PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : امضاي قرارداد‌‏ آنلاين توسط ياهو و eBay



Mani_Borna
27-05-2006, 03:38
به گزارش بخش خبر شبكه فن آوري اطلاعات ايران، از ايلنا, ياهو از بزرگ‌‏ترين موتورهاي جستجوگر اينترنتي و Ebay براي افزايش ميزان خدمات خود قرارداد مشتركي را امضا كردند.
براساس اين قرارداد ، ياهو يكي از منابع تبليغات سايت Ebay خواهد بود. در مقابل ياهو نيز از سيستم پرداختي Paypal مربوط به Ebay استفاده مي‌‏كند تا به كاربران خود اجازه دهد از اين طريق هزينه پرداختي يا مربوط به ياهو را عملي كنند.
اين قرارداد باعث جنبش و تحرك هرچه بيشتر رقيبان از جمله گوگل شده ، آنها نيز تلاش مي‌‏كنند با يافتن راهكارهايي تعداد بيشتري از كاربران را به سوي خود جذب كنند.
ماريانا ولك ، يكي از تحليل‌‏گران اينترنتي ، گفت: اين قرارداد براي طرفين منافع چشم‌‏گيري به همراه دارد ، به طوري كه Ebay با استفاده از آن با تبليغات در مقايسه با گذشته بيشتر مطرح خواهد شد. از طرف ديگر منافع حاصل از سرمايه‌‏گذاري انجام شده نيز افزايش مي‌‏يابد.
مارك مي ، يكي ديگر از تحيل‌‏گران ، گفت: اگرچه مايكروسافت و گوگل نيز سرمايه‌‏گذاري‌‏هاي كلاني انجام مي‌‏دهند ، ولي همكاري مشترك Ebay و ياهو براي سرمايه‌‏گذاران اين موتور جستجوگر بسيار خوشايند خواهد بود.