PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : سونی به صورت رسمی مرگ PSP GO را اعلام کرد!



satttanism
21-04-2011, 14:25
به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت ،شرکت سونی اعلام کرد که دیگر این شرکت به طور کامل تولید و فروش کنسول پرتابل PSP GO خود را متوقف خواهد کرد و آخرین عدد از این کنسول نیز امروز در این شرکت تولید شد.
این خبر که در وب سایت ژاپنی Impress Watch منتشر شده است بصورت رسمی از قول مقامات بخش سرگرمی‌های ویدیویی این شرکت نقل شده است و البته این شرکت به پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری و همچنین ارائه بروز رسانی برای این کنسول ناکام را تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داد.
کنسول psp go نخستین بار در اول نوامبر ۲۰۰۹ در اروپا و آمریکا عرضه شد و دارای طراحی متفاوتی نسبت به پدران و اجداد خود بود و البته هرگز نتوانست همانند PSP 3000به فروش خوبی دست پیدا کند.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

یکی از خصوصیات جدید این کنسول که سبب ناکامی آن گشت همانا عدم استفاده از دیسک UMD بود که بدین ترتیب کاربران مجبور بودند تا بازی‌ها را از وب سایت سونی خریداری و بارگذاری کنند و عملا دیگر به اشتراک گذاری بازی بین کاربران دیگر امکان پذیر نبود.
در ضمن شرکت سونی به خاطر ترس از باطری‌های -- کننده پاندورا ،باطری این دستگاه را همانند تلفن همراه آیفون اپل غیر قابل تعویض تولید کرده بود.
گفتنی است که این دستگاه در حدود ۴ درصد سبک‌تر و ۵۶ درصد کوچک‌تر از PSP 1000 و ۱۶ درصد سبک‌تر و ۳۵ درصد کوچک‌تر از PSP 3000 است.
در ضمن صفحه نمایش این کنسول پرتابل ۳٫۸ اینچ با تفکیک پذیری ۴۸۰ × ۲۷۲ است که کوچکتر از پیشینیان خود با صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی و تفکیک پذیری ۴۸۰ × ۲۷۲ پیکسل است.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

کارشناسان این اقدام سونی را با معرفی کنسول پرتابل NGP در E3 و عرضه آن در ایام کریسمس بی ارتباط نمی‌دانند.

Majid-6120
21-04-2011, 14:31
حدس زده می شد !

البته فروش کم دلیل اصلی نبوده ! این سیاستوشنه ! با ارائه گوشی Xperia Play ترجیح دادن که این کنسول رو به آخر برسونن !

Sony Ericsson Xperia Play

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سونی قبل از خبر به پایان رسدین PSP اعلام کرده بود به زودی بازی های PSP واسه این گوشی قابل اجرا خواهند بود !



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

SAMCRO
21-04-2011, 14:55
البته قیمتشون قابل مقایسه نیست !