ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : *********Real time render testing by Unity3D *******



ehsan_wwe
27-04-2011, 15:16
سلام به همه دوستان عزيز

تبغ توافق من و استاد بزرگمون هادي قرار شد كه محيط رو يكم رغابتي كنيم كه صطح كيفيتي بره بالا
از اين رو من شروع به ساخت تست رندر خودم كردم (‌همچنين مدلينگ )‌

اون پايين تو ضميمه براتون يه سري از رندرامو گذاشتم همون زيپه (‌
* تو ماشينه بجز ماشينا حتي تكسچر ها حتي كيلومتر و GPS هوشمندش همه هم طراحيش با خودم بوده هم شيدر نويسيشون
* اون خونه ها كاملا كار خودمه حتي تكسچر هاشم نقاشي كردم
* كشتيو بيلياردم كه ديگه فك كنم تو پيسي گذاشته بودم )



و اما پروژه رقابتي حال حاظر :27:

يه دو تا عكس فعلا ميزارم رندراي yafray هستن هنوز تو unity نرفته اگه بره گرافيكش هيولا ميشه (‌ چون تو بلندر بلد نيستم alpha بندازم برا رندر :دي اما تو يونيتي ميتونم )‌ و ....

anti-military
27-04-2011, 15:22
هادی جان بند و بساط رو جمع برو یه جا دیگه احسان اومد ( شوخی )

کار خیلی جالبی باید بشه . من شدیدا منتظرم یه سری چیز جدید یاد بگیرم ازتون ...

parvizamd
27-04-2011, 16:28
احسان جان کارت خیلی درسته!

hadi665
27-04-2011, 16:38
به به
احسانم تکون خورد : دی

آقا پایم اساسی کارو بنیان فکن بسازیم : دی
فقط چیزه احسان محیطت کوچیکه ، بزرگترش کن ،آفرین
من به این نتیجه رسیدم که این کار باید برامون یه نمینه کار بشه و ارزش داره هر چیزی تا الآن یادگرفتیم پیاده کنیم توش


این عکسایی که گزاشتی کاملا جزئیاته کارتو نشون میده آفرین عالیه

ehsan_wwe
27-04-2011, 17:11
تنور داغ داغه برو كنار كه با يه فرغون ريزه كاري اومدم

بردمش تو unity همونطور كه گفتم رندرشو غول ميكنم

عكس اول ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
تو عكس پاييني خاك و غباري كه نزديك زمين تو هوا پخشه شايد مشخص باشه من علامت زدم براتون
عكس دوم ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
توعكس پاييني ميبينيدكه خدا نكنه يه آجر بسازم تا 399 تا كپي ازش نگيرم نريزم تو كار ول كن نيستم
عكس سوم ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
شما اينجا ميتونيد پست پروسس تماشا كنيد
عكس چهارم ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
اين عكسي هم كه اين پايينه ريز كاريارو نشون ميده
اينم ريزه كاري ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

ehsan_wwe
27-04-2011, 17:19
هادی جان بند و بساط رو جمع برو یه جا دیگه احسان اومد ( شوخی )

کار خیلی جالبی باید بشه . من شدیدا منتظرم یه سری چیز جدید یاد بگیرم ازتون ...
اين حرفو نزن استاد ماست اقا هادي


احسان جان کارت خیلی درسته!
مرسي شما لطف داري پرويز جان ( راستي گالريه زده شدا امروز اولين روزش بود دوستداشتي طرفو ببيني ميتوني بري :دي

به به
احسانم تکون خورد : دی

آقا پایم اساسی کارو بنیان فکن بسازیم : دی
فقط چیزه احسان محیطت کوچیکه ، بزرگترش کن ،آفرین
من به این نتیجه رسیدم که این کار باید برامون یه نمینه کار بشه و ارزش داره هر چیزی تا الآن یادگرفتیم پیاده کنیم توش


این عکسایی که گزاشتی کاملا جزئیاته کارتو نشون میده آفرین عالیه
هادي جان خيلي گلي شما من كشته احساساتتم
راستشو بخاي بيخيال بزرگي شدم همين بسه
حالا ميرم يه محيط خيابوني ميزنم براي القاء حس ترس (‌اگه تو اونم مثل اين از خودم راضي بودم ميرم سراغ بعدي )

فكر ميكنم اينطوري سواي اينكه نمونه كارام بيشتر ميشه ميتونم تجربه هاي زيادي هم تو زمان كم در مورد consept هاي بازي بدست بيارم

parvizamd
27-04-2011, 17:52
thanks man!

Wow !!!!
ببخشید بابت اسپم

احسان جان از شیدر SSAO استفاده کن .خیلی بهتر میشه.

در کل عالیه.:10::10:

ehsan_wwe
27-04-2011, 18:11
استفاده شده به صورت خيلي نا محسوس كه تابلو بازي نباشه (‌SSAO تو يه همچين محيطايي اگه زياد باشه نا هماهنگي با سايه هاي اصلي پيدا ميكنه كه كارو خيلي غير طبيعي ميكنه )‌

Reza Azimy_RW
27-04-2011, 18:45
سلام
استاد احسان کارت مثله همیشه عالیه . ترکوندی !

ویرایش :

فقط به نظر میاد تکسچر کفه زمین تو این عکس :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
کشیده شده بعضی جاها

SSOA هم زیادی نرمه اصلا مشخص نیست !

M0hsen3D
27-04-2011, 18:57
سلام بر استاد بزگ احسان , کارت با بلندر و یونیتی بیسته واقعا , افرین , لذت بردمم.
در ضمن تبغ نه طبق:31:

hadi665
27-04-2011, 19:07
آفرین احسان
یادمون باشه با هم cod 8 رو بسازیم : دی


آقا استاد مستاد چیه میگی
تو زمینه بازی که وارد میشیم تو استاده مایی

فقط کی میشه که منو تو یه کاره گروهی بدیم معلوم نی : دی
ما بیشتر دوست داریم




-


همون چیزی که دوستمون گفت ، اون تکسچره انگاری کشیده شده یکم ور بری حله ها
ادامه بده فقط انقده سریع نه : دی آخه من دانشگاهو این صوبتا دارم ازت عقب میمونم دپرسی موضعی میگیرم


;)

ehsan_wwe
27-04-2011, 19:39
سلام
استاد احسان کارت مثله همیشه عالیه . ترکوندی !

ویرایش :

فقط به نظر میاد تکسچر کفه زمین تو این عکس :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدکشیده شده بعضی جاها

SSOA هم زیادی نرمه اصلا مشخص نیست !
استاد رضا پوزش منو بپذير :41:
رضا جون حق با توه تكسچرش خيلي كش اومده :دي اما چون كيفيت تكسچر پايينه اگه جمش كنم loop بودنش معلوم ميشه چون عجله اي بود وقت براي تغير تكسچر نداشتم
اما حالا حالا حا مهيط ميسازم محيط بعدي رو توش دقت ميكنم ممنون كه اشكالمو گفتي سعي ميكنم ديگه تكرار نشه :40:


سلام بر استاد بزگ احسان , کارت با بلندر و یونیتی بیسته واقعا , افرین , لذت بردمم.
در ضمن تبغ نه طبق:31:
درود بر تو اي استاد آريايي
ديدم مشكل ديكته اي داشت حال نداشتم اديت كنم گفتم بچه ها خودمونين (‌عادت ميكني به ديكه 20 ام )



آفرین احسان
یادمون باشه با هم cod 8 رو بسازیم : دی


آقا استاد مستاد چیه میگی
تو زمینه بازی که وارد میشیم تو استاده مایی

فقط کی میشه که منو تو یه کاره گروهی بدیم معلوم نی : دی
ما بیشتر دوست داریم




-


همون چیزی که دوستمون گفت ، اون تکسچره انگاری کشیده شده یکم ور بری حله ها
ادامه بده فقط انقده سریع نه : دی آخه من دانشگاهو این صوبتا دارم ازت عقب میمونم دپرسی موضعی میگیرم


;)
هر وقت پول دار شديم ميريم كار عشقي ميزنيم
استاد هادي عزيز اگه اجازه بديد من اين پروژه رو بزارم تو ليست نمونه كارام
برم سراغ نمونه كار بعدي
فعلا فقدان پول زياد ميطلبه كه عشقي كار نكنيم :دي
هادي نمونه كارامونو ميخاي پكيچ كنيم (‌من نمونه كاراي واقا ارزنده اي دارم - اونارو ميدم بهت * تو هم نمونه كارتو بده اينطوري يه پكيج 40 تايي داريم . هر جا بريم سرمايه گذارشو ميزاريم تو كفف )
اگه موافقي ميس بنداز

Reza Azimy_RW
27-04-2011, 21:38
استاد رضا پوزش منو بپذير [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
این استاد رضا گفتنت بو میده ! تنه میزنی دیگه ؟ یعنی من ایراد نگیرم دیگه از کارات ؟
خوب چیکار کنم چند تا چیز به نظرم اومد گفتم بهترش کنی هر چند ما عددی نیستیم پیشه شما که :40:

Hotsun
27-04-2011, 21:50
ای بابا چقدر تعارف تیکه پاره میکنید :31:

راستی این تصاویر واقعاً باحال هستن ولی یا رزولوشنش رو درست کن یا Anti-Aliasing بذار چون خیلی چین چین شدن و نقاط تیزشون زیاد شده.

ehsan_wwe
28-04-2011, 16:38
این استاد رضا گفتنت بو میده ! تنه میزنی دیگه ؟ یعنی من ایراد نگیرم دیگه از کارات ؟
خوب چیکار کنم چند تا چیز به نظرم اومد گفتم بهترش کنی هر چند ما عددی نیستیم پیشه شما که :40:
ديونه من هيچوقت به كسي با كنايه حرف نميزنم اشتباه برداشت كردي

ای بابا چقدر تعارف تیکه پاره میکنید :31:

راستی این تصاویر واقعاً باحال هستن ولی یا رزولوشنش رو درست کن یا Anti-Aliasing بذار چون خیلی چین چین شدن و نقاط تیزشون زیاد شده.
مرسي لطلف داري چينو چروكاش رو خودم خاستم داشته باشه چون احساس كردم لازمه داشته باشه (‌anti alias هم داره كاملا مشخصه )



پروژه بعدي رو با هادي استارت ميزنيم (همچنان رقابتي)

Reza Azimy_RW
28-04-2011, 20:54
ديونه من هيچوقت به كسي با كنايه حرف نميزنم اشتباه برداشت كردي
:31:
قربونت برم داداش احسان - چیزی که نمیتونیم بگیم بنمون میکنی ! :31: ( شوخی )

شرمنده مغزم منحرفه فک میکنم همه دارند با کنایه حرف میزننو میخواند خیانت کنن و بکشن و تشنه خوننو ... :21:

:11::40:

1entezar
30-04-2011, 05:39
يك سوال داشتم:من نقشه از گوگل ارث گرفتم بردم داخل unity وباهاش terrain ساختم حالا سوالم اينه كه چطور مي تونم بهش مختصات (طول و عرض جغرافيايي)بدم و دوما مختصاتش طوري باشه كه مطابق واقعيت باشه؟

1entezar
30-04-2011, 05:45
يك سوال ديگه اينكه چطور يا با چه نرم افزاري مي شهTerrain يك منطقه مثلا يك شهر را از گوگل ارث گرفت من از sketchup استفاده ميكنم ولي براي يك شهر كوچك بايد بالاي 50 بار از گوگل ارث export كنم ولي مي خوام با يك بار چنين كاري را بكنم؟
:question: