PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مشکل با نسخه free یک نرم افزار



hamids68
11-03-2011, 17:02
من داشتم بخوبی از نسخه آزاد یه برنامه استفاده می کردم. تو یکی از انجمن های خارجی تاپیک زدم که اگه نسخه کرک شده اون وجود داره به من معرفی کنید. یک بار امتحان کردم پیغام داد که این رمز فیر فعال شده با ساپورت تماس بگیرید. حالا با اینکه همون نسخه معرفی شده رو پاک کردم و نسخه آزاد داون لود شده از سایت خود نرم افزارو نصب می کنم باز هم همون پیغام خطا میاد. اصلا از فکر نسخه کرک شده خارج شدم.. فقط می خوام دوباره از نسخه آزاد استفاده کنم ولی نمی دونم چرا همون ارور میاد. از یک نرم افزار unistal هم استفاده کردم تا از اون طریق پاک کنه و اتفاقا پرسید ممکنه فایل هائی از این نرم افزار در رجیستری باشه...که خواستم پاک کنه... ولی باز هم همون پیغام میاد و نمیزاره حتی از همون نسخه آزاد هم استفاده کنم.

Mohammad King
11-03-2011, 17:14
سلام

سوالات خود را واضح بیان کنید از چه برنامه ای استفاده میکنید؟

چه اروری میده هنگام اجرا کردن؟

hamids68
11-03-2011, 17:31
برنامه send blaster

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

1- در حال استفاده از نسخه آزاد این برنامه بودم ازش خوشم اومد تصمیم گرفتم توی یکی از انجمن های خارجی سراغ نسخه کرک شده رو بگیرم. سوالمو مطرح کردم جواب دادن

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

2- منم نسخه ای که داشتمو پاک کردم نسخه معرفی شده رو نصب کردم ولی به محض اجرا پیغام داد که
your licence key has been diasabled please contact our customer suport

3- بیخیال نسخه کرک شده شدم.. خواستم دوباره از نسخه آزاد استفاده کنم. نسخه ای که ظاهرا کرک شده بود رو پاک کردم... از سایت نرم افزار نسخه جدیدی داون لود کردم ولی موقع اجرا باز همون پیغام ظاهر میشه... چند بار نسخه داون لود شده از سایت نرم افزارو نصب و پاک کردم... ولی باز همون ارور ظاهر میشه و اصلا نمیزاره ازش استفاده آزمایشی کنم.