mats Hummels) از باشگاه بوروسیا دورتموند با 34 رای

2 - فیلیپ لام (Philipp Lahm) از باشگاه بایرن مونیخ و مارسل اشملزر (Marcel Schmelzer) از باشگاه بوروسیا دورتموند با 30 رای

3- نِون سوبوتیچ (Neven Subotic) از باشگاه بوروسیا دورتموند با 21 رای

4 - بندیکت هاودس (Benedikt Höwedes) از باشگاه شالکه با 12 رای

5- آندریاس بک (Andreas Beck) از باشگاه هوفنهایم با 3 رای

5- لوکاس پیسچک (Lukasz Piszczek) از باشکاه بوروسیا دورتموند - سردار تاسکی (Serdar Tasci) از باشگاه اشتوتگارت هر کدام با 2 رای

6 - مارسل یانسن (Marcell Jansen) از باشگاه هامبورگ - هولگر بادشتوبر (Holger Badstuber) از باشگاه بایرن مونیخ - دنیس آئوگو (Dennis Aogo) از باشگاه هامبورگ - کریستسن فوچس (Christian Fuchs) از باشگاه ماینس - فیلیپ ولشاید (Philipp Wollscheid) از باشگاه نورنبرگ هر کدام با 1 رای


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بردیا
15-06-2011, 11:42
بهترین هافبک فصل 2010/11 بوندسلیگا از نگاه کاربران سایت


ماریو گوتزه (Mario Götze) از باشگاه بوروسیا دورتموند با 29 رای

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


رده بندی کلی در این پست :

1- ماریو گوتزه (Mario Götze) از باشگاه بوروسیا دورتموند با 29 رای

2 - نوری ساهین (Nuri Sahin) از باشگاه بورسیا دورتموند با 26 رای

3- توماس مولر (Thomas Müller) از باشگاه بایرن مونیخ - آرتورو ویدال (Vidal Arturo) از باشگاه بایر لورکوزن به 17 رای

4 - باستین شواین اشتایگر (Bastian Schweinsteiger) از باشگاه بایرن مونیخ با 16 رای

5- فرانک ریبری (Franck Ribery) از باشگاه بایرن مونیخ با 14 رای

6- آندره شورله (André Schürrle) از باشگاه ماینس با 11 رای

7- لوکاس پودولسکی (Lukas Podolski) از باشگاه کلن - مارکو رویس (Marco Reus) از باشگاه بوروسیا مونشن گلادباخ هر کدام با 8 رای

8 - لوئیس هولتبی (Lewis Holtby) از باشگاه ماینس با 6 رای

9- آرین روبن (Arjen Robben) از باشگاه بایرن مونیخ با 4 رای

10- شینجی کاگاوا (Shinji Kagawa) از بوروسیا دورتموند با 3 رای

11- کوین گروسکوریز (Kevin Großkreutz) از باشگاه بوروسیا دورتموند با 2 رای

12 - کریستین تیفرت (Christian Tiffert) از باشگاه کایزرسلاترن - اسون بندر (Sven Bender) از باشگاه بوروسیا دورتموند - سیدنی سام (Sam Sidney) از باشگاه بایر لورکوزن - لوئیس گوستاوو (Luiz Gustavo) از باشگاه بایرن مونیخ هر کدام با 1 رای


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بردیا
15-06-2011, 11:43
بهترین مهاجم فصل 2010/11 بوندسلیگا از نگاه کاربران سایت


ماریو گومز (Mario Gomez) از باشگاه بابرن مونیخ با 30 رای

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


رده بندی کلی در این پست :

1- ماریو گومز (Mario Gomez) از باشگاه بابرن مونیخ با 30 رای

2 - لوکاس باریوس (Lucas Barrios) از باشگاه بوروسیا دورتموند - پاپیس دمبا سیسه (Papiss Demba Cissé) از باشگاه فرایبورگ با 5 رای

3- رائول گونزالس بلانکو (Raúl González Blanco) از باشگاه شالکه با 3 رای

4 - میروسلاو کلوزه (Miroslav Klose) از باشگاه بایرن مونیخ - محمد عبدلائوی (Mohammed Abdellaoue) از باشگاه هانوفر هر کدایم با 1 رای

بردیا
15-06-2011, 11:43
بهترین بازیکن فصل 2010/11 بوندسلیگا از نگاه کاربران سایت


نوری ساهین (Nuri Sahin) از باشگاه بورسیا دورتموند با 16 رای

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


رده بندی کلی :

1- نوری ساهین (Nuri Sahin) از باشگاه بورسیا دورتموند با 16 رای

2 - ماریو گومز (Mario Gomez) از باشگاه بابرن مونیخ با 7 رای

3- ماریو گوتزه (Mario Götze) از باشگاه بوروسیا دورتموند با 3 رای

4 - لوکاس پودولسکی (Lukas Podolski) از باشگاه کلن - فیلیپ لام (Philipp Lahm) از باشگاه بایرن مونیخ هر کدام با 2 رای

5- متس هوملس (Mats Hummels) از باشگاه بوروسیا - مارکو رویس (Marco Reus) از باشگاه بوروسیا مونشن گلادباخ هر کدام با 1 رای



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بردیا
15-06-2011, 11:44
پدیده فصل 2010/11 بوندسلیگا از نگاه کاربران سایت


ماریو گوتزه (Mario Götze) از باشگاه بوروسیا دورتموند با 21 رای

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


رده بندی کلی در این پست :

1- ماریو گوتزه (Mario Götze) از باشگاه بوروسیا دورتموند با 21 رای

2 - مارکو رویس (Marco Reus) از باشگاه بوروسیا مونشن گلادباخ با 8 رای

3- آندره شورله (André Schürrle) از باشگاه ماینس با 3 رای

4 - شینجی کاگاوا (Shinji Kagawa) از بوروسیا دورتموند - نوری ساهین (Nuri Sahin) از باشگاه بورسیا دورتموند - مارسل اشملزر (Marcel Schmelzer) از باشگاه بوروسیا دورتموند هر کدام با 1 رای


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بردیا
15-06-2011, 11:44
بهترین سرمربی فصل 2010/11 بوندسلیگا از نگاه کاربران سایت


یورگن نوربرت کلوپ (Jürgen Norbert Klopp) از باشگاه بوروسیا دورتموند با 16 رای

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


رده بندی کلی در این پست :

1- یورگن نوربرت کلوپ (Jürgen Norbert Klopp) از باشگاه بوروسیا دورتموند با 16 رای

2 - یوب هاینکس (Jupp Heynckes) از باشگاه بایر لوکوزن با 3 رای

3- میرکو اسلومکا (Mirko Slomka) از باشگاه هانوفر با 2 رای

4 - دیتر هکینگ (Dieter Hecking) از باشگاه نورنبرگ با 1 رای


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بردیا
15-06-2011, 11:46
تیم منتخب فصل بوندسلیگا در فصل 2010/11 از نگاه کاربران انجمن
(بر اساس بیشترین تعداد آرا بدون در نظر گرفتن پست تخصصی)


دروازه بان

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

مانوئل نویر (Manuel Neuer)


خط دفاع

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

مارسل اشملزر (Marcel Schmelzer) - متس هوملس (Mats Hummels) - نِون سوبوتیچ (Neven Subotic) - فیلیپ لام (C) (Philipp Lahm)


خط هافبک

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

باستین شواین اشتایگر (Bastian Schweinsteiger) - آرتورو ویدال (Arturo Vidal)

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

نوری ساهین (Nuri Sahin) - ماریو گوتزه (Mario Götze)- توماس مولر (Thomas Müller)


خط حمله

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ماریو گومز (Mario Gomez)


سرمربی

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

یورگن نوربرت کلوپ (Jürgen Norbert Klopp)

بردیا
15-06-2011, 23:32
با رد پيشنهاد بشيکتاش؛ رائول فوتبالش را درشالکه به پايان مي برد

اسطوره سابق باشگاه مادريدي به توافقش با باشگاه آلماني وفادار خواهد بود.
طبق صحبتهای خینس کارواخال، مدیربرنامه های رائول، به نظر می رسد که اسطوره سابق باشگاه رئال فوتبالش را در تیم شالکه به پایان خواهد برد
این ستاره 33 ساله تابستان سال گذشته رختکن رئال را به مقصد شالکه ترک کرد و تاثیر چشمگیری در عملکرد این تیم آلمانی داشت
گزارشهای منتشره از ابراز تمایل سران بشیکتاش برای جذب رائول حکایت داشت هر چند که مدیربرنامه های این ستاره اسپانیایی اعلام کرد که او به ترکیه و به تیمی که گوتی در آن توپ می زند نخواهد رفت
کارواخال به یورو سپورت گفت:« هیچ احتمالی برای پیوستن رائول به گوتی در ترکیه وجود ندارد. او از حضور در آلمان کاملا راضی است و بعد از پایان یافتن رقابتهای فصل بعد تصمیم خواهد گرفت تا یک فصل دیگر در این تیم بماند یا با فوتبال خداحافظی کند.»
مدیربرنامه های رائول ادامه داد:« او یک سال دیگر با شالکه خواهد بود و پیشنهادی برای ادامه حضورش برای یک فصل دیگر در این تیم هم روی میز است. البته رائول هنوز به این پیشنهاد پاسخ نداده وترجیح می دهد تا ببیند اوضاع در طول فصل بعد چطور پیش می رود و بعد دراین رابطه تصمیم گیری کند.اگر او بخواهد باز هم فوتبالش را ادامه دهد، باز هم در گلزنکرشن خواهد بود.»
رائول در رقابتهای فصل گذشته بوندسلیگا 13 گل برای شالکه به ثمر رساند و به این تیم کمک کرد تا قهرمان جام حذفی آلمان شود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

yuseph
16-06-2011, 17:06
کوتاه از آلمان

مهمترین اخبار امروز فوتبال آلمان را با هم مرور می کنیم





سایت گل-
سوپرجام آلمان داربی بزرگ ایالت روهر( دورتموند و شالکه) در ورزشگاه ولتینز شالکه برگزار خواهد شد

دیه گو، هافبک برزیلی وولفسبورگ از اینکه در تابستان 2009 از برمن جدا شد پشیمان است. او بعد از ترک برمن در تیم های یوونتوس و وولفسبورگ روزهای خوبی را سپری نکرد.

بایرنی که با مبلغ درخواستی منچسترسیتی برای فروش ژروم بواتنگ موافقت نکردندۀ اکنون خواهان جذب الکس مدافع چلسی، هستند.

باشگاه آژاکس قصد دارد یوریس ماتیسن مدافع هلندی هامبورگ را به خدمت بگیرد.

دانته مدافع گلادباخ مورد توجه باشگاه اشتوتگارت قرار گرفته است.

برمن به دنبال نیلمار مهاجم برزیلی ویارئال است.

یوونتوس در یک قدمی جذب آندریاس بک مدافع هوفنهایم قرار دارد.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

پ ن:شالکه بانویر3تا3تا میخورد وای به روزی که نویر رو نداره!:31:کسب یه جام دیگه:40:واسه روحیه هم شده خوبه:31:

OSEN
17-06-2011, 10:59
مالاگا یوریس ماتایسن، مدافع هامبورگ را به خدمت گرفت

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



باشگاه مالاگا اعلام کرد یوریس ماتایسن مدافع باشگاه هامبورگ را به خدمت گرفته است.

این ملی پوش هلندی که 5 سال گذشته را در هامبورگ حضور داشت قصد دارد فوتبالش را در لالیگا ادامه دهد.

هیچ کدام از دو باشگاه رقم این انتقال را فاش نکرده اند اما به نظر می رسد به خدمت گرفتن ماتایسن هزینه ای 2.5 میلیون یورویی برای مالاگا داشته است.

ماتایسن قراردادی دو ساله با باشگاه مالاگا به امضا رسانده و ارزش رضایت نامه او نیز 20 میلیون یورو تعیین شده است.

ماتایسن دومین بازیکن هلندی است که تابستان امسال به تیم جاه طلب مالاگا پیوسته است. آنها پیش از این رود فان نیستلروی را به خدمت گرفته اند.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید---------------------





پیشنهاد شالکه، ولفسبورگ و لورکوزن برای جذب کریستین تراش

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 73367d.normalized.jpeg


به نوشته روزنامه بیلد کریستین تراش مدافع باشگاه اشتوتگارت پیشنهاد تمدید قرارداد با این تیم را رد کرده و تیم های شالکه، لورکوزن و ولفسبورگ هم اکنون خواهان جذب او هستند.

قرارداد فعلی تراش 23 ساله تابستان 2012 به اتمام می رسد و فردی بابیچ مدیر اجرایی اشتوتگارت تلاش زیادی برای تمدید قرارداد او تا سال 2016 کرده اما به نظر می رسد او قصد ماندن در این تیم را ندارد.

مسئولین اشتوتگارت حتی پیشنهاد دستمزد سالیانه 3 میلیون یورو را به او ارائه داده اند اما به نظر می رسد تراش به دنبال چالشی جدید است.

گفته می شود مشتریان این بازیکن قصد دارند با پیشنهادی در حدود 10 میلیون یورو او را به خدمت بگیرند.

این در حالی است که یوخن اشنیدر مدیر فنی باشگاه اشتوتگارت معتقد است تراش در نهایت قرارداد خود را با این باشگاه تمدید می کند. او در گفتگو با رسانه های آلمانی می گوید :" البته که او در نهایت قراردادش را با ما تمدید می کند. او هنوز یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و تجربه نشان داده هر چیزی ممکن است در طول زمان تغییر کند."


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
.

بردیا
17-06-2011, 18:09
وردربرمن،لوکاس اشمیتز را از شالکه خرید


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


goal.com- لوکاس اشمتیز،بازیکن 22ساله شالکه که توانایی بازی در دفاع چپ و هافبک چپ و همچنین هافبک دفاعی را دارد
با قراردادی 4ساله به وردربرمن پیوست.
اشمیتز در سال 2009 به وسیله فلیکس ماگات به تیم اول شالکه منتقل شد و 52 بازی در بوندسلیگا و 8بازی در

چمپیونز لیگ برای این تیم انجام داد

بردیا
17-06-2011, 18:13
شالکه از رقابت برای خرید کریستین تراش خارج شد

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


هورست هلدت،مدیر ورزشی باشگاه شالکه رسما اعلام کرد که آنها قادر به خرید کریستین تراش،بازیکن مستعد تیم اشتوتگارت نمیباشند.بنابراین ولفسبورگ تنها گزینه ممکن برای تراشی باقی میماند که پیشنهاد تمدید قرارداد با اشتوتگارت را رد کرده است.
گزارشها حاکی از این است که مسئولان ولفسبورگ پیشنهادی 12میلیون یورویی را برای به خدمت گرفتن تراش آماده کرده اند.

بردیا
17-06-2011, 18:15
دیه گو ولفسبورگ را ترک نمی کند


سایت گل – دیار کنها پدر دیه گو هافبک برزیلی باشگاه ولفسبورگ اعلام کرد این بازیکن فصل آینده نیز در این تیم خواهد ماند.

دیه گو که به دلیل اختلاف با فلیکس ماگات در آخرین بازی فصل گذشته حتی روی نیمکت ولفسبورگ هم حضور نداشت قصد دارد در این تیم بماند. این اختلاف باعث شده بود خبرهای متعددی در مورد احتمال رفتن دیه گو از ولفسبورگ منتشر شود.
کنها پدر دیه گو که مدیر برنامه های او نیز هست:" دیه گو در ولفسبورگ می ماند. او دوشنبه به آلمان سفر می کند تا به این تیم ملحق شود. در گذشته اختلافاتی بین او و باشگاه وجود داشته اما این مربوط به گذشته است. این اختلاف مانند دعواهای زن شوهر است که خیلی زود تمام می شود."
دیه گو که با انتقالی 15 میلیون یورویی از یوونتوس به ولفسبورگ پیوست در روزهای اخیر مورد توجه بوتافوگو قرار گفته بود و خبر پیوستن احتمالی او نیز منتشر شده بود اما مدیر برنامه های این بازیکن این خبر را از پایه و اساس تکذیب می کند.
کنها می گوید :" ما برنامه ای برای بازگشت به فوتبال برزیل نداریم. هدف ما حضور پر قدرت و بلند مدت در اروپاست."

بردیا
17-06-2011, 22:07
توافق بوروسیا دورتموند با مصطفی امینی

ستاره استرالیایی با سران دورتموند به توافق رسیده تا قراردادی 4 ساله با این تیم امضا کند





سایت گل- سران باشگاه بوروسیا دورتموند با مصطفی امینی، ستاره 18 ساله خط میانی باشگاه سنترال کوست مارینرز به توافق رسیدند.
این ستاره به طور موقت با بوروسیا دورتموند تمرین می کرد و مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند تا اورا به خدمت بگیرند
بودی فرح، مدیر برنامه های امینی به بیلد گفت:« مصطفی پیش قراردادی را با دورتموند امضا کرده که 4 سال اعتبار دارد و همه چیز به توافق سران دو باشگاه برسر مبلغ این انتقال بستگی دارد.»
خود این بازیکن هم اعلام کرده که بعید است سال اول این قرارداد را در دورتموند سپری کند و ترجیح می دهد با قرارداد قرضی به سرزمین مادری اش بازگردد.
امینی دراین رابطه گفت:« یورگن کلوپ به من گفت که بهتر این است که یک سال دیگر را در استرالیا بازی کنم تا بتوانم خودم را برای رقابتهای جام جهانی زیر 20 ساله ها در کلمبیا آماده کنم و برروی رقابتهای مرحله مقدماتی المپیک 2012 تمرکز کنم.به علاوه می توانم مهارتهایم را بیشتر کرده و تجربیات بیشتری در مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا کسب کنم.»
او در ادامه صحبتهایش به تمجید یورگن کلوپ از او اشاره کرد و گفت:«کلوپ مرا به گوشه ای کشید و به من گفت که من با سبک بازی ام در جلسات تمرینی نظر او را جلب کرده ام.»
با وجود سن و سال کم امینی، او فصل گذشته در ترکیب اصلی ماینرز بازی کرد و سابقه بازی در تیم ملی زیر 23 ساله های استرالیا را هم دارد.
قابل ذکر است که پدر امینی افغان و مادرش اهل نیکاراگوئه است

بردیا
18-06-2011, 17:39
لوركوزن از فردا آغاز مي‌كند


نايب قهرمان بوندس‌ليگا اولين تيمي از ژرمن‌ها است که تمرينات آماده‌سازي خود را براي فصل آينده از سر مي‌گيرد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
بايرلورکوزن که تحت هدايت يوپ هاينکس( مربي فصل آينده بايرن‌مونيخ) در فصل قبل پس از بورسيادورتموند مقام دوم را کسب کرد،‌ از فردا صبح به تعطيلات تابستاني پايان داده و زندگي ورزشي خويش را از سر خواهد گرفت.
براساس اين گزارش اولين گروه بازيکنان اين تيم قرار است راس ساعت 10 صبح خود را به روبين دوت، سرمربي جديد تيم معرفي کنند.
در اين تاريخ همچنين آگسبورگ که اين فصل به دسته اول صعود کرده، نيز تمرينات خود را براي فصل 2011- 2010 شروع خواهد کرد.
فصل جديد رقابت‌هاي باشگاهي از تاريخ 24 مردادماه سال جاري آغاز خواهد شد.


منبع: [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بردیا
18-06-2011, 17:40
مرجع خبري رئال مادريد : بازيهاي ليگ اروپاي شالكه در روزهاي 28 مرداد و 5 شهريور ، باعث شد كه باشگاه آلماني بازي دوستانه اي كه قرار بود در جام سانتياگو برنابئو انجام دهند را لغو كنند تا بازگشت رائول گونزالس به برنابئو منتفي شود .
شالكه ، مدافع غنوان قهرماني جام حذفي آلمان ، تيمي بود كه از سوي رئال مادريد براي جام برنابئو دعوت شده بود .
تيم آلماني اين دعوت را پذيرفت اما "متاسفانه " در بيانيه اي اعلام كرد كه بازيهاي ليگ اروپا مانع از حضور آنها در اين بازي شده است .
هر چند كه رئال مادريد و شالكه همچنان اميدوارند كه اين بازي به تابستان سال بعد موكول شود

yuseph
19-06-2011, 12:21
سرمربی جدید لورکوزن: بالاک حالا می تواند روی بازی های لورکوزن تمرکز کند

رابین دات از تصمیم یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان در مورد دعوت نکردن از میشائیل بالاک برای دیدارهای آینده تیم ملی استقبال کرد



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سایت گل- رابین دات، سرمربی جدید لورکوزن، از تصمیم یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان در مورد دعوت نکردن از میشائیل بالاک برای دیدارهای آینده تیم ملی استقبال کرد.


یوواخیم لوو اعلام کرد بالاک دیگر در برنامه های او جای ندارد وبهتر است از تیم ملی خداحافظی کند اما کاپیتان سابق ژرمن ها پیشنهاد انجام بازی خداحافظی مقابل برزیل در اواسط آگوست را نپذیرفت.
دات، سرمربی سابق فرایبورگ، که جانشین یوپ هاینکس در لورکوزن شد در گفتگو با بیلد گفت:" این تصمیم حداقل این مزیت را داشت که او اکنون می تواند روی بازی های تیم ما تمرکز کند."
دات همچنین هیچ تضمینی در مورد استفاده از بالاک در همه دیدارهای لورکوزن و همچنین دادن بازوبند کاپیتانی به او نداد.
ما تقریبا بازیکنان کمی داریم و باید در رقابت های چمپیونزلیگ نیز حضور پیدا کنیم. مسئولیت هر بازیکن بسیار زیاد خواهد بود. اینکه هر بازیکنی چقدر بازی کند و در چند بازی در ترکیب اصلی قرار بگیرد، به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. من در این مقطع نمی توانم در مورد هیچ پرسش تاکتیکی پاسخ بدهم. به عنوان سرمربی جدید، من ترجیح می دهم بازیکنان خودشان کاپیتان تیم را انتخاب کنند."




برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

بردیا
19-06-2011, 16:15
در حق بالاک نامردی شد
باید حداقل بهش اجازه میدادن که بازی خداحافظیشو خودش انتخاب بکنه نه اینکه بازی با برزیل رو که مدتها پیش تعیین کرده بودن و دوستانه بود رو یوهو بیان بکنن بازی خداحافظی بالاک.

yuseph
20-06-2011, 11:06
شالکه قرارداد دراکسلر را تا سال 2016 تمدید کرد

باشگاه شالکه قرارداد ژولیان دراکسلر را تا سال 2016 تمدید کرد

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت گل – هورست هلدت مدیر اجرایی شالکه بعد از جلسه یکشنبه سران باشگاه اعلام کرد قرارداد ژولیان دراکسلر را تا سال 2016 تمدید کردیم.
دراکسلر اولین بازی خود را برای شالکه در 15 ژانویه 2011 انجام داد. او در فینال جام حذفی آلمان دو گل از 5 گل تیمش را مقابل دویسبورگ به ثمر رساند تا شالکه قهرمان جام حذفی این کشور شود.
به این ترتیب دراکسلر 17 ساله تا سال 2016 در گلزنکرشن باقی خواهد ماند.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

بردیا
20-06-2011, 22:19
پتریچ هامبورگ را ترک نمیکند


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]





میشاییل اونینگ،سرمربی هامبورگ اعلام کرد که ملادن پتریج راه بازیکنانی مثل زی روبرتو،تروخوفسکی،فن نیستلروی و .... را در ترک باشگاه پیش نمیگیرد.
قرارداد پتریج در پایان این فصل به اتمام رسید و شایعاتی مبنی بر عدم تمدید قرارداد وی وجود داشت ولی سرمربی هامبورگ اعلام کرد که پتریچ در برنامه های او برای فصل جدید جای دارد.
ملادن پتریچ بازیکن کروات تیم هامبورگ در فصل 2010-2011 با وجود فرم نه چندان درخشانش با 11گل زده و 3 پاس گل بهترین مهاجم هامبورگ بود

yuseph
20-06-2011, 23:30
در حق بالاک نامردی شد
باید حداقل بهش اجازه میدادن که بازی خداحافظیشو خودش انتخاب بکنه نه اینکه بازی با برزیل رو که مدتها پیش تعیین کرده بودن و دوستانه بود رو یوهو بیان بکنن بازی خداحافظی بالاک.

مديرکل فدراسيون فوتبال آلمان: لوو مي خواست بالاک را به باشگاه صدتايي ها برساند
مديرکل فدراسيون فوتبال آلمان اعلام کرد يوآخيم لوو سرمربي تيم ملي قصد داشت نام ميشائيل بالاک را در باشگاه صدتايي هاي فوتبال ثبت کند.


به گزارش فوتبال آنلاين به نقل از خبرگزاري آلمان، ولفگانگ نيرسباخ مديرکل فدراسيون فوتبال آلمان اعلام کرده که يوآخيم لوو سرمربي تيم ملي اين کشور براي ميشائيل بالاک کاپيتان خود برنامه هاي ويژه اي در نظر گرفته است.
وي در اين باره گفت: لوو قصد داشت علاوه بر بازي دوستانه مقابل برزيل که 99مين مسابقه ميشائيل بالاک محسوب مي شود از وي در ديدار دوستانه برابر اروگوئه نيز بهره ببرد تا نام امو را در باشگاه هاي صدتايي هاي فوتبال جهان ثبت کند. اما بالاک اعلام کرده برايش تعداد بازي اهميتي ندارد که بخواهد تحت هر شرايطي به آن دست پيدا کند.

پ ن:
به نظر من بالاک میتونست منطقی تر با موضوع و مسئولین کنار بیاد....بهرحال کسی با بالاک مشکل نداره.:20:

بردیا
22-06-2011, 13:41
لمان در آتش دودستگي مقامات شالكه


منابع رسانه‌اي آلمان از دو دستگي در تيم شالکه براي جذب سنگربان اسبق تيم ملي اين کشور خبر مي‌دهند.

پس از واگذاري مانوئل نوير، دروازه‌بان 25 ساله تيم ملي به بايرن‌مونيخ، براي مدتي بحث استفاده از ينس لمان 41 ساله و جذب وي نزد آبي‌پوشان مطرح شد، ولي اکنون به نظر مي‌رسد در راه جذب اين دروازه‌بان قديمي که حتي تابستان سال گذشته براي مدت چندماه اعلام بازنشستگي کرد ولي به ياري آرسنال انگليس آمد، مشکلات تازه‌اي ايجاد شده است.
در اجلاس ساليانه آبي‌ها، مخالفت‌هايي از سوي اعضا براي اين انتخاب صورت گرفته، اما هورست هلد، مدير ورزشي تيم فاتح جام حذفي آلمان از جذب لمان دفاع کرده است تا اين ملي‌پوش پيشين آلمان در آتش اين دودستگي قرار گيرد.
منبع: ورزش سه

بردیا
22-06-2011, 13:43
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])






تاييد مذاكرات با بريتانيايي‌ها



فرينگس: شايد درانگليس براي ليدز‌يونايتد بازي كنم




خبرگزاري فارس: هافبك دفاعي اسبق تيم ملي آلمان تاييد كرد كه مذاكراتي با ليدزيونايتد انگليس انجام داده است.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از اكسپرس، تورستن فرينگس گفت: از يك ماه قبل با ليدزيونايتد در حال گفت‌وگو هستم. اين تيم بريتانيايي شرايطي را براي همكاري در نظر گرفته كه از طريق مدير برنامه‌ام در حال مطالعه روي آن هستم.

بازيكن 34 ساله كه در دو جام جهاني 2002 و 2006 براي ژرمن‌ها بازي كرد، تا پايان فصل اخير بوندس‌ليگا براي وردربرمن بازي كرد و حتي بازوبند كاپيتاني را در اختيار داشت. ولي مقامات اين تيم سنتي به علت يكسري اختلافات به همكاري با وي خاتمه دادند.

وي افزود: دوست دارم در دوران پاياني ورزشي‌ام، فرصتي كوتاه براي حضور در انگليس را پيدا كنم. پس احتمال مي‌دهم فصل بعد با ليدز همكاري كنم. البته هنوز هيچ چيز قطعي نشده و نكاتي هست تا به توافق نهايي برسيم.

منبع: خبرگزاری فارس

بردیا
22-06-2011, 13:43
به‌خاطر باخت در بازي گلف
باسلر 42 ساله پا به توپ مي‌شود


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



خبرگزاري فارس: ملي‌پوش جنجالي اسبق ژرمن‌ها در سن 42 سالگي به ميدان فوتبال باز خواهد گشت.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از خبرگزاري ورزش آلمان، ماريو باسلر در سن 42 سالگي تصميم دارد در رقابت‌هاي ليگ محلي منطقه آگسبورگ براي تيم آماتوري ب.ث.آ اوبرهاوزن بازي كند.

ديويد وينتراشتاين‌، رئيس اين باشگاه اظهار داشت: ماريو قول داده تا پايان نيم فصل اول يعني شروع زمستان هر زماني كه وقت داشت، براي اوبرهاوزن بازي كند.
نفر اول اوبرهاوزني‌ها ادامه داد: من و ماريو دوستان صميمي هستيم. موقع بازي گلف قرار گذاشتيم اگر او باخت،‌ براي تيم افتخاري بازي كند. اكنون او باخته و مي‌خواهد قولش را عملي كند.

ستاره بازنشسته كه اوقات فراغت خود را به ورزش گلف مي‌پردازد، اكنون مجبور است نيم فصل در سن بازنشستگي بازي كند.

بردیا
22-06-2011, 13:44
مونشن‌گلادباخ و هانوفر از فردا شروع مي‌كنند
تمرينات دو تيم بوندس‌ليگا آلمان براي فصل 2012-2011 از فردا (پنج‌شنبه) آغاز مي‌شود.
تیمهای آلمانی پس از پشت سر گذاشتن تعطيلات تابستاني بتدريج وارد دوره تدارکات و آماده‌سازي قبل از شروع فصل مي‌شوند. براين اساس قرار است تمرينات بروسيامونشن‌گلادباخ و هانوفر از فردا شروع شود.
ولفسبورگ که اشکان دژاگه، بازيکن ايراني‌ را در اختيار دارد، نيز از روز جمعه کار را شروع خواهد کرد. در چند روز گذشته آگسبورگ، بايرلورکوزن، کايزرس‌لاترن و فرايبورگ، فعاليت ورزشي خود را آغاز کردند.
از امروز (چهارشنبه) نيز اف.ث.کلن، اشتوتگارت، ماينس، هوفن‌هايم زندگي اردويي را در پيش خواهند گرفت.
منبع: ورزش سه

OSEN
24-06-2011, 12:53
Bayer Leverkusen's Rudi Voller reveals AC Milan offer for Arturo Vidal


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

رودی فولر مدیر ورزشی لورکوزن از پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی آ.ث میلان برای بخدمت گرفتن آرتور ویدال خبر داد .
اما مبلغ مورد نظر لورکوزن برای فروش ویدال ۱۵ میلیون یورو هست . فولر گفته: "ما مشتاقیم که آرتور رو حفظ
کنیم اما اگر پیشنهاد با مبلغ بالایی بیاد ما میتونیم پول خوبی بدست بیاریم. میلان ۱۰ میلیون یورو پیشنهاد داده
امااین هنوز به اندازه ی کافی مبلغ بالایی نیست."


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
.

anon85
24-06-2011, 22:51
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

دیه گو و ولفسبورگ قطع همکاری می کنند



سایت گل – باشگاه ولفسبورگ بعد از مذاکره دیه گو بازیکن برزیلی این تیم با فلیکس ماگات سرمربی تیم اعلام کرد این دو با یکدیگر قطع همکاری خواهند کرد.

این خبر در حالی منتشر شد که باشگاه ولفسبورگ به دلیل اینکه دیه گو در بازی پایانی فصل گذشته که با پیروزی مقابل هوفنهایم همراه بود بدون اجازه رختکن تیم را ترک کرد او را 500 هزار یورو جریمه کرد.
دیه گو فصل گذشته بعد از اینکه نتوانست جایی در ترکیب اصلی یوونتوس پیدا کند با رقم 15 میلیون یورو به ولفسبورگ پیوست.
به نظر می رسد اینبار نیز تاریخ تکرار شد و ولفسبورگ که در روز پایانی از سقوط به دسته پایین تر نجات یافت قصد دارد دیه گو را در لیست فروش خود قرار دهد.
ماگات در گفتگو با وب سایت اختصاصی ولفسبورگ گفت:" بعد از صحبت هایی که با دیه گو انجام دادم مشخص شد که بهتر است ما با او قطع همکاری کنیم."

دیه گو نیز گفت:" همیشه در ولفسبورگ احساس خوبی داشتم اما اشتباهی انجام دادم و اکنون من و باشگاه به دنبال بهترین راه حل ممکن هستیم."

قرارداد دیه گو که تا سال 2014 اعتبار دارد فسخ نشده و همانند قبل باید با باشگاه تمرین کند اما به نظر نمی رسد فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان برود.

ولفسبورگ دیه گو را در لیست فروش قرارداده اما دستمزد سالیانه 7 میلیون یورویی او باعث می شود کمتر تیمی به دنبال جذب او باشد. گفته می شود ولفسبورگ برای فروش دیه گو 10 میلیون یور می خواهد.


منبع:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

بردیا
25-06-2011, 15:14
برگزيدگان بوندس ليگا در فصل گذشته معرفي شدند
هيئت منصفه اي متشكل از سرمربي تيم ملي آلمان ،‌سرمربي سابق اين كشور مدير اجرائي اتحاديه ليگ و نيس لمان دروازه بان سابق تيم ملي ، با اهداي جوايزي برگزيدگان بوندس ليگا را در فصل قبل معرفي كردند.
به گزارش فوتبال انلاین ، يورگن كلپ سرمربي بورسيا دورتمند به عنوان سرمربي برتر و مانوئل نوير سنگربان شالكه بعنوان دروازه بان برتر سال ليگ فوتبال آلمان معرفي شدند.
اين گزارش حاكي است اين جوايز از سوي مجله الف فرويند اهل مي شود و علاوه بر نويروكلوپ به ماريو گوتسه نيز بعنوان بازيكن نوظهور فصل گذشته ليگ آلمان نيز تعلق گرفت.
لوو يكي از اعضاي هئيت در اين باره گفت: يورگن كلوپ در باشگاه بورسيا دورتمند عملكرد خيره كننده اي داشته به واقع مستحق دريافت اين عنوان است.
گفتني است نوير دروازه بان ملي پوش شالكه نيز توانست به همراه باشگاهش قهرمان جام حذفي آلمان شود و اخيراً نيز راهي بايرن مونيخ شده است.
منبع:فوتبال انلاین

بردیا
25-06-2011, 15:14
دژاگه تمرين كرد و در برد 6 تايي سهيم شد


ستاره ايراني تيم ولفسبورگ در اولين جلسه تمريني اين تيم حضور يافت و در برد پرگل مقابل آماتورهاي نوين‌دورف سهيم شد.

از روز گذشته (جمعه) سفيد و سبزپوشان براي فصل 2012-2011 تمرينات آماده‌سازي را زير نظر فليکس ماگات از سر گرفتند.
اين جلسه با تمرينات کششي آغاز شد و بازيکنان تيم ژرمني‌ در دو دسته مقابل تيم آماتوري ت.او.‌اس نوي‌دورف قرار گرفتند و پيروزي شش بر صفر را از آن خود کردند.
در اين جدال ماگات از دژاگه در ترکيب نيمه نخست تيمش استفاده کرد.
گل‌هاي تيم پيروز ميدان نيز توسط هلمس (18)، لاکيچ (40)، پولتر (50)، ماندزوکيچ (74) و کالن برگ (83، 89 ) زده شد.
ترکيب ولفسبورگ به اين شرح است:
نيمه‌اول:
لنس، تولکه، ‌اوکس، کاجر، شفر، پولاک، تونکاي، دژاگه، شايدهاوئر، هلمس،‌ لاکيچ
نيمه دوم:
هيتس، تولکه، ريتر، مالدونگ، ‌شولتسه، ‌شفر، سيگريسي، کليش، کالن‌برگ، ماندزوکيچ، پولتر

منبع:ورزش سه

بردیا
25-06-2011, 15:14
تصميم سخت گيرانه باشگاه وولفسبورگ؛ جريمه 50 هزار يورويي ديه گو


به گزارش نشريه بيلد، باشگاه وولفسبورگ ديه گو، هافبک برزيلي اش را به دليل حاشيه سازي هايش در هفته هاي پاياني فصل 50 هزار يورو جريمه کرد.

براساس گزارش ها این ستاره برزیلی هتل محل اقامت تیم را ترک کرد و به همین دلیل در آخرین دیدار فصل تیمش مقابل هوفنهایم که با پیروزی 3-1 شاگردان ماگات به پایان رسید، حضور نداشت.
گفته می شود رفتار دیه گو موجب شد تا فیلیکس ماگات این هافبک سابق یوونتوس را در دیدار 14 می نیمکت نشین کند.
این جریمه معادل دستمزد یک ماه دیه گو 26 ساله است که قرار است از روز جمعه در تمرینات پیش فصل تیمش شرکت کند.
این دومین باری است که دیه گو با مربیان وولفسبورگ دچار مشکل می شود. پیش از این، او در دیدار مقابل هانوفر برخلاف دستور استیو مک لارن، سرمربی آن زمان تیم پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و آن را از دست داد.
او که تابستان گذشته با انتقالی 15 میلیون یورویی از یوونتوس به وولفسبورگ پیوست، به دلیل نمایش های ضعیفش در دو فصل اخیر به تیم ملی برزیل دعوت نشده است.
اتفاقات اخیر آینده او در این باشگاه آلمانی را بیش از پیش در هاله ای از ابهام قرار داده است.
منبع: ورزش سه

پی نوشت:فکر میکنم مبلغ صحیح جریمه 500هزار یورو باشه نه 50هزار یورو

anon85
25-06-2011, 23:17
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


بازگشت آرنه فردریش به میادین در هاله ای از ابهام قرار دارد



سایت گل – آرنه فردریش مدافع ملی پوش ولفسبورگ که فصل گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر 4 ماه از میادین دور بود بار دیگر با این مشکل روبرو شده و تمرینات پیش فصل این تیم را از دست خواهد داد.

فردریش در ژانویه 2011 به میادین بازگشت و تصور می کرد این مشکل را پشت سر گذاشته اما بازگشت درد کمر او ممکن است به قمیت خداحافظی این ستاره 32 ساله از دنیای فوتبال تمام شود.

فردریش اکنون در برلین دوران نقاهت را پشت سر می گذارد و امیدوار است بتواند بر این مصدومیت کهنه فایق آید.

فلیکس ماگات سرمربی سخت گیری است که آمادگی بدنی بازیکنان برای او در درجه اول اهمیت قرار دارد و از همین رو فردریش کار مشکلی در پیش دارد.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

yuseph
25-06-2011, 23:20
بازگشت آرنه فردریش به میادین در هاله ای از ابهام قرار دارد

ملی پوش آلمانی ولفسبورگ که نیم فصل اول سال گذشته را به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر از دست داد اکنو بار دیگر با این مشکل روبرو شده است




سایت گل – آرنه فردریش مدافع ملی پوش ولفسبورگ که فصل گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر 4 ماه از میادین دور بود بار دیگر با این مشکل روبرو شده و تمرینات پیش فصل این تیم را از دست خواهد داد.
فردریش در ژانویه 2011 به میادین بازگشت و تصور می کرد این مشکل را پشت سر گذاشته اما بازگشت درد کمر او ممکن است به قمیت خداحافظی این ستاره 32 ساله از دنیای فوتبال تمام شود.
فردریش اکنون در برلین دوران نقاهت را پشت سر می گذارد و امیدوار است بتواند بر این مصدومیت کهنه فایق آید.
فلیکس ماگات سرمربی سخت گیری است که آمادگی بدنی بازیکنان برای او در درجه اول اهمیت قرار دارد و از همین رو فردریش کار مشکلی در پیش دارد.

OSEN
27-06-2011, 19:43
لمن به شالکه برنمی گردد

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



ینس لمن با وجود خبرهایی مبنی بر پیوستنش به شالکه به این تیم بازنمی گردد. با وجود اینکه پیش از این مسئولان شالکه از بازگشت لمن خبر داده بودند اما در نهایت تصمیم گرفتند با ترکیب دروازه بانان فعلی خود در رقابت های فصل آینده شرکت کنند.

رالف رانگنیک در گفتگو با روزنامه بیلد گفت:" ما با رالف فارمن، ماتیاس شوبر و لارس اونراستال به عنوان سه دروازه بان باشگاه به اردوی پیش فصل خواهیم رفت.اگر لازم باشد یک دروازه بان دیگر را استخدام کنیم شرایط مالی و نیاز باشگاه را هم در نظر خواهیم گرفت."

لمن که بین سال های 1988 تا 1998 در شالکه بازی کرده بود به عنوان گزینه رقابت با فارمن که از آینتراخت به شالکه پیوسته بود مد نظر مسئولان شالکه بود.

لمن در نیم فصل دوم سال گذشته به دلیل مشکلات آرسنال و مصدومیت دروازه بان های این تیم در حالی که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود به امیریتس بازگشت و دویستمین بازی خود را نیز با این تیم انجام داد.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید




---------------------------------------------------





شروع تمرینات هرتابرلین با چهار چهره جدید


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



هرتابرلین تمرینات پیش از فصل خود را با حضور چهار چهره جدید که از خرید های این فصل آنها محسوب می شوند و با در اختیار داشتن 23 بازیکن آغاز کرده است. از بازیکنان تازه به خدمت گرفته برلینی ها می توان به آندریاس اوتل و توماس کرافت از بایرن و مایک فرانتس از آینتراخت فرانکفورت و تونی توران از هامبورگ اشاره کرد.

با توجه به مصدومیت خفیفی که فرانتس مدافع تازه به خدمت گرفته آنها دارد وی مجبور به انجام تمرینات سبک فردی شد. این مدافع 29 ساله با قراردادی سه ساله به برلین آمد.
مایک پریتز مدیر ورزشی هرتا در مورد وی می گوید:" مایک یک همه کاره است مدافع جسوری که به راحتی تسلیم نمی شود او تجربه بالایی دارد و بدون شک یکی از خرید های مهم باشگاه محسوب می شود و میتواند به ما کمک کند."
استقبال بزرگ

فرانتس و دیگر بازیکنان جدید برلین مورد استقبال 600 تن از هواداران هرتا در تمرین مواجه شدند. آندریاس اوتل گفت:" این استقبال گرمی بود هم از طرف باشگاه و هم از تشویق و ابراز علاقه هواداران".

مارکوس بابل مربی جوان هرتابرلین فصل موفقی را به همراه این تیم در بوندسلیگای 2 سپری کرد و موفق شد بدون بلافاصله هرتا را به بوندسلیگا بازگرداند او امیدوار است روند خوب فصل گذشته را بتواند در این فصل نیز تجربه کند.

آندره ویاتوویچ کاپیتان برلین می گوید:" همه چیز مرتب و مطابق برنامه است و می توانیم بگوییم روندی که فصل گذشته داشتیم ادامه خواهیم داد."

بابل تمرینات روزانه را به سه قسمت تقسیم کرده است که اولین بخش از تمرینات ساعت 7:30 صبح برگزار می شود همچنین آنها یک اردوی تمرینی نیز در دوم جولای خواهند داشت.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید






.

OSEN
30-06-2011, 10:58
تورستن فرینگز به تورنتو کانادا پیوست

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


وبسایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران- کاپیتان فصل گذشته وردربرمن این باشگاه را ترک و برای ادامه فوتبال به باشگاه تورنتو پیوست. تورستن فرینگز ملی پوش سابق آلمانها برای عقد قراردادی دوساله به شمال آمریکا سفر می کند تا از اول جولای و تا سال 2013 به باشگاه تورنتو بپیوندد.
کاپیتان سابق برمنی ها از تصمیم خود راضی است و می گوید:" من واقعا از این تصمیم خوشحالم."
این باشگاه در یکی از شهرهای بزرگ کانادا واقع شده است فرینگز برای این تصمیم خود مشورت هایی نیز از یورگن کلینزمن سرمربی سابق آلمان گرفته است. او می گوید:" در تماس هایی که با کلینزمن داشتم او به من توصیه زیادی برای پیوستن به این باشگاه کرد."
کلینزی، فرینگز را برای پیوستن به تورنتو اف سی تشویق کرد. در جام حهانی 2006 فرینگز یکی از ستون های کلینزمن در خط هافبک تیم ملی آلمان به شمار می آمد و این دو ارتباط خوبی نیز با هم دارند.
فرینگز ادامه می دهد:" من پیشنهاد هایی نیز از اروپا، آمریکا و امارات داشتم و چند تیم بوندسلیگایی نیز خواهان پیوستن من بودند پیشنهاد های مالی جالب و قابل توجهی بودند اما چالشی که در آمریکا وجود دارد من را به باشگاه کانادایی نزدیک کرد و موجب انتخاب من شد. تورنتو یک شهر بزرگ با کیفیت بالای زندگی است که در یک کشور بزرگ نیز واقع شده است ورزشگاه و امکانات ورزشی کاملی نیز در اختیار باشگاه قرار دارد. تمامی این عوامل موجب شد تا من انتخاب مناسبی داشته باشم و قراردادی 2.5 ساله را با این باشگاه ببندم."
اولین دیداری که از فرینگز در باشگاه تورنتو استفاده خواهد شد در 20ام جولای مقابل دالاس خواهد بود.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


.

OSEN
01-07-2011, 11:37
Hamburg sign Chelsea defender Jeffrey Bruma on loan


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

باشگاه چلسـی اعلام کرد که جفری بروما مدافع ۱۹ ساله ی این تیم بمـدت یک فصل و بصورت قرضی راهی هامـبورگ
میشه.بروما قراره به هامبورگ برای برطرف کردن خلاء ایجاد شده در خط دفاع این تیم پس از فروش یوریس ماتیاسـن به
مالاگا، کمـک کنه. در قرارداد قرضی بروما با هامبورگ بندی برای تمـدید یک ساله ی این قـرارداد قرضی وجود داره. بروما
پیش از این هم حضور قرضی ۳ ماهه ای رو در لستر داشته و ۱۱ بازی هم برای این تیم انجام داده. جفری بروما تا سال
۲۰۱۴ با چلسی قرارداد داره و بعد از مایکل مانچین، جاکوبو سالا و گاکان توره، چهارمین بازیکنی هست که در این فصل
از چلسی به هامبورگ پیوسته.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
پ.ن : چه میکنه این فرانک آرنیسن :8:

-----------------------------------------------------------

Schalke raise offer for Toulouse's Etienne Capoue to €8 million - report


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش اکیپ فرنسه، پس از اونکه پیشنهاد ۴ میلیون یورویی شالکه برای بخدمت گرفتن اتیِن کاپوئه توسط تولوز
رد شد، اون ها مبلغ پیشنهادیشون رو به دو برابر، یعنی ۸ میلیون یورو افزایش دادن. کاپوئه به تازگی قراردادش با
تولوز رو تا ۲۰۱۵ تمدید کرده و سران تولوز به این آسونی ها اجازه ی جدایی این هافبک ۲۲ ساله که کاپیتان دوم
این تیم هم هست رو نمیدن. با اینحال آبی های رویایی امیدوارن که بتونن با این پیشنهاد ۸ میلیون یورویی، تولوز
رو متقاعد کنن و کاپوئه رو بخدمت بگیرن.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


.

anon85
03-07-2011, 05:17
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


کریستوف دام: برخورد یواخیم لو با بالاک صحیح نبود



سایت گل – کریستوف دام سرمربی اسبق آینتراخت معتقد است یوآخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان رفتار شایسته ای با میشائیل بالاک ستاره اسبق این تیم نداشته است. دام معتقد است باید یک فرصت دیگر به بالاک برای اثبات توانایی هایش داده می شد.

لو بعد از اینکه اعلام کرد زمان حضور بالاک در تیم ملی به اتمام رسیده از او خواست تا به عنوان بازی خداحافظی اش در دیدار دوستانه مقابل برزیل حضور یابد اما بالاک این پیشنهاد را تمسخر آمیز توصیف کرد و آن را رد کرد.

دام می گوید :"من نمی دانم سیاست فدراسیون فوتبال آلمان چگونه است اما اگر بازی کنی برای تیم ملی مفید است دعوت می شود و اگر هم نمی تواند مفید باشد باید این موضوع را برای او روشن کرد."

"مشائیل هیچ عملی مرتکب نشده که مستحق چنین عکس العملی باشد. بالاک اگر از لحاظ بدنی آماده باشد بازیکنی در سطح جهانی است. او بارها و بارها توانایی هایش را ثابت کرده است. تکرار می کنم : او بازیکنی استثنایی باقی خواهد ماند."

بالاک 98 بازی ملی تا کنون انجام داده و قبل از اینکه به دلیل مصدومیت جام جهانی 2010 را از دست بدهد کاپیتان ژرمن ها بود. بعد از آن فیلیپ لام مدافع بایرن مونیخ بازوبند کاپیتانی تیم ملی آلمان را بر بازو می بندد.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

anon85
03-07-2011, 05:25
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


غیبت چندین ماهه میکائیل سیلوستره به دلیل مصدومیت



سایت گل – میکائیل سیلوستره مدافع فرانسوی وردربرمن به دلیل مصدومیت چندین هفته ابتدایی رقابت های بوندسلیگا را از دست خواهد داد.

مدافع اسبق آرسنال دوشنبه زانویش را به تیغ جراحان خواهد سپرد.

سیلوستره چهارشنبه گذشته در جریان تمرینات بدنسازی وردربرمن دچار درد شدیدی از ناحیه زانو شد. گوتس دیمانسکی دکتر تیم اعلام کرد:" بررسی های ابتدایی ما نشان داد که غضروف زانوی او پاره شده است. این مصدومیت حداقل چندین ماه استراحت نیاز دارد تا به طور کامل بهبود یابد."

مصدومیت سیلوستره در حالی رخ داده است که بحران مصدومیت ترکیب وردربرمن خصوصا خط دفاعی این تیم را فرا گرفته است.

پر مرته ساکر، نالدو، سباستین پرودل و سباستین بوئنیش مصدومان وردربرمن در خط دفاعی هستند.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

anon85
05-07-2011, 19:42
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


ولفسبورگ به دنبال جذب سالیحمیدزیچ



سایت گل – به گفته فلیکس ماگات حسن سالیحمیدزیچ در آستانه پیوستن به باشگاه ولفسبورگ قرار دارد.

سالیحمدیزیچ که در سال 2006 از فوتبال ملی خداحافظی کرد بعد از یک دوره ناموفق در یوونتوس اکنون در آستانه پیوستن به ولفسبورگ قرار دارد.

ولفسبورگ که فصل گذشته در آستانه سقوط به دسته دوم بود قصد دارد با تقویت ترکیب خود فصل آینده را پر قدرت آغاز کند.

ماگات در گفتگو با کیکر گفت:" سالیحمیدزیچ بازیکنی است که در پست های مختلف تجربه بازی دارد. حضور او در ولفسبورگ می تواند در فصل آینده کمک زیادی به ما کند. مطمئنم با تجربه او ما می توانیم فصل آینده نتایج قابل قبولی کسب کنیم."

سالیحمیدزیچ به هیچ عنوان با فوتبال آلمان غریبه نیست. او 12 سال در بوندسلیگا حضور داشته، اول با پیراهن هامبورگ و سپس با بایرن مونیخ.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

anon85
05-07-2011, 19:46
کوتاه از آلمان



سايت گل-
نقل و انتقالات

باشگاه ولفسبورگ با ارائه پیشنهاد 12 ملیون یوریی خواهان جذب پیانیچ هافبک لیون شد

منچستر یونایتد برای بار دوم و اینبار با 35 ملیون یورو خواهان به خدمت گیری شواین اشتایگر هافبک بایرن شد

باشگاه شالکه پیشنهادی 10 ملیون یورویی برای جذب زاراته ستاره لاتزیو به این باشگا ارائه کرد

یورگن کلوپ سرمربی دورتموند در مصاحبه با اسکای پیشنهاد به بنتنر را تکذیب و به آرشاوین را تایید کرد

آندریاس ولف مدافع تنومند باشگاه نورنبرگ به وردربرمن پیوست

باشگاه ولفسبورگ در آستانه جذب بوبو ستاه برزیلی باشگاه بشیکتاش ترکیه قرار دارد

لورکوزن با پیشنهادی به ارزش 8 ملیون یورو رسما خواهان دیارا هافبک رئال مادرید شد

کارل هاینس ریدله فوق ستاره اسبق دورتموند.تیم فعلی دورتموند را با تیم رویایی دهه 90 مقایسه کرد


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

anon85
05-07-2011, 21:41
سالیحمیدزیچ با قراردادی یکساله به ولفسبورگ پیوست




سایت گل – باشگاه ولفسبورگ اعلام کرد حسن سالیحمیدزیچ را با قراردادی 12 ماهه به خدمت گرفته است. این در حالی است که قرارداد این بازیکن با باشگاه یوونتوس به اتمام رسیده بود.

سالیحمیدزیچ 34 ساله که 43 بازی ملی برای بوسنی انجام داده و 6 گل نیز به ثمر رسانده پیراهن شماره 11 ولفسبورگ را در فصل آینده بر تن خواهد کرد.

این بازیکن که پیش از این سابقه بازی در هامبورگ و بایرن مونیخ را داشته در مورد پیوستن به ولفسبورگ گفت:" بعد از حضور در بایرن و یوونتوس فکر نمی کردم بتوانم در باشگاه بزرگی به فوتبالم ادامه دهم اما ماگات این شانس را به من داد که دوباره در بوندسلیگا بازی کنم. امیدوارم بتوانم برای این تیم موثر باشم."

سالیحمیدزیچ فصل گذشته تنها یک بازی برای یوونتوس انجام داد و دل نری تقریبا اعتقادی به استفاده از او نداشت.





برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید




پ.ن. همين دو دقيقه پيش پست دادم كه ولفسبورگ ميخوادتش؛

چه زود گرفتنش... :38:

anon85
06-07-2011, 23:26
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

علی رغم شایعات پیوستن به منچستریونایتد، هونتلار می خواهد در شالکه بماند



سایت گل – کلاس یان هونتلار مهاجم هلندی شالکه با رد شایعات پیوستنش به منچستریونایتد اعلام کرد تا بستان امسال گلزن کرشن را ترک نخواهد کرد.

گفته می شود مسئولان یونایتد قصد دارند مهاجم اسبق میلان و رئال مادرید را به خدمت بگیرند اما خود هونتلار این شایعات را تکذیب می کند.

هونتلار در گفتگو با بیلد می گوید:" اینها همه شایعاتی است که روزنامه ها ایجاد می کنند، می خواهم در شالکه بمانم و فصل موفقی را با این تیم داشته باشم."

"اکنون به پیوستن به باشگاه های بزرگ فکر نمی کنم."

هونتلار که در فصل گذشته در 24 بازی برای شالکه 8 گل به ثمر رساند می خواهد فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشد.

"یک مهاجم همیشه می خواهد تا آنجا که امکان دارد گل بزند اما چیزی که بیشتر اهمیت دارد موفقیت تیم است."

هونتلار فصل گذشته با رقم 14 میلیون یورو از میلان به شالکه پیوست و تا سال 2013 با این تیم قرارداد دارد.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

anon85
06-07-2011, 23:59
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



کوتاه از آلمان



سایت گل - مهمترین خبرهای روز فوتبال آلمان را با هم مرور میکنیم



بایرن رسما دیل جنینگر گلزن 18 ساله باشگاه دسته یکی ترینمر رورس انگلستان را خریداری کرد



باشگاه هامبورگ به دنبال گائل کوکوتا ستاره جوان باشگاه چلسی است



ترانکیلو بارنتا ستاره سوئیسی باشگاه لورکوزن در تمرینات این تیم از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شد

شالکه با پیشنهادی 15 ملیون یورویی خواهان به خدمت گیری اریک لاملا ستاره ریورپلاته آرژانتین شد


یوپ هینکس سرمربی بایرن ابراز تمایل خود را برای خرید سانتی کازورلا ستاره ویارئال اعلام کرد


در درگیری که دو شب گذشته بین هواداران دو رقیب سنتی دورتموند و شالکه پیش آمد 3 هوادار شالکه به شدت مضروب شدند


باشگاه هوفنهایم در آستانه خرید هرولد گولان هافبک 23 ساله باشگاه بلکبرن قرار دارد


وردربرمن با پیشنهاد 9 ملیون یورویی خواهان جذب میکا ریچاردس مدافع باشگاه من سیتی شد


نمایشگاه بزرگ بازی Pro Evolution Soccer در شهر کلن آلمان برپا شد




برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

anon85
08-07-2011, 02:13
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

مدیر اجرایی وردربرمن: نمی توانیم قرارداد تیم ویسه و پر مرته ساکر را تمدید کنیم



سایت گل – به نوشته روزنامه بیلد کلاوس آلوفس مدیر اجرایی باشگاه وردربرمن اعلام کرد باشگاه به دلیل مشکلات مالی نمی تواند قرارداد تیم ویسه و پر مرته ساکر دروزاه بان و مدافع خود را تمدید کند.

آلوفس همچنین اعلام کرد باشگاه به دلیل مشکلات مالی امیدوار است این دو بازیکن را در بازار نقل و انتقالات بفروشد قبل از اینکه آنها سال آینده به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک کنند.

آلوفس می گوید:" به تیم ویسه گفته ایم باشگاه به دلیل مشکلات اقتصادی نمی تواند قرارداد تو را تمدید کند."

"در حال حاضر نمی توانیم پیشنهاد جدیدی به تیم و پر ارائه کنیم. البته این بدین معنی نیست که در آینده نیز مذاکره ای برای تمدید قراردادشان انجام نخواهیم داد."

هر دو بازیکن قصد دارند با این شرایط برمن را ترک کنند و ویسه حتی اعلام کرده می خواهد به ولفسبورگ بپیوندد.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

romantic
09-07-2011, 12:11
دوستان کسی میتونه جواب این سوال من رو بده:
اینکه قراره بوندسلیگا از هیچ شبکه رایگانی پخش نشه، فقط مخصوص اروپاست یا شامل شبکه های عربی و ترکیه ای هم میشه؟

hojjatinho
09-07-2011, 14:20
دوستان کسی میتونه جواب این سوال من رو بده:
اینکه قراره بوندسلیگا از هیچ شبکه رایگانی پخش نشه، فقط مخصوص اروپاست یا شامل شبکه های عربی و ترکیه ای هم میشه؟

دبی اسپورت که فصل قبل و دو فصل قبل رو نشون می داد . ظاهرا به دلیل قیمت بالای بوندسلیگا ، امتیاز لیگ فرانسه رو گرفته .
تا پارسال شبکه trt3 ترکیه هم بازی ها رو نشون می داد . امسال رو دیگه نمی دونم

ولی اینکه هیچ شبکه رایگانی نشون نده ، من شک دارم . چون توی برنامه بازی ها هفته اول بازی دورتموند رو شبکه ard به نظر مرسه می خواد نشون بده.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

بردیا
10-07-2011, 11:07
9جولای 2011


>>نتایج بازی های دوستانه دیروز باشگاه های آلمانی <<


FC Union Berlin - Germany 3 : 0 Hearts - Scotland

Borussia Mönchengladbach - Germany 5 : 2 Aberdeen - Scotland
VFL Bochum - Germany 3 : 0 Glasgow Rangers FC - Scotland
FSV Frankfurt - Germany 0 : 3 FC Kaiserslautern - Germany
Ingolstadt - Germany 2 : 4 Hamburger SV - Germany
SK Puntigamer Sturm Graz - Austria 3 : 3 Hannover 96 - Germany
FC Thun - Switzerland 2 : 2 FC Köln - Germany
Eintr. Bamberg - Germany 0 : 4 FC Nuernberg - Germany
FK Teplice - Czech Republic 2 : 3 FC Erzgebirge Aue - Germany
BV Borussia Dortmund - Germany 1 : 1 FC Zürich - Switzerland
Ried - Austria 0 : 2 TSG Hoffenheim - Germany
Fortuna Dusseldorf - Germany 2 : 1 CS Sedan Ardennes - France


10 جولای 2011
>> بازی های دوستانه امروز <<

Rot-Weiss Oberhausen - Germany-- : -- SC Paderborn 07 - Germany
FC Hansa Rostock - Germany -- : -- Brondby IF - Denmark
SpVgg Unterhaching - Germany -- : -- Galatasaray - Turkey
SK Rapid Wien - Austria -- : -- TSG Hoffenheim - Germany
FC Metz - France -- : --Saarbrucken - Germany

بردیا
10-07-2011, 11:09
‌حميدزيچ:
بازي در كالچو به لحاظ فني و شخصي تجربه خوبي بود
بازيكن جديد ولفسبورگ گفت: حضور 4 ساله در كالچوي ايتاليا، تجربه خوب فني و شخصي بود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

حسن سالي‌حميدزيچ در گفت‌وگويي با روزنامه ولفسبورگرناخ‌‌ريشتن اظهار داشت: اول ازهمه بگويم تجربه خوبي كسب كردم. به گمانم اين تجربه براي هر بازيكني سودمند است كه مدتي خارج از كشور باشد. چون در اين حالت با مربيان جديد آشنا مي‌شود. همينطور تاكتيك‌هاي متفاوت را خواهد ديد. ضمن اين كه من با ستارگان با كلاس جهاني زيادي در يوونتوس آشنا شدم. خوشحالم دست به اين تجربه زدم. همين امر به لحاظ شخصي باعث پيشرفتم شد.

اين بازيكن 34 كه سابقه بيش از 300 بازي بوندس‌ليگايي براي هامبورگ و بايرن‌مونيخ را دارد، هفته گذشته پس از چهار فصل حضور در تيم يوونتوس ايتاليا، بنا به دعوت فليكس ماگات، سرمربي ولفسبورگ حاضر به امضاي قراردادي يك ساله شد.
‌حميدزيچ كه حتي در سال 1999 هم‌تيمي علي دايي، در باورايي‌ها بود، در اولين مصاحبه خود پس از بازگشت به ليگ فوتبال آلمان اينچنين اظهار كرد:

*آقاي حميدزيچ، اولين جلسه تمرين با ولفسبورگ چگونه بود؟
بسيار خرسندكننده بود. خوشحالم مي‌توانم در بوندس‌ليگا از طريق ولفسبورگ بازي كنم.

*حتما مي‌دانيد فليكس ماگات معروف به برگزاري تمريناتي جدي و نه تفريحي معروف است...
بديهي است بايد تمركز و سخت كار كرد. البته ما دليل اين موضوع را خوب مي‌دانيم. اينگونه تمرينات سرنوشت‌ را تغيير خواهد داد. اگر آخر فصل به مقامي برسيم، خوشحال خواهيم شد كه اينقدر سخت كار كرده‌ايم ولي براي من انجام تمرين تحت هر شرايطي بسيار شوق‌انگيز است. بازهم مي‌گويم خوشحالم اينجا هستم.

*براي شما بازگشت به بوندس‌ليگا و بازي در تيمي آلماني مثل رويا نبود؟
چرا. از اين جهت واقعا بسيار خوشحالم انتقالم درست شد و مربي مثل فليكس ماگات به من فرصت داد بازگردم. حضور در بوندس‌ليگا زيبا است.

*فليكس ماگات به شما براي حضور در هامبورگ اولين بار كمك كرد. فكر مي‌كنيد بازگشت‌تان تا چه حد اهميت دارد؟
من بازيكني نيستم كه به هر تيمي برود. فليكس ماگات يكي از نكات برجسته براي تحقق چنين انتقالي بود. بدون او بديهي است كه نمي‌آمدم. در ولفسبورگ تيمي خوب پا گرفته كه من هم ميل دارم به آن كمك كنم. از اين گذشته با ماگات ما از شانس خوبي برخوردار هستيم.

*فصل قبل براي ولفسبورگ بسيار سخت گذشت. امسال فكر مي‌كنيد دسترسي به چه چيزي ممكن باشد؟
بديهي است كه مي‌خواهيم به بالاي جدول صعود كنيم. براي ما اين ادعا كه با سقوط بجنگيم مطرح نيست بلكه اين كه به يك جام اروپايي راه پيدا كنيم. مي‌خواهم هر بازي برنده شويم.

*آيا ماگات از شما پرسيد ترجيح مي‌دهيد درچه پستي بازي كنيد؟
خير. من به ولفسبورگ براي كمك آمده‌ام. اين كه چطور و كجا، در دوره آماده سازي مشخص خواهد شد. كاملا آرام هستم و دوست ندارم ادعا كنم. فقط اين كه آماده‌ام در خيلي از پست‌ها بازي كنم.

*چهار سال حضور در ليگ ايتاليا چقدر بازي شما را تغيير داده؟
اول از همه بگويم تجربه خوبي كسب كردم. به گمانم اين تجربه براي هر بازيكني سودمند است كه مدتي را خارج از كشور باشد. چون در اين حالت با مربيان جديد آشنا مي‌شود. همينطور تاكتيك‌هاي متفاوت را خواهد ديد. ضمن اين كه در يوونتوس با ستارگان با كلاس جهاني زيادي در يوونتوس آشنا شدم. خوشحالم كه دست به اين تجربه زدم. همين امر حتي به لحاظ شخصي باعث پيشرفتم شد.

*شما در يوونتوس يك سال حتي با ديگو، بازيكن برزيلي ولفسبورگ همبازي شديد. وضعيت اين ستاره را در ولفسبورگ زير نظر داشته‌ايد؟
اين موضوع را همه تعقيب كرده‌اند. ديگو تا زماني كه در ايتاليا بود، بازيكني كليدي محسوب مي‌شد. باعث تاسف است كه رفت. همينطور متاسفم كه الان از ولفسبورگ جدا مي‌شود. او بازيكني خوب است.

*شما در ولفسبورگ پيراهن شماره 11 را به تن خواهيد كرد. از قبل دنبال اين شماره پيراهن بوديد؟
بله. من زماني كه در هامبورگ بازي مي‌كردم همين شماره پيراهن را به تن داشتم. خوشحالم كه آن را مجددا به دست آوردم.

منبع:وبسایت اف سی بایرن

OSEN
10-07-2011, 19:38
هامبورگ به دنبال خرید جو کول

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



طبق گزارشهای منتشره سران باشگاه هامبورگ به دنبال آن هستندتا جو کول ستاره باشگاه لیورپول را به خدمت بگیرند.

جو کول 29 ساله تابستان گذشته چلسی را به مقصد لیورپول ترک کرد وبه نظرمی رسد هفته ای 100هزار یورو دستمزد می گیرد.

البته او نتوانست درزمان حضورش در لیورپول، مثل دوران بازی اش در چلسی موفق باشد و سران باشگاه لیورپول سه بازیکن جدید را در پست میانی به خدمت گرفته اند و بنابراین انتظار می رود که کول از این تیم جدا شود

روزنامه پیپل درگزارشی به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه هامبورگ آماده اند تا برای خرید کول وارد عمل شوند ولی دراین راستا ستاره انگلیسی باید از بخشی از دستمزدش چشمپوشی کند.او درحال حاضر سالی 5 میلیون یورو دریافت می کند و هامبورگ حاضر است تا سالی 3 میلیون یورو به او بپردازد

آنها سال گذشته مبلغ 6 میلیون یورو برای 18 ماه حضور نیستلروی در تیمشان به او پرداختند ولی بعید به نظر می رسد که چنین دستمزدی را به جو کول بدهند.از سوی دیگر مشخص نیست که هامبورگ کول را در چه پستی به خدمت بگیرد.چرا که با روی کار آمدن فرانک آرنسن به عنوان مدیر فنی تیم، ساختار هامبورگ تا حدودی تغییر کرده است

کول در فصل گذشته تنها در 9 دیدار از ابتدا درترکیب لیورپول قرار گرفت.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید










.

anon85
11-07-2011, 06:07
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سیمون کیار ولفسبورگ را ترک نمی کند



سایت گل – میکل بک مدیر برنامه های سایمون کیار مدافع باشگاه ولفسبورگ اعلام کرد این بازیکن برنامه ای برای ترک باشگاه آلمانی ندارد.

بک گفت:" احتمال اینکه کیار تابستان امسال ولفسبورگ را ترک کند صفر است."

این در حالی است که روزنامه گاتزتادلواسپور روز گذشته اعلام کرد باشگاه رم برای جذب کیار با سران ولفسبورگ وارد مذاکره شده است.

کیار که سال گذشته با رقم 13 میلیون یورو از پالرمو به ولفسبورگ پیوست یکی از بازیکنان اصلی این تیم در فصل گذشته بود.
بک در پاسخ به این خبرها گفت:" اینها همه شایعه است و من هیچ تماسی از سوی باشگاه های ایتالیایی نداشته ام."
کیار تا سال 2014 با ولفسبورگ قرارداد دارد و از حضور در این تیم خوشحال است.



کیار فصل گذشته 32 بازی برای ولفسبورگ انجام داد و مهره اصلی خط دفاعی این تیم بود.




برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

بردیا
12-07-2011, 20:09
11 جولای 2011
>>نتایج بازی های دوستانه دیروز باشگاه های آلمانی <<

Heidenheimer - Germany 0 : 2 TSV 1860 Munich - Germany
FC Basel 1893 - Switzerland 3 : 0 Hertha Berlin - Germany


12 جولای 2011
>> بازی های دوستانه امروز <<

FC Kaiserslautern - Germany-- : -- FC Metz - France
Memmingen - Germany -- : -- FC Augsburg - Germany
FC Rot-Weiss Erfurt - Germany -- : -- SV Werder Bremen - Germany
Rot-Weiss Oberhausen - Germany-- : -- Lotte - Germany
St. Gallen - Switzerland -- : -- BV Borussia Dortmund - Germany

بردیا
12-07-2011, 20:10
سرمربي تيم فوتبال ولفسبورگ به بازيکن برزيلي بي‌نظم خود اجازه حضور در عکس دسته‌جمعي قبل از شروع فصل 2012-2011 نداد.

به نقل از روزنامه ولفسبورگرناخ‌ريشتن، فليکس ماگات روز گذشته شاگردانش از جمله اشکان دژاگه، بازيکن ايراني جمع کرد و از آنها خواست در پايان جلسه تمريني در عکس‌ دسته‌جمعي و انفرادي مربوط به قبل از شروع فصل، آماده شوند.
اين مربي 57 ساله در عين حال مانع حضور ديگو، بازيکن پيشين يوونتوس ايتاليا و وردربرمن در عکس گروهي شد. وي اظهار داشت چون براي فصل آينده روي حضور اين ستاره فاقد نظم حساب نمي‌کند و در فهرست فروش است، از گرفتن عکس وي خودداري کرد.
ديگو اکنون مورد توجه چند تيم برزيلي و پرتغالي قرار گرفته است.

منبع:وبسایت کانون هواداران بایرن مونیخ

بردیا
12-07-2011, 20:10
خودروي ملي‌پوش هامبورگ سرقت شد


خودرو گران‌قيمت و تازه‌خريداري‌شده ملي‌پوش آلماني تيم فوتبال هامبورگ توسط سارقين دزيده شد.

به نقل از روزنامه بيلد، هايکو وسترمان قبل از انجام سفر به همراه تيم باشگاهي‌اش به اتريش متوجه شد خودرو ب.ام.و ايکس 6 او توسط دزدان حرفه‌اي سرقت شده است.
وي در پايان هفته در حالي با واقعه تلخ روبه‌رو شد که سه ماه قبل اين وسيله نقليه لوکس را به ارزش بيش از 100 هزار يورو خريدي کرده بود.
مدافع و کاپيتان هامبورگ براي يافتن اين وسيله به پليس مراجعه کرد ولي تا به اين لحظه وسيله سرقتي، پيدا و شناسايي نشده است.
در اين ارتباط مامورين پليس به وي گفتند سرقت وسيله نقليه‌‌اش کار يک گروه حرفه‌اي است که نيروي امنيتي در جست‌وجوي آن است.
وسترمان 27 ساله در رقابت‌هاي جام جهاني 2010 يکي از اعضا تيم ملي آلمان بود.

منبع:ورزش سه

anon85
13-07-2011, 06:33
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



مربی شالکه: رائول آن جنب و جوشی که می خواهم را ندارد



رالف رانگنیک، مربی کنونی باشگاه شالکه با یکی از مهاجمان تیمش مشکل دارد. مربی شالکه معتقد است که رائول گونسالس، مهاجم اسپانیایی تیمش آن جنب و جوش و سرعت مورد نیاز او برای بازی در پست مهاجم نوک را ندارد.

رانگنیک در گفت و گو با روزنامه بیلد به این نکته اشاره کرده که به دنبال مهاجم سرعتی تری است تا این بازیکن جدید را در پست مهاجم نوک به کار بگیرد و رائول را در پستی قراردهد تا موتور بازی تیمش باشد.


رائول گونسالس دربازار نقل و انتقالات تابستان گذشته از رئال مادرید جدا شد تا به تیم فلیکس ماگات بپیوندد. این ستاره 34 ساله فصل گذشته و در اولین فصل حضورش در رقابتهای بوندس لیگا 13 گل به ثمر رساند.





برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

anon85
14-07-2011, 04:14
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


شینجی کاگاوا می خواهد در دورتموند بماند




سایت گل – شینجی کاگاوا ستاره ژاپنی دورتموند از علاقه اش برای ماندن در این باشگاه می گوید و اعلام کرد برنامه ای برای ترک این باشگاه ندارد.
این بازیکن 22 ساله شش ماه اول فصل گذشته را بسیار درخشان پشت سر گذاشت اما به دلیل مصدومیت باقی رقابتهای فصل را از دست داد.
کاگاوا با رقم 350 هزار یورو به دورتمند پیوست اما اکنون بعد از گذشت تنها یک فصل در بوندسلیگا مورد توجه چندین باشگاه بزرگ اروپایی از جمله منچستریونایتد قرار گرفته است.
کاگاوا در گفتگو با بیلد می گوید:" بارها اعلام کرده ام به هیچ عنوان نمی خواهم به ترک دورتموند فکر کنم. نمی خواهم وقت خودم را برای فکر به تیم های دیگر تلف کنم."
" واقعا از حضور در دورتموند خوشحالم بنابراین دلیلی برای ترک این تیم ندارم."
کاگاوا در پایان اعلام کرد در روزنامه ها فقط در مورد پیشنهاد باشگاه منچستریونایتد خبرهایی را شنیده است.
هانس یواخیم واتسکه مدیر اجرایی دورتموند اخیرا اعلام کرده بود تمدید نکردن قرارداد کاگاوا برای بلند مدت کاری احمقانه است.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

anon85
14-07-2011, 04:34
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


وسوسه مرته ساکر به بازی درلیگ برتر انگلیس


سایت گل - پر مرترساکر مدافع مرکزی تیم وردربرمن آلمان برای انتقال به لیگ برتر انگلیس و بازی در این لیگ ابراز علاقه کرد و این پیشنهاد را بسیار وسوسه برانگیز دانست.
باشگاه آرسنال انگلیس نسبت به جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده است. آرسن ونگر سرمربی توپ چی های لندن هنوز هم برای تقویت دفاع مرکزی خود نیازمند بازیکن می باشد . این بازیکن 26 ساله هنوز 12 ماه با تیم وردربرمن آلمان قرارداد دارد ولی شایعات زیادی در خصوص اینکه او در بازار نقل و انتقالات از این تیم جدا می شود به گوش می رسد.
به گزارش وبسایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران پر مرترساکر در گفت و گویی که با سایت رسمی فیفا داشت گفت : " اگر از دیدگاه واقع بینانه به این قضیه نگاه کنیم متوجه می شویم که بازی کردن در لیگ برتر انگلیس بسیار وسوسه انگیز است و این لیگ در کنار لیگ اسپانیا برتر از بوندس لیگا هستند و از تیم های برتر با کیفیتی بالاتر برخوردارند و این مسئله بسیار وسوسه انگیز است".
این مدافع آلمانی در ادامه ی حرف های خود افزود :" بازی و زندگی کردن در یک کشور خارجی باعث می شود که شما پیشرفت های زیادی کنید و شما را به آینده ای روشن تر پیش می برد. دیگران نیز چنین چیزی را به شما گوشزد می کند".
وی در پایان گفت : " تجربه کردن این گونه از اتفاقات در زندگی بسیار حائز اهمیت است ولی اگر راهی برای ماندن در آلمان وجود داشته باشد هیچ گاه آن را رد نخواهم کرد".


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

anon85
15-07-2011, 11:48
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


مدافع تیم ملی مکزیک به اشتوتگارت پیوست

سایت گل - فرانسیسکو خاویر رودریگز مدافع 28 ساله تیم ملی مکزیک و باشگاه آیندهون هلند با قراردادی 3 ساله رسما به اشتوتگارت پیوست.
این ستاره یک متر و نود و یک سانتی متری که 61 بازی ملی در کارنامه خود دارد پس از پیوستن به اشتوتگارت انتقالش به این تیم را عالی توصیف کرد و گفت اشتوتگارت باشگاه بزرگی است و من تمام تلاشم را خواهم کرد تا پاسخ اعتماد سرمربی باشگاه را که فرصت بازی در اشتوتگارت را برایم فراهم کرد بدهم .
اشتوتگارت پیش از این 2 ستاره مکزیکی دیگر. پاول پاردو و ریکاردو اوسوریو را نیز در ترکیب خود داشت.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

anon85
16-07-2011, 05:25
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



دروازه بان یونایتد جانشین موقت رنه آدلر سنگربان لورکوزن

سایت گل - به نوشته روزنامه های لهستانی باشگاه بایرلورکوزن قصد دارد توماژ کوژاک دروازه بان لهستانی منچستریونایتد را به خدمت بگیرد.
لورکوزن قصد دارد کوژاک را به عنوان جانشین موقت رنه آدلر که اخیرا تحت عمل جراحی زانو قرار گرفته به خدمت بگیرد. آدلر در پیروزی 4 بر صفر لورکوزن مقابل ردبول سالزبورگ که در دیداری دوستانه برگزار شد دچار مصدومیت شد.
آدلر به دلیل این مصدومیت حداقل 6 ماه از میادین دور خواهد بود و به همین دلیل مسئولان لورکوزن به دنبال جانشینی برای او هستند.
کوژاک بعد از ادوین فان در سار دروازه بان دوم یونایتد بود و اکنون هم با امدن دیوید دخه آ باز هم دروازه بان دوم این تیم است.
ماه گذشته کوژاک اعلام کرد اگر در ترکیب ثابت یونایتد قرار نگیرد این تیم را ترک خواهد کرد.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

anon85
16-07-2011, 06:04
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



فصل جديد فوتبال باشگاهي آلمان از امروز آغاز مي‌شود


فصل جديد رقابت‌هاي باشگاهي فوتبال آلمان از روز جمعه 24 تيرماه (امروز ) آغاز مي‌ شود.
در شرايطي که تيم‌هاي دسته‌اولي باشگاهي اين کشور اروپايي در حال برگزاري مسابقات تدارکاتي و برگزاري اردوي‌هاي داخلي و خارجي به منظور آماده‌سازي هرچه بيشتر هستند، تيم‌هاي ليگ دوم اين کشور چند هفته زودتر از کار را شروع خواهند کرد.
اين رقابت‌ها با حضور 18 تيم مونيخ 1860، انرژي کوتبوس، هانزاروستوک،‌ بوخوم،‌ اينتراخت فرانکفورت، آلمانيا آخن، دويسبورگ، اينتراخت برانشوايگ، کارلسروهه، سن‌پائولي، ارس گبيرگه، گرويتر فورت، اونيون برلين، دينامودرسدن، فا.اس.فاو فرانکفورت، فورتونا دوسلدروف، پادرن‌بورن، و اينگول‌اشتات از امروز آغاز خواهد شد.
براين اساس امشب در ديدار افتتاحيه انرژي کوتبوس در خانه پذيراي درسدن خواهد شد.
سپس به فاصله زماني کم فاو.اس. فرانکفورت با اونيون برلين ديدار خواهد کرد و اينتراخت فرانکفورت که فصل قبل از دسته اول سقوط کرد ميهمان گرويترفورت است.
فردا (شنبه) اين پيکارها با دو ديدار سن‌پائولي سقوط‌کرده با اينگول‌اشتات و ارس‌گبیرگه با آلمانيا آخن ديدار خواهدکرد.
پيکارهاي دسته اول اين کشور از روز جمعه 5 اوت (14 مرداد) با انجام ديدار بورسيادورتموند، قهرمان فصل قبل مقابل هامبورگ، شروع خواهد شد.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید---------------------------------------------------------------------------------

نتایج دیشب:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت رسمی (صفحه انگلیسی):

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

بردیا
17-07-2011, 20:33
خون تازه در رگ های بوندسلیگا
فصل نقل و انتقالات بوندسلیگا از اول جولای آغاز شده است و باشگاه های حاضر در این رقابت ها برای حضوری پر قدرت به جذب بازیکنان جدید و پوشش نقاط ضعف می پردازند. در اینجا به نقل و انتقالات انجام شده در میان نمایندگان اروپایی آلمان در فصل جدید می پردازیم. آمار و اطلاعات این مطلب از سایت رسمی بوندسلیگا برداشت شده است.

سعید محمدخواه
وبسایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران- با نواخته شدن سوت پایان بوندسلیگا در فصل 11-2010 تیم های بوندسلیگای برنامه آماده سازی خود برای حضور قدرت مندتر در فصل اینده رقابت ها را پی می گیرند. پنجره نقل و انتقالات تابستانی از اول ژوئیه 2011 باز شده است و تا ساعت 18 روز 31ام ماه اوت بسته خواهد شد در این حین بسیاری از باشگاه های فرصت تقویت نقاط ضعف خود و پوشش پست هایی که در طول فصل از آن نواحی ضربه خوردند را دارند. در اینجا به بررسی و ارائه اطلاعاتی پیرامون عملکرد تیم های بالای جدولی حاضر در بوندسلیگا و نمایندگان آلمان در رقابت های اروپایی فصل آینده، در بازار نقل و انتقالات تا اینجای کار پرداخته می شود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


بوروسیا دورتمند

ورودی: یولیان کخ (از دوئسبورگ، بصورت قرضی در این باشگاه حضور داشت)، ایکای گوندگان (نورنبرگ)، موریس لیتنر( آگسبورگ، بصورت قرضی در این باشگاه حضور داشت)، دیمیتار رانگلوف( مک آبی تلاویو، بصورت قرضی در این باشگاه حضور داشت)، کریس لوو( چمنیتزر)، ایوان پریسیچ (کلوژ)، ماروین باکالورز (از جوانان دورتمند).

خروجی: نوری شاهین( رئال مادرید)، دده( نا معلوم)، مارکو استیپرمان (المانیا آخن ، به صورت قرضی)، لاس سوبیخ( سنت پائولی، به صورت قرضی)، مارکوس فیلنر (نورنبرگ)، سودیل سلمانی (آرمینیا بیلفلد)، دنیل جینسزک ( بوخوم، قرضی)، دیمیتار رانگلوف( انرژی کوتبوس، به صورت قرضی).


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


بایر لورکوزن

ورودی: باستین اوکزیپکا (سنت پائولی، بصورت قرضی در این باشگاه حضور داشت)، کنستانت ژاکپا (هانوفر، بصورت قرضی در این باشگاه حضور داشت)، اومر توپراک ( فرایبورگ)، بوراک کاپلان (گریتر فورث، بصورت قرضی در این باشگاه حضور داشت)، کریم بل عربی( آینتراخت بروخوگ)، آندره شورله (ماینتس)، ریچارد سوکوتا-پاسو (سنت پائولی، بصورت قرضی در این باشگاه حضور داشت)، دیوید یلدل( دویسبورگ).


خروجی: سامی هیپییا (بازنشست) ، توماژ بوبل (بازنشست)، کریستف کرامر(بوخوم، قرضی)، توبیاس استفن(انرژی کوتبوس، قرضی)، یولس شووادروف(فورتنا دوسلدورف، قرضی)، دوماگوج ویدا( دینامو زاگرب)، کنستانت ژاکپا( آینتراخت فرانکفورت)، ریچارد سوکوتا-پاسو( کایزرسلاترن)، کوین کامپل( اوسنابروک)، کریستوف سیفکس(کارل-زئیس جنا، به صورت قرضی).


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بایرن مونیخ
ورودی: نیلز پترسن (انرژی کتبوس)، دیوید آلابا (هافنهایم، بصورت قرضی در این باشگاه حضور داشت) ، مهمت ایکیسی ( نورنبرگ، بصورت قرضی در این باشگاه حضور داشت)، مانوئل نوئر( شالکه)، رافینا( جنوا)، تاکاشی اوسامی( گامبا اوزاکا، به صورت قرضی)، ماکسیملیان ریدمولر( بایرن دو) .

خروجی: توماس کرافت( هرتابرلین)، آندریاس اوتل( هرتابرلین)، حمیت آلتینتاپ (رئال مادرید)، مهمت ایکیسی ( وردربرمن)، میروسلاو کلوزه( لاتزیو).




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]






هانوفر
ورودی: آرتور سوبیچ( پولونیا وارسو)، ساموئل رادلینگر( اس وی رید)، اردال اکداری، دنیز آیسیسک( هر دو از تیم جوانان)، کرستین پاندر( شالکه)، هنینگ هاوگر( استابائک).

خروجی: کنستانت ژاکپا (بایر لورکوزن، به صورت قرضی)، فلورین فروملوویج(آنتراخت فرانکفورت).




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


ماینتس

ورودی: اریک ماکسیم چوپو – موتینگ ( هامبورگ)، استفان بل ( مونیخ 1860 ، بصورت قرضی در این باشگاه حضور داشت)، زدنک پوسپچ (کوپنهاگن)، نیکولای مولر ( گریتر فورث)، زولتان استیبر ( آلمانیا آخن)، فیلیپ تروجان (دوئسبورگ، بصورت قرضی در این باشگاه حضور داشت)، یونس مالی( مونشن گلادباخ)، دنیز ییلماز( بایرن مونیخ 2)، فابین اسچونهیم(ویهن ویسبادن)، یولین بائومگارتلینگر ( ائوستریا وینا)، آنتونی یوجاه( لیلستروم).

خروجی: مارتین پیکنهاگن (نا معلوم)، لوئیس هولتبی( شالکه، بصورت قرضی در این باشگاه حضور داشت)، میروسلاو کارهان( اسپارتاک ترناوا)، آندره شورله (بایرلورکوزن)، آدریانو گریمالدی ( فورچونا دوسلدورف)، کرستین فوچس( شالکه)، اشتفان بل( آینتراخت فرانکفورت)، فیلیپ تورجان( دینامو درسدن).




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

نورنبرگ
ورودی: فریسیو برون فوربس (کارل زیس یه نه آ، بصورت قرضی در این باشگاه حضور داشت)، مانوئل زیتزس( ساربروکن)، توماس پخارت( اسپارتا پراگ)، الکساندر اسوین ( دینامو دریسدن)، داریو ویدوسیچ ( آرمینیا بیلفلد، بصورت قرضی در این باشگاه حضور داشت)، مارکوس فیلنر (بوروسیا دورتمند)، ویلسون کاماووکا(هافنهایم)، تیم کلوزه( اف سی تن).

خروجی: تیمو اوچس (نامعلوم)، پاسکال بیلر (نامعلوم)، مهمت ایکیسی (بایرن مونیخ ، بصورت قرضی در این باشگاه حضور داشت)، ایکی گوندگان (بوروسیا دورتمند)، مارک مینتال ( نامعلوم)، یولین شیبر( اشتوتگارت، بصورت قرضی در این باشگاه حضور داشت)، دنیل باتز( فرایبورگ)، آندریاس وولف( وردربرمن).




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

شالکه
ورودی: لوئیس هولتبی( ماینتس، به صورت قرضی در این باشگاه حضور داشت)، جرمین جونز( بلکبرن رورز، به صورت قرضی در این باشگاه حضور داشت)، رالف فاهرمان( آینتراخت فرانکفورت)، کرستین فوچس( ماینتس)، مارکو هوگر( آلمنیا آخن)، آندریاس ویگل( جوانان باشگاه).

خروجی: دانیلا آولار( کارپاتی الویو، به صورت قرضی)، کرستین دآک( راپید بوخارست)، مانوئل نوئر( بایرن مونیخ)، واسیلیئوس پلی آتسیکاس( دوئسبورگ)، کرستین پاندر( هانوفر)، لوکاس اشمیتز( وردربرمن)، ماروین پوری( سیلکبورگ)، الکساندر استوانوویچ(وردربرمن).

بردیا
18-07-2011, 11:17
پودولوسكي: كاپيتاني كلن افتخار است
لوکاس پودولوسکي در گفت‌وگويي با اکسپرس اظهار داشت: کاپيتان تيمي قديمي مثل اف.ث.کلن بودن برايم افتخار است. البته در مورد اين نکته که بازهم در اين مسئوليت باشم، با مربي تيم صحبتي نکرده‌ام.
وي افزود: در اختيار داشتن بازوبند کاپيتاني باعث تغيير بازي‌ام نخواهد شد. در اين مورد که حتي باعث بهبود سطح بازي‌ام خواهد شد، من نظر نمي‌دهم زيرا در اين باره ديگران بايد قضاوت کنند. پودولوسکي 26 ساله که متولد لهستان است ولي بزرگ شده آلمان است، در اين مصاحبه ناگفته‌هايي را بيان کرد که در زير آن را مي‌خوانيم:

*با توجه به حضور چند جلسه اي در تمرينات کلن، در چه شرايطي قرار داريد؟
احساس حوبي دارم. فصلي طاقت‌فرسا و سختي را پشت سر گذاشتم و ديگر اين که تعطيلات کوتاهي داشتم، ولي سعي مي‌کنم تا حد ممکن سريع آماده شوم. براي اين منظور نيز سخت در حال کار و تمرين هستم.
بعد از مراسم ازدواج و پس از بازگشت از دوران تعطيلات با جديت فعاليت ورزشي ام را آغاز کرده ام و با قدرت تمرين مي کنم.

*تا به حال کلن 2 بازيکن تازه‌وارد داشته است. فکر مي‌کنيد همين برايش کافي است؟
اين مسائل، مواردي هستند که مدير تيم و مربي بايد درباره‌اش نظر دهند و تصميم بگيرند.

*به نظر شما ساشا ريتر بازيکني مفيدي براي کلن خواهد بود؟
وي مهره کارآمدي است و در حقيقت ما بازيکني تمام‌عيار صاحب شده‌ايم که مي تواند در آينده کمک زيادي به تيم ما بکند. او البته با پيشنها‌دهاي ديگري هم مواجه بود. به نظرم اين بازيکن به تيم کمک مي‌کند و سطح کيفي تيم را بالا خواهد برد.

*بازيکناني مثل رنسينگ، ايشنر، پزشکو و ريتر امسال به تيم آمدند. فکر مي‌کنيد اين‌ها همان نقل و انتقالاتي هستند که از سال 2009که به کلن بازگشتيد، انتظارشان را داشتيد؟
بله. کلن به چنين بازيکناني نياز داشت و مهره هاي جديد مي توانند کمک هاي زيادي براي درخشش اين تيم در سال هاي آينده بکنند.

*پس تيم در حال حرکت است هر چند اين حرکت با سرعت انجام نمي شود؟
بله. چيزي که مهم است، کاري است که بايد در ميدان انجام شود. مي توان بازيکنان با کيفيتي داشت ولي درپايان به نتيجه نرسيد. از اين جهت بايد خوب کار کنيم و خودمان را بيابيم.

*برخي از تحليل‌گران مي‌گويند حرکت روبه جلوي کلن، آهسته است. شما چه مي‌‌گوييد؟
پاسخ من هماني است که در پاسخ به سئوال قبلي گفتم. حتي آهسته ولي خوب کار کردن، بهتر از تند کارکردن ولي نامفيد بودن است.

*به اين ترتيب نگران شروع نادرست ديگري در ابتداي فصل نيستيد؟
ما اکنون از کيفيت خوبي برخوردار هستيم که به قعر جدول نرويم. به نظرم نبايد اجازه دهيم در موقعيتي نازل تر از 10 تيم اول جدول جاي گيريم. اين را هم بايد بدانيم که ديگر رقبا هم تمرينات آماده‌سازي خوبي داشته‌اند، بنابراين نبايد از آنها عقب بيافتيم.

*نظرت در مورد سول باکن،مربي کلن چيست؟
به نظرم کارش خوب است. او نگرش صحيحي دارد. مي ‌داند چگونه بايد بازي کنيم. در زمينه کارهاي تاکتيکي هم عملکرد صحيحي دارد. در مجموع وي مربي خوبي نشان داده است.

*اين نکته که او نروژي و تازه‌وارد به بوندس‌ليگا است، نگران‌کننده نيست؟
خير. فرقي نمي کند که او نروژي باشد يا روسي، لهستاني يا اصلا آلماني. وقتي که کارش از کيفيت خوب برخوردار است، به طور مسلم موفق مي‌شود. فکر مي‌کنم او در بوندس ليگا دوران موفقيت‌،آميز ي را شروع کند.

*از او براي دريافت مجدد بازوبند کاپيتاني درخواستي نداشته‌ايد؟
خير. در اين مورد هنوز با او صحبتي نکرده‌ام.

*دوست داريد بازهم اين بازوبند را در اختيار داشته باشيد؟
بله. کاپيتان تيمي قديمي مثل اف.ث.کلن بودن برايم افتخار است.

*داشتن اين بازوبند بازي شما را تغيير نمي دهد يا باعث بهبود آن نمي شود؟
به طور قطع تغيير نمي دهد، اما اينکه باعث بهبود مي شود يا نه را ديگران بايد قضاوت کنند و نظر دهند.

*فصل قبل براي اف.ث.کلن خيلي پرهياهو بود. امسال شاهد آرامش در اطراف تيم خواهيم بود؟
من احساس خوبي از اين بابت دارم. چون مي‌بينم آرامش برقرار است. جو تيم هم خوب است. البته مهم اين است که همين آرامش را حفظ کنيم. به خصوص در زمان‌هاي که نتيجه خوب نباشد. نه اينکه مثل فصل قبل بلافاصله وارد جنجال، ناآرامي،‌ تغيير مربيگري و بحث و جدل شويم.

*اگر همه چيز خوب پيش برود، چه سرنوشتي در انتظار تيم خواهد بود؟
در آن صورت از نورنبرگ،‌ ماينس و هانوفر فصل قبل که بالانشين بودند، کمتر نخواهيم بود.

بردیا
18-07-2011, 11:18
رابین دات سرمربی بایرلورکوزن: هدف ما قهرمانی در بوندسلیگاست

لورکوزن تا به حال مقام قهرمانی بوندسلیگا را کسب نکرده اما سرمربی جدید این تیم قصد دارد این افتخار را برای تیمش به ارمغان آورد




سایت گل - رابین دات سرمربی باشگاه بایرلورکوزن اعلام کرد هدف این تیم در فصل اینده کسب عنوان قهرمانی در بوندسلیگاست.
لورکوزن که فصل گذشته بعد از دورتموند عنوان نایب قهرمانی بوندسلیگا را از ان خود کرد امیدوار است در فصل آینده یک پله دیگر در جدول صعود کند.
دات در گفتگو با خبرنگاران گفت:" همه انتظار دارند بعد از یک عنوان نایب قهرمانی در فصل گذشته تیم ما فصل آینده هم در بین چهار تیم اول باشد اما باید بگویم ما فقط به قهرمانی فکر می کنیم."
"در بوندسلیگا فاصله بین تیم اول تا یازدهم بسیار ناچیز است و امیدوارم بتوانیم فصل آینده بالاتر از باقی تیم ها قرار بگیریم."
یکی از مشکلات اصلی دات در راه کسب قهرمانی بوندسلیگا مصدومیت رنه آدلر است که اخیرا تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت و به مدت حداقل 6 ماه از میادین دور خواهد بود.
"بدون شک ادلر یکی از ستاره های تیم است و نبود او کار را برای ما بسیار سخت خواهد کرد. آدلر در کنار نویر بهترین دروازه بانان آلمان هستند."
"عملکرد فابین گیفر و دیوید یلدل را دیده ام اما تصور می کنم باید یک دروازه بان با کیفیت به خدمت بگیریم."

بردیا
18-07-2011, 11:22
ویویانو یا کوژاک یکی لورکوزنی خواهد شد

میلیانو ویویانو گلر باشگاه اینتر و سابق بولونیا و کوژاک گلر منچستر یونایتد بخت بیشتری برای پوشیدن پیراهن لورکوزن را دارند.







[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]




سایت گل - در پی مصدومیت شدید رنه ادلر گلر ملی پوش بایر لورکوزن شیرها در پی جذب گلری مطمئن برای دوران مصدومیت این دروازبان هستند از بین گزینه های لورکوزنی ها امیلیانو ویویانو گلر باشگاه اینتر و سابق بولونیا و کوژاک گلر منچستر یونایتد بخت بیشتری برای پوشیدن پیراهن لورکوزن را دارند.
به نقل از شبکه اسکای اسپورت ایتالیا توافقات اولیه برای پیوستن ویوانو به لورکوزن حاصل شده و این گلر شانس بیشتری نسبت به کوژاک لهستانی دارد.
روز گذشته نیز یک منبع آگاه به گل از توافق نهایی لورکوزن با این گلر ایتالیایی 1متر و 95 سانتی متری برای پیوستن به لورکوزن خبر داد حال باید منتظر ماند و دید لورکوزن برای عدم احساس فقدان ادلر چه گزینه ای را برای جانشینی او معرفی خواهد کرد

anon85
20-07-2011, 04:59
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



ماگات دروازه بان برمن را نمی خواهد

سایت گل - فلیکس ماگات سرمربی ولفسبورگ اعلام کرد این تیم علاقه به جذب تیم ویسه دروازه بان باشگاه وردربرمن ندارد.
قهرمان فصل 09-2008 بوندسلیگا که فصل گذشته تا آستانه سقوط به دسته پایین تر پیش رفت به دنبال یک دروازه بان جدید و مطمئن است.
اوایل تابستان ویسه اعلام کرد امیدوار است به ولفسبورگ بپیوندد اما ماگات اکنون می گوید کاملا به دیه گو بناگلیو دروازه بان اصلی این تیم اطمینان دارد و قصد ندارد یک سنگربان جدید را به خدمت بگیرد.
ماگات در گفتگو با کیکر گفت:" دیه گو بناگلیو سنگربان شماره یک ماست و خواهد بود. ما به دنبال دروازه بان جدید نیستیم. "
ماگات همچنین از عملکرد ولفسبورگ در بازار نقل و انتقالات ابراز رضایت کرد و گفت:" ما به دنبال ستاره های گرانقیمت نیستیم. همچنان به دنبال گزینه هایمان خواهیم بود.کریستین تراش یکی از گزینه های خرید ما خواهد بود. او قابلیت بازی هم در دفاع و هم در خط هافبک را دارد. امیدوارم اشتوتگارت او را به ما بدهد. "


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

OSEN
22-07-2011, 22:38
پیش بازیِ داربی حساسِ ایالت روهر
شالکه – بوروسیا دورتموند

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


دیدار سوپرکاپ آلمان شنبه شب برگزار می شود و شالکه به عنوان قهرمان جام حذفی و بوروسیا دورتموند به عنوان قهرمان فصل قبل بوندس لیگا در این دیدار حضور خواهند یافت.



ترکیب احتمالی دو تیم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



شالکه : فارمن، اوچیدا، هودس، متزلدر، فوشس، کلوژ، پاپدوپولوس، هولتبی، رائول، دراسلر، هونتلار

به جز کریستوف موریتز، تمام بازیکنانی که در پیش فصل شالکه حضور داشتند،می توانند در این دیدار حضور داشته باشند. جرامین جونز هم ممکن است برای تیمش به میدان برود، البته تنها در صورتی که از تعطیلات تابستانی اش که تمدید کرده، زودتر بازگردد. رالف رانگنیک قطعا جفرسون فارفان را که از ناحیه همسترینگ احساس ناراحتی می کند را در اختیار نخواهد داشت


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بوروسیا دورتموند: ویدنفلر،پیژک، سوبووتیچ، هوملز، لو، کل، گوندوگان، لیتنر، کاگاوا، پریسیچ، لواندوفسکییورگن کلوپ هم تیمش را آماده این مصاف کرده است . لوکاس بارریوس درحال حاضر دراردوی تیم ملی پاراگوئه در رقابتهای کوپا آمه ریکاست و مارسل شملزر، یاکوب بلاسزیکوفسکی، آنتونیو داسیلوا و ماروین باکالورز همگی با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند.
مربی این تیم امیدوار است که ماریو گوتزه، سون بندر، کوین گراسکروتز و نوون سوبوویچ در اوج آمادگی باشند. آنها در این روزهای اخیر برای رسیدن به اوج آمادگی تلاش می کردند.



آیا می دانستید؟
*شالکه در فینال جام حذفی آلمان به قهرمانی رسید و فصل گذشته تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت ولی در رقابتهای بوندس لیگا در رده چهاردهم قرار گرفت.

*تیم شهر گلزنکرشن در آخرین مصافی که با دورتموند داشت به تساوی بدون گل با این تیم دست یافت.

*شالکه تاکنون 55 بار موفق به شکست دادن دورتموند شده و دورتموند هم 46 بار توانسته این تیم را شکست دهد. این دو تیم تابه حال 33 بار هم با هم مساوی کرده اند.

*دورتموند:قهرمان فصل گذشته رقابتهای بوندس لیگا است و از نظر خط دفاع قوی و امتیازات کسب شده در فصل گذشته رکورد شکنی کرد؛ هرچند که در مراحل ابتدایی جام حذفی آلمان و لیگ اروپا حذف شد.

* آنها در آخرین سفرشان به گلزنکرشن توانستند به پیروزی 1-3 مقابل حریفشان دست یابند. شینجی کاگاوا عال الی پیروزی این تیم بود

* خیلی ها مصاف این دو تیم را با داربی ال کلاسیکوی اسپانیا مقایسه کرده اند


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
--------------------------------------------------


تدابیر امنیتی پلیس در آستانه داربی بزرگ آلمان
شالکه - دورتموند

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


در حالی ثانیه شمار تا آغاز شهرآورد دو تیم دورتموند و شالکه دو رقیب سنتی اینبار در سوپرجام آلمان آغاز شده که تدابیر شدید امنیتی در شهر دورتموند و ایالت روهر به خصوص اطراف ورزشگاه ولتینز آره نا ورزشگاه خانگی شالکه محل برگزاری داربی دو تیم اتخاذ شده.
طبق گفته های شاهدان پلیس امنیتی به شدت اطراف را زیر نظر دارد و و حتی گفته شده تاکنون 5هوادار دورتموند و 3 هوادار شالکه نیز بازداشت شدند
عده ای از هواداران دو تیم که شب گذشته در اطراف ورزشگاه به سر دادن شعار علیه یکدیگر پرداختند با دخالت پلیس مجبور به ترک مخیط شدند ولی عده ای از هواران دورتموند با پلس درگیری خفیفی داشته اند
هم اکنون نیز اطراف ورزشگاه ولتیز تحت نظارت کامل نیروهای امنیتی است. این داربی بزرگ و البته جنجالی هرسال با جنجالها و درگیریهایی بین هواداران دوتیم خصوصا قبل و بعد از مسابقه مواجه بوده که مشکلات عدیده ای برای پلیس امنتی ایجاد کرده
سوت آغاز سوپرجام آلمان داربی دورتموند و شالکه فرداشب راس ساعت 23 به وقت ایران زده خواهد شد.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


----------------------------------

سایت شبکه ی ۳ رو که چک میکردم خبری از پخش مستقیم ندیدم متاسفانه :13:[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
امیدوارم تا فردا برنامشون رو تغییر بدن و جای سریال، این بازی رو بفرستن رو آنتن (که البته خیلی بعیده :41:) .


.

romantic
22-07-2011, 23:25
آقا دمت گرم. اصلا روحم هم از این بازی شالکه - دورتموند خبر نداشت.
خوشبختانه ZDF و TRT3 پخش میکنن.
عالیه.کم کم استارت فوتبال باشگاهی داره میخوره. این که خیلی باید خوب باشه. آئودی کاپ هم در راهه.

hojjatinho
24-07-2011, 19:19
رونمايي از "نوير" جديد بوندسليگا
"فِرمان" شالكه را قهرمان سوپر جام آلمان كرد

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پادشاهان آبي پوش كه فصل پيش قهرمان جام حذفي باشگاه‌هاي آلمان شده بودند، با درخشش "رالف فرمان"، دروازه‌بان جوانشان كه قرار است، جاي "مانوئل نوير" را پر كند،‌ در ضربه‌هاي پنالتي 4 بر 3 دورتموند را از پيش رو برداشته و قهرمان سوپر جام آلمان شدند. دو تيم در پايان وقت قانوني بازي نتوانسته بودند، توپي را از خط دروازه‌ يكديگر عبور دهند و با تساوي بدون گل به كار خود پايان داده بودند.
"فرمان" ضربه‌هاي پنالتي كوين گروس كرويتس و ايوان پريسيچ بازيكنان دورتموند، قهرمان فصل پيش بوندسليگا را مهار كرد و نخستين قهرماني شالكه را در سوپر جام آلمان رقم زد. آنها سال پيش هم به اين ديدار راه يافته بودند، ولي برابر بايرن مونيخ 2 بر صفر تن به شكست دادند. در ديدار سال پيش فليكس ماگات هدايت شالكه را بر عهده داشت. اين بار "رالف رانگنيك" روي نيمكت آبي‌ها نشسته بود. او كه در ميانه فصل پيش از هوفنهايم جدا شد و راه گلزن كرشن را در پيش گرفت، در پايان بازي گفت: "اين رقابت‌ محك مناسبي بود. روشن بود كه دورتموندي‌ها نمي‌توانند در تمام طول بازي مانع به وجود آمدن فرصت‌هاي گل زني ما باشند. روي هم رفته جوانان ما كارشان را به خوبي انجام دادند. به دو هفته باقي‌مانده تا شروع فصل نياز داريم. اين خوب و با اهميت است كه هنوز اين زمان را در اختيار داريم."
رانگنيك درباره دروازه‌بان جوان شالكه هم گفت: "رالف فرمان در اين مسابقه بازي خوبي را انجام داد و قدرتمندانه ايستادگي كرد. او با اين كاركرد اعتماد به نفس زيادي را از همبازيانش گرفت."
يورگن كلوپ، سرمربي دورتموند هم با ابراز رضايت از بازي خوب مردانش گفت: "روشن است كه دوست داشتيم عنوان قهرماني را به دست بياوريم. با اين همه ناراضي نيستم. از پيش مي‌دانستيم كه همه چيز نمي‌تواند عالي باشد. فكر مي‌كنم، بازي فوتبال بسيار خوبي را تماشا كرديم."
"رالف فرمان"، دروازه‌بان شالكه هم در نشست خبري پايان بازي عنوان كرد: "جاي خالي ايجادشده از رفتن مانوئل نوير بسيار بزرگ است.
اين موضوع را همواره گفته‌ام. او يكي از بهترين دروازه‌بان‌هاي دنياست ولي، مي خواهم كاري كنم، اين جاي خالي بيش از اندازه بزرگ نباشد."
"ايلكاي گوندوغان"، بازيكن ترك تبار دورتموند هم گفت: "در اين بازي فرصت‌هاي زيادي را از دست داديم. فكر مي‌كنم،‌ اين برد از خوش شانسي شالكه بود.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
به نظرم هر دو تیم مثل تیمهای سال گذشتشون بودند . در جریان بازی حق دورتموند برد بود ولی این نویر جدیده حسابی جلوی مهاجمای دورتموند ایستاد .

OSEN
24-07-2011, 20:04
آبی های رویایی فاتح سوپر کاپ آلمان
شالکه ۰ - ۰ دورتموند
ضربات پنالتی : ۴ - ۳...............................



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


تیم شالکه با پیروزی مقابل دورتموند در ضربات پنالتی، فاتح دیدار سوپرکاپ آلمان شد. در این دیدار که در ولتینز آره نا، ورزشگاه اختصاصی شالکه برگزار شد، دو تیم در وقت های معمول به تساوی بدون گل رسیدند تا سرنوشت تیم پیروز این دیدار در ضربات پنالتی رقم بخورد.
در ضربات پنالتی رالف فارمن، دروازه بان جوانی که جانشین مانوئل نویر در تیم شالکه شده، با مهار ضربات کوین گروس کروتز و ایوان پریسیچ، تیمش را به پیروزی رساند.


شالکه :
رالف فاهرمن - هوودس - پاپادوپولوس - کریستین فوکس - هوگر - کلوژ - ماتیپ - بوآمیوهان - دراکسلر - رائول وهونتلار
تعویض ها : خوزه مانوئل خورادو
غایبان سرشناس : متزلدر - فارفان

دورتموند :
وایدنفلر - هوملس - سانتانا - پیژک - کریس لوو - کاپتان سباستین کئل - گوندوگان - ماریو گوتزه - کوین گروسکویتز - کاگاوا - روبرت لواندووسکی
تعویض ها : ایوان پریسیچ - اسون بندر - موریتز لنتنر
غایبان سرشناس : سوبوتیچ - مارسل اشملتزر و لوکاس باریوس

شرح بازی
شاید اگر شیران طلایی کمی خوش شانس بودند در جریان 90 دقیقه کار را تمام میکردند

چون در اکثر دقایق بازی این دورتموند میهمان بود که موقعیتهای خطرناک روی دروازه همشهری خود ایجاد کرد و یکبار هم حتی توپ را به تیر دروازه شالکه زد و اگر ماریو گوتزه یا روبرت لواندووسکی کمی بیشتر دقت میکردند دورتموند میتوانست هم پیروز داربی شود هم قهرمان سوپرجام اما شالکه ایها هم فرصتهای گلزنی داشتند که خطرناک ترین آنها فرصت ایده عالی بود که توسط یان موراوک تازه به میدان آمده از دست رفت.

جنجال و درگیری مثل همیشه
مثل همیشه درگیریهایی هم بین بازیکنان دو تیم ایجاد شد که مهم ترین آنها درگیری کوین گروسکویتز ستاره محبوب هواداران دورتموند و منفور هواداران شالکه با الکساندر بوامیوهان بود که با دخالت داور و سایر بازیکنان پایان یافت و این موضوع باعث شد تا پایان بازی گروسکویتنز به شدن مورد حمله هزاران هواداران شالکه در ورزشگاه بزرگ ولتینز قرار گیرد.

پایان 90 دقیقه ماراتون داربی
تلاش و جدال و نبرد این دو رقیب سنتی در 90 دقیقه ماراتون این داربی بزرگ ثمری نداشت و از آنجا که در سوپرجام آلمان وقت اضافه ای وجود ندارد ضربات پنالتی تعیین کننده تیم قهرمان بود.

ضربات پنالتی
ضربه نخست را دورتموندیها زدند. ایلکای گوندوگان پشت توپ قرار گرفت و ضربه خود را خلاف جهات رالف فارمن تبذیل به گل کرد.

1-0 در تمام جریان بازی و ضربات پنالتی برای دورتموند

ضربه نخست شالکه را لوییس هولتبی تبدیل به گل میکند 1-1

ضربه دوم دورتموند رو هوملس تبدیل به گل می کند
2-1

ضربه دوم شالکه رو هوودس وارد دروازه می کند
2-2

کوین گروسکویتز در میان سوت کر کننده هواداران شالکه پشت ضربه قرار گرفت و پنالتی اش را از دست می دهد ! فارمن عالی عکس العمل نشان داد.

ادو برای شالکه پنالتی اش را تبدیل به گل می کند تا شالکه پیش بیفتد. .

موریتز لیتنر ستاره و پدیده تیم ملی جوانان آلمان ضربه بعدی دورتموند را تبدیل به گل می کند 3-3 مساوی ولی شالکه یک پنالتی پیش است.

آن پنالتی را خورادو به زیر تاق دروازه میزند 4-3 شالکه

آخرین پنالتی شالکه را ایوان پریسیچ ستاره جدید دورتموند از دست داد.
باز هم فارمن مرد اول این میدان توپ را مهار می کند تا شالکه قهرمان سوپرجام فوتبال آلمان شود.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


.

OSEN
24-07-2011, 20:24
رالف فارمن: تلاش می کنم جای خالی مانوئل نویر را پر کنم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


رالف رانگنیک، سرمربی شالکه، نمایش رالف فارمن، دروازه بان جوان تیمش در دیدار سوپرکاپ آلمان را مورد ستایش قرار داد.
در این دیدار دو تیم در طول 90 دقیقه به تساوی بدون گل رسیدند و در ضربات پنالتی، شالکه موفق شد با درخشش فارمن، حریف را 4-3 شکست دهد. فارمن در ضربات پنالتی دو ضربه بازیکنان حریف را مهار کرد.

رانگنیک در گفتگو با کیکر گفت:" رالف فارمن بازی بسیار خوبی انجام داد. او همچنین اعتماد به نفس زیادی از سوی هم تیمی هایش به دست آورد."
سرمربی آبی ها همچنین در مورد این دیدار گفت:" کار ما برای متوقف کردن دورتموند بسیار دشوار بود اما مدافعان ما خوب کار کردند. هنوز دو هفته دیگر تا آغاز رقابت های لیگ باقی مانده و ما زمان خوبی برای آماده سازی بازیکنان داریم."
فارمن نیز با ابراز رضایت از پیروزی تیمش گفت:" این پیروزی رضایت بخش بود. ما تنها سوپرکاپ را به دست آوردیم."
وقتی از او در مورد پرکردن جای خالی مانوئل نویر سوال شد، گفت:" من تمام تلاشم را می کنم تا این خلا را در این فصل پر کنم."





برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
عکس هایی از عملکرد رالف فارمن در این بازی

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]




پ.ن : خوشحالم که شالکه بعد از نویر از ناحیه ی دروازش ضعیف نشده . بنظر میرسه که بعدا از فارمنِ ۲۲ ساله چه در رده ی باشگاهی و چه ملی بیشتر میشنویم ...:40:





.

OSEN
25-07-2011, 19:54
گزارش روز/ چهارمین داربی بزرگ فوتبال دنیا تمام شد اما ...

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


چهارمین داربی بزرگ فوتبال جهان هم به پایان رسید و تمام دنیا شاهد ماراتونی جذاب و نفس گیر بین دو رقیب سنتی فوتبال آلمان دورتموند و شالکه بودند که در نهایت شالکه در ضیافت پنالتی فاتح این فینال و این داربی بزرگ شد.
اما چرا در حالی که تمامی دنیا با رکوردی خیره کننده در پخش تلویزیونی به پوشش مستقیم این بازی بزرگ پرداختند رسانه کشور ما ایران نه تنها به پخش زنده چهارمین دربی بزرگ دنیا نپرداخت بلکه حتی بازپخش آن را هم شب گذشته انجام نداد !

سناریو تکراری
این سناریو، سناریو تازه ای نیست. این که بازیهای بزرگ لیگ آلمان از تلویزیون ایران پخش نمیشود و به پخش برنامه های بی اهمیت پرداخته می شود.
همه آلمان و جهان داربی دورتموند و شالکه را مهمترین بازی فصل فوتبال آلمان می دانند ولی در سالهای اخیر این بازی حتی برای یک بار هم پوشش مستقیم و زنده داده نشده.
حال این سوال پیش می آید که شاید پشت پرده ای پشت این داستان و قصه تکراری و نه چندان دلچسب است
حال هیچ کس نمی داند آیا از پس این ماجراها بالاخره فریادی تازه سرمی آید که حرف از حق بزند یا اینکه همچنان بی توجه به همه چیز، سر در برف فرو برده و به این سناریو ادامه داده خواهد شد.
و بازهم دوباره هواداران فوتبال آلمان در ایران که از گذشته تا حال بوده اند و کم هم نیستند باید باز چشم انتظار تماشای بازیهای بزرگ خود باشند.
در حالی که تمام دنیا بازیهای آنها را پخش می کند غیر از کشور خودشان...


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
پ.ن : آی گفت ... خداییش خیلی ستمه . طرفدار تیمی باشی و فصلی نهایت ۳-۴ تا بازیش رو زنده ببینی . ما که کف کردیم دیگه ...:41::13::2:
اونوقت میان دایره زنگی! ملت رو جمع میکنن :31::13:.


.

hojjatinho
31-07-2011, 09:51
با حذف برمن و لورکوزن شگفتی در جام حذفی آلمان ادامه دارد . پيش از اين ولفسبورگ هم حذف شده بود



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

دور اول جام حذفی آلمان آغاز شده و شگفتی ها ادامه دارد. در روز اول ولفسبورگ با فليکس ماگات که ادعای قهرمانی جام حذفی را داشت در همان دور اول به تيم دسته چهارمی راسن بال اسپورت لايپزيک (RB Leipzig) با نتيجه 3-2 باخت و حذف شد. ماگات به شدت از اين نتيجه خشمگين و خواستار تقويت تيم است، او مارکو مارين را ميخواهد.
در روز اول دو تیم ديگر شهر مونيخ يعنی گلادباخ و مونيخ 1860 از سد حريفان گذشتند اشتوتگارت هم 2-1 بر تيم وهن غلبه کرد. در روز دوم لورکوزن در کمال ناباوری بازی 3-0 برده را 4-3 به دينامو درسدن باخت و وردربرمن 2-1 به هايندهايم باخت. هامبورگ، کايزرسلاترن، نورنبرگ و فرانکفورت هم به دور بعد رفتند.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

بردیا
01-08-2011, 16:43
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

OSEN
04-08-2011, 16:41
دوری ۲ ماهه ی آدلر از میادین

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


Spox به نقل از ولفگانگ وودن مدير اجرايی باير لورکوزن در فاصله تنها دو روز به شروع بوندس ليگا می نويسد: ما منتظر بازگشت آدلر در ماه اکتر ( دو ماه ديگر) يا نوامبر و يا ديرتر هستيم. او همچنان تاکيد کرد فابين گيفر و ديويد يلدل دو جانشين آدلر اعتماد کامل رابين دات مربی تيم را دارند. دات اعلام کرد با وجود شکست خجالت بار 4-3 تيم در جام حذفی يلدل دروازه بان آمريکايی تيم در افتتاح بوندس ليگا هم درون دروازه خواهد بود.وودن اضافه کرد: ما در بازار نقل و انتقالات فعال خواهيم بود اما نه لزوما برای پست دروازه بان.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

------------------------------------


پودلوسکی همچنان وفادار به کلن

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


لوکاس پودولسکی بازيکن سابق بايرن به رسانه های ورزشی آلمان گفت: من مطمئناً قصد ترک کلن را ندارم. فقط به خاطر اينکه بازوبند کاپيتانی از من گرفته شده باشگاه را ترک نميکنم البته مسلم است که ديدگاه من نسبت به باشگاه تغيير کرده.پودولسکی 26 ساله مجبور شده جايگاهش به عنوان کاپيتان تيم را به پدرو ژرومل مدافع برزيلی تيم بدهد، سولباکن مربی تيم بازيکن محبوب هواداران را از کاپيتانی خلع کرده است.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید



.

nw_nk
12-08-2011, 10:56
فوتبال باشگاهی در آلمان | فصل 2011-2012 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])