silsin
07-05-2011, 12:58
حتما دوستان بازی ساز اسم Apex به گوشتون خورده
این رو از یه سایت کپی کردم:
ب اونجوری که NVIDIA گفته APEX باعث میشه دیگه افراد لازم نباشه افراد وقتشان را صرف API
های سطح پایین بکنند بلکه اون محاسباتی را که قبلا باید انجام میدادن تا مشخص بشه چی میخواهن
خود APEX انجام بده و اونها تنها کارهای هنری مربوط به طراحی را محیط و اشیا راانجام بدن . البته بیان
میکنه که با اینکه APEX نیاز به این محاسبات جرء را بر میداره این اجازه را میده که بر تک تک جزییات اشیایی
که این توابع رویشان اجرا میشه نظارت داشته باشید .
نکته دیگر این هست که APEX بطور مستقل از پلاتفرم بوده و شما یک بار کارتان را انجام میدهید و بعدش
اونرا به راحتی به هر محیطی که بخواهید منتقل میکنید. البته در حال حاظر این محیطها فقط عبارتند از
(PC, PC+GPU, PS3, and Xbox 360 و توی بعضی توابع Wii ) و چیز دیگه ای که گفته اینه که APEX از Networking , هوش مصنوعی
پشتیبانی میکنه البته من که منظورش را از هوش مصنوعع نفهمیدم
به هر حال این تمام جزییاتی هست که در مورد APEX تا حالا توسط NVIDIA منتشر شده . البته به نظرم کسایی
که در این زمینه کار میکنند بهتر از من تغییرات را متوجه میشند
خب این یه اشنایی مختصر .این نرم افزاری که من دارم اپلودش می کنم دو وظیفه داره
1-ساخت مش های تخریبی
2-ساخت پارچه و افکت
اینا قابل توضیح نیستند .یعنی وقتش نمیشه که همش رو بگم . با این تلیغاتی که من از این نرم افزار توی تاپیک یو دی کی کردم فکر کنم همتون می دونید چیه.
این نرم افزار مش یا مدل رو ساخته و فقط باید وارد نرم افزار یا انجین کرد پس مختص یه انجین نیست .
لینک :
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
داکیومنت خود برنامه :
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدیه لینک ویدئویی هم داره که حجمش خیلی زیاد و من نمی تونم اپش کنم .
درضمن احتمالا من یه غیبت صغری تا وسطای هفته اینده دارم پس اگه سوالی توی این مدت واسه کار با نرم افزار پیش اود و جواب نگرفتید وقتی برگشتم جواب میدم.
این رو از یه سایت کپی کردم:
ب اونجوری که NVIDIA گفته APEX باعث میشه دیگه افراد لازم نباشه افراد وقتشان را صرف API
های سطح پایین بکنند بلکه اون محاسباتی را که قبلا باید انجام میدادن تا مشخص بشه چی میخواهن
خود APEX انجام بده و اونها تنها کارهای هنری مربوط به طراحی را محیط و اشیا راانجام بدن . البته بیان
میکنه که با اینکه APEX نیاز به این محاسبات جرء را بر میداره این اجازه را میده که بر تک تک جزییات اشیایی
که این توابع رویشان اجرا میشه نظارت داشته باشید .
نکته دیگر این هست که APEX بطور مستقل از پلاتفرم بوده و شما یک بار کارتان را انجام میدهید و بعدش
اونرا به راحتی به هر محیطی که بخواهید منتقل میکنید. البته در حال حاظر این محیطها فقط عبارتند از
(PC, PC+GPU, PS3, and Xbox 360 و توی بعضی توابع Wii ) و چیز دیگه ای که گفته اینه که APEX از Networking , هوش مصنوعی
پشتیبانی میکنه البته من که منظورش را از هوش مصنوعع نفهمیدم
به هر حال این تمام جزییاتی هست که در مورد APEX تا حالا توسط NVIDIA منتشر شده . البته به نظرم کسایی
که در این زمینه کار میکنند بهتر از من تغییرات را متوجه میشند
خب این یه اشنایی مختصر .این نرم افزاری که من دارم اپلودش می کنم دو وظیفه داره
1-ساخت مش های تخریبی
2-ساخت پارچه و افکت
اینا قابل توضیح نیستند .یعنی وقتش نمیشه که همش رو بگم . با این تلیغاتی که من از این نرم افزار توی تاپیک یو دی کی کردم فکر کنم همتون می دونید چیه.
این نرم افزار مش یا مدل رو ساخته و فقط باید وارد نرم افزار یا انجین کرد پس مختص یه انجین نیست .
لینک :
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
داکیومنت خود برنامه :
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدیه لینک ویدئویی هم داره که حجمش خیلی زیاد و من نمی تونم اپش کنم .
درضمن احتمالا من یه غیبت صغری تا وسطای هفته اینده دارم پس اگه سوالی توی این مدت واسه کار با نرم افزار پیش اود و جواب نگرفتید وقتی برگشتم جواب میدم.