PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : برنامه دانلود آپدیت ویندوز xp x64



AMIR.KIK
10-03-2011, 21:00
سلام دوستان من یه برنامه میخوام که آپدیتهای ویندوز xp x64 رو باهاش دانلود کنم که واسه دفعه بعد که بخوام ویندوز عوض کنم آپدیتهایی رو که گرفتم نصب کنم.

Masоud
11-03-2011, 13:18
سلام

سؤال: آیا می توان آپدیت های ویندوز را ذخیره کرد؟ ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

موفق باشید :40:

Ghaioom
13-03-2011, 09:37
سوال: چگونه مي‌توان پس از آپديت ويندوز ايكس پي از آن بك‌آپ گرفت تا در صورت تعويض ويندوز دوباره از آن استفاده كرد، در صورت عملي بودن براي ويندوز 7 نيز توضيح دهيد.

جواب: زماني كه ويندوز خود را آپديت مي‌كنيد، يك پوشه به نام WUTemp در درايو: C شما مي‌سازد و فايل‌هاي دانلود شده را در آن كپي مي‌كند و سپس شروع به نصب مي‌كند و زماني كه سيستم براي تكميل نصب آپديت دوباره راه‌اندازي شد، اين فولدر به صورت خودكار پاك مي‌شود. شما مي‌توانيد قبل از راه‌اندازي دوباره سيستم از اين فولدر يك نسخه پشتيباني تهيه كنيد و زماني كه خواستيد دوباره از آن استفاده كنيد، ابتدا بخش به روزرساني ويندوز را غيرفعال كرده و سپس اين فولدر را با همين نام ايجاد كنيد و سپس اقدام به نصب آپديت‌هاي ويندوز از طريق بخش Windows Update كنيد، در ويندوز اين فولدر ديگر وجود ندارد.

منبع: کلیک