PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : باریک ترین لپ تاپ دنیا 10 ساعت شارژ نگه می دارد



R O O T
08-03-2011, 12:33
ایسوس به عنوان یکی از شرکت های پیشرو همچنین خلاق در زیمنه تکنولوژی، هموراه به فکر ارائه محصولاتی قدرتمند و متفاوت می باشد.

امروزه شرکت های زیادی به دنبال عنوان های که با پسوند ``ترین`` تمام می شود می باشند.مانند قدرمند ترین،زیبا ترین؛باریک ترین و غیره.اما چند سالی است که رقابت بر سر ارائه باریک ترین لپ تاپ دنیا شدت گرفته است.تا کنون چند شرکت به ارائه لپ تاپ های باریک پرداخته اند.اما یکی از محدودیت های این لپ تاپ ها وجود قطعات ضعیف و نچندان قدرمند می باشد.اما ایسوس به مانند همیشه محدودیت ها را از سر راه برداشته است!!این شرکت باریک ترین لپ تاپ دنیا را همراه با قطعات قدرمند معرفی کرده است.این نوت بوک که U36 نام دارد فقط 19 mm ضخامت دارد.این نوت بوک از جدیدترین پردازنده های خانوده INTEL Core I 3 و Core I 5 بهره می برد.علاوه بر این نوت بوک یاد شده از یک سیستم خنک کننده بسیار پیشرفته بهره می برد.وجود دو لوله انتقال حرارتی،به صورت مستقیم حرارات را به بیرون از نوت بوک منتقل می نماید.

این موضوع باعث خواهد شده تا هیچ گونه حرارت اضافه ای در سیستم باقی نماند.این مضوع با عث خواهد شد تا کاربران بدون نگرانی از گرم شدن سیستم به راحتی به بازی بپردازند و یا پردازش های سنگین را توسط نوت بوک خود انجام دهند .اما یکی دیگر از نکات جالب در مورد این نوت بوک وزن بسیار کم آن می باشد.این دستگاه فقط 1.4 kg وزن دارد.این در حالی است که در بدنه این نوتبوک از فلز آلمینیوم استفاده شده است.همچنین در ساخت بدنه این دستگاه از فناوری نانو استفاده شده است.به واسطه این فناوری این نوت بوک در برابر آب و آلودگی مقاوم می باشد.وجود وزن کم و استفاده از فناوری های پیشرفته در ساخت بدنه نوت بوک ،این دستگاهر به یک همراه ایدآل برای کاربران تبدیل کرده است.

علاوه بر مواردی که پیشتر بدان اشاره شد ،این دستگاه از نظر طول عمر باتری یک رکورد دار به حساب می آید.این نوت بوک قادر خواهد بدون به بدون وقفه به مدت 10 ساعت به فعالیت بپردازند.u36 این موضع را مدیون 2 فناوری دیگر می باشد.SHE(Super Hybrid Engine) که یک فناوری بسیار پیشرفته و اختصاصی اسوس می باشد.این فناوری علاوه بر افزایش کارایی، مصرف انرژی دستگاه را پایین می آورد.همچنین فناوری NVidia optimus که به صورت هوشمند به مدیرت قطعات می پردازد.در حقیقت این فناوری شامل دو کارت گرافیک ضعیف و قوی است. لازم به ذکر است کارت قویتر ساخت nVidia و کارت ضعیف تر ساخت intel می باشد. به شکلی که در مصارف عادی مانند مصارف چند رسانه ای کارت ضعیفتر فعال می شود و برای مصارف پیشرفته تر مانند بازی های کامپیوتری کارت قویتر شروع به کار می کند. به واسطه این فناوری از انرژی استفاده بهینه به عمل می آید و در نتیجه عمر باطری افزایش می یابد.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید